برنامه یاد بعضی نفرات
 
فرهاد فخرالدینی
با عنوان «شرح بی‌‌‌نهایت»
خاطرات زندگی «فرهاد فخرالدینی» کتاب می‌شود
موسیقی ما - کتاب خاطرات فرهاد فخرالدینی با عنوان «شرح بی‌‌‌نهایت» که به خاطرات هنری و شخصی این موسیقیدان و همسر فقیدش «آزرم» اختصاص دارد تکمیل شده و به زودی راهی بازار می‌شود.

فرهاد فخرالدینی ضمن اعلام این خبر گفت: کتاب «شرح بی‌‌‌نهایت» عنوان کتابی است که در آن خاطرات مشترک من و همسر فقیدم «آزرم» روایت شده و بخشی از آن به فعالیت‌های هنری و بخش دیگری از این کتاب به زندگی شخصیمان مربوط می‌شود.

این موسیقیدان در ادامه افزود: روایت تاریخی این خاطرات از زمان تولد من آغاز می‌شود و هر آنچه را که احساس کرده‌ام ممکن است مهم باشد، به همراه ارتباط‌هایی که با بزرگان و اهالی موسیقی داشته‌ام و همچنین روایت همکاری‌ام با افراد مختلف را در این کتاب آورده‌ام.
وی همچنین تصریح کرد: روایت این کتاب تا دوره معاصر و ذکر خاطراتی چون روند تشکیل ارکس‌تر موسیقی ملی ایران، برگزاری کنسرت‌ها و سایر فعالیت‌های هنری‌ام که قابل اعتنا بوده ادامه پیدا کرده است.

فرهاد فخرالدینی ادامه داد: این کتاب نزدیک به ۹۰۰ صفحه دارد که نسخه نهایی آن با دو فونت منتشر خواهد شد. یک فونت مربوط به من می‌شود و فونت دیگر مربوط به «آزرم» است.

موسس ارکس‌تر ملی ایران همچنین افزود: مجوز این کتاب به تازگی دریافت شده و ما در حال حاضر مشغول باز خوانی نهایی آن هستیم که احتمالا تا یک ماه دیگر تمام می‌شود و پس از آن از سوی انتشارات قطره راهی بازار خواهد شد.
منبع: 
پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران
تاریخ انتشار : شنبه 11 خرداد 1392 - 13:41

دیدگاه‌ها

Mas
شنبه 11 خرداد 1392 - 21:58

درود بر استاد فخرالدینی
ان شالله همیشه سلامت باشند
MAS

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود خاطرات زندگی «فرهاد فخرالدینی» کتاب می‌شود | موسیقی ما