برنامه یاد بعضی نفرات
 
محمد معتمدی
محمد معتمدی در گفت‌و‌گو با موسیقی ما:
عدم حضور من در ایران مانع همکاری‌ام در «برفخوانی» شد
موسیقی ما - لی‌لارضایی: محمد معتمدی در حالی در کنسرت «برفخوانی» حضور یافت و به اجرای برنامه پرداخت که به رغم استقبال بسیار خوبی که از اجرای وی در این کنسرت شد به عنوان خواننده در آلبوم «برفخوانی» از ساخته‌های علی قمصری حضور ندارد.

این خواننده در پاسخ به اینکه چرا در آلبوم «برفخوانی» و در جایگاه خواننده حضور ندارد، اما در کنسرتی با همین عنوان به اجرای قطعات این آلبوم پرداخت، به سایت موسیقی ما گفت: این اقدام دلیل خاصی ندارد جز اینکه من در شرایطی بودم که زمان لازم برای اجرای این قطعات را نداشتم. من به دلیل مشغله کاری به غم اینکه تمایل به حضور در این آلبوم را داشتم نتوانستم در اجرای آن سهیم شوم چرا که کمبود زمان این اجازه را به من نمی‌داد و از طرفی نیز علی قمصری برای انتشار «برفخوانی» و حضور آن در بازار عجله داشت.

وی افزود: به دلیل عجله‌ای که علی قمصری برای انتشار آلبومش داشت و من در آن زمان به دلیل مشغله کاری و برنامه‌های برون مرزی که داشتم و نیز حضور پررنگ در خارج، در ایران نبودم، نخواستم بی‌نظمی‌های عدم حضور من در ایران موجب تاخیرو دیرکرد آلبوم شود. بنابر این با وجود پیشنهادی که ایشان به من داشتند این اتفاق خوب نیفتاد و آْلبوم با صدای دوست عزیزم وحید تاج ضبط شد.

معتمدی افزود: ژانری که من در آن فعالیت می‌کنم، با اندیشه آهنگسازی علی قمصری متفاوت بوده، چون من در موسیقی کاملا سنتی می‌اندیشم در حالی که علی قمصری موسیقیدانی پیشرو و دگراندیش است. هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم که روزی با او کار کنم. اما دیدگاه او درموسیقی برای من با ارزش است و تصمیم گرفتم کار با او را تجربه کنم. این اتفاق نیز افتاد و من از این بابت خوشحال هستم.

خواننده «گاهی، سه گاهی» در ادامه خاطر نشان کرد: حضور من در کنسرت برفخوانی، تجربه خوبی بود و از آن راضی بوده و لذت بردم. همانطور که همه شاهدند من در این کنسرت حضور یافتم و با علی قمصری همکاری خوبی داشتم. حالا قرار است در آلبوم «برفخوانی» با صدای وحید تاج تجربه‌های جدیدتری برای این دوستان کسب شود و اتفاقات تازه تری بیافتد. در هر صورت امیدوارم آلبوم درخور، شایسته و خوبی روانه بازار موسیقی شود و مورد استقبال عموم قرار بگیرد.

محمد معتمدی در اجرای برفخوانی با ارکس‌تر بزرگ سازهای ایرانی «کوارتت زهی غربی و گروه تار‌ها» سازبندی بخشهای مختلف روی صحنه رفت.

علی قمصری خود در خصوص این آلبوم اعلام کرده است: «برفخوانی» داستان دگرگونی انسانی است که از قیدهای بی‌چون و چرای زندگی جمعی و قدم گذاشتن بر جای پای دیگران خسته است. به جای فرار، جداشدن را انتخاب می‌کند و بر برفهای دوشیزه و بکر قدم می‌گذارد و لذت سفری تازه را تجربه می‌کند. همچنین شعر «برف می‌بارید» از اخوان ثالث، بستر اصلی برای روایت این داستان است و دو تصنیف «چه نزدیک» و «می‌چرخد این تسبیح و دستی هیچ پیدا نیست» که پیش‌تر شنیده شده‌اند، در این آلبوم مکمل قصه اصلی (جای پا جویان) می‌باشند.

 «برفخوانی» با صدای وحید تاج خواننده جوان و خوش آتیه موسیقی ایران، قرار بود دراردیبهشت ماه روانه بازار موسیقی کشور شود که با تاخیر، در آینده‌ای بسیار نزدیک منتشر خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 خرداد 1392 - 15:07

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود عدم حضور من در ایران مانع همکاری‌ام در «برفخوانی» شد | موسیقی ما