برنامه یاد بعضی نفرات
 
شهرام ناظری
شهرام ناظری؛ در آستانه برگزاری کنسرت جدید در گفت‌و‌گو با موسیقی ما خبر داد
با قطعات خاطره‌انگیزم روی سن می‌روم
موسیقی ما - لی‌لا رضایی: شوالیه آواز ایران که قرار است طی روزهای ۱۴، ۱۵، ۱۶ و ۱۷ تیر ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران و هر شب یک سانس (ساعت ۲۱) به اجرای کنسرت بپردازد، در گفت و گو با موسیقی ما به تشریح جزییات آن پرداخت و گفت: قرار است در اجراهایی که طی شب‌های یاد شده دارم، قطعاتی را اجرا کنم که به نوعی به لحاظ نوستالوژیک با مردم ارتباط دارد.

شهرام ناظری که بعد از مدت‌ها تصمیم به برگزاری این کنسرت بزرگ گرفته است با بیان این مطلب، گفت: این قطعات برای مخاطبان علاوه بر ایجاد حس نوستالوژیک، قطعاتی قدیمی هستند که بعد از مدت‌ها شنیده می‌شوند. برای مثال می‌توان به قطعاتی همچون اندک اندک، آتش در نیستان، دلا نزد کسی بنشین و آلبوم‌های موفق «گل صدبرگ»، «لولیان» و «سفر به دیگر سو» اشاره کرد.

وی که منتخبی از آثار محبوب خود را برای هوادارانش به صورت زنده اجرا خواهد کرد، در پاسخ به اینکه چرا در میان خواننده های سنتی که پس از وی ظهور کردند، مردم از آواز وی و کنسرت‌هایش استقبال می‌کنند، گفت: تاکید من بر روی قشر خاصی نیست و شاید به همین دلیل باشد که استقبال خوبی از کنسرت‌هایم می‌شود. ولی نکته دیگر این است که من همیشه احساس می‌کنم زنده بخوانم، چرا که قبل از هر چیزی یک خواننده کنسرت هستم. واقعیتش هم همین است که من در اجراهای زنده راحت‌ترم و بهتر می‌توانم موسیقی زنده را اجرا کنم. کلاً همیشه همین طور بوده و من استودیو و در استودیو خواندن را دوست ندارم.

وی همچنین در پاسخ به این سؤال که این روزها با تمرین، خود را برای اجرای هرچه بهتر آماده می‌کند یا نه، گفت: نیازی به تمرین نیست. چون علاوه بر این که به همه قطعاتم اشراف کامل دارم، به بداهه خوانی نیز معتقدم. بنابراین نیازی به تمرین نمی‌بینم.

گفتنی است شهرام ناظری این کنسرت را با همراهی گروه مولوی در تاریخ ۱۴، ۱۵، ۱۶ و ۱۷ تیر ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران و هر شب یک سئانس (ساعت ۲۱) برگزار خواهد کرد. قیمت بلیت‌های این کنسرت سی تا هشتاد هزار تومان است و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت «ایران کنسرت» مراجعه کنند.

شهرام ناظری در آیین قدردانی از دست‌اندرکاران ستاد های انتخاباتی رییس جمهوری منتخب که در سالن اجلاس سران برگزار شد به اجرای تصنیف «قفل زندان را بشکن» با ابیاتی از مولانا پرداخت و دلیل این اجرا را که بعد از سی سال در چنین مراسمی اتفاق افتاد، لبخندی دانست که بر لب‌های مردم نقش بسته است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 تیر 1392 - 16:47

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 4 تیر 1392 - 10:21

کاش استاد فقط یک شب هم توی تالار وحدت اجرا میذاشت . سالن میلاد واسه کسایی که ماشین ندارن خیلی سخته .

سه شنبه 4 تیر 1392 - 16:31

کاش درمورد زمان انتشار آلبومهای زاگرس، سمفونی رومی، کنسرت گروه عارف، دود دل، کنسرت راست پنجگاه مرکب، کنسرت گروه دوستی و آلبومهای شاهنامه خوانی از استاد سوال می کردید.

چهارشنبه 5 تیر 1392 - 09:50

کنسرتشون عاااالیه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود با قطعات خاطره‌انگیزم روی سن می‌روم | موسیقی ما