برنامه یاد بعضی نفرات
 
برنده تندیس بهترین آلبوم تلفیقی نخستین جشن «موسیقی ما» عنوان کرد:
پدرام درخشانی: جشن «موسیقی ما» در سطح استانداردهای جشن های چند ساله هنری برگزار شد
موسیقی ما – وحید لشکری: برنده تندیس بهترین آلبوم موسیقی تلفیقی از نگاه کار‌شناسان در گفتگو با «موسیقی ما» درباره نخستین دوره این جشن به نکات جالب توجهی اشاره کرد. «پدرام درخشانی» که با آلبوم «رومی ۳» توانست این عنوان را از آن خود کند، انتقاد‌ها و پیشنهادات جالبی را درباره این برنامه داشت. گفتگوی این هنرمند با «موسیقی ما» را می‌خوانید:
 
  • *در مورد نخستین دوره جشن «موسیقی ما» چه نظری دارید؟
این حرکت در ایران بی‌سابقه بود و از‌‌ همان ابتدای شروع رای گیری همه چیز خوب و درست پیش رفت. آن تعداد کار‌شناسان و نحوه رای گیری جالب بود و می‌توانستید یک تعداد کار‌شناس انتخاب کنید ولی هزار کار‌شناس با بیش از یکصد هزار رای مردمی می‌تواند صحت انتخاب‌ها را تایید کند. خود جشن خیلی با کلاس و فرا‌تر از حد تصور خود من بود و در سطح استانداردهای جشن‌های چند ساله هنری برگزار شد. فقط امیدوارم که در سالهای آینده هم ادامه داشته باشد و حرکتی شود برای تشویق موزیسین‌ها که یک رقابت خوب بین آن‌ها ایجاد شود. البته این رقابت به وجود آمده بود چون در مراسم می‌دیدم که همه منتظر بودند که ببینید برنده می‌شوند یا خیر. این جشن آنقدر نکات مثبت داشت که نمی‌توانیم در آن به دنبال نقاط ضعف باشیم. ولی می‌توانست برنامه ریزی ساعت‌ها بهتر باشد یا اجرا‌ها کمی متفاوت‌تر پیش برود. از‌‌ همان ابتدا که وارد سالن شدیم و بعد از شروع برنامه با مجری خوبی که انتخاب کردید روند اتفاقات خوب جلو می‌رفت. اگر نکته منفی کوچکی هم باشد با نقاط قوت پوشیده می‌شود.
 
  • *از بهترین آلبوم تلفیقی سال بگویید که آیا از‌‌ همان ابتدا با چنین نگاهی تولید آن را شروع کردید؟
من سعی کردم بهترین کارهایی که بلد هستم را اجرایی کنم. چون خودم تصمیم داشتم که بعد از این آلبوم یعنی با این مدل، کنسرت رومی کار نکنم. قصد داشتم تمام تجربیات این سال‌ها را به عنوان حرف آخر در این آلبوم بیان کنم و به سراغ یک موزیک و اتفاق جدید بروم. اما از‌‌ همان اول این تصمیم برای بهترین بودن را داشتم.
 
  • *فکر می‌کنید سال آینده هم یکی از برندگان جشن باشید؟
تمام تلاش خودم را انجام می‌دهم. ممکن است در این بخش نباشد ولی حتما سعی می‌کنم که در این رقابت ایجاد شده حضور داشته باشم و اتفاقا برنامه‌هایی هم برای این کار دارد.
 
  • *پیشنهادات شما برای دومین جشن سالانه «موسیقی ما» چیست؟
در قسمت انتخاب نوازنده‌ها باید یک بازنگری صورت بگیرد یا یک تفکیک انجام شود. ولی سایر بخش‌ها درست بود به خصوص اینکه نظر مردم و کار‌شناسان کنار هم در نظر گرفته شد. نوازنده‌هایی که انتخاب شدند در شاخه فعالیت خود عالی بودند ولی فکر می‌کنم حضور بیشتری داشتند که در انتخاب آن‌ها تاثیر زیادی داشت. نکته دیگر در مورد برگزاری جشن این است که فکر می‌کنم باید زود‌تر شروع شود بین برنامه زمان استراحت هم قرار بگیرد تا با حوصله و زمان بیشتر برنامه‌ها اجرا شوند.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 22 تیر 1392 - 23:34

دیدگاه‌ها

یکشنبه 23 تیر 1392 - 13:53

واقعاً این آلبوم معرکه بود! اصلاً شاهکار بود! باورم نمیشه اینقدر خوب بوده باشه! مخصوصاً 1و7! واقعاً حقش بود که این جایزه رو بگیره! من دیوونه ی این آلبوم شدم! تو رو خدا بازم از این کارا بکن... الحق که عاااالی بود! دمت گرم! =))
با آرزوی موفقیت روزافزون!

یکشنبه 23 تیر 1392 - 22:26

آره آلبومش خیلی خوب بود

دوشنبه 24 تیر 1392 - 14:21

تیپ ایتالیایا رو دارین

دوشنبه 24 تیر 1392 - 19:21

مرسی بابت مصاحبه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پدرام درخشانی: جشن «موسیقی ما» در سطح استانداردهای جشن های چند ساله هنری برگزار شد | موسیقی ما