برنامه یاد بعضی نفرات
 
آرش دستجردی در گفت‌وگو با موسیقی ما خبر داد؛
یک آلبوم تلفیقی راک منتشر می‌شود
موسیقی ما - محمد عبدالهی: آرش دستجردی به زودی آلبومی مستقل در سبک راک منتشر می‌کند.آرش دستجردی، نوازنده گیتار الکتریک که سابقه همکاری کوتاهی با گروه مانوها داشته است، هم اکنون مشغول تهیه و تدارک یک آلبوم مستقل تلفیقی است. این نوازنده در این باره به موسیقی ما گفت: این آلبوم یک آلبوم تلفیقی است اما عمده گرایش آن به سمت و سوی موسیقی راک است. این نوازنده ادامه داد: قطعاتی در سبکهای مختلف راک، پاپ، تلفیقی و ... در این آلبوم وجود دارد که هنوز عنوان مشخصی برای آن انتخاب نکرده‌ایم خواننده آن نیز منصور قاسمی است. شاعر 60 درصد این کارها نیز خود من هستم و آهنگسازی و تنظیم آن‌ها را نیز به تنهایی به عهده داشته‌ام.

دستجردی افزود: در زمینه ترانه، ترانه سرایان دیگری همچون رحیم رسولی و محمد سلیمی با من همکاری داشته‌اند و مابقی ترانه های آلبوم را سروده‌اند.

این آهنگساز خاطر نشان کرد: این آلبوم شامل 10 قطعه است که هنوز مشخص نیست کدام یک از ان‌ها را برای آلبوم و انتشار استفاده کنیم. چون بنا نیست همه آن‌ها در آلبوم منتشر شوند و مطابق با عرف قرار است 8 قطعه را منتشر کنیم. عنوان این قطعات خلاصه، دنیا، کدخدا، آدم برفی، آدما، پرواز و ... عنوان اسن قطعات است که اغلب پاپ-راک هستند که سعی کردیم به راک نزدیک‌تر باشند.

وی تاکید کرد: در این آلبوم از vst استفاده کرده‌ایم و همین طور از گیتار الکتریک که نوازنده آن خودم هستم و همچنین از کی بورد که نوازندگی آن را منصور قاسمی که خواننده آلبوم نیز هست، به عهده دارد.

وی در خصوص کار به صورت vst و چرایی این کار گفت: به این دلیل با این سیستم کار کردم که برایم راحت‌تر بود و صرفا به دلیل هزینه ای که متحمل می‌شدم این کار را نکردم. دوست داشتم کارم به موسیقی روز نزدیک باشد و بتوانم با مخاطبان ارتباط برقرار کرده و زودتر به نتیجه برسم. ضمن اینکه در خصوص صدابرداری نیز سخت گیری‌ها و حساسیت هایی دارم که نمی‌توانستم از ساز زنده بهره‌مند شوم. همین طور پیدا کردن نوازنده ای که بتواند تمام داشته های ذهنی من را پیاده کند، کار راحتی نبود. چرا که آن چیزی که من توقع داشتم کار سختی بود.

دستجردی تصریح کرد: زمانی که شروع به کار کردیم هنوز خیلی چیزها در حد ایده بود و اجرای آن‌ها با نوازنده و ساز شاید نیازمند زمان بسیاری بود. دلیل من برای همکاری نکردن با نوازنده‌ها بیشتر همین مساله بود. صدای وی استی را به ساز زنده ترجیح می‌دهم.

وی در پایان گفت: این آلبوم تا 5-6 ماه آینده منتشر می‌شود و هم اکنون در مرحله میکس و مستر قرار دارد. اگر مشکل خاصی پیش نیاید در این زمان که اوایل سال آینده می‌شود، به انتشار آلبوم اقدام خواهیم کرد در غیر این صورت الان نمی‌توانم زمان دقیقی را اعلام کنم.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : شنبه 25 آبان 1392 - 00:01

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 25 آبان 1392 - 14:03

یه لطفی کنید عنوان آلبومایی که نشرشون قطعی شده رو خروجی سایت بذارید. ممنون از سایت عالیتون.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود یک آلبوم تلفیقی راک منتشر می‌شود | موسیقی ما