برنامه یاد بعضی نفرات
 
«یک لحظه عاشق شو» از صبح امروز در سراسر کشور؛
«حمید حامی» سرانجام آلبومش را منتشر کرد
موسیقی ما – پس از کش و قوس های فراوان و حرف و حدیث هایی که دیگر خیلی ها را از انتشار آلبوم جدید «حامی» ناامید کرده بود، آلبوم جدید این خواننده سرانجام از صبح امروز به صورت همزمان در بازار موسیقی کشور منتشر شد.

به گزارش «موسیقی ما»، آلبوم جدید این خواننده به نام «یک لحظه عاشق شو» که دو سه سالی برای اخذ مجوز های لازم وقت برایش صرف شده، از صبح امروز به بازار آمد تا حامی بعد از آلبوم «آخدا» جدیدترین اثرش را روانه بازار کرده باشد.

رضا تاجبخش، علی موثقی، ستار اورکی، نیکان ابراهیمی، مهران خلیلی، علیرضا قرایی منش از جمله چهره هایی هستند که در این آلبوم حضور دارند. حامی پیش از این نیز آلبوم های «حامی»، «دو نیمه رویا»، «فقط نگاه می کنم» و «آخدا» را در بازار موسیقی کشور منتشر کرده است. آثار پاپ – کلاسیکی که در اکثر اوقات توانسته سخت گیر ترین منتقدان موسیقی را هم راضی نگه دارد و مورد استقبال دوستداران این قبیل آثار قرار بگیرد. حواشی خواسته و ناخواسته این خواننده در همه این سالها باعث شده بهترین دوران هنری این خواننده تحت تاثیر این اتفاقات و حاشیه ها قرار بگیرد و آخرین کنسرت این خواننده به بیش از دو سال پیش برمیگردد.

«یک لحظه عاشق شو»، «مرد خیابانی»، «تقویم»، «خواب سیاه»، «دست خودم نیست»، «با من حرف بزن»، «تماشائیم»، «همچون سرو»، «دیوونگی»، «پرواز ممنوع»، طلایه دار»، «گلایه» و «یک لحظه عاشق شو» (بی کلام) قطعات این آلبوم هستند.

همچون گذشته از همه دوستداران موسیقی خواهانیم که جهت حفظ حقوق مولفین اثر، این آلبوم را به صورت اورجینال تهیه نمایند.

گفتنی ست این اثر توسط شرکت «آوای باربد» و «سیما شهر» پحش و توزیع شده است.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:13

دیدگاه‌ها

سه شنبه 29 بهمن 1392 - 12:08

تبریک به طرفداراش ، حامی کاراش نیاز به تعریف نداره ؛ طلایه دار تقدیم به استاد بیاتی

سه شنبه 29 بهمن 1392 - 12:18

اين است حااااااميييييي
هرچند كه ما طرفدارا تقريبا كل البوم رو تيكه تيكه حفظ بوديم و شنيده بوديم
خواب سياه هم كه عليرضا قرايي منش ساخته بود عاليييي بود
بالاخره كاري كرد كه دلشوره هامون آروم بود بگيرن

كووووچ ممنووووووع

سه شنبه 29 بهمن 1392 - 12:18

اين است حااااااميييييي
هرچند كه ما طرفدارا تقريبا كل البوم رو تيكه تيكه حفظ بوديم و شنيده بوديم
خواب سياه هم كه عليرضا قرايي منش ساخته بود عاليييي بود
بالاخره كاري كرد كه دلشوره هامون آروم بود بگيرن

كووووچ ممنووووووع

سه شنبه 29 بهمن 1392 - 12:19

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااقعا خوشحالمممم ...
بهترییییییییییییییییییییییین خواننده ایران آلبوم داد,عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم

سه شنبه 29 بهمن 1392 - 12:38

یادمه "حامی" مدت ها قبل گفته بود که بعد از انتشار آلبومش" ایران "رو برا همیشه ترک میکنه ! ... هنوزم سر حرفش هست یا نه آلان که آلبومش منتشر شده و همه چی گل و بلبله نظرش عوض شده؟؟؟

سه شنبه 29 بهمن 1392 - 21:11
فهیمه عزیزی

اولا حامی بارها توی مصاحبه هاش اعلام کرده که منتظر نتیجه ی دادگاه مربوط به کلاه برداری صورت گرفته ازشه و در صورت تبرئه مجدد دیگه تجمل بی قانونی های رایج ایران رو نداره و متاسفانه میره.
ثانیا کدوم وضعیت گل و بلبل؟؟؟؟؟!
خوبه همین چند روز قبل بود که هواداران حامی مشتاقانه منتظر بیست و سوم بهمن بودن که بتونن بعد از چهار سال آلبوم خواننده ی محبوبشون رو بخرن و همون روز متوجه شدن که مدیران شرکت پخش سیمامهر تصمیم گرفتن که باز هم انتشار آلبوم به تاخیر بیفته!
تازه این وضعیت حمید حامیه که این شانس رو داشته که به واسطه ی صدای عالی و سابقه ی طولانی و همکاری با اساتید بنام موسیقی اسم و رسمی به هم بزنه و اگه یه ذره منصف باشین میتونین وضعیت خواننده هایی رو که هیچ پشتوانه ای ندارن و حتی به اندازه ی حامی هم مشهور نیستن حدس بزنین. این که فقط چهار پنج نفر بتونن سالی یه آلبوم بدن بیرون و برنامه های کنسرتشون حتی درقوزآبادها رو هم درمی نورده نشانه ی وضعیت گل و بلبلی نیست. هر وقت این امکانات برای همه فراهم شد اون موقع میتونیم امیدوار باشیم.

5.238.38.19
چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 01:46
سعید فلاحی

شما خوشحال میشی حامی از ایران بره؟؟؟

65.49.68.177
چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 15:03
حمید

خوشحالی نداره ولی آقای حامی باید متوجه باشه که واسه جلب توجه نباید هر حرفی رو بزنه و یا به دیگران گیر بده. شخصیت ناشناخته ای نیستن ایشون که بخوان اینجوری خودشونو مطرح کنن.
به هر حال امیدوارم موفق باشن
و اگه باعث ناراحتی طرفداراشون شدم عذر میخوام ولی من فقط نظرمو گفتم
آلبومم گوش ندادم هنوز ولی امیدوارم آلبوم خوبی باشه

188.245.71.45
سه شنبه 29 بهمن 1392 - 12:54

عااااااااالی
خدارو شکر
تبریک میگم به حامی
و طرفداراش
مطمعنا که آلبوم تک و موفقیه
بیصبرانه آماده ایم واسه کنسرتای حامی

سه شنبه 29 بهمن 1392 - 12:57

خیلی خوشحال شدم و خیلی وقته که منتظر بودم مطمئنم آلبوم ارزش این همه انتظار رو داره ممنون از صبر و بردباری حامی عزیز

از آلبوم پنجم گروه آریان خبری نیست؟ پاییز امسال بالاخره بعد دوسال مجوز گرفتند ولی هنوز منتشر شده لطفا پیگیری کنید.

سه شنبه 29 بهمن 1392 - 13:30

مبارکه......

ازطرف طرفداران مهدى يراحى به حامى عزيز وطرفداران فهيمش تبريک ميگم...

ايشالا مثله امپراطور مهدى بترکونه......زنده باد مهدى....پاينده باحامى....

سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:26
Mersad

مرسي حسين عزيز
مهدي يراحي هم از معدود خواننده هاي خوب ماست واقعا

5.223.177.167
سه شنبه 29 بهمن 1392 - 17:36
محمد

ممنون..من خودم هم از دوستداران حامی و مهدی یراحی عزیز هستم و بنظرم این هنرمندان باید پایدار و موفق باشند..

5.237.212.238
سه شنبه 29 بهمن 1392 - 17:50
پریسا نجفی

ممنون دوست عزیز.

109.109.54.6
سه شنبه 29 بهمن 1392 - 13:30

عرض ادب خدمت همه دوستان...حامی عزیز فقط بگم عاشقتم نمیدونم چجوری علاقمو نسبت به خودتو صداتو اجرات نشون بدم خدا روشکر که بالاخره البوم پخش شد بزرگواران خواهشا اورجینال تهیه کنید.. البوم عالیه ممنون که برای حس و گوش موسیقی مردم ارزش و احترام قائل هستی..کوچ ممنوع بمون و ادامه بده امیدوارم نتیجه خیلی خوبی از زحمت و سختی که برای این البوم کشیدی بگیری..مطمئنا این البوم به همراه امپراطور بهترین البومهای این چند سال اخیر هستن..ممنونم از موسیقی ما..

سه شنبه 29 بهمن 1392 - 13:57

گوش ندادم ولی شک به حامی یعنی شک به هنر ناب پرورده استاد بیات...
یکی دیگه از آلبوم هایی که انتظارشونو میکشیدم منتشر شد... فقط مونده یکی...
هر روز موفق تر از دیروز باشی حامی جان

سه شنبه 29 بهمن 1392 - 22:21

خدایا چطور ازت تشکر کنم؟!!!!!!!!!!!!!!!!
امیدوارم آلبوم بعدی با تاخیر 5ساله پخش نشه.

ت
سه شنبه 29 بهمن 1392 - 14:18

از خواننده هايي كه تو سي سال پيش موندن خوشم نمياد اقاي حامي هم جز همين كروهه..ولي با احترام به سليقه ديگران موفق باشن

سه شنبه 29 بهمن 1392 - 17:33
محمد

شما بروز باش و نیناش ناش گوش کن..وقتی خواننده ای از هر نظر(ترانه-تنظیم-اهنگسازی-اجرا) واقعا حرفه ای کار میکنه و احترام و ارزش قائل هست برای گوش موسیقی مردم یعنی هر کاری رو نمیخونه هر جایی نمیخونه سالی 3 تا البوم نمیده تو سالن 20 نفری جنوب شرقی سودان 5 سانس کنسرت نمیزاره موقع خوندن قر نمیده ناله نمیکنه نوحه نمیخونه جیغ نمیزنه این یعنی هنرمند واقعی ولی شماها به علی سوسمار (بعنوان مثال) میگید هنرمند..

5.237.212.238
سه شنبه 29 بهمن 1392 - 22:03
س

هنرمند يعني خالق يعني نو اور.من ميتوم چهل تا مثل اقاي حامي رو نام ببرم كه فسيل شدن هنوزم دارن ميخونن..اما نسل جديد موزيك نياز به نواوري داره،اقاي حامي چهل سال پيش البوم ميداد مناسب بود

2.191.144.250
سه شنبه 29 بهمن 1392 - 22:11
ت

بعدشم به نظرم اهنگ نيناش خيلي با ارزش تره چون طرف رفته يه فسفور سوزونده استعداد داشته يه سبك و نواوري جديد اورده..چه فايده ادم صد بار يه سبك و مدل واسه چهل سال پيشو كوش كنه،، همينه كه جهان سوميم ديكه،، خلاق نيستيم ،تو عقايد سنتي كهنمون مونديم

2.191.144.250
چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 10:11
محمد

اقای الف ب پ ت ...بقول دوستان فهم کارهای حامی کار هرکسی نیست..متوجه شدیم بنظر شما نواوری یعنی کارها و ترانه هایی مثه (لباش چطور سرخه واسه فروش نمیزاره غرفه) هست که شما قابل مقایسه میدونید با اشعار ایرج جنتی عطایی و بابک صحرایی و اهورا ایمان و این سبک کارها رو جدید و عالی میدونی و اشعار این اساتید رو قدیمی و فسیل.. و میگید فسفور سوزونده که درستش فسفر هست ولی عزیزم چیز دیگه ای سوزونده که این ترانه رو گفته و تا وقتی که شما موزیک قر و کمر رو میپرستی بله ما جهان سوم میمونیم...

5.237.194.189
چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 13:41
فهیمه عزیزی

این که حامی تو سی سال پیش مونده و اگه چهل سال قبل آلبوم میداد مناسب بود٬ ادعای خیلی بزرگیه که با یه کامنت از طرف یه کاربر معمولی قابل قبول نباشه.
از نظر شما هنرمند یعنی خلاق یعنی نوآور ولی بفرمایید چه طور آلبوم‌های حامی به نظرتون تکراری و فاقد نوآوریه؟ دقیقا با چه معیاری نیناش‌ناش خلاقیت هنری محسوب میشه؟ فقط به صرف این که یه بابایی رفته مزخرفی خونده ـ که تا حالا کسی به خودش جرئت این طور بی‌احترایم به شعور مخاطب رو نداده و از این کارا نکرده ـ میشه اسمشو گذاشت سبک و نوآوری؟؟؟؟! نوآوری هنری قبل از این که خلاقانه باشه باید مولفه‌های هنری داشته باشه. نمیتونین مولفه های هنری یه اثرو حذف کنید و به هر بی‌احترامی‌ای پسوند هنری ببخشین و اسمشو بذارین سبک هنری نوین!
خلاقیت یه خواننده در درجه ی اول باید در نوع خوانندگیش متجلی بشه نه ادبیات سخیف ترانه ها و عمل بینی و رنگ کت و طاحی صحنه‌ی کنسرتش!!! اگه از نظر شما حامی نمونه ی یه خواننده‌ی در گذشته‌مانده‌ست٬ کنجکاوم بدونم واقعا از نظر شما خواننده‌های خلاق ایرانی داخلی چه کسانی هستن؟! چه تعدادی از این هنرمندان خلاق(!) واقعا در خوانندگی خلاقیت داشتند؟!
حامی هنرمند صاحب‌سبک و خلاقیه که بعد از مشهور شدنش این همه خواننده سعی می‌کنن یه ذره هم شده ازش کپی برداری کنن و همیشه هم ترانه‌هاش در مسابقات خوانندگی برای رقابت انتخاب میشه تا شرکت‌کننده‌ها بتونن نهایت هنرشونو به نمایش بذارن. تا حالا براتون سوال نشده چرا ترانه‌های خواننده‌های مشهورتر و پولسازتر و به زعم شما خلاقتر در هیچ رقابتی انتخاب نمیشه؟؟؟! اید دلیلش اینه که این ترانه ها علی رغم علاقه‌ما به خواننده‌هاشون و قضاوت خلاقانه‌(!)ی ما از حداقل وجاهت هنری برای عرضه و رقابت برخوردار نیستن!!!
این که خواننده‌های ما به سراغ سبک‌های یونانی و ترکی و عربی هم برن و اون‌ها رو هم تجربه کنن اصلا بد نیست ولی این تجربه هر چه قدر موفق یا ناموفق باشه اسمش موسیقی ایرانی نیست و به هیچ‌وجه خلاقیت حساب نمیشه. تازه این وجه خوشبینانه ی قضیه‌ست که هنرمندای ما واقعا به صورت اصولی برن سراغ سبک‌های مختلف و نه کپی‌برداری صرف!!!
زمانی می تونیم امیدوار به گذر از مرحله ی جهان سوم باشیم که بدونیم دققیا چی می خوایم و چه‌طوری باید بهش برسیم.

5.238.41.166
چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 14:17
ت

من نميگم اشعرار بد اتفاقا كاراي اقاي صحرايي رو ميپسندم،،چون باز با حفظ اصول كلمات جديد و فضاي جديد رو مخلوط ميكنه،حرف من اينه كه هنرمندي اسمش هنرمنده كه از خودش يه خلقي كنه نه همون راه خواننده ها وانهگسازاي قديمي رو بره،،خوب اونا هستن ديگه،خواننده نوراو يعني بنيامين،محسن جاووشي مازيار فلاحي سعيد مدرس.رستاك.س.عباسي چون مثل اينه فقط همينا هستن تكراري نيستن،،اوانگاردن .... خدافظ

2.191.144.250
چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 14:32
محمد

خانم عزیزی ممنون..

5.237.194.189
چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 15:27
بی سرزمين تر از باد

اتفاقا جناب حروف الفبا تلویحا به نکته جالبی اشاره کردن!
ایشون گفتن که حامی تو ۳۰ سال پیش مونده! اتفاقا من میگم این خوبه! آهنگای موندگار و سنگینی که الان با افتخار بهشون گوش میدیم و با لذت تمام ترانه هاشون رو حفظ میکنیم همه متعلق به همون دورانه! اون موقع مثل الان نبوده که خواننده ها چشم دیدن همو نداشته باشن! مثل امروز نبوده با مصاحبه هاشون سایه همو با تیر بزنن! کارهای حامی هم ماندگاریشون مثل کارای ۳۰ سال پیشه. اگه منظورتون از مدرن بودن چپ و راست کاور کردن و تقلیده، ستاره های سربی و فانوسک های خاموش امروزی مبارک خودتون.
حامی جان لطفا تو ۳۰ سال پیش بمون.

188.253.66.160
چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 23:33
قیماخ

یک نظرسنجی بگذارین از مردم بپرسید دوست دارین به قدیم برگردین و در قدیم زندگی کنین؟؟ اونوقت میفهمین نصف بیشتر موافقن...
کلا تو ایران هرروز بدتر از دیروزه و استثناء هم تو تاریخ نداشته همه چی... موسیقی هم استثنا نیست... به جای پیشرفت افت داشتیم اما نه به لحاظ فنی... که به لحاظ ماندگاری و نابی موزیک هایی که ساخته میشدن.. کم بود ولی خوب بود و دلنشین و ماندگار البته... اما الآن سلیقه موسیقایی مردم فرق کرده...
مردم "گوشیو بردار تا صدات" و "تیغ هفتمو فرو کن" و "صدامو داری" و "تیغو میکشم رو رگهام" و "برو دیگه دوست ندارم" رو ترجیح میدن به این هنر ها... زنده به گور کردن توی کلیپ رو ترجیح میدن به همه چی...
اگر هم عشقی دوست داشته باشن "واییی پارمیدای من کوش" و در بهترین حالت عشق پست مدرن و بی بند و باری رو به هنر ماندگار ترجیح میدن... و جالبتر اینکه خودشونم قبول دارن!!!
جناب الفبای فارسی... مشکل از شما نیست... مشکل از خلایی هست که ایجاد شده... الآن حامی میباید همراه همقطاران تو این سبک پیشرفت و نوآوری داشت و عزیزان دیگه تو بقیه ژانرهای موسیقی... و شما هنر ناب رو به سلیقه خودت انتخاب میکردی و لذت میبردی اما طوریه که هنوز مخاطبان هنرمند بازاری و هنرمند پیشرفت دهنده موسیقی و هنرمند محترم رو نمیتونن تشخیص بدن چون مرز مشخصی بینشون وجود نداره...

151.247.94.204
پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 01:56
reza

اگه منظورتون اون اهنگاییه که 30 یا 40 یا 50 ساله پیش خونده شده بود و هنوزم شنود میشه افتخار ما به همون موسیقیه نه موسیقی نو ایی که هر سال البوم میدن تا فراموش نشن شما برو همون موسیقی نو رو گوش واسه ما همون اهنگای 50 ساله پیش کافیه و تا 50 ساله اینده هم به روز میمونن

46.21.82.240
سه شنبه 29 بهمن 1392 - 14:43

:)
حمید حامی شریف
خودش تعریفه :)

سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:13

از طرف سایت هوادارای محمد علیزاده انتشار البوم جدید حامی رو به طرفدارانش تبریک میگم

سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:28
Mersad

مرسي فاطمه جان
با آرزوي موفقيت روز افزون براي محمد عليزاده عزيز

5.223.177.167
sr1
سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:42

mard tekrar nashoudanie mosighie iran.alboum binazir boud.

سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:53

بلاخره بعد از سال ها امثال حامی نشون دادن هنوزم موسیقی ایران زنده ست و هنوزم میشه یه البوم قوی با افراد و موزیسین های قوی ایران جمع کرد واقعا یه مدتی موسیقی ایران خسته کننده و رو به بن بست بود تکنیک هایی که تو این البوم بود منو دوباره زنده کرد مرسی حامی عزیز امیدوارم بازم خواننده های ایران از زیاده کاری دست بردارن و هرچند کم اما کارای پر محتوا ازشون بشنویم به امید پیشرفت موسیقی ایران .

سه شنبه 29 بهمن 1392 - 17:00

انتشار آلبوم حامی رو به هوادارانش تبریک می گم .از طرف هواداران شهاب رمضان.

سه شنبه 29 بهمن 1392 - 17:34
محمد

ممنون...

5.237.212.238
سه شنبه 29 بهمن 1392 - 17:54
پریسا نجفی

از بزرگواری شما تشکر میکنم.با آرزووی موفقیت برای آقای رمضان وشما

109.109.54.6
سه شنبه 29 بهمن 1392 - 17:27

واوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
n1 دارهههههههههه
بی شک بهترین البومی بود که امسال گوش کردم .

سه شنبه 29 بهمن 1392 - 17:36

کاری که روی اصول باشه همیشه قشنگه

سه شنبه 29 بهمن 1392 - 18:10

از طرف دوستداران مجيد خراطها انتشار اين آلبومـ رو به حميد حامي و طرفدارانشون تبريك ميگم....

سه شنبه 29 بهمن 1392 - 18:16

بهترین خبر موسیقیایی ای چندساله برام بود..چندنسخه هم تهیه میکنم هدیه میدم به دوستان
حامی تنها حامیه واقعی موسیقی و هنر پاک و و اصیل پرشین پاپ هست

سه شنبه 29 بهمن 1392 - 18:26

ممنون از حامي به خاطر آلبوم جديد ... واقعا فضاي موسيقي الان به صدا و تفكر موسيقيايي حامي نياز داشت ...
حامي جان طرفدارتيم چون خودتي !
طرفدااااااارتيم فقط اين آخرين البومت نباشه !

سه شنبه 29 بهمن 1392 - 18:50

ممنونیم حامی.
سالها بود اینجور البوم نشنیده بودیم

سه شنبه 29 بهمن 1392 - 19:02

عاااالیه...عاشقشم،تنها خواننده ای که صداش اشکمو در میاره
منتظره کنسرتیم

سه شنبه 29 بهمن 1392 - 19:05

ازطرف هواداران بابک جهانبخش به همتون تبریک میگم.عالی

سه شنبه 29 بهمن 1392 - 22:17
پریسا نجفی

ممنون فاطمه جان ،با آرزوی موفقیت برای شما.

65.49.68.172
چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 09:56
محمد

ممنونم درود بر شما..

5.237.194.189
سه شنبه 29 بهمن 1392 - 19:20

من موندم این دوستانی که هی میان میگن امیدوارم این البوم و اون البوم مانند البوم امراطور مهدی یراحی باشه در کل فازشون چیه؟ مگه مهدی یراحی با مپراطور چه کرد؟ جز اینکه یه البوم متوسط رو روانه ی بازار کرد که بعد از یک ماه فراموش شد!!! جالب اینکه که اقای یراحی که در البومهاش ترانه ای شاد و دیمبالادومبای عربی هم خونده میاد و ....میخواستم بگم پ نه پ کارای شما ساختار شکنه!!!!!!!!!!!!

سه شنبه 29 بهمن 1392 - 21:42
سعید

اقای نوید میشه لطف کنید بگید فاز خودتون چیه! هر خبری از هر خواننده ای منتشر میشه یا هر مخاطبی از هر خواننده ای تعریف میکنه شما میای انتقاد تند میکنی اونم از نوع تخریبش! شما که از هیچ خواننده ای به جز اقای چاوشی خوشت نمیاد دیگه واسه چی میای موزیک ما؟ خب عزیز دلم برو سایت هواداران چاوشی!!!! اصلا برو خودت یه سایت بزن اونجا چپ و راست خواننده ها رو تخریب کن............. واااالا.............. موسیقی ما جان من تاییدش کنیا!!

188.136.240.25
سه شنبه 29 بهمن 1392 - 23:02
امیررضا دادبخش

از یک ماه پیش بود با خودم عهد بستم که دیگه باهات وارد بحث نشم.چون خیلی ادم بی منطقی هستی.اینو همه می دونن امپراطور یه چیزی فراتر از موسیقی ایران بود.میگی مهدی یراحی با امپراطور چه کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟برو توی سایت ها توی همین سایت یا توی خیابون پیش قوم و خویش یا کسای دیگه بپرس می فهمی.بعد از یک ماه فراموش شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟این آقای خاص شما توی قایق مونده.میخوای بیارمش بیرون.با کمک بچه ها.مهدی یراحی احتیاج به انتقادای بی سر و ته تو نداره.اینقد طرفدار داره که تو//////.......اینو خودتم خوب می دونی که امپراطور بهترین بود.وگرنه این البوم رو هم سخت مثل البومهای دیگه می کوبوندی.مثل ساعتا خوابن.کولی عشق.جشن تنهایی.خوشبختی.شخصی.واقعا متاسفم همون بهتر که نظرتو توی پست من معتاد هستم مهدی یراحی مدیر سایت محترم حذف کرد.چون دیگه خیلی داری به همه ی خواننده های بی احترامی می کنی.دفعه اخری بود پاسخ دادم.

5.117.67.120
چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 01:54
سعید فلاحی

بنظر من امپراطور بهترین البوم امسال بوده, اما اقای دادبخش فراتر از موسیقی ایران نبوده!!!

65.49.68.177
چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 09:55
محمد

اقای محترم اولا شما از این به بعد که خواستی نظر بدی تمام مشخصاتت رو بنویس مثلا نوید ترابی نام پدر...ش ش ... کد ملی .. ادرس خونه... کد پستی و..شماره موبایل ..قد ..وزن..تا همه بفهمنن کی هستی و طرفدار کدوم خواننده هستی دوما شما هرجایی اومدی نظر تخریبی دادی و بدون منطق چون سرتو کردی تو برف و غیر از چاووشی هیشکی و هیچی رو نمیشناسی شاید سنت کمه اولین اهنگی رو که گوش دادی چاووشی بوده ولی عزیزم من کارهای چاووشی رو گوش میدم و از شخصیتش خوشم میاد ولی بدون خود اقای چاووشی ...س.ق بوده چون اگه سنت برسه و یادت باشه همون اوایل خیلی ها متوجه این قضیه شدن مثه داستان حمید عسکری و شادمهر..بقول دوستان شما نیازی نیست بیای هرجا نظر بدی برو تو سایت هواداران چاووشی تا صبح بگو کبیر و صغیر عزیزم شما فکر نکن با این رفتارا و نظرات پر گوهر باعث محبوبیت چاووشی میشی نه بدتر حس بقیه رو نسبت به چاووشی بد میکنی.درسته امپراطور هم همه چیش 100% خوب نبود ولی اگه موسیقی بفهمی میدونی که جزء بهترین البومهای این چند سال اخیر بوده..ممنون از موسیقی ما

5.237.194.189
چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 13:19
فهیمه عزیزی

دوستان واقعا هنوزم امیدی به بحث منطقی دارن که جواب ایشونو میدن؟!

5.238.41.166
چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 14:26
سعید

فهیمه خانم شما اینو درست میگی ولی من میخواستم یه چیزی بگم من نمیدونم هرکس میاد اینجا یه انتقاد معمولی از اقای چاوشی میکنه همه سریع واکنش نشون میدن ولی هیچکس هنوز یه تذکر به این اقای همیشه فعال نداده! من خودم طرفدار خواجه امیریم ولی با این وجود به اقای چاوشی احترام میذارم و حتی معتقدم البوم سیزده از عاشفانه ها فنی تر بود (فقط فنی تر) ولی بعضی از طرفارای ایشون.................. موسیقی ما تمنا میکنم............

188.136.240.25
سه شنبه 29 بهمن 1392 - 19:47

فوق العادس...استادم بابک صحرایی عالی بوده...بدون شک حامی از صدا های ماندگار هستش...حالا شخصیت مغروری داره ولی واقعا دوست داشتنیه...با وجود امثال حامی هنوز موسیقی زنده هست...بدونه اقرار و بدون هیچگونه جهت گیری مغرضانه این البوم بهترین البوم امسال بوده تا اینجای کار حالا یکسری جوگیر میان میگن وایسا البوم فلانی بیاد ای بهمانی بیاد(( البته البوم مهدی یراحی هم زیبا و دلنشین بودش ))...این القاب ساختگی که به بعضی خواننده ها میدن کشکه با دادن این القاب ساختگی کسی بزرگ نشده و نمیشه....کارنامه یک نفره که نشون میده... البته بعضیا با داشتن ترک های افتضاح تو کارنامه کاریشون لقب های خنده دار گرفتن و طرفدارای خوبشون هم میخوان به زور این تفکر خنده دارو به بقیه القا کنن امثال حامی نیاز به دادن لقب های خنده دار ندارن کار هاشون اونقدر قوی هست که جای بحث نذارن...حالا هر کی میخواد بذار بگه مهم نیست...حامی نشون داد که البوم دادن یعنی چی...وقتی البومو باز میکنی توی جلد داخلیش اونقدر اسم های بزرگ هستش واقعا سنگینیش احساس میشه...طرافدار یه خواننده بودن خیلی خوبه ولی داشتن انصاف هم بسیار خوبه که بعضی ها فقر انصاف دارن متاسفانه

mey
سه شنبه 29 بهمن 1392 - 20:03

تبریک به طرفدارای حامی... :-))

سه شنبه 29 بهمن 1392 - 20:10

یادم رفت از دوستان وهنر دوستان عزیز درخواست کنم آلبوم رو بصورت اورجینال تهیه کنند.راستی آلبوم هنوز تو رشت توزیع نشده.

چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 14:54
صالح نیک فر

بله متاسفانه
آلبوم دیروز منتشر شده ولی هنوز به رشت نرسیده
خیالم راحت بود که آلبوم منتشر شده و میتونم بخرمش ، ولی مثل اینکه هنوزم باید صبر کنم!!

188.34.186.156
سه شنبه 29 بهمن 1392 - 20:23

لایکــــــlikeــــــ
آلبوم بسیار خوبی بود نیاز به تعریف نداره ....

خیلی ممنونم ازت جناب حامی عزیز

سه شنبه 29 بهمن 1392 - 20:29

با این که از شخصیت منفی و شاکی این آدم اصلا خوشم نمیاد ولی بازم براش آرزوی موفقیت میکنم امیدوارم انتشار آلبومش باعث بشه از این به بعد به جای سرک کشیدن تو کار این و اون سرش تو کار خودش باشه !!!

سه شنبه 29 بهمن 1392 - 21:17
فهیمه عزیزی

با این که شما حتی به خودا زحمت ندادی خبرهای چند روز اخیر مربوط به این خواننده رو بخونی و ببینی که تاخیر چند صد باره ی انتشار آلبوم در ۲۳ بهمن همه ی حرفاشو ثابت میکنه٬ ولی ممنون. :)

5.238.38.19
چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 00:36
گلناز پرتوی

تاخیر چندین باره در انتشار آلبوم و مجوزاش هیچ ربطی به هنرمندای دیگه نداره دوست عزیز امیدوارم این مطلبو علاوه بر شما ایشونم درک کنن !!!

151.245.37.248
چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 12:03
Mersad

وقتي يكي از خواننده خاي معروفمون البومش رو همزمان با حامي با ٢-٣ روز اختلاف ميخواد بده و عوامل تبليغاتي البوم پوستر هاي حامي رو از ديوار بر ميدارن و پوستر خواننده ي خودشون رو ميزنن به جاي اون جوري كه ما طرفدارا واقعا پوستر حامي يا نديديم يا اينكه خيلي كم بود! شما ميگيد اين به خواننده هاي ديگه ربط نداره؟؟؟؟؟؟؟؟
فك نميكنيد حامي يا هر كسي وقتي براي اثرش ٥ سال وقت ميزاره توي تبليغات ٢ تا پوستر كمتر ميزنه كه ارزون تر شه؟؟؟!!!؟؟؟

31.59.81.86
چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 13:18
فهیمه عزیزی

نه من چنین ادعایی کردم و نه حامی که تعویقی صدور مجوز و تاریخ انتشار آلبوم امثال حامی به هنرمندای دیگه ربط داره.
گلایه ی حامی و طرفدارانش خیلی مشخصه: چرا قانون فقط برای عده‌ای خاص قابل دور زدنه؟
این که حامی بعد از سالها تلاش و مشاهده ی تبعیض عیان گله میکنه و گلایه هاش به جایی نمی رسه و مجبور میشه دقیق تر اعتراضش رو عنوان کنه اسمش سرک کشیدن تو کار این و اون نیست! اسمش اعتراض کردن به سیتم مافیایی و آلوده ی موسیقیه که حتی کمر افراد شناخته شده ای مثل حامی و رهنما و مسیحا و تاجیک و... رو میکشمه چه برسه به جوانان گمنام بی تجربه و بی پشتوانه!
امیدوارم شما هم قدرت درک این رو داشته باشی :)

5.238.41.166
سه شنبه 29 بهمن 1392 - 20:36

آلبوم بسیار خوبی بود واقعا لذت بردم ...

سه شنبه 29 بهمن 1392 - 22:38

به به واقعا به به ...

چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 00:02

فوق العاده زیبا و دلنشین...
مرسی از حامی عزیز

چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 00:12

من واقعا از ایشون تشکر میکنم که این دفعه بیخیال اهنگای خواننده های قدیمی و اسم رسم دار شدن!!!!!

چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 12:26
Mersad

دوست عزيز من هم از شما تشكر ميكنم كه بدون هيچ اطلاعي نظر ميديد:))
اون البوم بوي گندم البومي بود كه يك تهيه كننده خصوصي به دليل علاقه اي كه نسبت به استاد واروژان داشتند و دوست داشتند يادي از ايشون زنده كنند تصميم گرفتند كه البومي با اهنگ هاي موندگار واروژان به صورت مجاز در روز تولد واروژان منتشر كنند و قرار شد سه خواننده كه حامي هم يكي از اونا بود اين آهنگهارو بخونن ولي خب به دليل اجراي قوي حامي تصميم گرفتن همه ي آهنگ هارو حامي بخونه؛) متاسفانه تهيه كننده بعد از هزينه ي ٣٠ ميليون تومان (خودتون در نظر بگيريد ٣٠ ميليون تومان در اون سال چه مبلغ زيادي بود حتي همين الان البوم هاي پرفروش هم اينقد هزينه نميكنن ) وقتي متوجه شدن كه البوم مجوز نميگيره به دليل ضرري كه كرده بودن و سرخوردگي از ادامه مار منصرف شدن و گروه با هزينه شخصي و يك تهيه كننده حديد به كار ادامه داد و وقتي مجوز نگرفت البوم لو رفت و تو اينترنت پخش شد!شما توجه داشته باش كه حامي نيازي به كسب شهرت نداشت چون اون موقع با سام و نرگس و البوم دو نيمه ي رويا به اوج شهرت رسيده بود،در ضمن هيچ خواننده اي نمياد ٤٠ ميليون هزينه كنه كه كه البوم پخش نشه و همونجور كه خودشون گفتن اداي دين بوده به واروژان بزرگ
شما هم لطفا با اطلاع از موضوع نظر بديد كه براي بعضي از دوستان سو تفاهم پيش نياد

31.59.81.86
چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 13:58
فهیمه عزیزی

واقعا شما جالبین! میشه لطفا اسم آلبوم‌های حامی رو به همراه ترک‌هایی که از خواننده‌های قدیمی و اسم رسم‌دار خونده بفرمایید تا من هم از این بی خبری رها بشم؟!
حامی فقط یک بار یک قطعه از اردلان سرفراز رو با اسم ماهی دلتنگ بازسازی و منتشر کرد که خود افشین سرفراز ـ برادر و وکیل تام‌الاختیار شاعر ـ در مصاحبه‌ای به پرداخت شدن حقوقش اشاره کرده.
یک بار هم با همکاری استایدی مثل بابک بیات تصمیم بر انتشار آلبومی از گلچین آثار واروژان گرفته شد که فقط موسیقی بدون کلامش مجوز گرفت و آلبوم با کلام غیرنهایی چند سال بعد به صورت غیر قانونی لو رفت و روی اینرنت قرار گرفت.
ضمنا با وجودی که الان تقریبا هر خواننده‌ای ـ از جمله فرزاد فرزین و علی لهراسبی ـ یکی دو کار از خواننده های قدیمی بازخوانی کرده که من اطلاع ندارم حقوق صاحبانش به درستی پرداخت شده یا نه خیلی جالبه که فقط اسم حامی در این موارد به ذهن میاد! این تمایز نشانه‌ی موفقیت حامی در اجرا و بازسازی و لذت مخاطبان نیست احیانا؟!

5.238.41.166
چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 00:27

من هنوز کامل گوش نکردم اما همینطور که ازش رد میشدم آلبوم خوبی به نظر میرسید ولی تا الان بهترین آلبوم امسال رضا یزدانی بوده و حیف که محسن چاووشی به امسال نرسید....
به طرفدار های حامی عزیز تبریک میگم.

چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 01:25

تبریک و دیگر هیچ :)....

چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 01:45

تا الان که ندیدم البومو ولی با عشق میخرم و گوش میدم چون این ادم عالیه .هنوز دارم اخرین شام رو اجرای زندشو گوش میکنم که چه کرد....
در ضمن دوستانی هم که دیدم طبق معمول سواد موسیقی ندارن نظر ندن سنگین ترن چون فهمیدن کارای حامی کار هر کسی نیست.

atm
چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 08:06

موسیقی خوب منتشر شد . . .
از بقیه دوستان میخوام راجع به آهنگ ها هم نظر بدید.
یه گله هم از پخشش البوم دارم که اونطور که لایق حامی بود پخش نشد یعنی همه جا تو دسترس نبود متاسفانه!
به امید انتشار خبر کنسرت حامی به زودی زود.

چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 10:10

نمیگم بد بود ولی به جا نبود انقدر تغییر فضا ... من فقط یه تراک این آلبوم دوست داشتمو همون حمید حامی سابق بود و نشنیده بودمش قبلا اونم خواب سیاه بود ..
کاش تو 5 تراک اول آلبوم که کاراش قبلا شنیده نشده بود بیشتر مثل خواب سیاه دشتیم .

چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 10:58

واقعا آلبومه قشنگی بود
به حامی عزیز و طرفداراش تبریک میگم

چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 11:07

تا قبل این از حامی خوشم نمیومد!
اما واقعا با گوش دادن این آلبومش میتونم بگم فوقالعادست...
بهترین آلبومی که امسال شنیدم...
تقریبا همه ی آهنگهارو میشه بارها و بارها گوش دادو لذت برد
تکنیک های قشنگ...
آفرین!
تبریک به طرفدارانش

چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 11:35

به به واقعا لذت بردم.مرسی حامی جان.به حامی عزیز و هواداراش تبریک میگم و به عنوان یه چاوشیست از حامی تشکر میکنم برای کمک به اوضاع بد موسیقی 3>

چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 12:36

آلبوم یعنی این! و دیگر هیچ به قول یکی از دوستان بالایی:-)
در ضمن خبر آلبوم جدید حامی چرا تو اسلایدر صفحه اول نیست؟ تا دیروز که حمید عسگری بود امروز هم گروه چارتار...!!!!پس کو آشنای شبهای من کو؟؟؟ دیروز من کو امروز من کو؟؟در یک کلام حامی کو؟:-)

چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 13:50
فهیمه عزیزی

دقیقا منم تعجب می کنم از سایتی به خوبی و بی‌طرفی موسیقی ما از این حرکتش. خبر انتشار آلبوم حامی بعد از چهار خیلی مهم‌تر از اینه که تا چند روز دیگه زیر اخبار دیگه مدفون بشه.

5.238.41.166
چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 14:39
محمد

با تشکر از زحمتکشان موسیقی ما و تشکر بابت درج نظرات بنده و دوستان دیگر.. ولی خدایی راست میگن حق دارن خیلی بی انصافیه نه تبلیغی نه بنری نه پوستری ما همه با هم باید کمک کنیم به حفظ و موفقیت و پایداری هنرمندانی مثله حامی و امثال او...

5.237.194.189
چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 15:13

خوشبختانه گفتنی ها رو دوستان گفتن.
فقط اومدم به نوبه خودم به حامی عزیز. تبریک بگم که اسیر بازار خوش آب و رنگ موسیقی امروزی نشده و اصالت کاریش رو حفظ کرده.
عجب عیدی بشه عید 93 با صدای حامی.

چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 15:16

از طرف عضو کوچکی از هواداران """""""""""""""""""فرزاد فرزین """"""""""""""""""""به حامی و هواداراش تبریک میگم

چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 18:47

امیدوارم اقای حامی این متن و بخونه.
حامی عزیز واقع ممنون..اول از همه ممنون بخاطر احترامی که به خودت گذاشتی و خط خودت و دنبال کردی و بازاری نشدی..دوم بخاطر احترامی که واسه موسیقی ایران قاعل شدی و فهمیدیم که هنوز کسایی هستن که موسیق بوجود بودنشون بهش افتخار کنن.سوم اینکه ممنون برای احترامی که برای ما طرفدارات قاعل شدی.مطمعن باش تا آخر خط باهاتیم..فقط خط فکریت و عوض نکن.از آقای موثقی هم واقعا باید تشکر کرد

چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 19:12

آلبوم عالیه. استاندارد و حرفه ای. راک هم بهت میاد بزرگوار. ممنون حامی جان. لطفا کم کار نشو و همینطور ادامه بده. انشاالله به زودی کنسرتت بعد از مدت ها.

چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 19:52

به نظر من تنها کسی که میتونه حق مطلب رو برای صدای حامی ادا کنه فقط "شادمهر" هست با اون ملودی های اسمونیش....

چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 21:24

من هميشه هر البوم يا اهنگ جديدي ميومد گوش ميكردم.اما اين حامي با اون توهين هايي كه به احسان كرد ديگه ارزش گوش دادن هم نداره.
واقعا براش متاسفم همون بهتر كه از ايران بره .

پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 00:56

من هنوز تو شوکم ََ...
خدایاااااا شکرررررررررررررررت که بالاخذه انتظارها به سر رسیییید ... امروط یکی از بهترین روزای زندگیم بود چون آلبوم کسب که همیشه باا صداش و آهنگهای ی نظیرش واسم کلس خاطره ساخته منتشر شد..
من که حالا حالاها از شنیدنشون سیر نمیشم
خواب سیاه ....
تقویم ..
گلایه ای نمیکنم ...
یک لحظه عاشق شو و ..............
بی نظیرررررررررررررررررررررررررن
یک دنیا ازت ممنونم حامی الهی که همیشه باشی و بمونی . بخونیی

پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 01:11

************** طرفداران سیروان خسروی ***************
تبریک ویژه به حامی و طرفدارانش
آلبوم عاااالی بود.. فضای پاپ راک آلبوم رو خیلی دوست داشتم
امیدوارم همگی یاد گرفته باشیم به خرید اورجینال آلبومها و لازم نباشه که چندین بار تکرار شه
بازم میگم حامی جان دمت گرم مثل همیشه گل کاشتی داداش

پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 09:09

تبریک به دوستداران حامی و علاقه مندان به موسیقی ایی که به مخاطبانش احترام می گذارد...

پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 10:08

آخ بالاخره یه آلبوم خوب اومد
من طرفدار دو آتیشه ی ایشون نیستم ولی چون صدای کم نظیری داره و شاگرد خلف استاد بیات هست دوسش دارم
بعد از فجایع خوشبختی و شخصی این البوم امیدوارم کرد
صدای خوب,موسیقی خوب,گروه حرفه ای,مگه دیگه از یه آلبوم چقدر میشه انتظار داشت؟
و یه تشکر ویژه از رضا تاجبخش که کاراش عالی بود

پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 10:16

و یه خسته نباشید به علی بیرنگ که به نظرم یکی از نوابغ موزیک ارکسترال ایران هستش
کارش واقعا عالی بود

پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 10:50

واقعاااااااااااااااااااا فوق العادس این البوم
حامی انقدر که از البومش تعریف می کرد واقعاااااا ارزششو داشت
بسیار تبریک میگم به حمید حامی عزیز
که امسال با این البومای یکنواخت و معمولی که اومده بود یه کار خیلی عالی و متفاوت رو بیرون داد

خسته شدیم از بس اهنگ ها و تنظیم های تکراری رو گوش دادیم

مررررررررررررررررررررسی حامی عزیز
با یک لحظه عاشق شو برای همیشه عاشقمون کرد.............

پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 11:52

چند تا نکته در مورد این آلبوم:
1- مازیار ظهیرالدینی ، کریم قربانی ، باربد بیات ، علی جعفری ، ناصر رحیمی ، علیرضا میرآقا و بهنام ابطحی نوازنده هایی هستند که بابک بیات هم باهاشون کار میکرد و توی این آلبوم هم هستند
2- نیما مسیحا ، رضا تاجبخش و سارا نائینی باز هم به عنوان همخوان با حامی همکاری کردند (قبلآ در آلبوم فقط نگاه میکنم)
3- توی آهنگ "یک لحظه عاشق شو" حامی خودش سوت زده!! قبلآ علیرضا خورشیدفر (توی آلبوم دو نیمه رویا) سوت زده بود
4- تاریخ ضبط همه آهنگ ها قبل از سال 90 هست
5- داخل کاور این آلبوم ، تقریبآ از همه بزرگان موسیقی ( ناصر چشم آذر ، یغما گلروئی ، محمد اصفهانی ، اردلان سرفراز ، مجید انتظامی ، شاهین فرهت ، محمدرضا چراغعلی و ... ) تشکر شده

پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 12:25

باسلام به دوستان گل ،امیدوارم روزی برسه که موسیق ایران جایگاهشو پیدا بکنه .به آقای حامی وتمام هوادارانش انتشار آلبومو تبریک میگم .امیدوارم تمام خوانندگان ایران موفق باشند* زهرا هوادار گروه دوست داشتنی سون*

پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 14:37

اصلا با آلبوم حال نکردم یه جورایی حالم گرفته شد فکر میکردم آلبوم خوبی میشنوم

پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 19:10
حسین

بستگی داره به چی میگین خوب

5.237.195.160
پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 16:40

..:: از طرف مشکی پوشان رضاصادقی انتشار این آلبوم رو به حامی و هواداران ایشون تبریک میگم ::..
خوشحالم که از ایران نرفت ... عالی بود آلبوم ... ممنونم

جمعه 2 اسفند 1392 - 15:19
پریسا نجفی

ممنون دوست عزیز.

109.109.54.6
پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 17:41

آلبوم خوبی بود..
ممنون از حامی و همه کسانی که برای این آلبوم زحمت کشیدن

پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 21:26

انتشار آلبوم حامی رو تبریک میگم. ایشالا همه ی کارای خواننده ها از جمله حمید حامی و بقیه قابلیت موندگاری داشته باشه و نه بعد از یکبار یا یکماه و یا نهایتن یه سال گوش دادن بیفته گوشه کامپیوتر یا موبایل خاک بخوره... الان چون تعداد خواننده ها (البته 80 درصدشون) که اسمن خواننده ان و هیچ چیشون با خوانندگی جور درنمیاد زیاد شده و زرت و زرت آهنگ میدن بیرون اونم آهنگای کاور شده و تقلیدی هیچ آهنگی حتی اگه عالی هم باشه موندگار نمیمونه. البته درصد خیلی کمی از خواننده هامون هستن که کاراشون موندگار مونده و همیشه خواهد موند.

جمعه 2 اسفند 1392 - 17:42

به به.
خیلی خوب بود.
تقویم...پرواز ممنوع...مرد خیابانی...
عالی بودن.
امیدوارم البوم های بعدی بدون مشکل و به موقع پخش بشن.

جمعه 2 اسفند 1392 - 19:50

عالی بود مخصوصا قطعه تماشایی_انشاالله همیشه موفق باشید

شنبه 3 اسفند 1392 - 12:20

دمت گرم آقا.خیلی خیلی مخلصیم.خوشحالم که بالاخره این رویا تبدیل به واقعیت شد.حامی جان من الآن گرگانم.5نسخشو یه جا خریدیم.تو بهترینی .در ضمن خوشحالم که با چهره جدید تو رادیو 7 دیدمت.صندلی که شما تو رادیو 7 روش نشستین خیلی از بزرگترها بهش تکیه زدن.البته که شما هم بزرگی و هم اسطوره برای من.پاینده باشی برادر

شنبه 10 خرداد 1393 - 11:06

خیلی عالی و شنیدنی بود. امیذوارم آلبوم بعدی بدون تاخیر و دردسر منتشر بشه.
شدیدا منتظر کنسرت حامی هستیم

سه شنبه 31 تیر 1393 - 16:41

متاسفانه گوش مردم با شنیدن آهنگهایی که واقعا نمیشه اسمشو آهنگ بزاریم خراب شده و وقتی هم که یه کار ارزشمند تولید میشه نمیتونن درکی از اون کار داشته باشند.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «حمید حامی» سرانجام آلبومش را منتشر کرد | موسیقی ما