برنامه یاد بعضی نفرات
 
شانزدهم اسفندماه و در سالن «فجر انقلاب» تهران؛
کنسرت گروه «امضا» به کوروش یغمایی تقدیم شد
موسیقی ما – چهارمین کنسرت گروه «امضا» در تهران برگزار شد. این برنامه روز جمعه شانزدهم اسفندماه و طی یک سانس در سالن «فجر انقلاب» روی صحنه رفت.

کنسرت این گروه با حضور علاقه مندان به موسیقی راک و در یک حال و هوای متفاوت اجرا شد. زیرا چندی پیش در ترکیب اعضای گروه تغییراتی به وجود آمد و اعضای جدید در کنار نفرات قبلی در این برنامه حضور داشتند.
همچنین یک قطعه جدید نیز خوانده شد که هنوز در فضای مجازی منتشر نشده است.

در ادامه گزارش سایت «موسیقی ما» آخرین کنسرت سال 92 گروه امضا را می خوانید:

نوازنده های گروه وارد شدند و برنامه را با یک قطعه بی کلام آغاز کردند و لحظاتی بعد نیز «فرزاد جلالی» که وظیفه خوانندگی را بر عهده دارد وارد صحنه شد. سپس همانند کنسرت های قبلی ، فرزاد جلالی قطعه «آلزایمر» که  ترانه ای اجتماعی دارد را با همصدایی حضار اجرا کرد. این قطعه پیش از نخستین کنسرت امضا در فضای مجازی منتشر شده بود. 

پس از قطعه «قاب عکس» اعضای گروه یک قطعه بی کلام را اجرا کردند که در بخش های مختلف آن هرکدام از نوازنده ها به تکنوازی می پرداختند. «همصدا» جدیدترین قطعه گروه بود که برای نخستین بار با یک گیتار آکوستیک و هارمونیکا خوانده شد.

تمامی قطعات برنامه نسبت به کنسرت های قبلی تنظیم های جدیدتری داشت و رنگ و بوی راک آنها کمی بیشتر شده بود. 

در ترکیب قبلی گروه امضا ، «وحید بهروان» ، «گلبرگ پرویزی» و «سامان رحیمی» حضور داشتند. به دلیل برخی مسائل و اتفاقات این نفرات بدون حاشیه از گروه جدا شدند. در یک اقدام جالب وحید بهروان و گلبرگ پرویزی و سامان رحیمی روی استیج حاضر شدند و در دو قطعه با هم گروهی های سابق خود خاطره بازی کردند.

پس از قطعات «sweet dreams» و «امضا» ، وحید بهروان که پیش از این به عنوان خواننده گروه نیز فعالیت می کرد از تمامی اعضا و فرزاد جلالی قدردانی کرد. او همچنین خبر از تشکیل گروه جدیدی با محوریت خودش به نام «سماک» را داد که فعالیت های رسمی خود را از سال آینده آغاز خواهند کرد.

در پایان قطعه امضا نیز فرزاد جلالی و «محسن مهاجر» و بهروان که نوازندگی گیتار الکتریک را بر عهده داشتند با سازهای خود اصطلاحا دوئلی را انجام دادند که مورد توجه حاضرین قرار گرفت.

در پایان نیز همانند همیشه ، برنامه با قطعه «آوازه خون» که از طرف این گروه به «کوروش یغمایی» تقدیم شده است به پایان رسید.

از جمله نکات مثبت برنامه می توان به بهترشدن کیفیت صدابرداری و نورپردازی اشاره کرد که نسبت به برنامه های قبلی اجراشده در این سالن بهتر شده بود.

*حواشی:
*«فرزاد جلالی» (خواننده و گیتار الکتریک) ، «شایان هاشملی» (پیانو و کیبورد) ، «محسن مهاجر» (گیتار الکتریک و هارمونیکا) ، «همایون خلیلی» (گیتار بیس) ، «کوروش علیرضا زاده» (گیتار الکتریک) و «مازیار عالمی» (درامز) اعضای اصلی و جدید گروه امضا در این کنسرت بودند.

*«محمد زارع» ، «داریوش بابائیان» و «کیان بابائیان» به عنوان مهمانان ویژه در سالن حضور داشتند.

* لحظاتی پس از اتمام این کنسرت ، فرزاد جلالی به خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت: «این آخرین اجرای زنده ما در سال 92 بود. سه کنسرت قبلی برای موسیقی ما به نوعی آزمون و خطای ما بود. این کنسرت که با بند جدید روی صحنه رفت به نوعی فینال ما بود. کلا این چهار برنامه را برگزار کردیم تا به این نتیجه برسیم که موسیقی ما کدام قشر جامعه را دربر می گیرد. ما هم به دنبال مخاطب عام بودیم و هم مخاطب خاص را مدنظر داشتیم. از الان فقط روی آلبوم گروه تمرکز خواهیم کرد و پس از انتشار این اثر کنسرت های  رسمی را برگزار خواهیم کرد. تا الان کنسرت های ما به دلیل همین مساله ارزیابی و محک ، غیررسمی بود و از آن زمان وارد فاز برنامه های جدی تر خواهیم شد. من خیلی خوشحال می شوم که با آقای وحید بهروان مجددا روی استیج حاضر شوم و در صورت محیا شدن شرایط از این اتفاق استقبال می کنم. از تمامی عزیزانی که به تماشای این برنامه نشستند سپاسگزارم که با حضور خود از ما حمایت کردند. خیلی خوشحال هستم مخاطبانی داریم که حتی به سالن های کوچک نیز می آیند. پیگیر موسیقی راک هستند که طی چند سال گذشته تقریبا محو شده بود. امیدوارم که اعضای گروه بتوانند به این همه محبت و استقبال پاسخ مناسب بدهند. نهایتا می خواهم بگویم که امیدوارم دیگر هیچ هنرمندی در ایران به دلیل فعالیت هنری ممنوع الکار نباشد».

در ادامه نظاره گر عکس های «نسرین صفری» از این کنسرت باشید:
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 اسفند 1392 - 10:17

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت گروه «امضا» به کوروش یغمایی تقدیم شد | موسیقی ما