برنامه یاد بعضی نفرات
 
اختصاصی «موسیقی ما»؛
«کیتارو» وارد تهران شد / کیتارو: برای حضور در ایران تپش قلب داشتم
موسیقی ما – «ماسانوري تاكاهاشي» با نام هنری «كيتارو» بامداد امروز و حوالی ساعت 1 بامداد وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تهران شد.

به گزارش «موسیقی ما»، این هنرمند جهانی و سرشناس کشور ژاپن بامداد امروز وارد فرودگاه امام خمینی(ره) تهران شد و مورد استقبال تهیه کنندگان برنامه‌اش در تهران قرار گرفت.

ظهر دیروز نیز اکیپ 5 نفره نوازنده های این هنرمند حوالی ساعت 12 ظهر وارد تهران شدند و به این ترتیب لحظه شماری برای برگزاری کنسرت این هنرمند در تهران بیشتر و بیشتر شده و با توجه به استقبال جالب توجه‌ای که از بلیت فروشی این برنامه انجام شده، پیش بینی می‌شود دوستداران این سبک موسیقی در کشور، برنامه ای بکر و از همه لحاظ مطابق استانداردهای جهانی را شاهد باشند.

این در حالی‌ست که ازمقامات فرهنگی و موسیقی کشور دکتر پیروز ارجمند برای استقبال از این چهره جهانی در فرودگاه حاضر بود.

تیم برگزار کننده برنامه، با حضور و استقبالی گرم ازاین هنرمند و گروه همراهش، آنها را به محض ورود به کشور، ازطریق خروجی VIP به هتل محل استقرار‌شان ترانسفر کردند.

کیتارو که با همسرش به تهران آمده است در سخنانی گفت: برای حضور در ایران تپش قلب داشتم و آنقدر هیجانم زیاد است که دوست دارم زودتر با تماشاگران در کنسرت دیدار کنم.

او همچنین اظهار امیدواری کرد تا در فرصتی کمی که در ایران است بتواند موسیقی غنی ایرانی را بشنود.

در این بین «علی چراغعلی» در گفت وگویی کوتاه با «موسیقی ما» از نشست خبری این هنرمند در ایران خبر داد که جزئیاتش به زودی در رسانه ها منتشر خواهد شد.

این تهیه کننده همچنین از حضور وی بر سر تمرینات گروه نوازنده‌هایش از صبح روز سه شنبه خبر داد. این گزارش می افزاید کنسرت «کیتارو» 23 و 24 مهرماه در تهران برگزار می‌شود تا پس از اجرای برنامه چهره‌های جهانی‌ای چون «اشتفان میکوس» و «انور براهم»، سومین کنسرت بزرگان موسیقی جهان در تهران روی صحنه رفته باشد.

چراغعلی پیش از این در گفتگو با «موسیقی ما» گفته بود: «از دی ماه سال گذشته پیگیری‌ها برای برگزاری کنسرت «کیتارو» در تهران آغاز شد و پس از طی مراحل مختلف سرانجام توانستیم مجوزهای لازم برای این اجرا را اخذ کنیم. دوستان دفتر موسیقی وزارت ارشاد نیز همکاری‌های خوبی با ما در این زمینه داشتند و باعث شد که خیلی زود بتوانیم بلیت فروشی این برنامه را آغاز کنیم و تا این لحظه که من با شما سخن می گویم چیزی حدود 8 هزار بلیت از این اجرا به فروش رفته است.»

«کیتارو» تا کنون قطعات خاطرانگیز و محبوب بسیاری را خلق کرده که از جمله آن‌ها ساخت موسیقی سریال مستند «جاده ابریشم» است.

نمایش این مستند و انتشار آلبوم آن، موجی از شهرت و محبوبیت بین‌المللی را برالی او به همراه آورد که در نهایت منجر به بردن جایزه گرمی و جایزه گلدن گلوب و ساخت موسیقی فیلم «بهشت و زمین» برای الیور استون می‌شود. وی تاکنون 30 آلبوم منتشر کرده که بسیاری از آن‌ها جزو پرفروش ترین‌ها بوده‌اند. برای مثال از آلبوم «روشنی یک روح» تاکنون تنها در آمریکا حدود 2 میلیون نسخه به فروش رفته‌است. او اکثر آثارش را در استودیو شخصی‌اش در یکی از کوهپایه‌های ژاپن ساخته، نواخته و ضبط کرده‌است.

موفقیت‌های و شهرت جهانی کیتارو باعث شد تا «کیتارو» سفرهای خود را به سراسر جهان آغاز کند و به دنبال آن، شش آلبوم قبلی خود را با نام های «سفر کیهانی» (Astral voyage) ، «داستان کامل ماه» (Full moon story) ،‌«هزاران سال» (Millennia) ، «هند» (India) ، «ابر نقره ای» (silver cloud) و «آسیا» (Asia) کامل تر و آلبوم جدیدی نیز با عنوان «به سوی غرب» (Towards the west) منتشر کرد.

گفتنی‌ست کنسرت «کیتارو» در تهران به همت موسسه «طنین رویائی پارسه» و به تهیه کنندگی «علی چراغعلی» برگزار می شود و علافمندان برای تهیه بلیت این برنامه می توانند به سایت www.TehranTicket.com مراجعه نمایند.

در ادامه عکس‌های اختصاصی «موسیقی ما» از لحظه ورود این هنرمند به ایران را مشاهده می‌فرمائید؛
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 مهر 1393 - 11:37

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

دوشنبه 21 مهر 1393 - 12:05

کو در ادامه مبینید؟

دوشنبه 21 مهر 1393 - 19:12

وای باورم نمیشه اومدش ایران

کنار پیروز ارجمند ایستاده

وای خداااااااااااا

سه شنبه 22 مهر 1393 - 03:38

یانی کی میاد؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «کیتارو» وارد تهران شد / کیتارو: برای حضور در ایران تپش قلب داشتم | موسیقی ما