برنامه یاد بعضی نفرات
 
23 اردیبهشت در برج آزادی
کنسرت راک «پیکلاویه» برگزار می‌شود
موسیقی ما – اعضای گروه راک «پیکلاویه» پس از اجرای موفق سال گذشته خود در تهران، با آغاز سال جدید باردیگر برای دوستداران این سبک از موسیقی برنامه اجرا می‌کنند.

به گزارش «موسیقی ما»، گروه راک «پیکلاویه» در تاریخ 23 اردیبهشت در برج آزادی با برنامه‌ای که قراراست حاوی غافلگیری‌های فراوان باشد، به دیدار دوستداران خود خواهند رفت و این بار برنامه ریبزی های زیادی برای این اجرا از سوی تیم هنری این کنسرت انجام شده است.

اعضای این گروه را مهران مختارپور، شایان کریمی، مهیار صالحی نیا، مصطفی بهرمان و رضا غلامی تشکیل می دهند که در اجراهای قبلی باارائه برنامه‌ای جالب و پرهیجان توانسته‌اند دوستداران این سبک از موسیقی را شیفته آثار خود کنند.

در کنسرت های قبلی این گروه شاهد حضور و حمایت بسیاری از چهره های سرشناس حوزه موسیقی راک در سالن بوده‌ایم و گفته می‌شود در اجرای پیش روی این گروه نیز قرار است بسیاری از بزرگان راک به سالن اجرای برنامه این گروه بیایند.

این کنسرت تحت امتیاز موسسه «آوای سوته دلان» روی صحنه خواهند رفت و «موسیقی ما» در روزهای آِنده تیزر این کنسرت را به همراه گفتگوهایی بااعضای این گروه راک را منتشر خواهد کرد.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 - 10:13

دیدگاه‌ها

جمعه 3 اردیبهشت 1395 - 04:08

عالین واقعا حرف ندارن تو اجرا، من دو تا از کنسرت های سال پیششون رو بودم و این سری هم هستم، از موزیسین هایین که خیلی پیگیر کاراشونم اینا یکم بیشتر اسمشون در بره و شنیده شه دیگه باید برا بلیطاشون صف کشید

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت راک «پیکلاویه» برگزار می‌شود | موسیقی ما