برنامه یاد بعضی نفرات
 
یک سال پس از آخرین کنسرت خواننده آلبوم «داروگ» در تهران؛
روزبه نعمت‌اللهی «نفس‌نفس» را سه بار خواند
موسیقی ما – خواننده آلبوم «داروگ» یک سال پس از آخرین کنسرت خود در تهران، بار دیگر به دیدار دوستدارانش رفت و در حالی که ظرفیت سالن اجرای برنامه کاملا پر شده بود، با گلچینی از بهترین و محبوب ترین آثارش به اجرای برنامه پرداخت.

به گزارش «موسیقی ما»، روزبه نعمت اللهی شامگاه بیست و پنج اردیبهشت ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه رفت و این بار برخلاف همیشه با قطعه «مست و دیوانه» برنامه اش را آغاز کرد. «سینا ذکایی» به عنوان رهبر ارکستر بار دیگر در کنار روزبه نعمت اللهی روی صحنه بودتا پس از جدایی مقطعی این دو هنرمند در کنسرت هایشان، بار دیگر شاهد همکاری آنها روی صحنه باشیم.

قطعاتی چون «شال» و «من که حالم خوبه» قطعاتی بودند که این خواننده پس از معرفی اسپانسرهای کنسرتش اجرا کرد و در همان اوایل برنامه اش با معرفی بهاره رهنما و سام درخشانی به حاضرین در سالن، از آنها خواست که مهمانان هنرمندش را به طرزی ویژه تشویق کنند. در سالهای گذشته قطعاتی از آثار روزبه نعمت اللهی توانسته مورد توجه عموم قرار بگیرد که قطعه «نفس کشیدن» یکی از این آثار بود که به محض اجرا با استقبال شدید حاضرین در سالن قرار گرفت. اجرای موسیقی بی کلام با تکنوازی ساز دیجیریدو از دیگر بخش هایی بود که باعث شد روزبه نعمت اللهی دقایقی را نفس بگیرد تا پارت دوم برنامه اش را با قدرت بیشتری روی صحنه ببرد.

باز آمدم، زود برمیگردم، سایه سپیدار، هجرانی، زمستون و... از دیگر قطعاتی بودند که این خواننده روی صحنه اجرا کرد و در حالی که از همان ابتدای برنامه حضار خواهان اجرای «نفس نفس» (قطعه محبوب این روزهای روزبه نعمت اللهی) در سالن بودند، این خواننده «نفس نفس» را به عنوان قطعه نخست پارت دوم برنامه اش انتخاب کرده بود که به محض آغاز اجرای آن، جمعیت حاضر با شور و اشتیاق فراوان آنرا همخوانی کردند. رز رضوی و پرستو صالحی از دیگر چهره هایی بودند که نعمت اللهی در بخش دیگری از برنامه اش آنها را به حضار معرفی کرد و قطعه «بی ستاره» در سالن اجرا شد.

دو قطعه «صبوری» و «زخم» از دیگر آثار پرطرفدار خواننده «داروگ» بود که بار دیگر با همخوانی حاضرین در سالن توام شد درخواست های مکرر اجرای قطعه «نفس نفس» باعث ش این خواننده «نفس نفس» را دو بار دیگر با همراهی دوستدارانش در سالن اجرا کند. قطعه ای که این روزها مورد توجه قرار گرفته است و به نظر می‌رسد به مرور در حال تبدیل شدن به یکی از قطعات پرطرفدار این خواننده است.

روزبه نعمت اللهی در اواخر برنامه اش از تمام حضار خواست به احترام نام بزرگ «خلیج فارس» به صورت ایستاده قطعه «خلیج فارس» را با او همخوانی کنند و به محض اتما این اثر قطعه معروف این خواننده «ایران» در سالن اجرای برنامه طنین انداز شد تا انتهای این کنسرت به شکلی ویژه و حماسی به پایان برسد.

در ادامه گزارش مفصل تصویری این کنسرت را ملاحظه می‌نمائید.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 - 11:59

دیدگاه‌ها

دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 - 15:28

من نه منم من …ننم منم من

دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 - 18:08

پاییز دلتنگی

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود روزبه نعمت‌اللهی «نفس‌نفس» را سه بار خواند | موسیقی ما