برنامه یاد بعضی نفرات
 
یک ماه پیش از برگزای کنسرت 29 و 30 آذر در تهران عنوان شد
حامی: کنسرت «یلدای حامی» با فضا و قطعات یلدایی برگزار خواهد شد
موسیقی‌ما – خواننده آلبوم «یک لحظه عاشق شو» در تاریخ 29 و 30 آذر ماه در تهران روی صحنه می رود.

به گزارش «موسیقی ما»، حامی که کنسرت آذر ماه خود را تحت عنوان کنسرت «یلدای حامی» قرار است روی صحنه ببرد، درگفتگو با سایت «موسیقی ما» درباره فعالیت های جدید خود، مراحل تولید آلبوم جدید، برنامه ریزی ها برای کنسرت «یلدای حامی» و اعضای جدید ارکستر خود سخن گفت و اعلام کرد که در کنسرت تهرانش تمام توان خود را برای اجرایی ویژه خواهد داشت.
 
  • * 29 و 30 آذر جدیدترین کنسرتت را روی صحنه می بری و این کنسرت قرار است تحت عنوان کنسرت «یلدای حامی» برگزار شود. این برنامه با سایر اجراهای تو چه فرق‌هایی دارد؟
تاریخ 29 و 30 از قبل تعیین شده بود و می‌دانستم که شب یلداست. اما از همان زمان که تاریخ گرفتیم به این فکر کردم که چه برنامه‌ای بریزم که شب یلدایی خاص برای مردم باشد. به هر حال ما در محل اجرای برنامه نمی‌توانیم برای مردم خوراکی‌های شب یلدا پخش کنیم اما می‌توانیم حال و هوا و احساس شب یلدا را به مردم انتقال بدهیم. همچنین من قطعه‌ای به نام شب یلدا دارم که حتما آن شب اجرا خواهم کرد. در طراحی‌ها هم از بچه‌های گرافیستی که با آنها همکاری کرده‌ام خواهش کردم المان‌هایی را که به شب یلدا مرتبط هستند، به من معرفی کنند تا بتوانم در طراحی دکور از آنها استفاده کنم. یکی از دوستان عنوان «یلدای حامی» را پیشنهاد داد و به این نتیجه رسیدیم که کنسرت آن شب را تحت این عنوان برگزار کنیم که اسم زیبایی است و می‌تواند خاطره‌انگیز باشد. امیدواریم این شب با کیفیت لازم برگزار شود و احساس یلدا به مردم منتقل شود؛ با فضایی نشات گرفته از حال و هوای این شب، قطعات یلدایی کنسرت رااجرا خواهیم کرد و همه سعی ما ساختن شب ویژه ای برای خانواده های ایرانی است.
 
  • * بعد از سکوت چند ساله، طی سال گذشته، چند کنسرت‌ پیاپی داشتی. روند جدید اجراهای زنده تو قرار هست از این پس مرتب و بدون تاخیر طولانی ادامه پیدا کند؟
دقیقا همین طور است. ما ناگزیر به اجرای قطعاتی هستیم که پرطرفدار هستند. یعنی توقع مردم از من اجرای یک سری قطعاتی است که در قاموس من نوشته شده و باید حتما آنها را اجرا کنم. اما کنار آن ها می توانم قطعات جدید یا قطعات قدیمی را انتخاب کنم که در کنسرت ها می تواند تغییر پیدا کند. به خاطر همین دست من بسته است و ناگزیر به اجرای این قطعات هستم. البته خودم خوشحالم که مردم این قطعات را می شناسند و آن را می شنوند.
 
  • * از کار و برنامه ریزی های جدیدت چه خبر؟
اگر بچه هایی که با آن ها در آلبوم جدیدم همکاری می کنم مثل رضا تاجبخش و امیرمیلاد نیکزاد و بچه‌های دیگر تنبلی نکنند، ان شاالله بهمن ماه آلبوم را منتشر می کنم، ولی اگر دیرتر شود انتشار آلبوم در اسفند ماه فایده‌ای ندارد. من اصرار دارم که کارم به صورت فیزیکی و سی دی منتشر شود و علیرغم ضرر و زیان مالی فراوان و اینکه تا به حال ضرر مالی زیادی را به خاطر این روند داشته ام و این بار هم شاید پیش بیاید، ولی بالاخره یک نفر باید پای ماجرا بایستد. البته شاید به صورت اینترنتی هم آلبوم را بفروشیم ولی به صورت فیزیکی هم منتشر خواهد شد. اگر کار به بهمن ماه نرسد این آلبوم هم مثل آلبوم های دیگرم اردیبهشت ماه منتشر می شود. اسم البوم قرار بود «گندم زار» باشد ولی به خاطر اینکه قطعه گندم زار از آلبوم حذف شد، اسم آلبوم مشخص نیست. آلبوم ترکیبی از کارهای الکترونیک و آکوستیک مثل همان عاشقانه های حامی- تاجبخشی است به اضافه یک عامل جدید بنام امیرمیلاد نیکزاد که تخصصش الکترونیک است. امیدواریم این آلبوم هم مورد توجه مردم قرار بگیرد. آن آلبوم آکوستیک با تاجبخش وبامداد بیات و عواملی که به مردم قولش را داده بودم هنوز در برنامه ام هست و شروع به ضبط قطعاتش کرده ایم که امیدوارم سال آینده منتشر شود.
 
  • * ارکستر تو برای این کنسرت هم تغییر کرده. اصولا چرا این قدر ارکسترت را تغییر می دهی؟
چندی پیش مصاحبه ای درمورد ارکستر و نوازنده ها از من منتشر شد که در آن موضوعاتی چون بی کیفیتی برخی نوازنده ها و اعضای ارکستر را مطرح کرده بودم که همین دلیل جدایی من از آنها شد. با تعدادی از نوازنده ها از لحاظ اخلاقی به توافق نرسیدم. یا عنوان کرده بودم که با یک سری به علت دستمزد همکاری نمی کنم. ولی من همچنان معتقدم که همه آن ها محترم و قابل احترامند. در مصاحبه های قبلی من حقیقت ها را بازگو کردم اما خودم اعتراف می کنم که نباید همیشه همه حقایق را گفت تا مردم از ان اطلاع داشته باشند. اعتراف می کنم در این یک سال و اندی که هنرمندهای مختلف را تست کردم باید به این نتیجه می رسیدم که تیم من کیست و کسانی که بتوانم با آن ها همکاری کنم چه کسانی هستند. کسانی که هم نظم و ترتیب دارند و هم رازدار گروه هستند. چون در گروه های موسیقی رازدار بودن خیلی مهم است. کسانی را می خواستم که هم رازدار و دلسوز باشند و هم کیفیت لازم را داشته باشند. در این اجرا من به سراغ محمدرضا عقیلی برگشتم که تنظیم کننده قطعاتم است. رضا تاجبخش به عنوان سرپرست ارکستر و امیرمیلاد نیکزاد هم کنارم هست. خانم ترانه پوریوسف نوازنده فلوت را  کنارمان داریم و بقیه نوازنده ها هنوز صددرصد نشده اند ولی تا چند روز دیگر مشخص می شوند و اعلام می کنم. فکر می کنم که این اجرا هم مثل اجرای پارسال اجرای خوبی باشد.
 
  • * قرار است این کنسرت و چند کنسرت بعدی ات را با تهیه کننده جدیدی همکاری کنی. درباره این همکاری و تغییر تهیه کننده کنسرت هایت بگو.
کسانی که از نزدیک من را می شناسند می دانند به دلیل آسیب هایی که در قراردادهای گذشته از تهیه کننده ها دیده ام، خیلی محتاط عمل می کنم . تا فروردین ماه سالی که در آن هستیم قراردادی نبستم. اشتباه بزرگی کردم و قرارداد بلندمدتی بستم که خسارت آن را هم پرداخت کردم. تا اینکه با تیم «علی حق شناس» (شرکت کامیاب بهاران) آشنا شدم. حداقلش این است که هنر را می شناسند و به شخص بنده به عنوان هنرمند با سابقه احترام می گذارند و جایگاه من را در موسیقی می دانند و این برای من ارزشمند است.  خدارا شکر که با این دوستان و گروه جدید به توافق رسیدیم. از لحاظ حرفه ای هنوز کارشان را تجربه نکردم ولی می دانم کارشان را خوب بلدند و نظم و ترتیب خوبی دارند. برای اولین بار یک ماه و نیم به اجرا مانده و بلیت فروشی من برای فروش آغاز شده و این مثل معجزه در همه این سالها برای من است و نشان از برنامه ریزی صحیح این گروه دارد. امیدوارم با آن ها همکاری طولانی مدت داشته باشم و اتفاق های خوبی را کنار یکدیگر شاهد باشیم.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1395 - 10:02

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حامی: کنسرت «یلدای حامی» با فضا و قطعات یلدایی برگزار خواهد شد | موسیقی ما