برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده «یک لحظه عاشق شو» با ارکستر جدید روی صحنه
حامی: بیشتر قطعات «دو نیمه رویا» را اجرا می کنیم
موسیقی‌ما – خواننده آلبوم «یک لحظه عاشق شو» در کنسرت 29 و 30 آذرماه با ارکستری جدید روی صحنه می‌رود.

به گزارش «موسیقی ما»، حامی برای کنسرت  29 و 30 آذر ماه خود تحت عنوان «یلدای حامی» ارکستر جدیدش را معرفی کرد.

«حامی» در گفتگو با سایت «موسیقی‌ما» درباره ارکستر جدیدش در این کنسرت گفت: «آهنگساز و تنظیم کننده قطعات مثل کنسرت دی ماه سال گذشته «محمدرضا عقیلی» است که کلا مدیریت تنظیم قطعات را به عهده گرفته و رهبر ارکستر هم ایشان هستند که گاهی هم روی صحنه می‌آیند. چون بعضی از قطعات نیاز به رهبری دارد. آقای «رضا تاجبخش» سرپرست و مدیر گروه و نوازنده پیانو و کیبورد هستند. دوست قدیمی‌ام «رضا لمعانی» نیز نوازنده گیتار است. این بار به خاطر تجربه ام ترجیح دادم یک گیتار روی صحنه داشته باشم. نوازنده پرکاشن که هرازگاهی روی استیج ترومپت هم خواهد زد، دوست قدیمی ام «علیرضا میرآقا» است. نوازنده درامز که نمی‌دانم تاکنون با این عنوان روی صحنه رفته یا نه، «امیرمیلاد نیکزاد» است که تاکنون به عنوان تنظیم کننده و آهنگساز و نوازنده پیانو کیبورد فعالیت کرده است. نوازنده گیتار بیس هم آقای «کسری سبکتکین» است که اولین بار است که روی صحنه باهم هستیم ولی می دانم نوازنده خوبی است. چهار نوازنده ویولن داریم که بعد از سال ها مجددا با «علی جعفری پویان» روی صحنه خواهند آمد. همچنین خانم «ترانه پوریوسف» که در یک سال اخیر در بیشتر اجراهای من حضور داشته، نوازنده فلوت این کنسرت است. تفاوت این کنسرت با گذشته این است که این بار در تالار وحدت با تلفیقی از صداهای الکترونیک که از قبل آماده شده، با سازهای آکوستیک که روی صحنه نواخته می شود، به اجرای برنامه خواهیم پرداخت و اولین بار است که این اتفاق برای من می افتد. »

حامی درباره سبک اجرایش هم گفت: « برای اولین بار از تاریخی که من کار می‌کنم، قطعاتی که روی استیج اجرا می‌شود از صفر تا صد دقیقا همان قطعات درون آلبوم است و هیچ کم و کاستی ندارد. یعنی آکوردها و سازبندی‌ها دقیقا مشابه آلبوم است. برنامه و ترتیب اجرای قطعات و هر برنامه‌ای را که روی صحنه اتفاق می‌افتد، از قبل تعیین کردیم و در بروشور به مردم ارائه می‌دهیم و مردمی که به سالن می‌آیند از ابتدا می‌دانند که چه قطعاتی قرار است اجرا شود. برای این کنسرت هم بعضی از قطعات محبوب که مردم دوست داشتند، حذف کردیم و قطعات  جدیدی به رپرتوار اضافه وسعی کردم بیشتر از آلبوم «دو نیمه رویا» کار اجرا کنم که مردم خیلی دوست داشتند. به هر ترتیب سعی ما رضایت مردم است. شاید بی‌نظمی‌هایی در کنسرت‌های اخیر من اتفاق افتاده که مقصر آن یا من بودم یا عوامل اجرایی که فکر می‌کنم اکثرا تقصیر خودم بود. چون به خوبی مدیریت نکردم واین بار فکر می‌کنم اتفاقات گذشته نیفتد و اجرای خوبی داشته باشیم که مردم راضی باشند. من همیشه جمعیت غالب را در نظر می گیرم و اگر 51 درصد از اجرای من راضی باشند یعنی من موفق بودم ولی امیدوارم این بار بالای 90درصد از اجرای من راضی باشند. »

این هنرمند درباره زمان دقیق انتشار آلبوم جدید خود نیز گفت: «درباره آلبوم جدید هم بگویم ما قرار بود بهمن ماه آلبوم را منتشر کنیم ولی چون گرفتار تمرین‌های اجرا شدیم بعید می‌دانم آلبوم منتشر شود. همه کارها آماده است ولی میکس و مسترینگ آماده نیست. اگر خوشبینانه فکر کنم اسفند ماه می‌رسیم که اسفند هم ماه خوبی برای انتشار آلبوم نیست وانشاالله قول صددرصد می‌دهم آلبوم اردیبهشت منتشر شود.»

 بلیت فروشی این کنسرت در هفته های گذشته آغاز شده است و علاقمندان برای تهیه بلیط این کنسرت می توانند از اینجا بلیت این کنسرت را تهیه نمایند.

تیزر کنسرت 29 و 30 آذر ماه حامی برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی‌ما» قرار گرفته است که در ادامه می‌بینید:
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آذر 1395 - 13:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 16 آذر 1395 - 01:19

بی صبرانه منتظریم دوباره رو استیج تالار با شکوه وحدت ببینیمت تا با صدات یه شب رویایی بسازی...
یه روز منم اسیر خاک تبعید
یه روز توی
اونور خواب خورشید!
همیشه عزیزترینی~

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حامی: بیشتر قطعات «دو نیمه رویا» را اجرا می کنیم | موسیقی ما