برنامه یاد بعضی نفرات
 
با همراهی رضا تاجبخش و دکلمه صبا راد
کنسرت مانی رهنما در تهران برگزار شد
موسیقی ما – خواننده آلبوم «کجا به خنده می رسیم» بار دیگر با همراهی رضا تاجبخش در تهران به اجرای برنامه پرداخت.

به گزارش سایت «موسیقی ما»، مانی رهنما در کنسرتی که با پیانوی رضا تاجبخش و دکلمه صبا راد همراه بود، با اجرای آثار پرخاطره و قدیمی در سالن فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه رفت.

رهنما در این اجرا هشت قطعه ازساخته‌های خود به نام های تحملم کن، کجا به خنده می‌رسیم ، خودم و گم کردم ، زندگی مسخره، وداع، یاد تو و آئینه وار را خواند و دو اثر از بابک بیات به نام پرنده و قاب عکس را نیز برای مخاطبان به اجرا درآورد. در اواسط این اجرا بابک صحرایی به دعوت مانی رهنما به روی صحنه آمد و درباره این اجرا و مانی رهنما رو به حاضرین گفت: «خوشحالم که مانی رهنما پاسخ رسالتی که همیشه بر دوش خود حس کرده را به زیبایی از مردم گرفته است. در این سالها شاهد بوده ام که صدایش را به قیمت های گزافی نفروخته تا کنار شما مردم باشد. مانی رهما برای یک واژه از ترانه اش یا یک میزان از موسیقی اش گاهی مدت ها وقت صرف می کند تا اثرش را به بهترین شکل ممکن خلق کند.»

در این کنسرت «صبا راد» در بخشی از برنامه به دکلمه اشعار این هنرمند پرداخت تا سالن فرهنگسرای نیاوران شاهد اجرایی جالب و متفاوت باشد.

این بازیگر سینما و تلویزیون ایران در بخشی از صحبت های خود نیز از افتتاح آموزشگاه موسیقی مانی رهنما در آینده ای نزدیک خبر داد که قرار است در رشته های مختلف موسیقی در آن تدریس موسیقی شود.

سیروس الوند، فریبرز لاچینی، هومن حاجی عبداللهی، پرند زاهدی، مهرداد نصرتی، علیرضا شمس اسکندری از جمله مهمانان این کنسرت در سالن نیاوران بودند.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1395 - 09:40

دیدگاه‌ها

Mas
شنبه 18 دی 1395 - 12:27

كجاييد پيانيستهاى حرفه اى
بازهم آقا تاجبخش
MAS

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت مانی رهنما در تهران برگزار شد | موسیقی ما