برنامه یاد بعضی نفرات
 
با فروش بیش از نود درصد چاپ اول آلبوم «سامان جلیلی»
چاپ دوم آلبوم «چه حال خوبیه» از امروز روانه بازار شد
موسیقی ما- آلبوم «چه حال خوبیه» که هفته گذشته با صدای سامان جلیلی منتشر شده بود، با استقبال خوب دوستداران موسیقی رو به رو شد و با اتمام نسخه فیزیکی این آلبوم در فروشگاه های موسیقی، از صبح امروز چاپ دوم این آلبوم روانه بازار موسیقی کشور شد.

به گزارش «موسیقی ما»، انتشار دموی آلبوم «چه حال خوبیه» با واکنش های جالب توجهی از سوی دوستداران موسیقی و طرفداران این خواننده روبه رو شد و ثبت رکوردی حدود پانصد هزار دانلود در چهار روز در سایت «موسیقی ما» باعث شد این آلبوم پیش از انتشارش نگاه ها را به سمت خود جلب کرد تا انتشار رسمی این آلبوم خبر مهم تیرماه امسال باشد.

با گذشت بیش از یک هفته از انتشاراین آلبوم، محمد قیامتی (تهیه کننده آلبوم جدید سامان جلیلی) از فروش نود درصدی نسخه فیزیکی این آلبومدر تهران و شهرستان خبر داد و اعلام کرد که باتوجه به استقبال جالب از این آلبوم، تیراژ دوم این اثر تولید شده است و از امروز از سوی شرکت هنرنمای پارسیان در بازار موسیقی کشور توزیع خواهد شد.

خبر جدید درباره سامان جلیلی نیز درباره موزیک ویدئو جدید این خواننده و کنسرت و مراسم رونمایی و جشن امضای آلبوم «چه حال خوبیه» است که این سه مورد از سوی تهیه کنندگان آثار سامان جلیلی در حال پیگیری است و به زودی اطلاعات دقیق درباره آنها منتشر خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 17 تیر 1396 - 11:52

دیدگاه‌ها

یکشنبه 18 تیر 1396 - 16:36

البته این نکته هم مهم است که تیراژ اول این آلبوم چقدر بوده است ممکن است عمدا کم گرفته باشند که به تیراژ دوم و سوم برسد میزان فروش مهم است در کل آلبوم خیلی معمولی بود.

دوشنبه 19 تیر 1396 - 02:38

تبریک به سامان جلیلی آلبیوم عالییه

دوشنبه 19 تیر 1396 - 15:55

خیلی خوب بود. پرچمش بالاست

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود چاپ دوم آلبوم «چه حال خوبیه» از امروز روانه بازار شد | موسیقی ما