برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حکم محمود شالویی
رییس فرهنگسرای نیاوران منصوب شد
موسیقی ما- «محمود شالویی» (سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) در حکمی ابوالفضل همراه را به سمت رییس فرهنگسرای نیاوران منصوب کرد.
 
محمود شالویی در حکم ابوالفضل همراه نوشته است: «با عنایت به تجربه‌ی پربار هنری، سوابق ارزشمند مدیریتی و شناختی که از حسن همراهی و همکاری صمیمانه جنابعالی با جامعه‌ی هنری سراغ دارم، به موجب این حکم به عنوان مشاور این‌جانب و رییس فرهنگسرای نیاوران منصوب می‌شوید.
 
امید است با اتکال به خداوند قادر متعال ضمن بهره‌گیری از نیروی انسانی کاردان و تجارب هنرمندان ارجمند، امکانات و منابع در اختیار را در جهت برنامه ریزی اصولی و هدفمند به منظور انجام وظایف محوله، به‌ویژه برنامه‌های بین‌المللی در حوزه های متنوع هنری برای معرفی هنر اصیل ایرانی اسلامی به کار گیرید.»
ابوالفضل همراه متولد ۱۳۵۵ و فارغ التحصیل نمایش از دانشکده هنرهای زیبا در زمینه بازیگری، کارگردانی و نویسندگی تئاتر، سینما و تلویزیون فعالیت دارد. رییس مجموعه‌ی فرهنگی هنری برج آزادی و برگزاری و داوری جشنواره های فرهنگی، هنری تئاتر، فیلم، رسانه های دیجیتال و نشریات از جمله سوابق همراه است.
 
سرپرست معاونت امور هنری همچنین در حکمی مریم رضایی را به عنوان مشاور معاونت هنری منصوب کرد.
 
شالویی در حکم رضایی نوشته است: «نظر به تعهد و شایستگی که از آن برخوردارید و با عنایت به اهمیت حوزه مشاوره و نقش آن در پیشبرد امور محوله، سرکار عالی را به عنوان «مشاور معاونت امور هنری» منصوب می نمایم. امیدوارم با همفکری و همراهی سایر همکاران در پرتو الطاف خداوند بزرگ قرین توفیق و تایید باشید.»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آذر 1400 - 11:51

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رییس فرهنگسرای نیاوران منصوب شد | موسیقی ما