برنامه یاد بعضی نفرات
 
با برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی در خصوص ساخت ساز، تعمیر و نگهداری سازها
نمایشگاه ساز و آلات موسیقی ایرانی در برج میلاد برگزار می‌شود
موسیقی ما- نمایشگاه ساز و آلات موسیقی ایرانی با حمایت مجموعه فرهنگی هنری «هفتا» 10 الی 14 اسفندماه 1400 در برج میلاد برگزار می‌شود. در این نمایشگاه، از مهم‌ترین و سرشناس‌ترین فعالین حوزه‌ی تولید سازهای ایرانی دعوت شده است تا فرآیند تولید ساز و سختی‌ها و پیچیدگی‌های آن را نشان دهند.

مقوله‌ی تولید سازهای ایرانی که در دوره‌های مختلف، سختی‌ها و مشقت‌های خاص خود را به همراه داشته و فعالین این عرصه در این نمایشگاه برای اولین بار قرار است بی‌واسطه با علاقه‌مندان این حوزه ملاقات کنند و به بحث و تبادل نظر بپردازند.

کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی درباره‌ی سازهای ایرانی به همراه گفت‌وگوهای زنده و ویدئویی با اساتید و بزرگان موسیقی ایران که برای حمایت و بازدید از این نمایشگاه دعوت شده‌اند، از دیگر بخش های جنبی این نمایشگاه است.

در بخشی از بروشور این برنامه، در توضیح فرآیند برگزاری چنین نمایشگاهی، آمده: «در راستای رسالت مجموعه فرهنگی هنری «هفتا» جهت حفظ و شناخت هر چه بیشتر میراث عظیم فرهنگ و هنر ایرانیان و توجه به جایگاه مهم فرهنگ و هنر موسیقی در کشور، در نظر داریم با عنایت به مجوز اخد شده از وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، هم‌زمان با ایام پر سعادت مبعث حضرت رسول اکرم (ص)، رویدادی در حوزه ساز، آشنایی با ادوات موسیقی، کارگاه‌های آموزشی تخصصی در خصوص ساخت ساز، تعمیر و نگهداری سازها، با مشارکت اساتید و پیش‌کسوتان این حوزه را در تاریخ 10 الی 14 اسفند در ساختمان اصلی برج میلاد برگزار کنیم.»

گفتنی ست «مهدی فهار» دبیر اجرایی این نمایشگاه است و حضور و بازدید برای کلیه علاقمندان در این نمایشگاه آزاد و رایگان است.

ساعات بازدید از 12 تا 21 هر روز  (10 تا 14 اسفند) در نظر گرفته شده است.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 اسفند 1400 - 12:43

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نمایشگاه ساز و آلات موسیقی ایرانی در برج میلاد برگزار می‌شود | موسیقی ما