جشنواره ملی موسیقی خلاق
 
کنسرت قاف - فرهاد فخرالدینی
 
برنامه یاد بعضی نفرات
 
کسانی می‌خوانند که حتی یک خط نت بلد نیستند
درد دل‌های خواننده آهنگ خاطره انگیز "ای ساربان"
کسانی می‌خوانند که حتی یک خط نت بلد نیستند

موسیقی ما- لی لا رضایی: مهرداد کاظمی خواننده‌ای از نسل انقلاب است که با وجودی که زمانی یکه تاز بود و به تنهایی در حوزه موسیقی می‌تاخت، این روز‌ها در تنهایی و بیکاری به سر می‌برد.


به گفته این خواننده، با وجودی که وی سه –چهار آلبوم آماده انتشار دارد، هنوز موفق نشده حتی یکی از قطعات آن را وارد بازار موسیقی کند.

 
وی با اعلام گله‌های خود در این رابطه گفت: ۵-۶ سال است که آلبوم‌هایم را آماده انتشار کرده‌ام، اما هنوز موفق نشده‌ام کاری از پیش برده و حتی یکی از قطعات آن را راهی بازار موسیقی کنم.


وی در ادامه گفت: شرایط موسیقی در حال حاضر، اصلا شرایط خوبی نیست و نمی‌شود روی آن حساب کرد. از طرفی شرکت‌های موسیقی و از طرف دیگر خود مسوولان ارشاد، این امکان را به من و امثال من نمی‌دهند که آلبوم‌های خود را به بازار بفرستیم. همه چیز به هم ریخته و هیچ چیز مناسب نیست. شرکت‌ها می‌خواهند کار‌ها را مفت بگیرند و به صورت رایگان در اختیارشان قرار بدهیم واین امکان تحت هیچ شرایطی وجود ندارد.


وی در ادامه گفت: مگر می‌شود با این همه هزینه‌ای که صرف آلبوم کرده‌ایم، آن را مفت و مسلم در اختیار شرکت‌ها قرار بدهیم؟ هر وقت هم که مراجعه می‌کنیم تا در خصوص آلبوم به توافق برسیم به بهانه اینکه شما سرود خوان هستید و دیگر از رده خارج شده‌اید، ما نمی‌توانیم روی شما سرمایه گذاری کنیم. آن زمان که من جزو پرفروش‌های موسیقی بودم، و ساربان من رکورد همه آهنگ‌ها را زد، گویا از یاد همه رفته است. چه قبل از انقلاب و چه بعداز آن، آلبوم‌های من همواره جزو پرفروش‌ها بوده، حالا چطور شده که این اتفاق افتاده و کسی برای ما تره هم خرد نمی‌کند؟


کاظمی در دامه خاطر نشان کرد: چندین ماه به صورت شبانه روزی کار کردم. پول آهنگساز و شاعر و تنظیم کننده و استودی و... داده‌ام و حالا چگونه می‌شود آن را به رایگان در اختیار شرکت‌ها قرار داد که فقط از آن سود ببرند و فقط درصد کمی را به من بدهند؟


این خواننده و آهنگساز در ادامه گلایه‌های خود گفت: از این طرف با ما این گونه بر خورد می‌شود و از طرف دیگر آقایان شرکت دار موسیقی و تهیه کننده‌هایی که اصلا هیچ ارتباطی هم با موسیقی ندارند، برای ناخواننده‌ها در آمریکا کنسرت می‌گذارند. می‌خواهم بدانم آیا این مرگ بر آمریکاهایی که می‌گویند، الکی است و برای فریب مردم است؟ تا وقتی که امثال این آقایان هستند وضع موسیقی ما همین است و از این بهتر نخواهد شد. سوال این است که چرا باید موسیقی ما مورد بی‌احترامی واقع شود و فضا برای کار کردن ما نباشد ولی کسانی بخوانند که حتی یک خط نت بلد نیستند بخوانند.


وی در خصوص تعداد زیاد خواننده‌های این روز‌ها و تاثیر این تعداد بر روی کار خود گفت: من اصلا از این بابت ناراحت نیستم. به اعتقاد من هر چه تعداد خواننده‌ها بیشتر باشد بهتر است اما متاسفانه این تعدادی که از آن‌ها تحت عنوان خواننده نام برده می‌شود، اصلا خواننده نیستند بلکه بیش از هر چیزی نا‌خواننده‌اند و حتی بلد نیستند یک خط نت را کامل بخوانند و با افکت‌های کامپیوتری و این چیز‌ها خود را به زور به نام خواننده قالب کرده‌اند. بعضی‌ها هم که از نام پدرهای خواننده خود سواستفاده می‌کنند در حالی که صدایشان به اندازه صدای یک خروس هم نیست.


کاظمی در پایان گفت: امیدوارم هر چه زود‌تر بتوانم آلبوم‌هایم را که کلی هم برای آن‌ها زحمت کشیده‌ام به بازار بفرستم. این کار‌ها به تایید دوستان اهل موسیقی کارهای خوب و تایید شده‌ای هستند و به عنوان کار خوب می‌توان از آن‌ها نام برد. اما متاسفانه دستهایی که پشت پرده هستند این امکان را از ما می‌گیرند. من واقعا نمی‌توانم قضیه را باز کنم و این نیاز به یک زمان مناسب دارد. امیدوارم که هر چه زود‌تر به خود بیاییم تا موسیقی ما به زوال کشیده نشود. من واقعا برای موسیقی این روز‌ها تاسف می‌خورم و دلم برایش می‌سوزد. چون برای آن زحمت زیادی کشیده‌ام. نمی‌خواهم زحمات من و امثال من هدر برود.

منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 شهریور 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

ایشون حتماً باید اسم فرد مورد نظرشون رو میگفت تا معلوم بشه کیه؟!!
کلاً از بین خواننده های مجاز ما دو تاشون تا حالا آمریکا کنسرت داشتن که یکی از این دو نفر پدرش هم خواننده بوده. واقعاً معلوم نیست کیه الآن؟! انقدر تشخیصش سخته؟! هر کسی برا دو دقیقه فکر کنه می فهمه! ایشونم طوری بیان کرده که همه بفهمن اما اسمی هم از اون خواننده عزیز نبرده که بعداً اگه کسی گفت چرا بگه من که اسم نبردم!!!!
صدای خروس!!!!!! صدای اون استاد جوان رو برای یه بچه دو ماهه ام بذاری می فهمه چقدر قشنگه اون وقت ایشون که اینقدر ادعا داره متوجه این موضوع نیست!
حتی یک خط نت هم بلد نیستند!!! پر واضحه که تا حالا کارای اون خواننده عزیز رو نشنیدن. چون میدونم اگه اسم کاراشو بگم تأیید نمی کنید چیزی نمی نویسم.
در هر صورت مردم هم شعور دارن هم قدرت تشخیص! نمیدونم ایشون با خودش چه فکر کرده!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

واقعا براتون متاسفم که درباره تنها خواننده درست و حسابی کشور اینجوری میگین  ...اصلا هم از نام پدرش سو استفاده نکرده ببینیم میتونید کاری کنید که بمونه همونجا واقعا که

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

خودت پایین قسمت کامنتا نوشتی:هرگونه اظهارنظر، طرفداری یا انتقاد از هر هنرمندی باید بر اساس احترام و ادبیات مناسب باشد
میبینم که این پستایی که میذاری چه ادبیات مناسبی دارن!!!! هه هه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

برای یه هنرمند متاسفم که رقابتش تبدیل به حسادت شده. ...

man
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

vaghean k.az pishrafte 1nafar misuzi tohin chera mikoni?!!!!!!!!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

سلام آهنگ جدید رضا صادقی عادت منتشر شد می تونید این آهنگ فوق العاده زیبا رو از لینک زیر دانلود کنید:

http://www.kingofblack.net/ARCHIVE/90/6/12/Reza%20Sadeghi%20-%20Adat%20-...

king of black

king of black king of black king of black king of black

king of black king of black king of black king of black king of black king of black king of black

king of black king of black king of black king of black king of black king of black king of black king of black

.

.

king of black king of black

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

امیدوارم هر چه زود‌تر آلبوم‌هایتان که کلی برای آن‌ها زحمت کشیده‌اید به بازار بیاد فقط میتونم واستون کلی دعا کنم . من هیچوقت آهنگ فوق العاده زیبای ای ساربان رو فراموش نمی کنم . بابت همه زحمتاتون ممنونم .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

واقعا متاسفم برای طرز صحبتت!

منظور از خروس کیه؟!

ای مرد دانا هله ای زبان در کش فردا قلم نیست ز بی زبانان

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

واقعا برات متاسقام!!!

تو هنرمند بودی این رفتارت نبود!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

کاملا درست میگن الان شرکتها مافیا شدن فقط شرکتها با 4 تا 5 تا محدود خواننده کار میکنن..بقیه همه ول معتلن و تماما با هزینه شخصی کار منتشر میکنن و جز ضرر عایدی ندارن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

...باز یکی آلبومش منتشر نشد زد سیم آخر کسایی که تو آمریکا کنسرت گذاشتن  ...و ... بودن!نا خواننده این وسط کیه؟ صداش به اندازه خروس هم نیست و از پدر خواننده خودش داره ارتزاق میکنه؟ من نمیفهمم چرا این سایت مجالی شده واسه یه عده که سالها توسط جامعه مطرود بودن تا مشکلات خودشون رو با تخریب دیگر خواننده ها توجیه کنن! فردا هم که آلبومشون میاد میبینیم آدمو یاد موسیقی دوره کریم خان زند میندازه هیچکی نمیخره اینم میاد یه بیانیه جدید میده که مافیا پشت این موسیقیه چرا من تیتراژ نباید بخونم؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

بابا با سواد بابا فرانس لیست .. ای معروف ... موسیقی ما باعث تاسفه که ... یک صفحه اختصاص دادین و یک عکس اپلود کردین.... متاسفم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

ادبیاتت اصلادرشان یک هنرمندنیست
درضمن منضورتم ازکنسرت آمریکا فهمیدم کیومیگی داره میسوزه....!!!

m.g
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

همه باید به پیشکسوتها احترام بگذاریم اما دلیلی هم ندارد که کسی سابقه ای دار د یا بااو بد رفتار کرده اند همه را زیر سوال ببرد به خاطر مشکل خودش/ بعد هم کسانی که استعداد وتوانایی ندارند خودشان کم کم کنار میروند واقا بعضی از جوانها استعداد وتوانایی بالایی درموسیقی دارند یکطرفه نبین وشرایط بد موسیقی نیز به ارشاد برمیگرد زیرا میخواهد موسیقی خاموش شود...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

منظورش ... دیگه :) نباید توهین کرد ولی بد هم نمیگه ها :))))))))))))

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

متعجبم که چرا سایت موسیقی ما شده محل درد دل کردن

آدمهایی که میخوان برای بالا بردن خودشون افراد دیگه ای را تحقیر

کنند تا برای عرضه کارهای خودشون مشتری جمع کنن!!

واقعا سوالم اینه که هر کسی خواست میتونه از راه بیاد و با لحن

زشت و توهین آمیز خواننده محبوب کشور رو تحقیر کنه!!!؟!

اونم با چند جمله بی محتوا و بی اساس و زشت!!!

چرا باید این سایت حسادت های دیگران ر و خیلی راحت به خورد

ملت بده!!!؟

و برای آقای کاظمی .

خواننده عزیز با صدات مردم و جذب کن نه با حرفهای حسادتی و

بی ارزش!!

فقط با این کار ارزش هنری اگر داشتی رسوندی به زیر صفر!!!

برای شما و امثال شم واقعا متاسفام!!

الان 100 سال پیش نیست درک اکثر ملت از علم موسیقی ارتقا

پیدا کرده!!

مردم می فهمن کی رو اصول میخونه کی بی علم و اساس!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

امیدوارم بتونید آلبوم هاتون و وارد بازار بکنید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

واستون متاسفم با این طرز فکر واقعا که حسادت خیلی بده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

واقعا یعنی چی؟
یعنی هر کس خودش استعداد داشت باید گفت از اسم پدرش سو استفاده کرده؟من این حرفا رو فقط میذارم رو حساب یه دل پررررر
هر کسی زحمت میکشه حقشه تو آمریکا یا هرجای دیگه کنسرت بذاره و ماشالا با استقبال شدیدم روبرو میشن!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

اخی دوست داشتی بری امریکا؟حتما میری.ما واست دعا میکنیم.واقعا خجالت اوره این طرز حرف زدن.اسم خودتم میزاری هنرمند.اگه منظورت به  ...که باید بگم  ....یه پسری که از سن کم شروع به خوانندگی کرده و این لیاقتشو داشته که به اینجا برسه حسادت میکنی؟.در ضمن ...از اسم پدرش استفاده نکرده.خدا خواسته و این صدای زیبا رو به استاد ...داده و صدای ...دست کمی از پدرش نداره.بهت توصیه میکنم حتما ... واست زنده بخونه تا بفهمی کی صداش مثل خروس میمونه.
موسیقی ما: با توجه به اینکه در این گفتگو از فرد مشخصی نام برده نشده است. از تایید نام هنرمندی که شما نام برده اید معذوریم .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

..age amsal mehrdad kazemio khashayar etemadio ...............nabudan omran pop be inja nemiresid ke agha ... shoma bere usa concert bede...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

میدونین کی‌ آلبوم شما منتشر می‌شه و دیگه ازتون مفت نمیخوان بگیرن؟

وقتی‌ که خودتونم یاد بگیرین به آدما خصوصأ هموطناتون احترام بذارید استاد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

وقتی اهالی موسیقی هوای همدیگروندارنو اینجوری به هم میتازن(اونم ازنوع به اصطلاح پیشکسوتاش!!) چه امیدی به به آینده ی موسیقی کشورهست
این آقاراجب کسی بدگفت که کارشناسای موسیقی همین سایت اونوآبروی موسیقی پاپ خطاب میکنن
شمابابی ادبی تمام به کسی گفتی که صداش مثل خروسه که شرط میبندم یه خط ازنتهای آهنگهای پاپشو باهمون تکنیک وقدرت عمرا"بتونی بخونی(آوازهای سنتیشوفاکتورگرفتم چون توقواره ی هنجرت جانمیشه!!)
تاوقتی اهالی موسیقی چشم دیدن هموندارن وبه هم حصادت میکنن وضعیتت موسیقی کشور همین آشوهمین کاسس

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

این درسته که بسیاری از خواننده های جدید واقعا خواننده نیستند و نا خواننده اند ما خواننده های داریم که صدا ندارد و فقط برای مشهور شدن پا به این عرصه می گذارند ما العان خواننده هایی داریم که آهنگ سازی خود را خودشون انجام میدن و شعر هارو هم خودشون میگن بطوریکه اصلا در این کارها هیچ سر رشته ای ندارند منظور من با سیروان خسروی یا مازیار فلاحی یا.... امسال این ها نیست آن ها سال هاست که آهنگ سازی می کنند و شعر هایشان راضی کننده است منظورم با کسایی هست که تا فهمیدن که مجوز راحت داده میشه به آلبوم ها خواستند بیایند و خود را مشهور کنند بدون هیچ تجربه و پشتوانه ای ولی ما خواننده واقعا عالی شاید حدود 15 تا در پاپ داشته باشیم و بقیه معلوم نیت از کجا آمده اند با تشکررر از سایت موسیقی ما برترین سایت اخبار موسیقی در ایران

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

واقعا متاسفم واسه این آقایی که فکر می کنه خوانندست و هنرمنده
اون کسی که رفته آمریکا داره کنسرت می ذاره ارزش داشته که رو صداش سرمایه گذاری کردن
اگه شما هم ارزش داری برو آمریکا
معلومه از حسودیته این حرفا رو می زنی
اما ارزش احسان با این حرفا کم که نمی شه زیادم میشه
ایشالا این قدر آلبوم میده و کنسرت می ذاره تا چشم همه حسوداش دربیاد
شما هم با خراب کردن خواننده ها به جایی نمی رسی برو رو صداتو آلبومت کار کن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

بله ! در این که هر کس یه نظری داره شکی نیست و ما هم مجبوریم به عقاید و طرز تفکر شما احترام بذاریم ولی اصلا درست نیست که به یک خواننده ی محبوب دیگه که شاید بیشتر از شما هم طرفدار داشته باشه و با این نوع حرف زدنتون تقریبا همه فهمیدن دیگه که اون شخص کیه . . . به ایشون توهین کنید ! (کنسرت امریکا و اینکه پدرشون ادم معروفی بودن نشونه های واضحین واسه شناختن اون خواننده ی عزیز و دوست داشتنی)
شما خواننده اید ...حداقل به قشر خودتون احترام بگذارید . . . ! فکر می کنم دلیل اینکه چند ساله البوم های شما بیرون نیومده برای دوستان مشخص شده باشه ! طرز حرف زدن هر کس شخصیتش رو میرسونه و خروس گفتن به یه خواننده دیگه کمال بی احترامی شما به اون شخصه ! حداقل میگفتید" من" از صداش خوشم نمیاد.
در ضمن اگه یکی بخواد عزیز بشه عزیز میشه و نیازی به سایت و تحمیل کردن خودش به مردم نداره !
یه نکته ی دیگه : همون خواننده ای که من اسمش رو نمیبرم ولی شما میگید یه خط نت بلد نیست بخونه از 5 سالگی پیش پدرش اموزش دیده و سواد موسیقی فوق العاده بالایی داره !
من به هیچ کس بی احترامی نکردم پس نظرم رو نه حذف کنید نه ویرایش . . . ممنون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

شما بشین کنار همون خواننده محبوبی که طرفدتراش قابل

شمارش نیستن ببین میتونی 1 خط نت سنتی اصیل تو دستگاه

مثل اون اجرا کنی!

اون خواننده ای که الان تو آمریکاست جز 3 تا خواننده برتر موزیک پاپ!

تاسف!!

تاسف!!!

تاسف!!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

صدای کسی که الن تو آمریکا کنسرت داره از لحاظ موسیقایی و ردیف آواز اصیل ایرانی یکه!

یاد این شعر افتادم!!وقتی حسادتو دیدم!!

آینه چون قامت تو بنمود راست خود شکن آینه شکستن خطاست

شما رو صدات کار کن آقای محترم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

شاید حق با شما باشه و دل پری داشته باشید . چون اوضاع موسیقی کشور خوب نیست .
اگر هم از کسی انتقاد دارید باید با لحن بهتری بیان کنید .

با این ویژگی هایی که شما نام بردید فقط یه نفر میاد تو ذهن آدم . اما

هیچ کدوم از این ویژگی ها به اون شخص نمیخوره . آدم شک میکنه

نکنه شما یه نفر دیگه رو میگین . که اونم بعیده .

واقعا نمیدونم چی بگم !!!!!!!!!!!!!!!!!

ر
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

قرن 21 !!

الان هر کی موزیک به صورت حرف ای گوش میده حد اقل یه سازو

به صورت حرافی یا متوسط بلده!

نمیدونم چرا بعضیا فکر می کنن فقط خودشون بلدن!!!

شما با کارها و صدات طرفدار جذب کن نه با حسادت شدید!!!

مردم متوجه میشن کی اصولی و دستگاهی می خونه کی از

حسادت میناله!!

اون خواننده صداش تکه!!

ردیف وموسیقی و آوازه کامل بلده!!

آهنگسازه و کارش اصولی!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

البومت میاد بیرون خودت از حرفات متاسف می شی!

اون خواننده ،محبوب قلب بی شمار انسانه ! به دلیل اینکه کارش اصولیه!

شما به فکر خودت باش مهرداد کاظمی عزیز !

حسادت موج میزنه!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

خلایق هر چه لایق...
میدونی چقد هوادارو سینه چاک پشت این آدمن؟این آدمو حمایت میکنن؟
در ضمن فعلا که همون شخص شخیص ، خودشو صداشو کنسرتاشو استعدادش خار شده رفته تو چشه بعضیا...!
کنسرت آمریکاش نوش جونش..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

باید بگم شمایی که اسمتو گذاشتی هنرمند و الگو مردم هستی اول برین و یکمی روی ادبیاتتون کار کنید...قبول مجوز گرفتن سخته اذیت شدین چند سال خب این مشکلات برای همه خواننده ها هس حتی اونی که شما داری از حس حسادتش به جاهای باریک میکشی...اگه خوتننده نبود این همه کنسرتاش تو سطح کشور و خارج کشور تو همون امریکاش نمیترکوند یه بار امتحان کن ببین چه سریع بلیتاش فروش میره...میگی باید خواننده زیاد باشه خب زیاده دیگه چرا چسبیدی به این یکی حتما یه چیزی داره که این همه محبوبه....این فقط نظر شخصی شماس و دلیلی ندارین...چون ایشون با اسم پدر مشهور نشدن...تلاش کرده و حالا اینجا رسیده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

vaghean baese taasofef ke be in rahati be khanandehaye dige tohin mishe uni ke be ghole shoma sedash mesle khoroose az herfei tarin khanandehaye dakhele keshvare dar zemn rajebe khanandeha mardom bayad nazar bedan na shoma ke az honar faghat tohin kardano baladi vaghean khejalat dare

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

متن رو که کامل خوندم توهین خاصی به ا .خ. پیدا نکردم...اگه توجه کنید هیچ ارتباطی بین جمله ی کنسرت آمریکا و خواننده ای که صداش شبیه خروسه نیست !!! میتونه اون خواننده ای صداش شبیه خروسه و از پدرش تقلید کرده که در جمله ای مستقل و به از اون جملات قبل گفته شده با ت وجه به نوع ادبیاتی که بیان شده ع.ق. باشه که تازگی مجوز گرفته...اصلا نمیشه باور کردبه احسان توهین شده...ا... هم در کنسرتاش و هم در ترکهای سنتیش خودش رو ثابت کرده اون هم نبا افکت و حقه و دی جی شدن صدا ؛ بلکه با صدای واقعیش.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

خروس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نه واقعا برام جالبه بدونم چه فکری کردین که به اون خواننده می گین خروس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
واقعا باعث تاسفه که یه هنرمند(؟)اینجوری صحبت کنه...
اونی که شما می گین با اسم پدرش اومده جلو (که به هیچ وجه اینطور نیست)حداقل به دیگران توهین نمی کنه و حتی از هنرمندایی که خیلی ازش پایین ترن دفاع می کنه...
شما چی؟؟؟؟؟
راه رسیدن به موفقیت اهانت به دیگران نیست..........

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

واقعا متاسفم.دیگه بعضیا از فرط حسادت نمیدونن چیکار کنن.
آقای خواننده ی مثلا پیشکسوت همیشه مشکل از دیگران نیست.مشکل از خودت هست وگرنه خیلی از خواننده های پیشکسوت ما هستن که هنوزم کلی طرفدار دارن تو آمریکا هم کنسرت میذارن مثل استاد شجریان وخیلیهای دیگه.
با توهین به دیگران به هیج جا نمیرسی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

آقای مهرداد کاظمی
زمانیکه شما به قول خودتان کیا بیایی داشتید اینهایی که صدایشان مثل خروس بود در حال تمرین نزد پدرانی بودند که بر گردن موسیقی و فرهنگ و ملیت من و توی ایرانی حق فراوانی دارند.
حالا هم صدای خروسی آنها مثل بلبل که نه بهتر از بلبل شده و تجربه 30-40 ساله ی پدرانشون رو هم در صداشون دارند.
نه عزیز، احتمالا دستگاه پخش شما مشکل داره، وگرنه این بزرگان افتخار ما ایرانیان هستند.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

vaghan baraye tarafdaraye ...moteasefam baraye in sitam moteasefam ke maloom nist in mosahebaro az koja avordan!! faghat mitonam begam ta onjaee ke ba ostad kazemi ashnaee daram,ishon nesbat be khanadehaye jadid mesle hamin agha barha hemayate khodeshono elam dashtan va niz ba pedare ishon rabete nazdiki daran, dostane be estelah tarafdar niz lazeme bedonan ke age afradi mesle ostad kazemi nabodan va raho baz nemikardan alan mardome ma bayad be jaye pop ..., faghat baraye tarafdaraye be estelah tarafdar moteasefam, ishalla to kore mah concert bedan dostemoon,

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

اقای کاظمی اون کسی که صداش مثل خروسه اولین البوم خودشو در سن 4 5 سالگی شروع به یاد گرفتن الات موسیقی کرده تونم ویولون و ...ودر سن 15 سالگی اولین البوم خودشو وارد بازار کرده.پس لطف کن ایرادای خودتو بر طرف کن واینقدر تابلو حسادت نکن.سن و سالی از شما گذشته.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

بسمه تعالی جناب آقای مهرداد کاظمی سلام علیکم. خداوند انشاءالله حفظتان کند و مویدتان بدارد. همه فرمایشاتتان صیحیح و قبول اما ما که به صدای حزن انگیز، شورانگیز، ملکوتی و زیبای شما علاقمندیم چه کنیم!!؟؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کسانی می‌خوانند که حتی یک خط نت بلد نیستند | موسیقی ما