برنامه یاد بعضی نفرات
 
ایلیا منفرد
به دلیل عدم انتشار آلبوم «برای همه سال‌هایی که گذشت»
طلسم ایلیا منفرد ۱۰ ساله شد

موسیقی ما- لی لا رضایی: آلبوم «برای همه سالهایی که گذشت» کاری از ایلیا منفرد کارکشته‌ترین آلبوم مانده در پشت درهای بسته ارشاد شناخته شد و امسال ۱۰ ساله شد.

این آلبوم ۱۰ سال پیش توسط این خواننده و آهنگساز تولید شد و برای دریافت مجوز راهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد اما هنوز و با وجود گذشت ۱۰ سال از این تاریخ این خواننده هنوز موفق به دریافت مجوز خود برای انتشار آلبومش نشده است.

وی در این باره به موسیقی ما گفت: شاید بهتر باشد نام این آلبوم را از «برای همه سالهایی که گذشت» به «طلسم» تغییر دهم چون در تاریخ موسیقی ایران نادر‌ترین اتفاقی است که برای یک آلبوم موسیقی می‌افتد. این همه سال از زمان ساخت قطعات این آلبوم گذشته است اما همچنان موفق به دریافت مجوز آن نشده‌ام.

وی تاکید کرد: آلبوم «برای همه سالهایی که گذشت» دارای ۱۶ قطعه است که خیلی سعی کرده‌ام تا در آن‌ها سلیقه تمامی مخاطبان از هر سن و از هر قشری را در نظر بگیرم تا همه بتوانند از شنیدن تک تک قطعات آن لذت ببرند.

منفرد همچنین افزود: تمامی ترانه‌های این آلبوم را خودم سروده‌ام و ساخت و تنظیم تمامی قطعات آن نیز به عهده خودم بوده است. به همین دلیل تصمیم دارم تحت هر شرایطی آن را منتشر و روانه بازار موسیقی کنم. منتظر دریافت مجوز آن از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستم.

وی در پاسخ به اینکه با وجود گذشت ۱۰ سال از ساخت آلبوم و بیات شدن و قدیمی شدن قطعات چه اصراری به انتشار آن دارد، گفت: اصولا سبک کاری من به گونه‌ای است که درگیر بازار و موسیقی بازاری نمی‌شوم. آن قطعاتی که فکر می‌کنم ممکن است چنین اتفاق برایشان بیافتد را مجددا تنظیم کرده‌ام و اگر بازهم دریافت مجوز آن به تاخیر بیافتد من همچنان تنظیم‌های مجدد و تازه تری برای آن‌ها انجام می‌دهم تا کار‌ها تازه باشند وقتی قرار است به دست مردم برسند.

وی ادامه داد: تا کنون قطعاتی که ساخته‌ام درگیر تاریخ انقضا نشده‌اند و مطمئنا این آلبوم نیز همین ویژگی را خواهد داشت. چنانکه از تولد «گل ارکیده» تا کنون ۱۶ سال گذشته است اما هنوز که هنوز است کهنه نشده و درگیر تاریخ مصرف نشده است.

ایلیا منفرد شنبه شب ۱۹ اسفندماه، در مراسم بزرگداشت سعدی افشار که در باغ موزه قصر برگزار شد، حضور یافته و به اجرای چندین قطعه زنده پرداخت که خود نوازندگی گیتار را در این مراسم به عهده داشت.

منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 اسفند 1391 - 10:48

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

یکشنبه 20 اسفند 1391 - 11:09

البوم ملك جمشيد اقاي يغمايي هم نزديك به ٨ سأله تو صف مجوز مونده واقعا چرا

یکشنبه 20 اسفند 1391 - 12:12

يادش به خير آلبوم گل اركيده ايشون و همكاري و نقش پر رنگ شادمهر عقيلي به عنوان تنظيم كننده و نوازنده گيتار در اين آلبوم

منتظر آلبوم جديدشون هستيم

دوشنبه 21 اسفند 1391 - 09:05

واقعا متاسفم واسه مسئولين

سه شنبه 22 اسفند 1391 - 15:44

آلبوم پنجم گروه آریان هم حدود یه ساله رفته که مجوز بگیره پس با این حساب فکر کنم حالا حالا ها باید چشم انتظار این آلبوم باشیم....

سه شنبه 22 اسفند 1391 - 15:49

از شما درخواست میکنم به عنوان یک رسانه موسیقی این مشکلات مجوز و ... که سر راه خواننده های کشورمون هست پیگیری کنید گزارش تهیه کنید و... یکی باید این وسط یه کاری انجام بده این طوری نمیشه که یکی ده ساله منتظر مجوز یک آلبوم باشه ؟ آخه این انصاف هست ؟

چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 - 20:11

امروز خيلي خيلي اتفاقي با اين متن برخورد کردم !!! البوم براي همه سال هايي که گذشت مجوز گرفته و در مرحله ميکس و مسترينگ هستش و در تير ماه منتشر ميشه ميگم در اين خصوص بد نيست يه مصاحبه اي با ايليا منفرد داشته باشيد خودش ديشب در برنامه اينجا شب نيست راديو جوان اعلام کرد !

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود طلسم ایلیا منفرد ۱۰ ساله شد | موسیقی ما