جشنواره ملی موسیقی خلاق
 
کنسرت قاف - فرهاد فخرالدینی
 
برنامه یاد بعضی نفرات
 
محسن چاوشی: برای پخش هیچ یک از قطعات آلبوم هایم از من اجازه گرفته نشده است...
محسن چاوشی هم پس از انتشار واکنش «بهروز صفاریان» در متنی که در اختیار «موسیقی ما» قرار داده، اعتراض هایش را نسبت به برخی سوء استفاده ها از آثار و صدایش اعلام کرد:
محسن چاوشی: برای پخش هیچ یک از قطعات آلبوم هایم از من اجازه گرفته نشده است...
موسیقی ما – بهمن بابازاده: پس از انتشار صحبت ها و اعتراض های بهروز صفاریان درباره برخی سوء استفاده از نام او در برخی برنامه های رسانه ملی، «محسن چاوشی نیز در متنی تامل برانگیز، که در اختیار «موسیقی ما» قرار داده، اعتراض اش را نسبت به برخی سوء استفاده ها از آثار و قطعاتش اعلام کرده.
این متن را بدون هیچگونه تغییری به صورت اختصاصی در «موسیقی ما» بخوانید:


به نام خدا
قبل تر ها حوصله ام بیشتر بود و گهگاهی یه جاهایی یه حرفایی می زدم و اگر لازم بود از خودم دفاعی می کردم ...
از این- ور و اون- ور مدامُ می شنوم و صدام به هیچ جا نمی رسه و چه فایده که هِی بگو آقا خواهش می کنم ! به جای من تصمیم نگیرید ، آقا خواهش می کنم با من هماهنگ کنید ، آقا خواهش می کنم من رو توو نظرسنجی ها وارد نکنید .
به من چه ربطی داره که از اول کی آخرهُ از آخر کی اول ، نه برام مهم بوده و نه هست ...
قطارِ من همیشه سر ساعت به مقصدِش میرسه چون همیشه مسافراش رو دوست داشته ، قطارِ من 24 ساعته در خدمت شماست نه 25 ساعته !
خدا راز خوشبختی آدمارو توو قلبشون گذاشت و من قلبا" مام وطن را برای شهرم ، خونین شهر خواندم و نه جای دیگه و نه کَسِ دیگه و نه موضوعِ دیگه .
بگذریم ، تا بوده همین بوده ..
آلبوم سیزدهِ من ، مظلوم ترین آلبومم بود و از آن مظلوم تر شیرمردا ....
راستی برای مظلوم ترین آدم تاریخ خوانده ام و از خواندنش لذت برده ام ، برای جنگ خوانده ام و باز هم می خوانم .
برای پخش هیچ یک از قطعات آلبوم هایم از من اجازه گرفته نشده است .

دوستدار شما – محسن
دوشنبه 13 خردادماه 1392– ساعت 23:57
 
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 خرداد 1392 - 00:19

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 14 خرداد 1392 - 00:37

واقعا خیلی عذاب آوره...
خیلی مردی محسن چاوشی...
شیرمردا تو چه ترسی ز سگ لاغرشان...

جمعه 17 خرداد 1392 - 13:42
. .EXIR. .

***موافقم***

2.146.205.177
سه شنبه 14 خرداد 1392 - 00:50

یه دونه ای آقا محسن خاااااااااااااااااص

سه شنبه 14 خرداد 1392 - 00:58

این کاسه لبریزه
متاسفم که هیچ احترامی برای هنرمندا قائل نیستن
محسن جان ما قصد و نیت تو رو از اثارت رو می دونیم و میدونیم برای کی و چی می خونی
درود بر محسن چاووشی

سه شنبه 14 خرداد 1392 - 01:07

قطعات این خواننده رو همه دوست دارن نیازی به نظر سنجی در شبکه ( شما ) رو نداره.
اصلا رک ترش اینه که نیازی به کارشناسی هم نداره. اصلا حیف میشه که کاراش رو توی شبکه های تلوزیونی پخش کنند.
این همه زحمت محسن چاوشی با یه آهنگ محلی مقایسه میشه. عجیبه!!!!

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 00:08
امین

شاید من دارم بد میخونم این حرف یعنی چی آخه اون کسی که آهنگ محلی میسازه زحمت نکشیده یا مثلا آهنگ محلی مسخره بازیه؟
البته من با این مخالفم که چرا سبک های مختلف رو با هم گذاشتن بهتر بود هر سبکی رو با سبک خودش سنجیده بشه و اگر قرار نظر سنجی باشه با سبک خودش وارد بشه

5.201.185.212
شنبه 18 خرداد 1392 - 00:05
amin44

برادر من خودت سوال طرح میکنی خودتم جواب میدی!!!

78.38.42.230
سه شنبه 14 خرداد 1392 - 01:08

از اول هم معلوم بود محسن جان اینا همچین کاری کردند. فقط یه خواهش دیگه حالا که فهمیدی عجب آدمایین(که البته ما قبل از تو فهمیده بودیم!) تیتراژ نخون! ملتمسانه تیتراز نخون محسن جان! تو رو خدا نخون!

سه شنبه 14 خرداد 1392 - 01:44
13

شما چی میگی واسه خودت !! چرا فکر میکنی محسن چاووشی این چیزا رو نمیدونسته و حالا متوجه شده!!

37.254.43.175
سه شنبه 14 خرداد 1392 - 12:06
سنا

دوست عزیز منظور محسن از مظلومیت شیرمردا و البوم من خود ان سیزدهم ام همین بود...محسن بخاطر مجوز مجیور شد یه سری کارا بکنه

2.178.251.176
سه شنبه 14 خرداد 1392 - 15:20
اميرحسين انصاري

تو چرا فکر می کنی از قبل می دونسته؟ منم از همون جا میگم!

151.246.148.132
سه شنبه 14 خرداد 1392 - 01:34

اقا محسن درود بر تو ... اقا محسن تا اخر عمرم یا به قول اکبر عبدی تا اخرین قطره ی فشنگ خونم حمایتت میکنم درود بر تو ای مرد شریف

سه شنبه 14 خرداد 1392 - 02:03

محسن همیشه از همه چیز مطلع بود اما از اونجایی که ادم کم رو و بخشنده ای هست صبر پیشه کرد و بردباری
اما دیگر صبر ایوب که گیر نمیاد اگه هم باشه از کارای رسانه ملی خسته میشه
وقتی حق پاپ داده نمیشه باید مردان بزرگ و موزیسین های برجسته و نام اوری چون محسن چاوشی و بهروز صفاریان حق پاپ رو بگیرن یا لااقلش ازش دفاع کنن
به راستی که حق دادنی نیست. گرفتنیست

سه شنبه 14 خرداد 1392 - 03:04

ببین دیگه چقد سو استفاده کردن که صدای محسن دراومد؟!!!

سه شنبه 14 خرداد 1392 - 04:10

واقعا درد داره آهنگی که محسن عزیز با گروهش با کلی زحمت میسازن رو بدون اجازه میارن توی شبکه های مختلف و مخصوصا شما اونم نه اصل آهنگ بلکه رمیکسی از آهنگ رو پخش میکنن...
مسئولان صدا و سیما تو رو خدا با این برنامه هاتون به مردم کشورتون توهین نکنید...
(موسیقی ما لطفا تایید کن)

سه شنبه 14 خرداد 1392 - 09:45

دمش گرم بخدا............دمش گرم.....تا کی سو استفاده؟؟؟؟؟

سه شنبه 14 خرداد 1392 - 10:25

فك كن اجازه بديم يه مو ازت كم شه

سه شنبه 14 خرداد 1392 - 10:40

شیرمردا تو چه ترسی ز سگ لاغرشان

برکش آن تیغ چو پولاد و بزن بر سرشان

سه شنبه 14 خرداد 1392 - 11:10

محسن چاوشی بیش از حد تصور بزرگ شدی.. حسودیشون میشه.برمیدارن دیمیکس اهنگاتو پخش میکنن نه اصلشونو!!!!
ببین چی کار کردن که صدای استاد چاوشی که اهل سکوته درومده!
نعره بزن سلطان. زخم صدات همه رو میترسونه

سه شنبه 14 خرداد 1392 - 11:15

وقتی محسن میاد یه اهنگی و برای امام حسین (مظلوم ترین)میخونه واینا میان این اهنگ وروی تصاویر سیاسی میکس میکنن یا ازیه اهنگ اون قسمت هایی رو که به نفع شون نیست وسانسور میکنن واقعا باید به حال صداوسیما گریست...

سه شنبه 14 خرداد 1392 - 11:22

این کاسه لبریزه...

سه شنبه 14 خرداد 1392 - 11:26

واقعا متاسفم. دیشب کلیپ مام وطن توی تلویزیون پخش شد. خیلی جالبه که بدون هماهنگی با خواننده ی اثر کلیپ میسازن و با یه کیفیت خیلی معمولی آهنگو پخش میکنن. آخرشم نه اسمی از خواننده میبرن نه آهنگساز و تنظیم کننده و نه شاعر. این چه وضعشه آخه. تا کی باید این روند ادامه پیدا کنه.

سه شنبه 14 خرداد 1392 - 11:57

واقعا حق داره محسن...شما ببینید آهنگ عروس قصه رو برداشتن ریمیکس کردن ( اونم یه ریمیکس افتضاح ) بعد قرار دادن تو بخش نظر سنجی بهترین آهنگ !!! جالب اینه که با این کارا هم به هدفشون نرسیدن و محسن تو نظر سنجی اول شد !!

سه شنبه 14 خرداد 1392 - 12:08

یعنی این روزا صدای محسن چاوشیو از همه جا میشنوی...روی برنامه هایی که .....سوء استفاده ام حدی داره...محسن به این صبوری ببین چی کار کردن که صداش در اومده....

سه شنبه 14 خرداد 1392 - 12:20

"من قلبا" مام وطن را برای شهرم ، خونین شهر خواندم و نه جای دیگه و نه کَسِ دیگه و نه موضوعِ دیگه "
محسن حرکت زده در حد تیم ملی!

سه شنبه 14 خرداد 1392 - 12:36

کانال 3 هم چند شبه یه کلیپ از ترک پرچم سفید میده که با عکسای مربوط به ترانه درست شده.اگه با هماهنگی محسن نبوده باز جای شکرش باقیه که خیلی از مضمون بیرون نزدن و کلیپ آبرومندی ارائه دادن.اتفاقا به نظر من صدا و سیما هنوز که هنوزه ارزش محبوبیت بچه هایی مث محسن چاوشی یا بهروز صفاریان رو نمیفهمه.وگرنه جای این کارا میشه خیلی همکاریهای بهتری انجام بدن.ببینید به نظر من بچه هایی که به صورت مجاز کار میکنند اصلا خودشون از لحاظ فکری برای خودشون خیلی از چارچوب های اخلاقی رو دارن نه اینکه کسی از بیرون بخواد بهشون تحمیل کنه.صدا و سیما به راحتی میتونه بیاد سرمایه گذاری کنه، از کارگردان های معتبر استفاده کنه و به عنوان برنامه های دائمی( و نه مقطعی )از کارای بچه ها با حضور و هماهنگی خودشون کلیپ های سالم تهیه کنه و این خیلی بهتره.ولی متاسفانه نگاه صدا و سیما این نیست ...

سه شنبه 14 خرداد 1392 - 13:01

محسن چاوشي هيچ وقت در مورد هيچ حاشيه اي صحبت نمي كرد...ببين باهاش چي كار كردن كه صداش در اومده.....
واقعا چرا هفت ترانه بايد شاهكار محسن چاوشي آهنگ قطار رو با يه ريميكس افتضاح تحويل مردم بده....با ريميكسي كه توش آهنگ 180 درجه تغيير كرده و صداي محسن كيفيتش رو از دست داده....؟؟؟!!!
يا چرا ساعت 25 بايد اهنگ محسن رو نصفه پخش كنه؟؟؟؟

سه شنبه 14 خرداد 1392 - 14:22

چاوشی این متن رو تو پیج خودش گذاشته کی گفته به شما داده که بزارین!

اگه صداقت تو کارته تایید کن

سه شنبه 14 خرداد 1392 - 14:36

شیرمردا تو چه ترسی ز سگ لاغرشان

برکش آن تیغ چو پولاد و بزن بر سرشان

سه شنبه 14 خرداد 1392 - 15:36

صد رحمت و صد آفرین بر غیرت و بر جرات "او" ....
این کار محسن چاوشی قابل ستایش کردنه و باید بهش افتخار کرد ..
متاسفم برای صدای و سیمای "ملی" که ....

سه شنبه 14 خرداد 1392 - 15:36

من صدای آقای چاووشی رو دوست دارم و براش احترام قائلم..
ولی چه ایشون وچه دیگران دیگه زیاد دارن ادا در میارن!! چه اشکالی داره صدای ایشونو تمام مردم کشور بشنون! کسایی که تنها رسانشون تلوزیون سیاه سفید خونشونه!! درسته اجازه میخواد ولی من فک میکنم اگر قرار باشه واسه پخش هر آهنگ زنگ بزنن از خوانندش اجازه بگیرن خواننده ها تلفنشون هنگ میکنه!! واقعا دلیل این همه .... نمیدونم! :|
شبکه شما هم قصدش مقایسه نیست آقای محترم. درستش اینه که نباید موسیقی پاپ با سنتی کنار هم باشه و این میتونه به انواع یه انتقاد مطرح بشه نه اینکه کل برنامه کوبیده بشه! چه این برنامه چه برنامه ساعت 25 ! گیرای الکی میدید .همینارم جمع میکنن بعد هی میگید چرا ما برنامه اختصاصی موسیقی نداریم!! این برنامه ها شروع کننده هستن و صد در صد اشکال دارن ولی نباید اینطوری هجوم برد بهشون!

سه شنبه 14 خرداد 1392 - 17:37
مسعود

اشکالی نداره که تو تلویزیون پخش بشه حرف اینه که چرا بدون اجازه صاحب اثر پخش میکنن

85.9.94.74
سه شنبه 14 خرداد 1392 - 19:05
danesh jamshidi

ماعده خانوم بحث فقط پخش کردن اهنگ نیست.
موضوع اینجاست که مثلا اقای چاوشی اهنگی رو برای امام حسین خونده برمیدارن کلیپ سیاسی میزارن روش..یا مثلا اهنگ رو سانسور میکنن یا نصفه پخش میکنن!! یا بر میدارن ریمیکس پخش میکنن که خود صاحب اثر نمیشناسه رمیکس کننده رو. این بی احترامی به صاحب اثر نیست؟ ای سو استفاده نیست؟

2.190.13.0
سه شنبه 14 خرداد 1392 - 23:19
پیاده رو ** ارتش میلیونی هواداران محسن چاوشی **

حرف شما متین...دیگه چرا آهنگو دستکاری میکنن !!! حرف ما اینه

151.244.210.84
سه شنبه 14 خرداد 1392 - 23:38
سعید جعفری

برنامه ی اختصاصی موسیقی ؟؟؟
آقا نخواستیم یه همچین برنامه ای که حتی یه مجری که تو کار موزیک باشه رو نداره ، مگه برنامه ی تخصصی موسیقی کارش اینه که فقط نظرسنجی برگزار کنه و آهنگ پخش کنه تا یه مجری درست و درمون نداشته باشه هیچ پیشرفتی حاصل نمیشه ، عروس قصه اصلا مجوز نداره که یه ریمیکس که معلوم نیست توسط کی انجام شده رو پخش میکنه ، یا ریمیکس داغون قطار رو ، مگه قطار خودش چشه یا آهنگ قحطه از محسن ؟؟؟؟ اینا همه بهونست تا آمار اس ام اس ها بالا بره و پول به جیب بزنن
مجری حتی قبل از اومدن روی صحنه اسم آهنگ ها رو نخونده و به آهنگ "ها " میرسه با تعجب میگه ها !!!
فک کنم ها باشه
شما هنوز قضیه سو استفاده رو نگرفتی ؟؟ خلیج ایرانی و مام وطن و پرچم و . . . که از همه سو استفاده شده

151.244.136.33
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 19:08
مائده کلانتری

من باحرفای عزیزان موافقم! اینکه نباید خودشون میکس کنن یا یه تیکشو حذف کنن!
منکه ندیدم رو کلیپ سیاسی بزارن ولی بله اینا درست نیست ولی دلیل نمیشه انقدر هجوم ببرن به این برنامه ها یا صدا و سیما! تو غلط بودن کارشون شکی نیست من میگم چرا کلشو میبرن زیر سوال! مگه بقیه خواننده ها نیستن توی این نظرسنجی!!؟ اگه ایشون تو همش اول بشه برنامه میشه عالی و توپ؟!(منظورم به بعضی مخاطباس) من میگم این برنامه اول راه! بله آقا سعید درست میگه مجری درست حسابی میخواد ولی زمانم میخواد دیگه ! از این دو تا برنامه حمایت بشه مسلما در آینده برنامه های بهتر و درست و درمون تری میبینیم!
من مشکلم حرف بعضی دوستانه که میگن چرا اصن برا صدا سیما کار میکنه یا تیتراژ میخونس! همه مردم حق دارن از صدای ایشون و دیگر خواننده ها لذت ببرن نه فقط مایی که به اینترنت وصلیم!

5.201.229.241
شنبه 18 خرداد 1392 - 11:30
آرش جبرئیلی

خانوم کلانتری خوبه که قبول داری کار درستی نیست که اهنگی که اون همه براش زحمت کشیده شده یه ریمیکس بچه گانه روش گذاشته میشه و از رسانه ملی که به قول شما همه مردم حق دارن صدای خواننده رو از اون بشنون پخش میشه الان شما بیاید بفرمایید که محسن چاوشی از کی باید شکایت کنه ؟؟ ببینید مسئله اینه صدا وسیمای ما چون میدونه هیشکی نمی تونه ازش شکایت کنه هر کاری دوست داره میکنه اگه دوستانی میگن نباید تیتراژ خوانی بشه به خاطر همین دلایل هست چرا آهنگی که برای یه موضوع دیگه اس روش کلیپ های سیاسی گذاشته میشه و به نفع عده ایی به کار میره ؟؟ یه سوال دیگه وقتی خواننده ایی دوست نداره با صدا و سیما کار کنه چرا با زور و اعمال فشار و ندادن مجوز به آلبومش مجبورش میکنن برای صدا و سیمای به اصطلاح ملی تیتراژ خوانی کنه ؟؟ بله مشکل ما ایناس و من نمیدونم شما رو چه حسابی داری حمایت میکنی یه بار دیگه نوشته محسن چاوشی رو بخون هر کلمه اش یه کتابه و می تونی بفهمی که جریان از چه قراره . شما فک میکنی محسن چاوشی فقط واسه این برنامه گفته ولی یه مروری به گذشته بکن و ببین جریان از چه قرار بوده و هست ... سایت موسیقی ما امیدوارم تایید کنید تا ذهن دوستان روشن بشه

151.247.99.67
سه شنبه 14 خرداد 1392 - 15:50

گاهی وقتا گفتن " متاسف هستم " هم چاره ای نیست برای رفع مشکل یا تلنگر ...
برای افرادی که خود میبایست الگوی دیگر افراد برای سیر خط رشدی و فرهنگی موسیقی باشند نه جلی گر خرابی ها و مصمم گر افراد کج رو ...

حق صاحب اثر محفوظ است , لـــطفا کپی نکنید !

سه شنبه 14 خرداد 1392 - 18:01

محسن جان ، بیانیه تو مظلومتر بوود..

سه شنبه 14 خرداد 1392 - 18:41

فقط میتونم بگم محسن جان قشنگ ترین سیاهی رو تو صدای تو دیدم
تو صدات یه زخمیـــه تا به حال هیچ جا نشنیدم
تمام تنهایامو با صدات پر میکنم
کی دیگه تنهایه با تو قافیه پر میکنم
میشه فهمید بغض گریه هاو تنهایاتو
تو سکوتت میشه حس کرد خون دل خوردناتو
حالا دیگه تو هم از تنهاییات دراومدی
عشق ما صداتو کم داشت عزیزم خوش اومدی
تنهای بی سنگ صبور سنگ صبور عاشقا
صدای گرم چاووشی ستاره شبهای ما
تــــو میگی کجاست بگو اون که برات میمرده کو
مگه دوستای تو مردن درداتــو به ما بگو

سه شنبه 14 خرداد 1392 - 19:15

فک کنم یکی باید خیلی شیک حق کپی رایت و برای مسؤولین توضیح و تفسیر کنه!!!!!
دزدیه هنری....یه وقت کسی ب روی مبارکش نیاره ها.....اولش میخوان با موسیقی پاپ آشتی کنن بعدش اثر طرف و میدزدن یا آهنگش و میزارن رو تیتراژشون ک مبادا یه پاپاسی خرج ساختن تیتراژ کنن.

سه شنبه 14 خرداد 1392 - 23:11

باید افتخارم کنه که کاراش مورد تایید صدا و سیماست................
جالبه الان زمونه عوض شده..............!!

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 14:26
مجتبی

توباغ نیستیاا!!!!

119.147.225.88
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 05:45

مگه برای پخش آهنگ خواننده ها توی برنامه های مختلفشون و میکس آهنگ خواننده ها روی کلیپ های عجیبشون و... ازشون اجازه می گیرن؟ از کدومشون اجازه گرفته شده که ایشون دومیش باشه؟ متاسفانه این سیاست غلط همیشه بوده و هست!!!...

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 10:21

یعنی این همه مدت ک کلیپ های رنگ و وارنگ از کارهای محسن پخش میشد،بدون اجازه ازش بوده؟
خداییش منم وقتی بعضی کلیپ ها رو ک روی بعضی آهنگها میبینم چشام از حدقه میزنه بیرون.اوج فاجعه رو هم تو شبکه شما و برنامه هفت ترانه میشه دید.با خودم میگم واقعن هدف ترانه سرا و خواننده گفتن این حرفها بوده؟.....
بدی مسئولین هنری ما اینه ک میخوان هنرمند رو انحصاری کنن و کاری کنن ک فقط در مسیر افکار اونا کار بسازن و تحویل بدن.اگر هم غیر این باشه یه انگ هایی ب هنرمندا میزنن ک خودتون بهتر از من میونین!
زنده باد به محسن چاوشی ک این سختی ها رو تحمل میکنه و از همون اول نشون داده کارای مذهبی ک میخونه واسه گرفتن مجوز نیست و داره ارادتش رو نشون میده.واسه همینه ک کاراش با برکته و مردم پشتش هستن
ب امید تایید نظرم!!!...یا علی

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 19:13
مائده کلانتری

عزیزم پخش اون تصاویر روی آهنگا هیچ ربطی به محتوای موزیک و خوانندش نداره! برای اینکه وقتی میخوان آهنگو پخش کنن مجبورن تصویر یه چیزی بزارن دیگه نمیشه که مجری زل بزنه به دوربین بعد آهنگ پخش بشه!!!
هرچند باید تو انتخاب تصاویر تجدید نظر اساسی داشته باشن.

5.201.229.241
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 10:50

محسن جان تو که اینقد قشنگ میتونی حرفتو بزنی ، خب یه نامه ام به این برنامه ی غیر حرفه ای هفت ترانه بزن و بگو خواهشا از تو حتی اسمی هم نبرن تا برسه به این که موزیکاتم پخش کنن

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 12:33

با حرفت موافقم محسن جان.
امیدوارم به گوش اونایی که باید برسه برسه..

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 13:20

من فک نمیکنم برگزاری همچین نظر سنجی هایی به ضرر خواننده ای باشه بلکه به نظر من خیلی هم به نفعشونه من کسایی رو میشناسم که اهل موسیقی نبودن و محسن چاووشی و خیلی از خواننده ها رو نمیشناختن و با دیدن همچین برنامه هایی با صداشون آشنا شدن اول شدن یا آخر شدن یه خواننده فک نمیکنم چیزی از ارزش هاش کم بکنه همین خواننده ها بودن که اعتراض میکردن چرا تلویزیون به موسیقی پاپ توجهی نمیکنه و به این سبک در صدا و سیما کم لطفی شده حالا وقتی که چنین برنامه هایی در نظر گرفته میشه بهشون اعتراض میکنن منظور من محسن چاووشی نیست همه ی خواننده هاست نمیگم این برنامه ها بی عیب و ایرادن ولی خب هر برنامه ای ابتدای شروعش یه ایرادهایی هم داره اگه تعامل خواننده ها با تلویزیون بیشتر بشه باعث میشه مخاطب اون ها گسترش پیدا کنه و از تمام اقشار جامعه صداشو بشنون چون خیلیا فرصت شنیدن موسیقیو ندارن وقتی یه آهنگ خوب از تلویزیون میشنون ترغیب میشن که کارای دیگه ی اون خواننده رو هم گوش کنن بعضی از همین خواننده ها بودن که تلویزیون عامل شهرتشون بوده و حالا یه اسم و رسمی پیدا کردن من اینارو کلی گفتم منظورم هیچ فرد خاصی نبود

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 11:25
صبا

بیشتر از صد بار قطار رو گوش کردم و ازش لذت بردم اما اون روز وقتی از شبکه شما پخش شد واقعا شوکه شدم . شما حتما نشنیدی.والا میدیدید که چه بلایی سر آهنگ آورده بودند . حالا بی اجازه پخش کردنشون به کنار دست بردن تو آهنگ دیگه اوج بی حرمتی و توهین به خواننده ها و مردمه.

188.158.196.241
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 14:10

من طرفدار رضاصادقی ام ولی واسه کارای آقا محسن احترام قائلم
فقط میتونم بگم متاسفم
متاسفم کهبه فکر واثر واحساس هنرمند احترام نمیذارن بعضیا
متاسفم
بسه دیگه چقد باید ستاره هامونو اذیت کنیم
یکم به درددلا محسن چاووشی و رضاصادقی آدم فکر کنه میسوزه وتاسف میخوره
من این حرف آقا محسن خیلی خوشم اومد "به من چه ربطی داره که از اول کی آخرهُ از آخر کی اول ، نه برام مهم بوده و نه هست ..."
همیشه اینجور فکرارو دوست دارم مثل رضاصادقی ومحسن چاوشی

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 15:33
مجتبی آفرین زاده

و از آن مظلوم تر شیر مردا
راست گفتی آرمان جان
فقط دو نفرن که میتونن حرفشونو بدون ترس بگن
میتونن از زور و ظلم به هنرمند تو این مملکت بگن
فقط فقط دو نفر
مابقی هیچ

151.245.118.252
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 14:39

اولا نباید به خاطر یکی دو برنامه،کل صدا و سیما را زیر سوال برد؛چون هممون هم میدونیم صدا و سیما هم اقدامات خوبی هم داشته و حتی خیلی از برنامه هاش هم اختصاص داده به مضوعاتی که محسن براشون میخونه(مثل جنگو کربلا و امام رضا و این مسایل معنوی)

دوما،اگرچه ما میدونیم آقای خاص محبوب ترینه تو ایران ولی خیلی ها هم هستند که تو دور ترین نقاط ایران،حتی اسمش هم نشنیدند و این کارا میتونه به نفع محسن باشه،به شرطی که اولا با اجازه باشه،دوما کامل باشه و رفتار حرفه ای باهاش بشه...

شکی در این نیست که تعامل بین خوانندگان مطرح و رسانه ملی،خیلی به نفع هردو هست ولی نه به این شکل...

من اولش که آهنگ های چاووشی را تو تلوریون دیدم،فکر کردم این تعامل صورت گرفته،ولی الآن که قضیه را فهمیدم،خیلی ناراحت شدم و متاسف برای رفتار غیر حرفه ای تلوزیون!

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 18:47

قطار قلب چاوشی بوود
با اون ریمیکس قلب چاوشی رو شکستند

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 01:44

چی بگم از کجا بگم ، دردمو با کیا بگم ...

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 09:26

خیلی خوشحالم که دیگه محسن چاوشی واسه تلویزیون نمیخونه واسه کی بخونه واسه یه مشت عقده ای

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 23:56
amir

آخ آخ گل گفتى.
الهى بميرم نبينم ناراحتيت رو داداش محسن

185.5.156.116
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 14:29

حالا که بعد از این همه سال که tv ما داره اهنگ های پاپ رو پخش میکنه بهتر بود با اجازه ی صاحبین اثر اون ها رو پخش میکرد تا مردم شاهد گلایه ها ی هنرمندان به جای حمایتشون نباشن که ذوق اون ها بخوره اما به هر حال امیدوارم که این دلخوری هر چه زودتر رفع بشه چه ایرادی داره حالا که صداو سیما بعداز ین همه سال از پخش کارهای تکراری خودش دست برداشته این مشکلات مانع پخش اثار نشه و مردم با افتخار از پخش اهنگ های مورد علاقشون در tv(رسانه ی ملی) صحبت کنن نه از شبکه ها ی مبتذل ماهواره ای

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 16:19

بهتر بود صداوسیماصدای آقای خاص را حداقل بدون اجازه پخش میکند دیگه ریمیکس نکند با تشکر

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 16:55

آقای چاووشی مثل کوه طرفدارات پشتت هستند قلب ما واسه تو می تپد.دوست دارم آقای خاص

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 17:39

در همه جای دنیا برای پخش هر اثری از صاحب کار اجازه گرفته می شود و با رضایت کامل صاحب اثر آن کار پخش می شود.محسن عزیز هم حق دارد از این بابات دلخور باشد چون به نوعی راحت می توان حس کرد که به حقوق محسن احترام گذاشته نشده است.
در مورد تعامل بین صدا و سیما و هنرمند هم باید سیاستی را پیاده کرد که اول با صاحب اثر صحبت بشود و فرم کلی کار در اختیار او قرار بگیرد و با رعایت موزاین مادی اثر پخش بشود.
در غیر این صورت این کار با دزدی اثر هیچ فرقی ندارد و متاسفانه رفتار غیر حرفه ای که با محسن شد گویای این ماجرا هست.
امیدوارم روزی یاد بگیریم که ما هم نسبت به صاحب اثر وظیفه ای داریم و این هم جزیی از فرهنگ زخم خرده ما باشد.

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 19:18

ببخشید از این برنامه ها صدای اکثر خواننده های خوبمون پخش میشه نه فقط اقای چاووشی!
بعد من عاشق این "همه جای دنیام" :)) کلا!

جمعه 17 خرداد 1392 - 23:59
amir

خواننده هاى ديگه آهنگاشونو نصفه پخش نميکنن يا به جاى خود آهنگ يه ريميکس ضعيف ازش بزارن.
متوجه نيستى چى ميگه يا...

185.5.156.116
شنبه 18 خرداد 1392 - 14:06
آرش جبرئیلی

خانوم کلانتری خوبه که قبول داری کار درستی نیست که اهنگی که اون همه براش زحمت کشیده شده یه ریمیکس بچه گانه روش گذاشته میشه و از رسانه ملی که به قول شما همه مردم حق دارن صدای خواننده رو از اون بشنون پخش میشه الان شما بیاید بفرمایید که محسن چاوشی از کی باید شکایت کنه ؟؟ ببینید مسئله اینه صدا وسیمای ما چون میدونه هیشکی نمی تونه ازش شکایت کنه هر کاری دوست داره میکنه اگه دوستانی میگن نباید تیتراژ خوانی بشه به خاطر همین دلایل هست چرا آهنگی که برای یه موضوع دیگه اس روش کلیپ های سیاسی گذاشته میشه و به نفع عده ایی به کار میره ؟؟ یه سوال دیگه وقتی خواننده ایی دوست نداره با صدا و سیما کار کنه چرا با زور و اعمال فشار و ندادن مجوز به آلبومش مجبورش میکنن برای صدا و سیمای به اصطلاح ملی تیتراژ خوانی کنه ؟؟ بله مشکل ما ایناس و من نمیدونم شما رو چه حسابی داری حمایت میکنی یه بار دیگه نوشته محسن چاوشی رو بخون هر کلمه اش یه کتابه و می تونی بفهمی که جریان از چه قراره . شما فک میکنی محسن چاوشی فقط واسه این برنامه گفته ولی یه مروری به گذشته بکن و ببین جریان از چه قرار بوده و هست ... سایت موسیقی ما امیدوارم تایید کنید تا ذهن دوستان روشن بشه

151.247.99.67
یکشنبه 19 خرداد 1392 - 14:44
مائده کلانتری

اول که آقا امیر مث اینکه شما متوجه نیستی! دوستی فرموده بودن که رفتار غیر حرفه ای شد با ایشون و برای پخش آثارش ازشون اجازه گرفته نشده . من عرض کردم که فقط صدای ایشونو پخش نمیکنن که دیگر خواننده ها هم همین وضعو دارن!!!
آقا آرش منم تایید کردم که نباید بدون اجازه ریمیکس به قول شما بچانه گذاشته بشه رو اثر. من خودم وقتی شنیدم واقعا تعجب کردم.در مورد کلیپ سیاسی هم نظری ندارم چون ندیدم.
من فک نمیکنم ایشونو کسی مجبور کرده باشه برای ساختن تیتراژی!! که اگر بود ایشون همینطور که الان حرفشونو زدن اون موقع هم میگفتن! نمیگفتن!؟! اگر مجبور کردن افراد به انجام کاری بده ماهم باید بدونیم که کوبید ایشون بخاطر خوندن تیتراژ بده! آقای چاووشی مسلما بهتر از ما میدونه چی بخونه چی نخونه! این میشه دخالت که هی گیر میدیم بهش که چرا برا تی وی میخونی!!!اون قضیه قبلی سر همین موضوع که ایشونو خیلی ناراحت کرد هنوز از یادمون نرفته! ایشون تمام اثراش دلیه. خداییش اثری که مجبوری باشه خوب از آب درنمیاد.
من از کسی حمایت نمیکنم. تو مشکلدار بودنشون شکی نیست. من تمام حرفم این بود نباید همه چیز بخاطر اشتباهاشون بره زیر سوال!! من حرف ایشون مشکلم نبود بحثم سر حرف بعضی دوستانه که راحت بی احترامی میکنن...
یه سوال: یه بار یادمه تو محرم شبکه دو یه کلیپ پخش کرد که آهنگ کربلا ایشون روش بود و آقای محمود کریمی ازشون خیلی تعریف کرد!! آیا اون موقع از ایشون اجازه گرفتن برا پخشش!؟!؟

37.98.95.88
دوشنبه 20 خرداد 1392 - 20:37
آرش جبرئیلی

فرقی نمیکنه کار اشتباه اشتباهه چه واسه ایام محرم باشه چه واسه روزای شادی کلا محسن چاوشی آدمی نیست که به این مسائل اعتراض کنه شما باید علتش رو بدونی مگه بار اول هست که صدای چاوشی از تلویزیون پخش میشه اهنگ کربلا به کنار آهنگ کاشکی آهنگ فلسطین آهنگ های یه شاخه نیلوفر همشون از تلویزیون پخش شدن مشکل یه چیز دیگه اس چرا واسه تیتراژی که واسه همین رسانه ملی خونده بود یه بیتش رو کاملا حذف کردن ؟ به قول شما محسن چاوشی تنها خواننده ایی نیست که بدون اجازه صداش از رسانه ملی پخش میشه ولی اولین آدمی هست که رسانه ملی واسه اهنگ هاش ریمیکس درست میکنه شما اگه چیزی رو ندید حداقل به حرف های چاوشی دقت کن اون قسمت رو که گفته این آهنگ رو واسه شهرم خوندم نه واسه چیز دیگه ایی نه واسه کس دیگه ایی... در مورد مجبور بودن به تیراژ خوانی هم رو فک کردن کافی نیست یه سری مسائل هست نمیشه به زبان آورد بازم توجه به نوشته چاوشی داشته باش : ((آلبوم سیزدهِ من ، مظلوم ترین آلبومم بود و از آن مظلوم تر شیرمردا ....)) اگه از کسایی باشی که محسن چاوشی رو دنبال میکنی میفهمی که این یعنی چی وگرنه که هیچ !! موسیقی ما لطفا تایید کنید ممنون

151.247.100.252
سه شنبه 21 خرداد 1392 - 13:36
مائده کلانتری

منظور من از سوال در مورد اون کلیپ محرم چیز دیگه ای بود!!! اشتباه شما اینه که فک میکینید من در مقابل آقای چاووشی و حرفاش وایسادم.فک میکیند نظری ک با شما همخونی نداره پس حتما مخالف شماست . اشتباه میکنید. حالا میگیم اجازه نداشت اون کلیپم ولی میدونید چند نفر بعد از اون برنامه پیگیر کارای ایشون شدن!؟!؟ میدونید خیلی ها از بعد اون برنامه علاقه مند به صدای ایشون شدن!؟!؟ من میگم نگید که ایشون نباید کلا با رسانه همکاری داشته باشه. اصن سه سال یه بار . ولی اینکه کلا ببوسه بزاره کنار اشتباست...
منکه گفتم: حرفم سر اومدن و تیتراژ خوندن یا نخوندنه. وگرنه بی اجازه پخش کردن و بی اجازه ریمیکس گذاشتن که منم گفتم کار صد در صد اشتباهی بوده و ایشون حق اعتراض داره!! بخدا منم طرفدراشم. ولی ما داریم در مورد دوتا چیز مختلف هی با هم بحث میکنیم. :)
اینکه کاملا مشخصه ایشون( کلا خواننده ها ) آهنگ برای صدا سیما یا مسئول خاصی که نمیخونه. برا شهرش برا مردمش برا طرفداراش میخونه. اصن شکی تو این نیست. منی که صدای ایشون از تی وی میشنوم نمیگم که "ااا ببین محسن چاووشی برای صداسیما خوند" !!!
من نظر خودمو میگم. نظر شما هم کاملا برای من محترمه آقای جبرئیلی و خیلی جاهاشو باهات موافقم .
به هر حال امیدوارم تونسته باشم منظورمو بگم و امیدوارم این مشکلات به زودی برطرف بشه . هم سیاست این رسانه تغییر کنه و سر خود نباشه هم سیاست خواننده های ما :)

5.201.208.2
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 20:46

عجــــــــب............
محسن چاووشی یه جوری حــــــرف زده که انگار فقط از ایشون اجزه نگرفتن واسه پخش آهنگاشون تو تی وی............خوب اصن شاید از بقیه ی خواننده ها هم اجازه گرفته نشده..........
البته منظورمن فقط پخش تو تی ویه ومن اصن منظور دیگه ای ندارم............
بـــــــــه هرحال حالا دیگه یه کم بیشتر به موسیقی اهمیت داده میشه وحتی آهنگم پخش میکنن تو شبکه ها...!قبلن که اصن خبری نبود....................

جمعه 17 خرداد 1392 - 01:20

ولی یه مشکلی این جا وجود داره شاید هم دو طرفه باشه به نظرم همیشه خواسته و نا خواسته یه گاردی بین به خصوص خواننده های مطرح با تلویزیون و شاید هم مردم بوده و هست کاریش هم نمیشه کرد خدایی تا حالا برای چند نفر شما پیش اومده که هنرمند مورد علاقتون رو ا نزدیک ببینید و با هاش کمی صحبت کنید
یادم مجری ساعت 25 هم چند باری که پیامک های مردم رو در خصوص دعوت و گفتگو در مورد یکخواننده ی خاص رو میخوند میگفت باور کنید که ما هم خیلی بهشون دسترسی نداریم اما بازهم چشم ما تلاشمون رو مینیم

جمعه 17 خرداد 1392 - 18:33

هیچکس نمیتونه درک کنه محسن چاوشی چه طرفدارهایی داره !!!!

محسن چاوشی قطارش 24 ساعته در خدمت طرفداراشه شما چی فک کردی فک کردی به هر قیمتی هر کاری میکنه تا به پول برسه !!!!

اینم بدون که از اینکه آهنگ جاودانه قطار ریمیکسش تو صدا و سیما پخش شده کاسه ی صبرش لبریزش شد شما باشی چه حالی بهت دست میده !؟!

در مجموع باید بگم محسن چاوشی با هیچ چیز و هیچ کس قابل مقایسه نیست حداقل برا طرفداراش !!!!

جمعه 17 خرداد 1392 - 23:56

آره قبول که فقط آهنگاى چاوشى پخش نميشه و آهنگاى همه ى خواننده هاى ديگه هم از تلويزيون بدون اجازه پخش ميشه اما هيچکس مثل محسن جرأت اعتراض کردن نداره به 2دليل.يکى اينکه ميترسه مجوز ندن و اون يکى اينکه دوست داره ديده بشه و چندنفر ببيننش همين.اما محسن مثل خيلى ها آرزوش ديده شدن نيست.
البته رضا صادقى هم مثل محسنه.خوشم مياد از اخلاقاشون

یکشنبه 19 خرداد 1392 - 14:47
مائده کلانتری

قضاوت!!!!!!!!!!!!!!!!
در این روزای ما اینه دیگه.. شما از قول کی دلیل میاری!!!؟

37.98.95.88
شنبه 18 خرداد 1392 - 20:29

عزیزممممممممم چه اوضاعیه ......به نفعشون باشه دورو بر خواننده ها و موزیسینها میچرخن وگرنه حمایت بی حمایت فقط همینکه تداعی کنه تو این موقعیت فلانی فلان کارو داده ما پخش کنیم ......همچین چیزی نیست یادم باشه کلا اجازه گرفتن وجود نداره . تا دیروز اخ بودن بوقتش گل میشن
گذشته ازینا خوشم میاد تا خواب بهروزو میبینم یه خبر داغ ازش تو نت میخونم ! امیدوارم این دو بزرگوار پیگیری کنند و به این راحتی اجازه سوء استفاده از آثارشونو ندن
ما همه پشتتونیم

شنبه 18 خرداد 1392 - 22:12

دلم میسوزه واسه آدمای بزرگی مثل محسن چاووشی.این جور آدما همیشه توسط آدمای منفعت طلبی که اطرافشون قرار دارن، و میخوان از اون ها به نفع خودشون و مطرح شدن خودشون استفاده کننن، محاصره شدن(!) و دائما باید از این اون بابت این رفتار ها حرف بشنون.در صورتی که این کار ها بدون اصلاع اون ها صورت میگیره.امیدوارم این جور زمینه های منفعت طلبی ریشه کن بشه.ان شاالله...

دوشنبه 20 خرداد 1392 - 16:40

ببینید مائده خانوم شما از اول که من نظرات رو خوندم فقط جبهه گرفتید و انگار براتون فرق نمیکنه چی میگین مهم اینکه یه چیز مخالف باشه تا مثلا دیده بشه در صورتی که این کار شما اصلا درست نیست آقای خاص حق داره برای هر البوم و تک اهنگی خیلی تلاش میشه مخصوصا با این سختی گرفتن مجوز!!!!!!
بقیه اهنگ ها هم توی این دو برنامه همین بلا سرشون اومده!
من حتی زنگ هم زدم به چند جا و پی گیری کردم اما ......
در هر صورت بهتره به جای جبهه گرفتن برای هم یه فکری برای این مشکلات کرد .....

سه شنبه 21 خرداد 1392 - 13:43
مائده کلانتری

بببین دوست عزیز یه بار دیگه نظرای منو بخون البته بدون دید تعصبی. ببین اصلا بحث من با اون دوست عزیز اینی که شما نوشتی نیست...
چرا عادت دارین تا یه نظری میبینی که "احساس" میکیند مخالف شماست هی براش دلیل و اما و ... بیارین!!؟

5.201.208.2
پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 21:05

یک - من تعصبی نبودم و نیستم
دو- نظرات رو به اندازه کافی خوندم
سه- من نظرم دقیقه و بهتره شما نظر من رو یه بار دیگه بخونید. من مخالف ایده های شما هستم چون اصلا احترامی برای خواننده و ترانه سرا و ........ نگه نداشتین و واقعا ماییه تاسف و خجالته که یه هم وطن بخواد اینگونه یک خواننده و یه شخصی که واقعا محترمه رو مورد سرزنش شدید قرار بده و با لجاجت تمام سعی کنه خودش رو توجیح کنه.
در ضمن من همه خواننده هار و دوست دارم صداشونو و به هیچ عنوان تعصبی در کار نبوده و نیست .
من دلیل و اما نیاوردم بهتره شما یکم به نظر های خودت مراجعه کنی و ببینی که چه جوری پیام دادی.
امیدوارم دیدت باز تر بشه .

پنجشنبه 30 خرداد 1392 - 23:50
مائده کلانتری

شما میخوای عصبی نباش!!!
فک میکنم شما بند دوم اولین نظرمم فک کردین به آقای چاووشی بودم.. نخیر دوست عزیز...با دوستان مخاطب بودم... بقیه متوجه شدن و من با آقای جبرئیلی بحث خوبی داشتیم... نمیدونم شما چرا جوش آوردی!؟
من کاری به خواننده و ترانه سرا نداشتم!!!؟ مگه حرفی از ترانه سرا زدم!! من کجا آقای چاووشی مورد سرزنش شدید قرار دادم!!؟؟ جدا نظر منو خوندی!؟!؟!
من ایده ای ندادم که شما مخالفش باشید!! با دوستان در مورد اصل برنامه ها صحبت میکردیم و جهت تکرار عرض کنم منم مخالف تغییر در آهنگ و ساخت ریمیکس جدید بدون اطلاع خوانندش بودم...!میگم شما نخوندی نظرمو عصبانی میشی. خوب نخوندی دیگه!
اینکه نظر شما دقیقه رو نمیدونم ولی انگار دقت تو نظرتون نبود! :)

5.201.228.100
دوشنبه 27 خرداد 1392 - 17:56

moteasefam baraat!!!!!!!

جمعه 31 خرداد 1392 - 19:25

واقعا نمیدونم چی باید به بعضی عزیزان کم لطف گفت اما واقعا واقعا از ته قلبم امیدوارم این وضع ناجور مجوز و.... درست شه و در ضمن من نظرم رو دادم واصلا قصد هیچگونه کل کل یا ناراحت کردن رو ندارم و نداشتم
و مائده خانوم من دیگه هیچ حرفی با جناب عالی ندارم.مثل خودت
:)

چهارشنبه 1 آبان 1392 - 11:06

من عاشق محسن چاووشی ام حقم داره اجازه نده بدون اجازه کاراشو پخش کنن

دوشنبه 28 بهمن 1392 - 16:06

زنده باد چاووشی ، زنده باد زادگاهت خوزستان و خرمشهر و آفرین به سبکت و مردونگیت

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محسن چاوشی: برای پخش هیچ یک از قطعات آلبوم هایم از من اجازه گرفته نشده است... | موسیقی ما