جشنواره ملی موسیقی خلاق
 
کنسرت قاف - فرهاد فخرالدینی
 
برنامه یاد بعضی نفرات
 
توضیحات دستیار تهیه‌کننده سریال شهرزاد درباره حواشی موسیقایی این سریال
مجتبی ظهرابی: چاوشی برای تنوع و گستردگی مخاطب جایگزین قربانی شد
موسیقی ما - یکی از اعضای اصلی تیم تولیدکننده سریال «شهرزاد» درباره حواشی موسیقایی این سریال توضیحاتی را ارائه کرد.
 
به گزارش «موسیقی ما»، در حالی که در قسمت‌های نخست سریال «شهرزاد» در بخش موسیقی متن و تیتراژ اسامی هنرمندانی چون فردین خلعتبری و علیرضا قربانی عنوان شده بود، پس از پخش گسترده این سریال در شبکه نمایش خانگی و اضافه شدن «محسن چاوشی» به این مجموعه، در ادامه شاهد برخی حواشی حول و حوش مباحث موسیقایی سریال «شهرزاد» در رسانه‌ها و فضای مجازی بودیم که «مجتبي ظهرابي» (از عوامل اصلی تولید و دستيار تهيه‌كننده این سریال) در گفتگو با «موسیقی ما» درباره این اتفاقات توضیحاتی ارائه کرد.
 
  • * چاوشی برای تنوع و گستردگی مخاطب جایگزین قربانی شد
مجتبي ظهرابي در ابتدا درباره تغییر خواننده سریال و ورود محسن چاوشی توضیح داد: «هم آقای قربانی از بزرگان و اساتید به‌نام حوزه موسیقی در کشور هستند و هم جناب خلعتبری از جمله بهترین‌ها در حوزه موسیقی کشورند و از سابقه بسیار خوبی هم در ساخت موسیقی فیلم برخوردارند. طبیعتاً هر انتخابی در حوزه موسیقی، بخشی از جامعه مخاطب را به سمت اثر متوجه می‌کند. ما در سریال «شهرزاد» از همان ابتدا یکی از دغدغه‌های اصلی‌مان این بود که بتوانیم طیف‌های مختلف جامعه را درگیر کنیم. همانطور که می‌دانید پیش از رونمایی از سریال «شهرزاد»، ما آثاری را از آقای چاوشی منتشر کردیم. برای اینکه ما بتوانیم جامعه هدف‌مان را متنوع‌تر کنیم، تهیه‌کننده اثر جناب آقای امامی این تصمیم را گرفتند و در قسمت‌های مختلف از هنرمندان مختلف استفاده می‌کنند. هم آقای قربانی پرطرفدار هستند و هم آقای چاوشی. به همين دليل، گروه تولید این اثر تصمیم گرفتند که از سلایق مختلف در آن استفاده کنند. حتماً در فضای مجازی موج ابراز رضایت مخاطبان شهرزاد را از بابت ورود آقای چاوشی به سریال دیده‌اید. ما حتی در قسمت‌های قبلی با این سؤال مواجه بودیم که آقای چاوشی چه زمانی وارد خواهد شد و تنها دلیل تغییر خواننده و آهنگساز، نکاتی بود که عرض کردم و این موضوع از استراتژی‌های نخست تیم تولیدی سریال از همان ابتدا بود.»
 
  • * شاید فردین خلعتبری به سریال بازگردد!
ظهرابی درباره اتمام همکاری مجموعه سریال «شهرزاد» با فردین خلعتبری نیز توضیح داد: «آقای خلعتبری قراردادی با ما داشتند ولی تهیه‌کننده و کارگردان مجموعه تصمیم گرفته‌اند که در شرایط کنونی، موسیقی و خواننده جدیدی وارد فضای سریال شود و در چند قسمت آینده هم ان‌شاءالله موج مثبت‌اش در جامعه بیشتر علنی خواهد شد. ما در این خصوص کلیه تصمیمات را بر اساس بازخوردهای مخاطبان سریال می‌گیریم. آقای خلعتبری هم ممکن است در ادامه به سریال برگردند. باز هم تکرار می‌کنم که تهیه‌کننده و کارگردان مجموعه با جمع‌بندي نظرات مردمي درباره حضور چهره‌های موسیقی در این سریال و چند قسمت آینده آن، تصمیم می‌گیرند و آنها هستند که شرایط را ارزيابي کرده و انتخاب نهايي را انجام مي‌دهند.»
 
  • * منتظر قطعات جدید از محسن چاوشی باشید
ظهرابی درباره انتشار آثار جدیدی از «محسن چاوشی» در ادامه سریال پس از سه قطعه «همخواب»، «به رسم یادگار» و «کجایی» گفت: «منتظر آثار جدیدی از محسن چاوشی هستیم و قطعاً اتفاقات جالبی در آینده‌ای نزدیک رخ می‌دهد.» در این بین «ظهرابی» درباره احتمال حضور چهره‌های جدید خواننده در «شهرزاد» می‌گوید: «در ادامه پخش سريال، موضوعات جديدي براي مخاطبان خواهيم داشت؛ اما همانند مواردي كه از ابتدا مدنظر ما بوده ولی در زمان معین از آنها رونمایی شده، به ما این اجازه را بدهید تا در فرصت مقتضی، موضوع خبری شود و در زمان مقرر از آنها رونمایی كنيم.»
 
  • * نوازندگی علی قمصری از قبل قرار بود حذف شود
علی قمصری از آهنگسازان و نوازنده‌های شناخته شده موسیقی ایرانی چندی پیش در یک پست اینستاگرامی نسبت به جایگزینی محسن چاوشی و موسیقی و آثارش در این سریال اعتراض‌هایی را مطرح کرد که با واکنش تند «سینا سرلک» و مخاطبان چاوشی روبه‌رو شد. قمصری همچنین به صراحت از تیم تولیدکننده این اثر خواست که دیگر به هیچ وجه بخش‌هایی از موسیقی سریال که او در آن بخش‌ها «تار» زده، در این سریال پخش نشوند که ظهرابی درباره این اتفاقات و اظهار نظرهای علی قمصری اعتقاد دارد: «بخش‌هاي نوازندگي ايشان از ابتدای قسمت هفتم و پیش از اینکه در این خصوص اظهار نظری کنند، قرار بود حذف شوند. هنر ایشان برای ما محترم است و ایشان هم کارشان را بلدند و در رشته خودشان استادند. اما در مورد سریال، تصمیم نهایی را تهیه‌کننده و کارگردان بر اساس نظرات مخاطبين، می‌گیرند. بخش‌هایی که در آنها از ساز آقای قمصری استفاده شده بود، در قسمت‌های قبلی بوده و دیگر هم قرار نبود ادامه داشته باشد.»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 آذر 1394 - 11:08

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 11:55

معلومه وقتی چاووشی باشه بقیه توانایی مقابله باهاشو ندارن!! تعداد طرفدارای چاووشی کجا، طرفدارای مثلا علی قمصری کجا؟!! این آقای قمصری کلا معترضه!! رفتارش خیلی بچه گانس!! اون از حرفاش راجع به حافظ ناظری، اینم راجع به چاووشی!

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 12:44
amin ghassemi

لازمه که بگم رفتار بسیار غیرحرفه ای علی قمصری و سینا سرلک فقط به ضرر خودشون تموم میشه و باز نشون میده چقدر اهالی موسیقی سنتی باهم مشکل دارن!! استفاده از الفاظ پوپولیسم و ناله های سرلک و سقوط هنری توسط آقای قمصری واقعا زنندس!! انگار هرکی سبک ایشون رو گوش نده هیچ درکی از موسیقی نداره!! اگه بنا به این حرفها باشه، شما هم کاراتونو کسی گوش نمیده و اگرم گوش داده بخاطر صدای همایون بوده نه سواد موسیقی شما!! تیتراژ آقای خلعتبری جدا از اینکه کسی منکر استاد بودن و سواد بالای ایشون نیست، واقعا کار جذابی از آب در نیومده بود!! در مقابل رفتار سینا سرلک هم بشدت ضعیف بود که اعلان جنگ بده!! بهترین رفتار رو محسن چاووشی انجام داد که مثل همیشه وارد حاشیه نشد!! یکم اهالی موسیقی سنتی رو رفتاراشون کار کنن لطفا!! هنوز حرفای علی قمصری در مورد حافظ ناظری و برعکس و نیز حرفای اردوان کامکار رو یادمون نرفته!! آقای سرلک هم بجای شجریان شجریان کردن، یکم منش ایشون رو ببینن!!

151.247.189.39
چهارشنبه 25 آذر 1394 - 12:30

حال روز ما طرفداران چاوشی دقیا مثل حال روز طرفداران بارسلونا و رئال مادرید یا تیم ملی برزیل و آلمانه!!!
چون اونا خیالشون راحته ک تیمشون هم زیبا بازی میکنه و هم برنده میشه و هم قهرمان
پس همیشه از طرفداریشون لذت میبرن
حال روز ما هم این روزا همینه
کلا داریم صفا میکنیم و لذت میبریم از اینهمه موفقیت و پشت کار محسن چاوشی
و دلمون قرصه ک محسن چاوشی همیشه بهترینه و با کیفیت ترین موسیقی و عرضه میکنه

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 12:35

عشق است سلطان چاوشی

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 12:35

من به شخصه وقتی فهمیدم قراره چاوشی بخونه تصمیم گرفتم شهرزادو ببینم و واقعا فیلم خوبیه

جمعه 27 آذر 1394 - 20:36
Saman Jahanshahi

دقیقا منم همینطور!
از وقتی گفته شد که محسن چاوشی باهاشون همکاری میکنه هم پیگیر خبرا شدم و هم سریالو شروع کردم و تا اینجا که خوب بوده.
هرچند که تو قسمت هفتم یه توهین کوچولو به شهرم کرمان شد ولی بهتره بزرگش نکنیم ، مطمئنا عمدی در کار نبوده و نباید سریال رو به حاشیه برد.

151.239.3.43
یکشنبه 29 آذر 1394 - 00:26
ersha roomina

تنها دلیلی که من هم راغب شدم این سریال رو بخرم چاوشی بود.
سالی یه سی دی میخریدم اونم آلبوم محسن خان بود. توفیق اجباری شد با حضور چاوشی که این سریال هم بخریم و پشیمونم نیستیم

151.245.84.185
چهارشنبه 25 آذر 1394 - 12:40

خیلی هوشمندانه محسن چاوشی رو انتخاب کردن

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 12:40

لطفا نگید قربانی هم مثل چاوشی پر طرفداره ، برای اقای قربانی احترام قائل هستم ، اما برای اینکه بهتون ثابت کنم اشتباه گفتید فقط کافیه مخاطبین موسیفی سنتی رو با موسیقی پاپ مقایسه کنید اونوفت حساب کار دستتون میاد ، دیگه راجع به پر طرفداری چاوشی چیزی نمیگم

جمعه 24 شهریور 1396 - 12:52
maryam gh

حرفتان کاملا درسته، چون همیشه عامه مردم سمت موسیقی با درک عامه و سطحی میروند، و موسیقی کلاسیک و فاخر همیشه انتخاب قشر خاص عموما فرهیخته و انگشت شمار است.

5.209.136.61
چهارشنبه 25 آذر 1394 - 12:40

واقعا عالیه صداشون، باعث جذابیت بیشتر سریال شده

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 12:40

منم فقط به خاطر محسن چاووشی، سریال رو دنبال میکنم

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 12:40

علی قمصری هنرمند خوبیه ولی برای خوب بودن تنها هنر نمیتونه ملاک باشه
اخلاق و هنر در کنار هم میتونه یه شخصیت محبوب و هنرمند بسازه
با تمام احترامی که برای هنر علی قمصری قائلیم نمیتونیم اخلاق تندش و تحمل کنم
کاش هنرمندای ما بجای متهم کردن دیگران ،دنبال این باشن ک بدونن هنرمندای دیگه چطور محبوب شدن و و تلاش کنن به اون فاکتورا برسن
بر خلاف نظر علی قمصری ک میگه با جایگزینی صدای چاوشی بجای صدای قربانی موسیقی و به سمت زوال بردند ،اکثر کارشناسا و منتقدین موسیقی معتقدند محسن چاوشیه جزء معدود هنرمندایی هست ک برای آثار موسیقی وقت میزاره و همیشه مسیرش رو به جلو بوده

با ورو آلبوم امیر بی گزند همه مسیر تازه ای باز میشه برای موسیقی فارس

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 12:45

علیرضا قربانی ب فیلمایی مثه کیمیا میخوره نه اینجور فیلما ... انصافا تیتراژ سریال کیمیا خیلی خوبه

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 12:45

جدا از تعصب، چند سالی بود ترکی تو کشور هیت نمی شد، اتفاق جدیدی بود که هرجا می رفتی، یا ترک کجایی پخش می شد، یا صحبت از این قطعه بود.

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 12:45

دقیقا کجایی!!!

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 12:45

سریال چیزی واسه دیدن نداره بدون تار قمصری

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 12:50

صدای آقای چاوشی بسیار زیباست و واقعا تصمیم درستی گفتید. موسیقی آقای قربانی اصلا خوب نبود و به دل نمی نشست

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 12:50

وای حسودا رو میتونید قشنگ تشخیص بدید زیر این پست ، دارن آتیش میگیرن از شدت حسادت ، بابا دیگه خواجه حافظ شيرازم میدونه احدی به گرد پای محسن نمیرسه تو موزیک ایران ، جمع کنید خودتونو

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 12:50

من فقط به خاطر چاوشی این سریال رو نگاه میکنم

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 12:50

محسن یه دونه اس دااااریم مگه بهتر از سلطاااان؟؟

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 12:55

من شخصا صدا و موسیقی قربانی رو خیلی بیشتر دوست داشتم

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 12:58

علی قمصری که معتقند :موسیقی سنتی به مراتب بالاتر از موسیقی پاپ هست
ایشون دوباره میگه که عوض شدن موسیقی سنتی با موسیقی مدرن پاپ یجور سقوط هنری محسوب میشه...

هنرمندان موسیقی سنتی یجور دید ارباب به رایت رو دارن... یعنی همایون شجریان بخاطر تنوع سبکی که جدیدا واردش شده و تو دل همه جا باز کرده، دچار سقوط هنری شده؟؟!!

همیشه (تنوع ) و (تنوع طلبی) مسیر ماندگاری رو محکم تر میکنه... چه تو موسقی چه سینما چه هنر و چه زندگی
ممنون

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 13:00

صدای آقای قربانی و موسیقی سنتی به فضای فیلم نزدیک تر بود جای تاسف وجود داره که به خاطر فروش بیشتر همچین تغیراتی ایجاد شد مخصوصا موسیقی جدید متن فیلم که اصلا قابل مقایسه با صدای خانم شورورزی و موسیقی قبلی نیست

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 13:00

چاووشی باعث شد شهرزاد دیده بشه

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 13:00

مهم ترین ایراد سریال از روز اول تیتراژش بود صدای قربانی عالی بود ترانه دکتر یداللهی عالی بود ولی خیلی کند بود ملودی کاش قربانی حذف نمیشد

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 13:01

کاملا تصمیم درستی گرفتید
آهنگ آقای قربانی اصلا زیبا نبود و به دل نمی نشست اما آهنگ آقای چاوشی بسیار زیباست و زیبایی فیلم رو بیشتر کرده. منتظر قطعات دیگه ای از آقای چاوشی هستیم

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 13:10

یه چیزی که آزارم میده اینه که نمیدونم چرا طرفدارهای موسیقی سنتی و همینطور خواننده های سنتی انقد خودشونو میگیرن و فکر میکنن از دماغ فیل افتادن. بخدا موسیقی پاپ و راک هیچی از سنتی کم نداره. خواننده های پاپ خیلی متواضع تر هستن و هر روز در حال پیشرفتن برعکس موسیقی سنتی که همونجوری مونده و تو این چند سال هیچ نوآوری ندیدیم و همش کارهای تکراری ارائه میدن

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 13:25

اصلا این مقایسه مسخره اس، منم معتقدم تیتراژ پایانی با صدای علیرضا قربانی نگرفت، برعکس تیتراژهای قبلی که رو سریالهای فتحی خونده بود مثل شب دهم و مدار صفر درجه، اما میشد جناب چاوشی کاری ارائه بده که فضاش بیشتر با دهه سی نزدیکی کنه، اما بدتربن و زشت ترین کار ممکن حذف موسیقی متن جوندار استاد خلعتبری بود واقعا سریالو ضعیف کرد، در رابطه با قیاس موزیک پاپ و سنتی هم دوستان کاملا در اشتباهید، موسیقی سنتی ایران در بهترین سالنهای جهان اجرا شده و تو بزرگترین فستیوالها جایزه برده و آهنگسازان این ژانر بارها کاندید گرمی شدند و موسیقیمون انقدر جانمایه داشته که به صورت آکادمیک درآمده و تا مقطع دکترا قابل تحصیله یعنی یک علم کامل محسوب میشه با بی اطلاعی این گنج ناب وطنی رو نکوبیم سر تعصباتمون

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 13:25

و البته گمان میکنم تصویر و موسیقی در سکانس جدایی اصلا باهم همخوانی نداشت و از نظر معنایی بی ربط بود چیزی که باعث شد این ترانه به چشم بیاد چسبونده شدنش به 88 و موسوی بود

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 13:25

بچه ها من دو قسمت دیدم ولی از محسن خبری نیست. آهنگش قسمت چندم پخش میشه؟؟؟(( محسن جون دقیقا کجایی؟؟؟))

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 13:40

محسن چاووشی باعث بیشتر دیده شدن شهرزاد شده است بی شک

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 13:40

تیتراژی ک علیرضا قربانی خونده بود شعرش عالی بود ولی درکل حس نداشت و بهمون نچسبید برعکس شب دهم و مدار ... تیتراژ محسن چاووشی شعرش اشکال داشت ولی حس داشت! اما انصافا ب داستان فیلم ی کوچولو بی ربط بود!

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 13:40

فقط قربانی

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 13:55

از هيت شدن قطعات بايد فهميد كه كي به درد اين سريال ميخورد ! ? #m.ch . اين اواخر هر شبكه اي ميزديم آقاي قرباني در حال خوندن بود :| چون اسم خواننده ي سنتي رو يدك ميكشه ، يه سريا الكي به به چه چه ميكنن ?

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 14:15

چاوشی رو عشقه

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 14:20

واقعاً مايه تاسفه ، اون كارگردان و تهيه كننده اى كه انقدر دركش از موسيقى پايينه و فرق اين دو تا انتخاب نمى دونه بهتر بود با خيال راحت دنبال كار ديگه اى مى رفت تا هم به پولش مى رسيد هم به فرهنگ و درك مردم از هنر آسيب نمى زد . جاى آدمايى مثه استاد على حاتمى چقدرررر خاليه .

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 14:20

من صداي محسن چاوشي رو دوست دارم و توو اين سريال موفق بوده ولي اينكار عوامل سريال اشتباه بود چون بالاخره بابت اون دو كاري كه آقاي قرباني خونده بودن هم زحمت زيادي كشيده شده بود كه اول اومدن تيتراژ انتهايي رو با صداي ايشون حذف كردن بعدشم تيتراژ ابتدايي رو!!! كار جالبي نبود واقعا!

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 14:20

این نوشته واکاوی این ماجراست که چرا محسن چاووشی با آن صدای خش دار و غمگین ( و نه صرفاً زیبا) پدیده ای بسیار محبوب و پرطرفدار در جامعه ما به حساب می آید. ( اگر صرفاً فروش را مدنظر قرار دهیم آخرین آلبوم او در بیست و چهار ساعت به پخش دوم رسید) در قیاس با دیگر خوانندگان پاپ، صدای خش دار و صد البته خشن محسن چاووشی ویژگی های مقبول پاپ و همه گیر شدن را ندارد. کافی است صدای وی با صدای محسن یگانه، بنیامین، مرتضی پاشایی، مازیار فلاحی و ...، مقایسه شود آنگاه می بینیم که تفاوت های اساسی بین چاووشی و دیگر خوانندگان پاپ وجود دارد، به عبارت دیگر ویژگی های یک خواننده پاپ چون صدای زیبا، دل انگیز در صدای چاوشی وجود ندارد.
بهترین تصویر عمرم عکس زانو زدنم بود
در بسیاری از نظر سنجی های چند سال اخیر هم در فضای مجازی و هم در رسانه های مکتوب، نتیجه اعلام نظرهای مردمی به طرز جالبی به سمت و سوی محسن چاووشی کشیده شده است. هم چنین پس از درج هر خبر و انتشار هر آهنگ و آلبومی در سایت های تخصصی موسیقی، سیل نظرات کاربران از علاقه و تعصب به چاووشی حکایت می کند. برخی مواقع هم کشمکش ها و درگیری هایی بین برخی علاقه مندان چاووشی و مخالفانش صورت می گیرد و از واژه هایی چون سلطان، بهترین خواننده ایران و ... در وصف چاووشی نام برده می شود.
جالب اینجاست درصد بسیار بالایی از مخاطبان و هواداران محسن چاووشی بین پسران و مردان هستند و از جنس مونث رد و نشان کمتری می توان یافت.
یه فنجون قهوه تو غمگین ترین کافه
چندی پیش مسعود امامی یکی از خوانندگان پاپ در گفتگو با سایت موسیقی ما، رمز موفقیت یک خواننده پاپ را در قدرت جذب خانم ها و برگزاری کنسرت ها با حضور این قشر دانسته بود. موردی که محسن چاووشی عملاً در آن
نمی تواند به توفیق دست یابد. متاسفانه یا خوشبختانه در این سال ها صداهایی که به واقع از مردانگی به دور است و حس صدای زن ها را در شرایط ممنوعیت خواندن آن ها بازی می کند، رواج پیدا کرده است؛ حال در شرایطی که محسن چاووشی به وضوح مردانه می خواند و شعرهای او از عشق، غم، ناراحتی و حتی نفرین این قشر خبر می دهد و صدای زیبایی هم ندارد که دخترها را به خود جذب کند، پس این میزان محبوبیت که مثلاً در نظر سنجی روزنامه هفت صبح از جمع ٥ هزار نفر شرکت کننده، ٤ هزار نفر به چاووشی رای می دهند، از کجا آب می خورد؟
با هر مُسکِن تازه دردم زیاد تر می شد
محسن چاووشی به وضوح از اولین آهنگ های خود که به اصطلاح ترانه های سیاه بود و در اوج با ترانه «نفرین» شناخته شد، رویه ای متفاوت با سایر خوانندگان پاپ در پیش گرفت.

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 14:30

بهتر نبود که با توجه به زیبایی این سریال عواملش با کج سلیقگی و بی شعوری هنری بهش لطمه نمی زدن؟ واقعا متاسفم

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 14:30

چقدر خوب مى شد اگه بجاى اينهمه نيروى كار كه هدف وسيله رو واسشون توجيه مى كنه، يه اكيپ حرفه اى براى ساخت چنين پروژه هايى انتخاب مى شد كه براى خوش رقصى و تامين رضايت عده اى كاسب و بازارى كه سكان هنر و خصوصا سينما رو به دست گرفتن، اسم بزرگان موسيقى اين مملكت رو بى مهابا خرج نكنه. على قمصرى، محسن چاوشى و فردين خلعتبرى هركدوم (فارغ از نوع كار و مخاطبانشون) وزنهء تعيين كننده اى به شمار ميان و خيلى ظالمانست كه براى رسيدن به منافع شخصى و ايجاد كردن محفلى براى بحث، مناظره و عمدتاً فحّاشى، شخصيت اين عزيزان مثل خروس جنگى جلوى مردم از بين بره. "شايد فردين خلعتبرى به سريال بازگردد"؛ "نوازندگى على قمصرى از قبل قرار بود حذف شود!" اين جملات بطور شفاف بيانگر اين هستند كه هر مهره در كجاى اين وادى قرار گرفته. حيف...حيف...حيف

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 14:32

نمی خوام بگم همه ولی بسیاری ازمردم به خاطرمحسن چاوشی وحضورایشون سریال رادنبال می کنند...فقط محسن چاوشی ودیگرهیچ...

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 14:53

دقیقا به نکته ی مهم و خوبی اشاره کردن ایشون....منتظر سوپر آهنگای محسن چاوشی در ادامه ی سریال باشید که قعطا اتفاقات جالبی رقم خواهد خورد...درمورد اقای قمصری هم همانند محسن سکوت کنیم و حرفی نزنیم بهتره...

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 14:55

موسیقی متن فردین خلعتبری خیلی نزدیکتر به فضای کار بود، منکه خیلی بیشتر دوسش داشتم

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 15:05

محسن چاوشی کجا علیرضا قربانی کجا

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 15:05

ای کاش تار قمصری حذف نمیشد.... خیلی مچ بود با سریال و حسش..

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 15:10

خدا رحمت کنه بزرگان موسیقی این سرزمین رو از طاهرزاده و ابوالحسن خان صبا و روح الله خالقی و علی نقی وزیری و جناب اقبال سلطان که تا صد سالگی آواز می خوندند.این همه برای این موسیقی زحمت کشیدندخون دل خوردند تا موسیقی اصیل به دست ما برسه وحالا چند تن از بزرگان و خوبان موسیقی اصیل شامل اقایان قربانی خلعت بری قمصری بازیچه دست سرمایه گذار یک سریال قرار گرفتند و جوانانی هم که کمترین سواد و آگاهی موسیقایی دارند در صفحات مختلف اظهار فضل می کنند و خواننده پاپ مورد نظرشان که حتی حاضر نیست یک اجرای زنده برای هوادارانش داشته باشه میشه سلطان و اون رو چماق میکنند وبر سر جناب قربانی می زنند . زهی تاسف .

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 18:54
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

این همه اموات رو به خط، کردی واسه اینکه تاسف بخوی
راجع نطق دوم که حرف سواد رو پیش کشییدی،میذارم پای عصبانیتت و شور و حال دوران نونهالی ،ازش میگذریم ..
چاووشی ،سلطان بود سلطان هست سلطان میمونه

مثال شما علاقه مندان به موسیقی سنتی مثال مردمان دهه ی چهل هستش، که انتظار دارند پیغام و نامه ها توسط کبوتر نامه رسان به این و اون تحویل داده بشه...

هرچند نمیشه از بی تدبیری عوامل سریال شهرزاد گذشت...

5.201.155.182
پنجشنبه 26 آذر 1394 - 01:55
پویا

آخی ؟ :)
شما جزو همون دسته آدما هستید که تو گذشته گیر کردید!
الان کل دنیا داره روز به روز توو موسیقی پیشرفت میکنه!
الان موسیقی آمریکا ، سبک های بلوز و جز و راک که طاهرزاده و ابوالحسن خان صبا و روح الله خالقی و علی نقی وزیری و جناب اقبال سلطان نداره یعنی سواد موسیقیایی توش نیست؟

شما حاضری به جای خودرویی که سوار میشی با اسب بری اینور اونور ؟ :))

موسیقی سنتی ما متاسفانه مرده! چون بازیچه یه مشت کل کل و چیزی به اسم ادعا شده !

چاوشی هر چی باشه خودشه ، به من و شما ربطی نداره که چیه و کیه !

151.245.67.37
پنجشنبه 26 آذر 1394 - 11:23
mohsen 5678

پویا
هه ی جوری میگی سنتی مرده انگار هرسال چاوشی و خواجه امیریو و............اینا هرسال گرمی کاندید میشن و جایزه میبرن!!!!!نه داداش موسیقی سنتیو افرادی ازش لذت میبرن که میفهمن موسیقی چیه!!!
اکثر جامعه رو به پاپ اومده چون سطح عمومی سواد موسیقایی جامعه پایین اومده!!!!هیچ ربطیم به اسب و شتر و بنز نداره که افکار گیر بکنه تو چهل سال پیش خیلی از رفتارای به اصطلاح مدرن ما غلطه!!!!!مثل کتاب نخوندن و فست فود خوردن و........خیلی زیادن این رفتارای غلط!!!!
اگه تو موسیقی سنتی کل کل هست توی موسیقی پاپ بدترش هست نمونشم زیاده!!!
حامد خواجه زاده!!!
کلا هرکی از چاوشی انتقاد کنه از دید تو میشه نونهال و دبستانیو این حرفا!!!!!من مخالف حرفای دوستمون درباره چاوشیم اما اینکه شما میگی طرفدارای موسیقی سنتی افکارشون ماله دهه چهله غلطه!!!چون که اگه توی یکنسرت سنتی رفته باشی مخصوصا اقای قربانی و همایون میبینیکه چ بسیارن جوونایی که میان....و اینکه برترین هیت پاپ به ضعیف ترین هیت سنتی نمیرسه!

5.219.116.244
پنجشنبه 26 آذر 1394 - 12:07
پیاده رو ** ارتش میلیونی هواداران محسن چاوشی **

گذر عمر همه چی رو مشخص میکنه...از نظر من در طول تاریخ یک سلطان نبوده....بلکه سلاطین وجود داشتن...در حال حاضر هم عصر عصره سلطان چاوشی هست و این باعث آزار شما شده !!!

2.182.154.254
جمعه 27 آذر 1394 - 00:54
mohsen 5678

ببینید اصولا افرادی که سطح سواد موسیقاییشون بالاست اهل موسیقی سنتی اند همون طور که افراد تحصیل کرده بیشتر اهل کتابند تا عموم مردم!پس ربطی به طرز تفکر دهه چهلی ندارد!!البته این مدل افراطی گری هم پسندیده نیست که بگیم سنتی با ارزش و پاپ بی ارزش و اینکه ضعف یک خواننده محبوب چ درست چ غلط بلاخره وجود داره همه ضعف داریم همه!!!اما اینکه کسی دست میذاره روی ضعف از نظر دوستان میشه بچه دبستانی و این حرفا واقعا زشته که متاسفانه طرفدارای اقای چاوشی هروقت بحث کسرت پیش میاد غیر از این توهین ها پاسخی من ندیدم بدن!اقای چاوشی بهتری خواننده موسیقی حال و حاضر پاپ کشورمونه اما این ضعف درش هست که کنسرت برگذار نمیکنه.........

5.219.126.115
جمعه 27 آذر 1394 - 12:13
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

خودت میگی اینجور تفکر افراطی صحیح نیست
بعد تو قیاس بین پاپ راک با موسیقی سنتی / موسیقی سنتی میشه موسیقی برتر!!!
مثل اینه که شما بیاید علم تامسون رو با علم ریاضی جمشید کاشانی مقایسه کنی..دو علمی که هیچ ربطی به هم ندارن

موسیقی سنتی چون انتظار دارن مخاطبان بیشتری نسبت به پاپ داشته باشن همچین تفکری دارن که موسیقی سنتی از هر لحاظ برتره

موسیقی سنتی یه موسیقی دلنشین اما ساکن و راکد ینی هیچ گونه تنوعی نمیشه توش حس کرد ساز ها همون فضا سازی همون همیشگی .. درمقابل موسیقی پاپ راک شاید دلنشین نباشه به اندازه ی موسیقی سنتی اما راکد و ساکن نیست بلکه متنوع ...واین تنوع که باعث ماندگاری میشه

کاری که همایون شجریان کرد ینی تنوع بخشی در کار موسیقی سنتی باعث آشتی مردم با موسیقی بخواب رفته سنتی (در نسل جوان این زمانه) شد

هرکی از سر حبث کینه نظر بده از نظر من هیچ فرقی با یه نونهال نداره
مرسی

5.201.155.182
شنبه 28 آذر 1394 - 21:15
mohsen 5678

گفتم تفکرات افراطی صحیح نیستش!!!!!بلاخره ی موسیقی ارزشش بیشتره که از نظر من موسیقیه سنتیه من نگفتم پاپ بی ارزش مئ خودم دنبال میکنم موسیقیه پاپو.....

37.255.110.250
چهارشنبه 25 آذر 1394 - 15:32

تصمیم خیلی خوبی بود انتخاب چاوشی
البته علیرضا قربانی هم هنرمند نجیب و با شخصیتی هستن
کاش امثال علی قمصری هم ازش یاد بگیرن

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 22:14

خب این دیگه پر واضحه که برای دیده شدن و گستردگی مخاطب و درگیر کردن همه سلایق بخوایم از اسم و نام محسن چاوشی استفاده کنیم
اما خودم به شخصه اینو قبول دارم که تعامل خوبی بین دو نام برقرار شد یعنی چاوشی و شهرزاد دست به یه کار برد-برد زدن چرا که شهرزاد به واسطه ی محسن دیده شد و محسن هم با کارایی که کرده دوباره نقل محافل شده مخصوصا با اثر کجایی که تونسته بیشتر سلایق متفاوت رو هم با این کار درگیر خودش کنه....

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 23:07

عوامل سریال کم توجهی کردن و باعث شدن طرفدارای آقای قربانی ناراحت بشن. به نظر من بهتر بود از همون اول تیتراژ ابتدایی با آقای قربانی میبود و انتهایی هم با چاوشی. اینجوری به کسی برنمیخورد.
البته بعضی از دوستان زیاده روی میکنن و موسیقی سنتی رو عرش میدونن و موسیقی پاپ رو فرش. که این درست نیست و به قول یکی از آهنگساز ها موسیقی سنتی موسیقی پاپ ِ زمان قدیم بوده و تعصب بی جا داشتن قشنگ نیست.

پنجشنبه 26 آذر 1394 - 00:07

کاری به صدای چاوشی یا قربانی و طرفدراراشونو همه گیر بودن صدای چاوشی و یا بالعکسو غیره و زاله ندارم...ولی چیزی که واضحه اینه که موسیقی متن جناب خلعتبری بسیار گیرا تر و مناسب تر برای رده ی تاریخی فیلم بود..و موسیقی متن جدید فاز فیلمو عوض کرده.درضمن تار علی قمصری روایتی ایرانی و حسی تر از فیلم رو ارائه میداد.اینا از بدیهیاته!

پنجشنبه 26 آذر 1394 - 13:18

سلام با احترامی که برای آقای چاووشی قائلم ولی صدای عشق فقط برای آقای فلاحیه - اصلا صداش برای عشق آفریده شده - یک سریال دهه بیستی آخه کجاش با صدای آقایه چاووشی سازگاره ؟؟؟-بزرگ آقا با چاووشی اصلا هم خوانی دارن؟؟؟؟

پنجشنبه 26 آذر 1394 - 14:30
سریا

نه که فلاحی خیلی صداش میخوره به سریال!! دیگه دیره واسه رفتن

185.83.31.188
پنجشنبه 26 آذر 1394 - 21:05
مهدی R25

اینو کجای دلم بزارم.به جمله توجه کنید ""؟؟؟-بزرگ آقا با چاووشی اصلا هم خوانی دارن؟؟؟؟""
عزیزم اینجا برای طنز و فکاهه جای مناسبی نیست

37.152.172.12
جمعه 27 آذر 1394 - 11:28
پیاده رو ** ارتش میلیونی هواداران محسن چاوشی **

الان به بزرگ آقا امر میکنم بجای محسن مازیار و برداره بیاره....
خیلی محو فیلم شدیا مواظب باش غرق نشی

2.182.145.184
جمعه 27 آذر 1394 - 11:49
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

سه خط نوشتی 4 خطش سوتی بود
جمله ی آخری که سرودی رو ، الان یه تیم از اساتید رمز گشایی دارن روش کار میکنن که منظورت از این جمله ای که سرودی (بزرگ آقا با چاووشی اصلا هم خوانی دارن) چی بوده!!!

هر نتیجه ای که حاصل شد به سمع و نظرتان می رسانیم..پیشاپیش قدردان شکیبایی شما هستیم

5.201.155.182
جمعه 27 آذر 1394 - 01:28

دراینکه جناب قربانی حرفه ای هستن شکی نیست
ولی خودتون قضاوت کنید

این فیلم یه صدای با احساس عاشقانه لازم داشت
که موسیقی سنتی برای این کار کاملا عاجز هست
در مورد خوانندگان پاپ هم فقط سه الی چهار نفر واقعا این روزا فعال هستن
و تواین تعداد محدود هیچ صدایی احساسی تر از صدای محسن چاوشی نیست
اگ به جا از این احساس استفاده بشه خیلی خوبه

جمعه 27 آذر 1394 - 21:30
امین

احساسی تر از محسن چاووشی؟!!
اینم از جوکای جدید روزگار ماست!
در ضمن شما صلاحیت تعیین عجز یک موسیقی با این عظمت رو(سنتی)در مورد احساسی بودن یا نبودنش ندارید و اظهار فضل نکنید.

93.118.135.46
شنبه 28 آذر 1394 - 11:22
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

امین
فلن که موسیقی ساکن و راکد سنتی کنار گذاشته شده چون دریغ از یکذره احساس بود
شما هم فکاهی ها و طنز هاتونو به سردبیر مجله ی گل آقا تحویل بدید یقین دارم که صفحه ی اول مجله ثبت میشه

5.201.187.93
شنبه 28 آذر 1394 - 21:19
mohsen 5678

کافر همه را به کیش خود پندارد!!!!
موسیقی سنتی راکد نیست دوست عزیز بلکه عدم اگاهی کافی ملت درباره موسیقی باعث میشه فکر کنن موسیقی سنتی راکده!!!و الا با این همه گوشه و دستگاه که داریم کسی که خبر داشته باشه چی به چیه نمیگه راکد من نمیگم حالیمه ولی دلیل اینکه شما میگی راکده همون بود که گفتم در ضمن خوانندگی اسمش روشه خوانش بعد چیزای دیگه نه احساس بعد چیزای دیگه!

37.255.110.250
یکشنبه 29 آذر 1394 - 00:24
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

دفاع از اشتباه عین اشتباست

5.201.187.93
یکشنبه 29 آذر 1394 - 13:27
مهدی R25

عاره شما راست میگی !
این طیف وسیعی از مردم نمیدونن که موسیقی سنتی چه با احساسه !! نمیدونن چقدر گوشه و دستگاه داره !! شما ببخشید !! من این مردم رو سخت تنبیه میکنم
ذائقه و سلیقه اکثریت با موسیقی سنتی نیست حتی به قول شما اگر بودنن چقدر دستگاه و گوشه داره . این غیر قابل انکاره
مردم موسیقی ای رو گوش میدن که دردشون رو بگه ، احساسشون رو بگه.موسیقی سنتی قطعا عاجزه که انتخاب مردم به این سمت و سو هستش

185.97.119.19
یکشنبه 29 آذر 1394 - 19:49
mohsen 5678

مردم خیلی رفتارای غلط دارن!!!!!!!یعنی اون رفتارای غلط صحیحه؟؟؟؟؟!!
مثلا مردم این روزا فست فود میخورن!!ایا غذا های سنتیمون بده که فست فود میخورن؟؟؟
یا مردممون کتاب نمیخونن!!ایا کتابامون بده که مردم نمیخونن!!!
من قبول دارم مردم سمت موسیقی پاپ هستن همونطور که خیلی رفتارای غلط دیگه دارن اما همین موسیقی سنتی قطعاتش توی ذهن همه هست حتی شما اما بعیید میدونم موسیقی پاپ ترکی مثله مرغ سحر و......داشته باشه!!!
شما طرفدارای موسیقی پاپ محترم هرکی ی اهنگ میده بیرون فقط و فقط طرفدارای خواننده اون ترک ازش تعریف میکنن!!!البته به جز کجایی!قطعاتی خواجه امیری علیزاده لهراسبی و.......دادن فقط و فقط طرفداراشون دوست داشتن و بس!!!این موسیقی فعاله و سنتی راکد؟؟

5.219.119.203
یکشنبه 29 آذر 1394 - 22:49
mohsen 5678

متاسفانه نظرات دلخواهی انتخاب میشه و بحث اینجوری فایده نداره!!!متاسفانه....

5.219.84.186
دوشنبه 30 آذر 1394 - 02:14
مهدی R25

قیاس مع الفارق
چرا وقتی پاسخی ندارید فرافکنی میکنید؟چرا مقایسه های بی ربط میکنید؟
با این طرز فکر شما بهتره از موبایل ،کامپیوتر،اینترنت و ... استفاده نکنید.چون استفاده غلط اونها باعث دوری از هم شده.سنتی عمل کنید.نامه بنویسید بدید دست ی چاپار با اسب ببره.
به همین منوال از مردم تقاضا دارم از وسایلی همچون یخچال و تلویزیون و سیفون دستشویی و شلنگ آب و لامپ کم مصرف و لوستر و مبل و اتومبیل و رادیو و کمربند و اتوبوس و ... استفاده نکنید.در هر یک از این موارد چون استفاده غلط هم میشه از روش سنتی استفاده کنید.مثلا تلویزیون رو رسما حذف کنید چون جایگزینی نداره.
به نظر من برگردیم به غارنشینی ... چطوره؟کاملا طبیعی و سنتی ... اتفاقا شما که خیلی به غذای طبیعی علاقه مند هستید،قطعا تو غارنشینی فست فودی وجود نداره...اونجا همه چی سنتیه ...
چطوره برگردیم زمان حضرت ادم و حوا ....
بیخیال ... نمیدونم چرا قبول نمیکنی محسن چاوشی به قدری توی موفقیت و فروش سریال شهرزاد نقش داشته که جایزه این سریال به مخاطباش شده ،دی وی دی های شهرزاد با امضای محسن چاوشی .علیرضا قربانی یه همچین کاری رو نتونست بکنه.همین میتونه کافی باشه تو مقایسه ی این دو سبک موسیقی بین مردم

37.152.170.157
دوشنبه 30 آذر 1394 - 12:56
mohsen 5678

من اصلا نگفتم از اینترنت و.................................استفاده نکنیم!!شما گفتی پاپ پرطرفدار تره منم دلیلشو گفتم گفتم مردم رفتارای غلط زیاد دارن!ایا چون اون رفتارای غلط پر طرفدارن دلیل بر برتریشون نسبت رفتارای صحیح اند؟؟؟؟این قدر عصبی کامنت گذاشتین که اصلا متوجه سخنان من نشدین دوست عزیز!!!منظور از اون مثال ها این بود که رفتارای غلط پرطرفدار دلیل بر ملاک و برتری نیست!!!من قبول دارم کار اقای چاوشی گرفت اما اینکه پرطرفدار تره موسیقی پاپ هیچ ملاک برتری حساب نمیشه!چون این یک رفتار کاملا غلطه!و از عدم اگاهی مردم بر میاد.....

5.221.25.131
شنبه 28 آذر 1394 - 09:43

صحبت های قمصری خیلی خنده دار بود . موسیقی محسن باعث سقوط هنری فیلم شده :))))))))))
همون موسیقی محسن میبینی چقدر هیت شده و بعد از چند سال ک هیچ خواننده ای ترک هیتی تولید نکرده بود ، محسن بار دیگه صدر نشین شد.
دوستانی هم ک از سواد موسیقی صحبت میکنن دیگه همه سواد و نبوغ محسن و میشناسن لازم نیست من چیزی بگم.

شنبه 28 آذر 1394 - 11:52

چاوشی محترم است، شهرزاد هم همین طور، اما این ها کوچک تر از آن هستند که با خلعتبری و قربانی و قمصری قابل قیاس باشند. اساتید کنار گذاشته شدند تا کودکان مسغول گل بازی شوند.

شنبه 28 آذر 1394 - 20:34
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

چاووشی اساتید را کنار گذاشت
اینجوری بگی بهتره :))

5.201.187.93
یکشنبه 29 آذر 1394 - 22:39
حسن عاشق چاوشی

حامد نابود شدم :))
قشنگ طرف از کرده خودش پشیمون شد!

95.38.226.212
شنبه 28 آذر 1394 - 20:02

صداي قرباني تقليدي از شجريان است . زيادي داد ميزنه . محسن چاوشي از ته دل ميخونه و صداش گرمه . واقعا بدرد تيتراژ فيلم و سريال و ويديو ميخوره . خوب كه تهيه كننده زود متوجه شد جابجا كرد ، كاراي خلعتبري هم چنگي بدل نميزنه .

جمعه 24 شهریور 1396 - 13:04
maryam gh

آره تو راس میگی، شما همون در مورد ستار و شهرام شب پره و چاووشی و امثالهم نظر بدی بهتره، ولش کن اصلن نمیخاد وارد بحث صدای اساتیدی مثل خلعتبری و قربانی بشی.
چه کاریه هر کسی تو حوضه درک و سلیقه خودش وارد شه بهتره

5.209.136.61
K#1
شنبه 28 آذر 1394 - 21:44

چند تا نکته به نظزم رسید وقتی نظرات رو خوندم ...
اول اینکه واقعا بدِ واسه کارگردانی مثله آقای فتحی که تهیه کننده براش تصمیم بگیره چه کسی خواننده باشه برای سریالش ... شخصا مطمئنم پاقای فتحی از تجربه های گذشتش درس گرفته و با سریالاش آهنگ های خاطره انگیزی یاد ما میندازه .. شب دهم و مدار صفر درجه که واقعا هم موسیقی متن زببایی دارن و هم موسیقی تیتراژ فوق العاده ای که هر دو توسط استادان خلعتبری و قربانی تهیه شدن
دوم اینکه واقعا من از وقتی سینا سرلک با چاووشی همکاری کرده آهنگاشو از رو سیستمم پاک کردم و ایشون دیگه برام مرده .. کسی که واسه خودش و هنرش ارزش قائل نیست جایی تو سلیقه دوستداران موسیقی سنتی نداره واقعا ... نه اینکه مشکل از آقای چاووشی باشه نه .. این بحثه جایگاهه
و آخر هم در آخر هم معلوم شد طرفدارای چاوشی فقط تعصب دارن و از موسیقی چیزی سر در نمیارن وگرنه هرگز علیرضا قربانی رو به چاووشی ترجیح نمی دادن !!!

یکشنبه 29 آذر 1394 - 14:43
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

کل نطقش یه طرف اون شاه بیت آخریش یه طرف

ینی هوادارای چاووشی باید علیرضا قربانی رو به چاووشی ترجیح بدن :/
به اندازه ی تارهای سرت شاخه های موسیقی پاپ راک رو اجرا کرده
توی ایران کی سبک چیل اوت (قطار) و رگیِ (همسایه) رو کار میکنه؟؟؟

62.102.134.174
یکشنبه 29 آذر 1394 - 12:59

ممنون از محسن چاوشی به خاطرِ خلق آثار زیبا
ممنون از محسن چاوشی به خاطرِ خاطره هایی که با آهنگاش داریم
ممنون از محسن چاوشی به خاطرِ آلبوم پاروی بی قایق و ...
ممنون از محسن چاوشی به خاطرِ آهنگ به رسم یادگار ، دوسِت داشتم و ...
ممنون از محسن چاوشی به خاطرِ تنظیم قهوه ی قجری و ...
ممنون از محسن چاوشی به خاطرِ خوانندگیِ تفنگ سَرپُر ، کو به کو و ...
ممنون از محسن چاوشی به خاطرِ آهنگسازی یوسف و ...
ممنون از محسن چاوشی به خاطرِ شعر کجایی و ...
ممنون از محسن چاوشی به خاطرِ شهرزاد ، سنتوری
ممنون از محسن چاوشی به خاطرِ این همه سال
ممنون از محسن چاوشی به خاطرِ ...

یکشنبه 29 آذر 1394 - 23:18
امین

والبته از کنسرتای با کیفیتش...

93.118.138.255
یکشنبه 29 آذر 1394 - 18:12

چاوشي موسيقي در ذاتشه ، ولي خلعتبري و قرباني اكتسابي آموختن ، براي همينه گهگداري كارشون شنيدني ميشه . سطح چاوشي بالاتر از اين حرفهاس . خيلي بهتر شد تيتراژ و موسيقي فيلم تغيير پيدا كرد .

سه شنبه 1 دی 1394 - 23:53
علی

دوس عزیز به امثال شما میگن کاسه ی داغتر از آش
واقعا یه سوالی دارم
فکر میکنی خود محسن چاوشی اگه کامنتتو بخونه
این نظر مسخرت رو راجع به همکاراش قبول داره ؟

5.237.253.252
سه شنبه 1 دی 1394 - 23:44

فکر کنم تهیه کننده این سریال قبلا قهرمان موج سواری چیزی بودن
البته سوابق ورزشی ایشان برای ما محترم است و ایشان هم کارشان را بلدند و در رشته خودشان استادند.

جمعه 24 شهریور 1396 - 13:08

سوای از هر مشکل و تمهیدی که برای این تغییر داشتند، حذف یکباره بعد از دو قسمت پخش موسیقی اساتید قربانی و خلعتبری کار شایسته ای نبود. و صد البته کاملا واضحه تهیه‌کننده فقط به فکر پر کردن جیب خودش بوده، و نه عرضه اثری فاخر. این تصمیم گیری از کارگردان بنام مجموعه بعید بود

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مجتبی ظهرابی: چاوشی برای تنوع و گستردگی مخاطب جایگزین قربانی شد | موسیقی ما