برنامه یاد بعضی نفرات
 
از «تازگیا» تا «با تو» در اریکه ایرانیان
گزارش اختصاصی سایت «موسیقی ما» از کنسرت بابک جهانبخش:
از «تازگیا» تا «با تو» در اریکه ایرانیان
موسیقی ما- مینا آتشی: این روزها شاهد برگزاری کنسرت‌های مختلف از بهترین‌های عرصه پاپ هستیم و فضای رقابتی عجیب ولی مناسب ایجاد شده باعث رونق گرفتن موسیقی آن هم از نوع پاپ شده است. یکی از این کنسرت‌ها متعاق به بابک جهانبخش بود که در تاریخ 5 آذر ماه سال جاری به مدت یک شب و دو سئانس در سالن اریکه ایرانیان برگزار شد که در ادامه گزارش «موسیقی ما» را می‌خوانید:

ترافیک سرسام آور تهران پایان نداشت بطوریکه تا پارکینگ اریکه ایرانیان ادامه پیدا کرده بود و باعث کلافه گی هواداران بابک شده بود هرچند که بعضی ها بجای سروکله زدن با خودروی جلویی و یا ایجاد آلودگی صوتی خود را با تیزر تبلیغاتی کنسرت که بر سردر سالن و از ال سی دی های نصب شده سالن پخش می شد گرم کرده بودند و کامل محو تماشای آن شده بودند.

بابک جهانبخش با چهره ای خسته و با وسواس خاصی مشغول ساند چک با اعضای ارکستر بود و یک به یک نکات و ایرادات موجود را به اعضای گروه گوشزد می کرد و به هیچ وجه دست بردار نبود تا اینکه با نگاه کوتاهی به ساعت خود متوجه زمان و عدم وقت کافی سریعا به اجبار نکات نهایی را هم بیان کردو سریعا خود را به پشت صحنه رفته و مشغول تعویض لباس شد و د رادامه اعضای ارکستر هم یک به یک سازهای خود را جمع آوری و برای تنفسی کوتاه به بیرون سالن حرکت کردند.

درب های سالن باز شدو مردم با هجوم وارد سالن شدند  پس از سردرگمی کوتاه بر جایگاه خود قرار گرفتند و ازآنجایی که حسابی انتظار کشیده بودند شروع به تشویقات مکرر و ناتمام کرده و به هیچ وجه تا زمانی که نور های سالن خاموش شد و علی اوجی بعنوان مجری روی سن قرار گرفت دست از تشویق بر نداشتند و حتی تذکرات مامورین اماکن موجود در سالن هم برایشان کارساز نبود.

بعد از معارفه کوتاه علی اوجی و شیطنت های او  و شروع شمارش معکوس توسط  حضار داخل سالن سرانجام پرده های سالن به کنار رفته و اعضای گروه "آرپژ" وارد سن شده و با ساز های خود مشغول نواختن شدند و در ادامه کار هم بابک جهانبخش هم با تشویق و جیغ های پی در پی وارد سالن شد و اولین کار یعنی قطعه خاطره انگیز «پناهم بده» را اجرا کرد.


بعد از به پایان رسیدن این تراک بابک به خوش آمد گویی با طرفدارانش کرد و از تمامی اشان بخاطر دیرکرد در آغاز برنامه عذرخواهی کرد و اظهار داشت قطه پخش شده متعلق به فیلم سینمایی "دو خواهر" به کارگردانی محمد بانکی بوده و طی نظرخواهی از طرفدانش قرار بر این شد که تراک بعدی ریتمیک باشد که نتیجه آن اجرای قطعه «زمستون» شد.

پس از گذشت مدتی نوبت به اجرای پرطرفدار قطعه « تازگیا» رسید و بعد از نواخته شدن ریتم آن جمعیت از ذوق سر از پا نشناخته و با انرژی بیشتری خواننده اشان را تشویق کردند و از اول تا آخر این قطعه را یک نفس با بابک همخوانی کردند  جمعیت بقدری به این تراک علاقه نشان دادند که بابک جهانبخش اعتراف کرد که در این سالن خواننده خوب زیاد هست و از بودن در میانشان خجالت می کشد.(با خنده)

يكي ديگر ازنكات قابل توجه در اين كنسرت اين بود كه در اواسط برنامه تصاويري از ناصر عبدالهي و خسرو شكيبايي بر روي ال سي دي ها نمايان شده و همه حضار به احترام اين دو هنرمند زنده ياد براي دقايقي از جاي خود بلند شدند و  براي چند دقيقه اين دو را تتشويق نمودند.

این بار نوبت به معرفی اعضای گروه ارکستر با نام "آرپژ" رسید که بابک جهانبخش پس از معرفی هر یک ازشان می خواست تا با ساز مخصوص خود تک نوازی کنند سرپرستی این گروه با امیرحسین اویسی و رهبری هم بر عهده محسن افشار بود.

در اواخر برنامه بابک جهانبخش بعد از اجرای چندین قطعه اعلام داشت که نوبت به اجرای قطعات درخواستی طرفدارانم بوده و سه قطعه (چی شده،تازگیا و پناهم بده) انتخاب نهایی کرد و گفت بر اساس میزان تشویقات یکی از این 3 تراک را برای بار دوم اجرا خواهم کرد! اعلام این حرف باعث شد تا حضار داخل سالن به وجد بیایند و باعث شوند که ما به کل قید شنوایی خود را بزنیم و در نتیجه هم قطعه (پناهم بده) رکورد زده و برای دومین و آخرین قطعه اجرا شود.

یکی دیگر از قطعاتی که غوغا به پا کرد و جزو برترین کارهای این هنرمند محسوب می شود قطعه خاطره انگیز (چی شده)نام داشته  که اجرای زیبای این خواننده باعث شد تا بسیاری از خاطرات گذشته برایم تداعی شده و حسابی تحت تاثیر قرار بگیرم و از آنجایی که بابک ولکن ماجرا نبود در ادامه کار گیتاری بدست گرفت و قطعات عاشقانه دیگری را نیز اجرا کرد.

بابک جهانبخش در این کنسرت میزبان افرادی چون: میلاد لطیفی،گروه سون،آروین علمشاهی،سید محمد کاظمی،محسن شیرآلی و امير نوري بود.
منبع: 
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آذر 1389 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

ملودی کامل و اصلی و زیبای آهنگ فوق العاده ستاره از شادمهر عقیلی برای اولین بار در وبلاگ موسیقایی ....
وبلاگ موسیقایی منتظر حضور گرم شما و پاسخ گویی به نظرات زیبای شماست ...

http://moosicema.tk

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

به خدا که نازنینیییییییییییییییییی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

fekr nemikardam concerte eenghadr khob bashe vali vaghean fogholade bod .babak jan behet tabrik migam bekhatere een sedaye ziba

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

vaghan az concert lezat bordam.mamnoon vase in concerte khub

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

بدک نمیخونه ولی زیادم مال نیست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

دستتون درد نکنه... گذارش خیلی خوبی بود...

بردمون تو حال و هواری کنسرت...

مرسی...

....................................................

بابک جان بهترینی...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

اخه جهانبخشم شد خواننده؟ من که بلیط کنسرتشو مجانیم بهم بدن عمرن اگه برم خیلی خیلی خواننده ضعیفیه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

حیف که بابک گفته به هیچ کس بی احترامی نکنیم... وگرنه منم میدونستم چه جوری جواب بعضیا رو بدم...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

نوید جان تو برو ساسی مانکن و سروش هیچکس و این عراجیف رو گوش کن.تو رو چه به موسیقی سالم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

سلام
من از آقای جهانبخش یه سؤال دارم ولی میدونم جواب نمیدن
این همه کنسرت اجرا کردی هزارتا هم مهمان داشتی
چرا از تنظیم کننده "پناهم بده" که این همه طرفدار داره توی هیچ کدو م از کنسرتات خبری نیست؟؟؟؟
زورت می آد دعوتش کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

کاش منم اونجا بودم خیلی دوسش دارم
حیف شد تازگی ها واقعا حیف شد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

بابک جهانبخش یه دونه س

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

ارزش چیزای ارزشمندوفقط ادمای بزرگ میدوننو بس صدای ناز بدون خش دلنشین مخصوصا اهنگ دوستت دارم ای بابا شمارو به چه شنیدن اهنگ های بابک برید پی......

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود از «تازگیا» تا «با تو» در اریکه ایرانیان | موسیقی ما