برنامه یاد بعضی نفرات
 
«بابک جهانبخش» در جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفت
برای اولین بار؛
«بابک جهانبخش» در جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفت
موسیقی ما – بهمن بابازاده: بابک جهانبخش پنج شنبه شب برای اولین بار در قالب جشنواره موسیقی فجر بروی صحنه رفت و پذیرای خیل دوستدارانش بود.

این خواننده در اجرای جشنواره‌ای خود به اجرای گلچینی از قطعات آلبوم جدیدش «من و بارون» و آثار قدیمی تر‌اش پرداخت که ر این بین قطعاتی پون «من و بارون» و «ای دل» بیش از بقیه آثارش مورد توجه دوستداران این خواننده قرار گرفت.

 «دوست دارم»، «چی شده»، «افسانه»، «هذیون»، «باور کن» و... از جمله قطعاتی بودند که در این کنسرت به اجرا در آمدند. همچون اجرای قبلی این خواننده، حضور پدرام درخشانی و اجرای دو قطعه با همنوازی سنتور این نوازنده سر‌شناس و نامی کشور، سوپرایز و غافلگیری جهانبخش برای دوستدارانش بود که توانست جو با نشاطی را در سالن ایجاد نماید.

پدرام درخشانی در بخش از این برنامه نیز به تک نوازی سنتور پرداخت که شاید به جرات بتوان این برنامه را جزو پرطرفدار‌ترین بخش‌های این کنسرت نام برد.

ارکستر جهانبخش به سرپرستی «یاشار خسروی» و رهبری «رضا تاجبخش» با حضور چهره‌هایی چون بهنام حکیم، بابک ریاحی‌پور، نیما رمضان، ایلیار خسروی در این برنامه بروی صحنه آمده بودند و با توجه به اجرای‌های متعدد این خواننده در ماه‌های گذشته، هماهنگی و نظم خوبی نیز در اجرای آن‌ها به چشم می‌آمد.

جهانبخش در انتهای برنامه‌اش تشکری ویژه را نیز از مدیر برنامه‌هایش «رضا خانزاده» انجام داد و در انتهای برنامه‌اش نیز ریمکسی از سه قطعه «من و بارون»، «ای دل» و «دوست دارم» را اجرا کرد تا نخستین برنامه این خواننده در جشنواره موسیقی فجر بدون هیچ مشکل حاشیه‌ای و خاصی به اتمام برسد.

  • حاشیه‌ها:
* به دلیل کمبود زمان برای «ساند چک» مشخصا تجربه بالای نوازنده‌های گروه جهانبخش باعث شد هیچ مشکلی در صدابردای این برنامه وجود نداشته باشد.

* جهانبخش در مقاطعی از اجرایش، به حاضرین در طبقه بالای سالن اشاره کرد و آن‌ها را عاشق‌ترین طرفدارانش خواند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 27 بهمن 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

che dalili dare ke esme hameye Navazande haa nist too gozaresh, Mesle "Milad Saadi" , "Ashkan Abroon" "Anooshiravan Taghavi" ????

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «بابک جهانبخش» در جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفت | موسیقی ما