برنامه یاد بعضی نفرات
 
همکاری مشترک امیر کریمی و مهرداد نصرتی
در آلبوم جدید شکل می‌گیرد؛
همکاری مشترک امیر کریمی و مهرداد نصرتی
موسیقی ما - لی‌لا رضایی: مهرداد نصرتی از همکاری خود با امیر کریمی خبر داد و گفت: جدید‌ترین آلبوم این خواننده در دست تولید است و من تا کنون موفق به ساخت دو قطعه از آهنگهای آن شده‌ام. وی گفت: هنوز نام این آلبوم مشخص نشده اما قطعاتی که ساخته‌ام را ترانه ساریانی همچون یلدا انگالی و حسین قیاسی سروده‌اند.

به گفته این آهنگساز، سبک این آلبوم مانند دیگر آلبوم‌های کریمی پاپ است اما دستخوش تغییراتی شده که او را از آلبوم‌های قبلی‌اش کاملا دور کرده است. وی در این باره معتقد است: این صدا با آن صدا و آلبوم‌هایی که پیش از این از امیر کریمی شنیده‌اید، زمین تا آسمان متفاوت است. اصلا فکرش را هم نکنید که قرار است امیر کریمی آلبومی مطابق با کلیشه‌های همیشگی بدهد بلکه بسیار متفاوت از همیشه خواهد بود.

نصرتی در ادامه از تغییرات این آلبوم یاد کرد و گفت: سعی کرده‌ایم تا در این آلبوم، به بازار و به موسیقی‌ای که مردم دوست دارند نزدیک و نزدیک‌تر شویم. به همین دلیل از موسیقی شاد‌تر و ریتمیک تری استفاده کرده‌ایم. چون تمام هدفمان نزدیک شدن به مخاطب و همراه شدن با اوست.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا با توجه به اینکه اگر به دنبال جلب مخاطب باشد، به ورطه نابودی خواهد رفت، با به دنبال این مقوله‌اند، گفت: آنچه را که مردم می‌پذیرند باید به آن‌ها عرضه کرد چون ما برای دل مردم و خوشایند آن‌ها کار می‌کنیم نه به صورت شخصی!

اگر برای مخاطب کار کنیم هرگز به ورطه نابودی نخواهیم رفت. مگر در صورتی که مخاطب به غلط فکر کرده باشد و ما خوراک غلط او را تهیه کنیم. در این صورت به خطا رفته‌ایم و مطمئنا سقوط خواهیم کرد و دچار مشکل خواهیم شد.

وی ادامه داد: در صورتی می‌توان موفق بود که بین این دو یعنی هنر خود و مخاطب ایجاد تعامل کنیم. در غیر این صورت همانگونه که گفتم نابود خواهیم شد.

وی که در این آلبوم به عنوان آهنگساز بخشی از قطعات و نیز به عنوان ناظر پروژه حضور دارد ادامه داد: دوستان دیگری به مرور به این پروژه دعوت می‌شوند تا برای این آلبوم که می‌خواهد جزو بهترین‌ها باشد، آهنگ بسازند اما تقریبا تنظیم تمامی قطعات را من انجام می‌دهم. از میان این دوستان می‌توان از سیاوش رحمانی و سلمان قلمداران یاد کرد. وی در پایان درمورد زمان انتشار این آلبوم گفت: نظر ما این است که تا پایان سال آن را منتشر کنیم و اگر این اتفاق نیافتاد، برای اوائل سال جاری، راهی بازار می‌شود.

از این آهنگساز و تنظیم کننده در حال حاضر موسیقی برنامه «نیمروز» که یک موسیقی بی‌کلام است و هر روز از شبکه ۳ سیما پخش می‌شود را می‌شنویم. همچنین موسیقی تیتراژ «سیمای خانواده» که از شبکه یک سیما پخش می‌شود را این اهنگساز ساخته و تنظیم کرده و مازیار عصری نیز آن را اجرا کرده است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 خرداد 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

حداقل سه سال دیگه میاد...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود همکاری مشترک امیر کریمی و مهرداد نصرتی | موسیقی ما