برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم امیر کریمی زمستان منتشر می‌شود
با تفاوت‌هایی بیش از همیشه؛
آلبوم امیر کریمی زمستان منتشر می‌شود
موسیقی ما-محمد عبدالهی: امیر کریمی از رسیدن آلبوم جدید خود به مرحله پایان ساخت خبر داد و با اشاره به این که در این آلبوم نسبت به آلبوم های قبل بسیاری المان ها عوض شده، گفت: «آهنگسازی و تنظیم جدیدترین آلبوم من در این هفته به پایان می رسد و برای دریافت مجوز از هفته آینده به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می رود.»

این خواننده در ادامه گفت: «ترانه های این آلبوم همگی توسط بابک صحرایی سروده شده است.صرفا به این دلیل که می‌خواستم آلبوم فضای یکدستی داشته باشد.»

به گفته این خواننده، پوریا حیدری ، میلاد اکبری، امین قباد، امیر عباس حسنزاده ، حامد حنیفی و نیکان قطعات آن را ساخته و تنظیم کرده اند.

وی ادامه داد: «عنوان این آلبوم را هنوز مشخص نکرده ام. البته تا مرحله نهایی مجوز یک عنوان برای آن در نظر خواهم گرفت ولی در آخرین لحظات تصمیم دارم نام آن را تغییر بدهم. چون امکان این را می دهم که مرحله مجوز مدت زمان زیادی را به خود اختصاص بدهد.»

کریمی با اشاره به تعداد قطعات این آلبوم که 10 قطعه است، گفت: «وابستگی، عشق کافی نیست، ترکم نکن، تو نبودی، رفیق، گریه و ... عنوان قطعات این آلبوم هستند که توسط دوستان آهنگسازم ساخته و تنظیم شده است. برنامه ما این است که این آلبوم تا زمستان به بازار بیاید. چون دو سه ماه مرحله دریافت مجوز آن طول خواهد کشید، کمتر از این نمی توان زمانی را درنظر گرفت. جدای از اینها باید مرحله تکثیر و انتشار و ... را هم حساب کرد. همین امروز هم اگر شروع شود حداقل 4-5 ماه به طول خواهد انجامید.»

وی در ادامه یادآور شد: «کمترین زمانی که ما بتوانیم در آن آلبومم را منتشر کنیم، همین فصل زمستان است.»

وی که همیشه در آلبومهایش از فضاهای مدرن بهره می برده، در این آلبوم ضمن فاخر بودن و کلاسیک بودن قطعات، فضاهای مدرن آلبوم های پیشین وی را نیز لحاظ کرده است.

وی در این باره گفت:«ترانه های این آلبوم با فضاهای ترانه های همیشگی ام بسیار متفاوت است. سوژه ها، سوژه هایی کاملا عاشقانه بوده و با سلیقه امروزی مردم همخوانی دارد. ضمن اینکه یکی دو قطعه از ترانه ها حال و هوایی اجتماعی دارند.»

کریمی درباره نوع آهنگها گفت:«آهنگها، تنظیم و نوع ارکستراسیون آنها امروزی و مدرن است و از موسیقی هایی مثل هاوس، ترنس،6و8 و ... استفاده شده است. ضمن این که از موزیک آرام و اسلو استفاده کرده ام، کارهای اکتیو را هم به آنها اضافه کرده ام. سعی کرده ام فضایی مدرن از ترکیب این موزیک ها به دست بیاورم. با این حساب، طبیعتا کلیت کار نوتر و فضاها مدرن تر از گذشته شده است. باید تا زمان انتشار آلبوم صبر کنیم تا ببینیم بازتاب آن و بازخوردی که نزد مردم دارد را از نزدیک ببینیم.»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مهر 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

بهترین آلبوم شما همون آلبوم اول بود و بهترین آهنگ شما هم آهنگ زندگی بود و هست... ای کاش باز هم تو همون حال و هوا کار می کردید...من به شخصه با آهنگ زندگی.. زندگی کرده ام...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

من بی صبرانه منتظر شنیدن این آلبوم هستم. قطعه عشق و عادت که از شبکه اموزش پخش شد و از همین آلبوم بود واقعا بی نظیر بود. گروه کاملی در تولید این اثر کنار امیر کریمی بودند و مطمئنا کار قابل قبولی خواهد بود.امیدوارم فرآیند مربوط به عرضه آلبوم هرچه سریعتر پیش بره. برای امیر کریمی عزیز آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم بعد از انتشار آلبوم، امیر کریمی را در صحنه کنسرت دیدار کنیم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

امیرکریمی صدایی به وسعت دریا داره. منهم با البوم اولش که غریبه بود و کاری از دکتر چراغعلی بود خیلی حال کردم ولی باید این موضوع رو درنظر داشت که اون موسیقی در حال و هوا وفضای ده سال پیش ساخته شده بود و اون موسیقی الان دیگه زیاد طرفدار نداره. من به شخصه اون سبک رو بیشتر میپسندم ولی نباید از حق گذشت که این تیمی که تو این البوم کار کردن قبلا تو البوم " توهم" بسیار موفق عمل کردن. مطمئنا البوم خوبی میشه..

چهارشنبه 26 شهریور 1393 - 21:16
laleghalandari

منم سبک غريبه رو بيشتر دوست داشتم ولى الان اون سبکا مورد پذيرش نيست.

151.235.241.119

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم امیر کریمی زمستان منتشر می‌شود | موسیقی ما