برنامه یاد بعضی نفرات
 
 كنسرت همنوايان تمديد شد
در ادامه همکاری های محمد معتمدی و استاد حسین علیزاده؛
کنسرت گروه همنوایان تمدید شد
موسیقی ما - محمد معتمدی از تمدید کنسرت همنوایان صلح با حسین علیزاده خبر داد. محمدمعتمدی؛ خواننده سنتی خوان کشورمان در گفت‌و‌گو با سایت خبری - تحلیلی موسیقی ما ضمن اعلام خبر تمدید کنسرت گروه «همنوایان» گفت: به دنبال استقبال از کنسرتی که همراه با گروه «همنوایان» به همت آقای حسین علیزاده در اسفندماه سال گذشته برگزار شد، درتدارک کنسرت جدید هستیم که به اتفاق برگزار کنیم.

این خواننده افزود: این اجرا نسبت به اجرای «همنوایان» که در اسفندماه همراه با علی قمصری برگزار شد، تفاوتی ندارد و در واقع ادامه‌‌ همان کنسرت «برفخوانی» است که قطعات جدید همنوایان با ارکس‌تر زهی اجرا شد. اگر هم تغییراتی قرار است ایجاد شود، هنوز ما در جریان نیستیم.

وی درباره زمان برگزاری این کنسرت گفت: تاریخ دقیق این کنسرت هنوز اعلام نشده است اما به محض اطلاع اخبار آن را اعلام خواهیم کرد.

این خواننده در پاسخ به اینکه موسیقی کشور به چه جایگاهی خواهد رسید و چگونه چشم اندازی دارد، گفت: از زمانی که آقای مرادخانی وارد این مقوله شده‌اند، چشم امید بسیاری به ایشان و راه‌های است که پیش رو گرفته‌اند. چرا که ایشان یک فرد آشنا به هنر و مورد اعتماد و اطمینان اهالی هنرهستند و خیلی‌ها امیدوارند که وی می‌تواند اوضاع بسامانی را برای عرصه موسیقی رقم بزند.

معتمدی با بیان اینکه مشکلات عدیده‌ای بر سر راه هنرمندان وجود دارد، خاطر نشان کرد: این مشکلات با یک ماه، دوماه و یک سال و... حل نمی‌شوند بلکه نیاز به زمان بیشتری برای حل شدن دارند. با امید به اینکه دولت تدبیر و امید ۴ سال فرصت دارد، فکر می‌کنم بتواند دراین زمان به رفع مشکلات موسیقی اقدام کند. این امید نیز می‌رود که اوضاع خوبی برای این عرصه را در آینده شاهد باشیم.

وی در پایان گفت: فکر می‌کنم اتفاقات خوبی در زمینه موسیقی بیفتد ولی همانگونه که از قدیم گفته‌اند کار‌ها آسان نشود جز به صبر، هنرمندان باید تلاش و مساعدت کنند تا هر چه زود‌تر مشکلات مرتفع شود و بتوان آینده‌ای خوب را برای موسیقی و اهالی هنر تصور کرد.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : شنبه 30 آذر 1392 - 01:40

دیدگاه‌ها

شنبه 30 آذر 1392 - 08:37

سلام. خبر قاطي پاتي شده . معلوم نيست كنسرت با استاد عليزاده ست يا با علي قمصري ؟

شنبه 30 آذر 1392 - 10:36

مطمئن هستید خبر رو درست نوشتید !
همنوایان ربطی به علی قمصری نداره
برف خوانی هم ربطی به حسین علیزاده نداره !!!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت گروه همنوایان تمدید شد | موسیقی ما