برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:05

آقای بهزاد, اتفاقاً من هم کنسرت دو سال پیش آریان و هم کنسرت کاوه یغمایی تهران بودم و کاملا می دونم کنسرت رو با صاد نمی نویسن! درسته که از نظر اجرا و صدا و نور قضیه خیلی توفیر داره ولی خواننده همون خواننده ست ارشادم همون ارشاده حالا گیرش یکم کم یا زیاده! مثل اینکه شما جمله ی من رو درست نحوندین من گفتم نسبت به کنسرت حمید حامی که حراستش همه از دانشگاه اصفهان بودن و من حتی خودم با یکی از خانم های ارشاد دعوام شد بهتر بود. من نمی دونم شما جمعه اونجا بودی یا نه ولی دخترها رو با چنان تیپهایی راه می دادن که یکی شون رو هم تو کنسرت حامی راه نمی دادن الا با کلی جرو بحث و دعوا!
دیشب ردیفهای جلوی ما که از اول تا آخر می رقصیدن هیشکی هم هیچی نگفت, ما هم که از اول تا آخر دستامون بالا بود!! البته به قول شماخواهر های ارشاد هم بودن اما به غیر از یه نفر که من باهاش بحثم شد همه شون بهتر برخورد کردن (بازم دقت کن که دارم در مقایسه با کنسرت دو هفته پیش حامی می گم که حتی شب آخرش هم کنسل شد!)
بله, جمعه هم سر آهنگ اول صدا مشکل داشت که بعدش سر آهنگ دوم درست شد. من هم تاحالا تو این سالن کنسرت نیومده بودم و فکر می کردم می تونست جای بهتری باشه. اما مطمئنم که اگه قرار بود تو شهر باشه مثل همیشه فقط یه شب بیشتر اجرا نمی شد. اما بازم دقت نکردی که من گفته بودم شور و انرژی که مردم گذاشتن فوق العاده بود سر همه ی آهنگا. منظور من از فوق العاده به هیچ وجه مسائل تکنیکی و مکانش نبود که تو همون تهرانش هم هیچ وقت ایده آل نیست. من که بعد از مدتها شب خوبی داشتم...به هر حال هر کس یه نظری داره نظر شمام محترمه

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
8 + 4 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما