برنامه یاد بعضی نفرات
 
پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 01:28

اخیرا برادران کامکار مصاحبه ها و نقدهای جالبی مینویسند!!!
یک بار پشنگ می آید و به استاد مشکاتیان توهین میکند. حالا هم هوشنگ شروع به انتقاد های عجیب و غریب از حافظ ناظری میکند. گیر دادن به نام آلبوم جدیدا جزء نقد فنی و علمی محسوب میشود؟؟؟ آقای هوشنگ کامکار آیا به راستی حافظ ناظری از محسن نامجو تقلید میکند؟؟؟ آن هم محسن نامجویی که خود مقلدی ناشی از استاد شهرام ناظری است و تقلیدی جنون آمیز از ایشان دارد؟؟؟ آیا گرفتن یک مراسم رونمایی مجلل با هزینه شخصی ایرادی در کار ایجاد میکند؟؟؟ آیا باید این مراسم را در یک خرابه یا خانقاه میگرفت تا شما راضی شوید؟؟؟ راستی امید لطفی چرا فقط در سطح همان آلبوم گاه باقی ماند؟ چرا ما در طی این سالیان شاهد هنرنمایی های بیشتری از این اسطوره!!! نبودیم؟؟؟ آیا زمان ارائه یک اثر اینقدر مهم است آیا ایرادی دارد که 10 سال به طول بینجامد؟؟؟ شما بهتر میدانید که نوازنده های این آلبوم مجموعا 38 جایزه گرمی برده اند ما در ایران چند نوازنده برنده این جایزه داریم؟؟؟ نکند منظور شما این بوده که از نوازنده ای مثل ارسلان کامکار به جای نوازنده ویولون اثر استفاده شود تا شما راضی شوید؟؟؟ ضمنا آیا این اثر نقطه قوتی برای بازگو کردن نداشت؟؟؟
آقای هوشنگ کامکار به این فکر کرده اید که اگر خدایی نکرده!!! روزی این آلبوم برنده جایزه هایی مثل گرمی شود چه اتفاقی می افتد؟؟؟ در آن هنگام پاسخ شما چیست؟؟؟
چرا اخیرا از نظرات حضرات کامکار بوی حسادت به مشام می رسد؟؟؟ آقای هوشنگ کامکار شما تابحال اثرات خوبی ارائه داده اید. ولی آیا تا بحال به 20 قدمی جایزه ای مثل گرمی هم رسیده اید؟؟؟

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما