آقاي ارجيني نكته خوب و خيلي مهمي را گفته كه يك البوم با يك ترانه سرا كاري غيردرست است و نتيجه اش را هم خيلي از ما شنونده ها در گوش و ذهن داريم.
...و صحبت هاي خوبشان در باره اصول فني ترانه سرايي و دانش اين كار.
اما در باره خواننده هاي قديمي كه گفتند در سينما هم موفق بودند به نظر من كه فقط نه از قول حرفه اي هاي سينما مي گويم كه فقط كار يك خواننده در عرصه سينما درست و استاندارد بود و آن هم خانم فائقه آتشين بودند.
در باره نوع آثار قديمي تر و امروزي آقاي چاووشي اين يك مزيت است كه هنرمند خودش را ارتقاءدهد و اين به منزله منكوب گذشته نيست. به معني ارتقاء است و آقاي چاووشي در پاروي بي قايق واقعا عالي است و درست گفته كه مخاطبان جديدي هم پيدا كرده . من خودم به عنوان يك شنونده، آن چاووشي ايده آل در ذهنم را در اين آلبوم آخر ديدم. ( و البته سيزده كه فضايش جدا بود و كاري قوي بود)
آقاي ارجيني نكته خوب و خيلي مهمي را گفته كه يك البوم با يك ترانه سرا كاري غيردرست است و نتيجه اش را هم خيلي از ما شنونده ها در گوش و ذهن داريم.
...و صحبت هاي خوبشان در باره اصول فني ترانه سرايي و دانش اين كار.
اما در باره خواننده هاي قديمي كه گفتند در سينما هم موفق بودند به نظر من كه فقط نه از قول حرفه اي هاي سينما مي گويم كه فقط كار يك خواننده در عرصه سينما درست و استاندارد بود و آن هم خانم فائقه آتشين بودند.
در باره نوع آثار قديمي تر و امروزي آقاي چاووشي اين يك مزيت است كه هنرمند خودش را ارتقاءدهد و اين به منزله منكوب گذشته نيست. به معني ارتقاء است و آقاي چاووشي در پاروي بي قايق واقعا عالي است و درست گفته كه مخاطبان جديدي هم پيدا كرده . من خودم به عنوان يك شنونده، آن چاووشي ايده آل در ذهنم را در اين آلبوم آخر ديدم. ( و البته سيزده كه فضايش جدا بود و كاري قوي بود)