جشنواره ملی موسیقی خلاق
 
کنسرت قاف - فرهاد فخرالدینی
 
برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده آلبوم «کولاک» در گفتگو با سایت «موسیقی ما»:
علی اصحابی: آلبوم جدیدم «فانوس» نام دارد
موسیقی ما – وحید لشکری: جدیدترین آلبوم «علی اصحابی» به نام «فانوس» در نوبت انتشار قرار دارد. پس از تاخیرهای فراوان سرانجام قرار است که او در فصل زمستان برای سومین بار در عرصه موسیقی رسمی پاپ آلبومی را منتشر کند. او از سال 84 به صورت جدی فعالیت موسیقایی خود را آغاز کرد و در سال 89 نخستین آلبوم رسمی خود به نام «تو راست میگی» را ارائه کرد. به سراغ علی اصحابی رفتیم و با او در مورد آلبوم جدید و برنامه های آینده اش گپ زدیم:

*کلا چند وقت است که از شما خبری نیست. مشغول انجام چه کارهایی هستید؟
گفتیم یک مقدار بی خبر باشیم و با خبرهای خوب برگردیم! اما مراحل تولید آلبوم جدیدم که «فانوس» نام دارد به پایان رسیده است و به شرکت واگذار کردم. به درخواست مسئولین شرکت فعلا قصد نداریم نامی از شرکت اعلام کنیم . درحال آماده سازی کاورهای آلبوم و عکسهای مربوط به آن هستیم.

*کمی در مورد قطعات آن بگویید.
ده ترک دارد و قطعه ای به نام «فانوس» در بین قطعات است. چهار قطعه اسلو داریم و سایر ترک ها نیز ترنس و الکترو است و یک ترک نسبتا سنتی نیز داریم.

*تیم تولید چه افرادی هستند؟
«کوشان حداد» ، «الیاس شیرزاد» ، «امیر حیدری» ، «علی دیباج» و «اشکان جوینده» با من همکاری داشتند. ترانه ها نیز از سروده های خودم و «هادی اصحابی» است و خانم «مهدیه عرب» نیز زحمت ادیت یک ترانه را کشیدند.

*پس از ماه محرم و صفر منتشر می شود؟
به امید خدا و تمام تلاش ما برای انتشار آن در یک زمان مناسب است.

*فضای ترانه ها و ملودی ها به چه صورت است؟
تا کنون برخی از دوستان و موزیسین ها گوش کرده اند و می گویند در این آلبوم «علی اصحابی» سال 84 نمود پیدا کرده است. خدا را شکر آلبوم خوبی شده است و می توانم بگویم که نسبت به آلبوم «کولاک» حداقل پنجاه درصد بهتر است. چون در آن آلبوم ضعف ترک های اسلو داشتیم اما این بار ترک های اسلوی خوبی تولید کرده ایم. کلیت کار خوب شده است و اگر این اثر برای خواننده دیگری بود هم همین نظر مثبت را بیان می کردم.

*نسبت به دو آلبوم قبلی در این اثر مهمترین نقطه قوتی که به چشم خواهد خورد چیست؟
روی شعرها بیشتر دقت کردیم که بهتر و عمیق تر باشد. وسواس ما روی این بود که تنظیم ها نه اینکه بین المللی ولی حرف برای گفتن داشته باشد. الان در خاورمیانه از لحاظ موسیقی الکترونیک اول هستیم و ما هم خواستیم که سرمان را بالا بگیریم و بگوییم که موسیقی الکترونیک خوب کار کرده ایم. خواسته یا ناخواسته وارد لاین کارهای الکترونیک شدیم و گفتیم که کار با کیفیت داشته باشیم. البته این وسواس ها باعث شده که «کوشان حداد» دیگر از دست من فراری است!

*دلیل این فاصله دو ساله بین کولاک و این آلبوم همین وسواس است؟
خواستیم که یک کار بدون فکر و برنامه تولید نکنیم چون ظرف پنج ماه می شود یک آلبوم تولید کرد. ما برای این آلبوم نزدیک 21 ترک تولید کردیم که حدود یازده ترک را کنار گذاشتم و حتی در قالب اینترنتی هم پخش نکردم. خواستم بعد از دو سال و نیم با قدرت برگردم.

*به طور کل با انتشار سینگل ترک هم که رابطه خوبی ندارید!؟
جدیدا اینطور شده است! ترک هایی برای انتشار اینترنتی دارم اما در این مدت ترجیح دادم که فقط بر روی آلبوم تمرکز کنم. انشالله پس از انتشار آلبوم در این بخش نیز بیشتر فعالیت کنم.

*خواننده های ما معمولا در دو یا سه آلبوم اول بیشتر به دنبال جذب مخاطب هستند. اما شرایط برای خواننده هایی که تجربه فعالیت در فضای غیررسمی را داشته اند کمی متفاوت است. شما به این آلبوم نگاه جذب مخاطب را داشتید؟
بحث بیزنسی را زیاد ملاک قرار ندادم ولی نگاهم پنجاه پنجاه بود و شاید تا هفتاد درصد سعی کردیم که مخاطب راضی باشد. اخلاق من این است
*پس از انتشار آلبوم کولاک بر خلاف انتظارها کنسرت های کمی داشتید. چه دلیلی داشت؟
یک اجرا در «تاجیکستان» داشتیم و یک برنامه هم قرار بود در «استرالیا» داشته باشیم که از آن برنامه به دلیل اینکه با شرایط ما همخوانی نداشت صرف نظر کردیم. در تهران هم حدودا چهار اجرا داشتیم و برای جشنواره هم با آقای «بهنام ابطحی» برنامه اجرا کردیم. خودم تصمیم گرفتم که تعداد برنامه ها را کم کنم. آلبوم قرار بود زودتر منتشر شود ولی ما وسواسی به خرج دادیم که برای اولین بار خوب شده است! چون برای این کار از موسیقی های مطرح دنیا الهام گرفتیم و مثل برخی از دوستان نیستیم که بگوییم فقط خودمان کار کرده ایم!

*برنامه ای برای کنسرت های پس از آلبوم دارید؟
بله. یک قرارداد داریم که برای قبل از آلبوم هم بود ولی تمام برنامه ها را به بعد از آلبوم موکول کردیم که در برج میلاد خواهد بود.

*بعد از انتشار آلبوم کولاک رفته رفته اسم شما را کمتر در رسانه ها دیدیم. این خواسته خودتان بود؟
حضور داشتم اما بیشتر در برنامه های تلویزیونی بودم. یکی از دلایل هم این بود که قصد داشتم با دست پر برگردم تا حرف برای گفتن داشته باشم. چند وقت دیگر هم دموی آلبوم پخش می شود.

*به نظر شما حضور خواننده ها در تیترها و جلدها باعث جذب مخاطب برای آنها می شود یا رقابت اصلی در نوع آثار است؟
شعر و موسیقی باعث ماندگاری است. رقابت باید زیاد و سالم باشد و امیدوارم که بدی های رقابت وجود نداشته باشد ولی اگر این رقابت را داشته باشیم آلبوم های خوبی منتشر می شود. متاسفانه موسیقی ما شرایط خوبی ندارد و چیزهایی آدم می بیند که اگر بیان نشود بهتر است.

*کدام یک از آلبوم های امسال را گوش کردید؟
متاسفانه کارها ضعیف بودند و ترکی نبود که نظرم را جلب کند. یک کار خوب از یکی از دوستان شنیدم ولی تعجب کردم که چرا مورد توجه قرار نگرفت و مطمئن هستم که خواست خدا بوده است.

*و صحبت پایانی؟
امیدوارم فضای موسیقی سالم باشد و چیزهایی که الان می بینم را دیگر در آینده شاهد نباشیم. اهالی موسیقی همه می بینند ولی ساکت هستند و چیزی نمی گویند اما انشالله شرایط بهتر شود. امیدوارم از این قالب کلیشه ای خارج شویم و انتشار آلبوم به فاصله چهار پنج ماه و اینکه باشیم مهم نیست. اینکه ماندگار باشیم مهم است و متاسفانه فقط برخی به دنبال بیزنس هستند و مخاطب را در نظر نمی گیرند و به شعور مخاطب به نوعی توهین می کنند. «بهروز صفاریان» در یکی از صحبت های خود گفت که خواننده های ما کاری کردند که مردم ما به اراجیف گوش کردن عادت کنند و نباید اینطور باشد. موسیقی ما تا همین سه چهار سال پیش رشد خیلی خوبی داشت. من در حدی نیستم که بخواهم نظر بدهم ولی بعد از نه سال کار حرفه ای می توانم بگویم که این آلبوم ها حداقل در موسیقی الکترونیک خیلی ضعیف بودند. شکر خدا از طریق منابع موثق در جریان هستم که موسیقی الکترونیک ما در خاورمیانه اول است و انشالله حداقل این قضیه پا برجا باشد.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آبان 1392 - 12:30

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 29 آبان 1392 - 14:12

چه خوشتیپ شدی برادر...!!

چهارشنبه 29 آبان 1392 - 20:13
امیررضا دادبخش

انصافا خوش تیپ نیست.

5.124.129.134
جمعه 1 آذر 1392 - 16:35
سهراب

شما نظر نده انصافا!!
"انصافا خوش تیپ نیست"
خواننده هس مدل که نیس عزیزم

91.98.78.218
چهارشنبه 29 آبان 1392 - 14:27

خوبه
امیدوارم البوم خوبی باشه
موفق باشین

چهارشنبه 29 آبان 1392 - 15:05

آلبوم های امثال همه ضعیف بودن؟!!!!! برای مثال آلبوم امپراطور از نظر ایشون ضعیف بوده؟!!!! سلیقه جای خود ولی از نظر تخصصی هیچ جوره نمیشه این آلبوم رو ضعیف دونست. واقعا معلومه که اصلا ایشون....
با احترام به همه طرفداران عزیز این خواننده....

چهارشنبه 29 آبان 1392 - 16:06
iman dehghan

آلبوم های امسال کلا ضعیف بودن علی اصحابی راست میگه دیگه. در چند وقت اخیر بهترین آلبوم مرتضی پاشایی بود و بس . مهدی یراحی خواننده ی خوبیه ولی توقع ما نسبت به آلبوم خیلی بیشتر از اینها بود آلبوم قبلی مهدی یراحی کجا امپراطور کجا . فقط من با آلبوم های جدید حال نکردم بقیه هم حال نکردن چون توقع ما پس از چند سال با 14 ترک و با ترکهای تکراری معلومه .....آلبوم محسن یگانه هم همینطور رگ خواب کجا حباب کجا بقیه ی آلبوم ها هم همینطور .........
حالا آلبوم قوی علی اصحابی پس از 2 سال یکی از بهترین آلبوم سال میشه شک نکن چون واقعا کار کرده و زحمت کشیده گوش کن ببین موسیقی یعنی چی؟

188.158.7.117
چهارشنبه 29 آبان 1392 - 16:08
رضا

دوست عزیز منظور اقای اصحابی میانگین البوم ها بود نه یک البوم خاص
و باید منتظر البوم خودشون باشیم تا ببینیم چه حرفی برای گفتن دارن ایشون

2.147.23.206
چهارشنبه 29 آبان 1392 - 19:18
حسین طفل رضیع

خدایی ضعیف نبود
به غیر از دوتا تراکش بقیش یه جوری بود

ولی در کل علی اصحابی و عشقه

2.190.7.120
چهارشنبه 29 آبان 1392 - 20:12
امیررضا دادبخش

به به چه نظری دادن آقای اصحابی.تا به اینجا هیچ البومی خوب نبوده.فقط البوم ایشون خوبه.از نظر ایشون امپراطور و لعنت به من برگ چغندرن.میلاد جا کاملا با نظرت موافقم.بهترین البوم سال92 امپراطور.ایشون اصلا خواننده تراز اولی نیستن.

5.124.129.134
پنجشنبه 30 آبان 1392 - 02:59
میلاد اسلامی

مرسی امیر رضا جان..واقعا البوم مازیار فلاحی و مهدی عالی بوده..تازه آلبوم چاووشی که بیان باید ببینیم چی میشه..البوم 13 که یک طوفان در موسیقی پاپ بود.....
با احترام و تشکر از همه دوست داران علی اصحابی که خودم هم با اهنگاش خاطره دارم .... علی اصحابی خواننده خوبیه ولی هنوز با یک سری از خواننده های داخل ایران فاصله داره آلبوم هاش،تکنیک صداش و عالی کرده توی این آلبوم های اخیر،ولی هنوز موسیقی کاراش فاصله داره..... موسیقی امپراطور واقعا متفاوت بود...مازیار فلاحی هم همینطور....یگانه هم که سال 91 اومد دوستان نه امسال! اون سال احسان و چاووشی دوتا از بهترین آلبوم های بعد از انقلاب و به نظر اکثر کارشناسان و هواداران ارائه دادند.یگانه هم از نظر تکنیکی خوب بود ولی احساس همیشگی محسن رو نداشت.
متاسفانه ما ایرانی ها مرغ همسایه برامون غازه!!! اگه یکی از همین کارها رو یه خواننده خارجی میکرد،چقدر سر و صدا میکردیم..میایم کلی اهنگ خارجی گوش میدیم با شعرهای ضعیف و میگیم که بچه های داخل ایران کاراشون تکراریه...در صورتی که وافعا پیشرفت کرده و خیلی خیلی از نظر در سطح بهتری هستیم در موسیقی هم خیلی خیلی نزدیک... همین امپراطور ..13..عاشقانه و... خیلی کارهای متفاوتی از نظر موسیقی درشون است..شعر هم که حرف ندارن..تنظیم هم که در سطح جهانی هستن..صدا هم که نیاز به گفتن نداره..
با آرزوی موفقیت برای علی اصحابی عزیز در آلبوم جدید و بهتر شدن دید مردم عزیز به بچه های موسیقی داخل ایران ...
که به گفته بهروز صفاریان عزیز به جایی رسیدیم که خوانندگان بزرگ خارج ایران هم به سلیقه داخل برگردوندیم و از آهنگسازها و ترانه سرا های داخل استفاده میکنند...(برنامه ساعت25)

151.244.20.3
پنجشنبه 30 آبان 1392 - 22:40
ساسان

آقای اسلامی
من به نظرتون احترام میذارم اما من و شما در حدی هستیم که بگیم فلان خواننده در چه سطحی هستش؟ موسیقی خوندیم؟ موسیقیدان هستیم؟؟؟ اینکه علی اصحابی در چه سطحی هستش و کجای موسیقی قرار داره رو کارشناسا باید نظر بدن نه شما..
به شخصه از آلبوم یراحی خوشم نیومد پس این دلیل نمیشه بگم آقای یراحی خواننده خوبی نیستش شما هم از صدای علی اصحابی خوشت نمیاد میتونی آهنگاشو گوش ندی اما نمیتونی به هواداران علی اصحابی و علی اصحابی توهین کنی. موفق باشی دوست عزیز

5.22.77.115
جمعه 1 آذر 1392 - 01:31
حسین طفل رضیع

مصاحبه رو نخونده نظر میزارید نکنید این کارارو
آخه کی گفت من تراز اولم
حالا یه چیزی لعنت به من کجاش خوب بود یا امپراطور یا اکسیژن خودتونم میدونید هیچ کدومش قشنگ نبود فقط میخواید یه چیزی بگید و برید

2.190.48.194
جمعه 1 آذر 1392 - 16:21
میلاد اسلامی

دوست عزیز من کاملا مصاحبه رو خوندم و بعد نظر دادم. اگه نظرات من هم میخوندید هیچ کجا نگفتم علی اصحابی خواننده بدی است،چون واقعا یه حرف بیخوده،علی اصحابی یکی از بهترین خواننده های ایرانی در کنار دیگران است. نقل هایی هم که من کردم از طرف کارشناسان بود نه از خودم. نظر خودم هم این بود که علی اصحابی در آلبوم های اخیرشون کارهاشون خیلی تکراری تر هست نسبت به همین دو آلبوم قوی امسال(امپراطور و لعنت به من) این دو آلبوم مخصوصا امپراطور جدا از سلیقه و علاقه به خواننده از نظر موسیقی ،شعر،تنظیم و نوع اجرای خواننده در سطح بسیار بالایی قرار داشت. سال پیش هم که احسان و چاووشی حرفی برای گفتن ندارن اینقدر که عالی بودن.
دوستان عزیز حرف من اینه که من برای مثال اصلا هایده گوش نمیدم! ولی نمیام بگم که هایده صدا نداره و خواننده خوبی نیست، میگم که سلیقه من این نیست ولی این خواننده حرف نداره و کارهای خوب زیادی داره. این میشه یه دیدگاه درست و با احترام... با ارزوی موفقیت

151.244.0.233
چهارشنبه 29 آبان 1392 - 15:32

من شک مدارم به موفقیت این آلبوم
ایشالا که همینطور هم میشه
مرسی حنجره طلا

چهارشنبه 29 آبان 1392 - 20:14
امیررضا دادبخش

پس همین طوری امیدوار باشین.حنجره طلا؟؟

5.124.129.134
پنجشنبه 30 آبان 1392 - 22:43
ساسان

بله دوست عزیز حنجره طلا
علی اصحابی حنجره طلا
مشکلیه؟

5.22.77.115
چهارشنبه 29 آبان 1392 - 16:12

آلبوم همه ضعیف بود ؟؟؟؟ خودت خوبی فقط !!!

چهارشنبه 29 آبان 1392 - 16:18

سلام اقا میلاد فک میکنم منظور علی اقا این بود که خواننده ها نسبت به کارای قبلیشون پیشرفت نداشته اند نه اینکه خواننده ی خوبی نیستند من خیلی وقنه طرفدار ایشون هستم و اینو میدونم توهین به افراد در اخلاقشون نیست اما من با علی اقا کاملا موافقم در ضمن شما هم تند برخورد میکنیها عزیز همون جاخالی ها که گذاشتی از صد نا فحش بدتر بود. دوست من{ علی اقا دوست دارند موسیقی کشور پیشرفت کنه نه فقط خودش و من این دید علی رو دوست دارم و مطمنم البوم خوبی رو درست کردند }

چهارشنبه 29 آبان 1392 - 16:20

حرفای اصحابی در مورد موسیقی الکترونیک درسته-واقعا قطعه های خوبی تولید نمیشه حتی توی آلبوم ها ما فقط باید چشم به راه کوشان حداد باشیم و ایشون هست که فقط ذائقه ایرانی و حس و تکنیک رو با هم تلفیق میکنه و در اکثر کاراش دیده میشه

چهارشنبه 29 آبان 1392 - 16:28

واقعا یعنی امپراطور و اکسیژن ضعیف بود!!! من دیگه حرفی ندارم....

پنجشنبه 30 آبان 1392 - 01:06
رضا

نه خود شما اکسیژنو با منو بارون مقایسه کن ببین کدوم بهتره ؟ جواب این سوالم معلومه منو بارون بهتره پس آقا جهانبخش یکم پسرفت کردن در البوم جدیدشون

2.147.50.172
پنجشنبه 30 آبان 1392 - 11:39
بـهــــــــار فتوتی

همینو بگو (-____-)

5.237.160.34
چهارشنبه 29 آبان 1392 - 16:57

ای جــــــانم.چه عجب خبری شد از علی آقا
ایشالا آلبوم خیلی زود منتشر بشه.فقط منتظریم ما.
از نظر من آلبوم مهدی یراحی خیلی خوب بود ولی از نظر کلی آلبوما و کارا دارن ضعیغ تر میشن نسبت به قبل.بعضی دوستان هم سریع قضاوت نکنن خود علی اصحابی چند وقت پیش گفت آلبوم امپراتور آلبوم خوبیه که اسمِ دو تا ترک رو برده بود که کاره قوی ای شده.

چهارشنبه 29 آبان 1392 - 17:03

کولاکی دیگر با فانوس!

چهارشنبه 29 آبان 1392 - 17:05

همچین با اعتماد به نفس میگه البومهای امسال نظر من رو جلب نکردن که هر کی ندونه فکر میکنه ایشون خدای موسیقی ایران هستن و نظر ایشون حجت و نظر نهایی در تایید کردن یا نکردن البومهای موسیقیه.شما بهتره به فکر البوم خودت باشی که معلوم نیست چه اش شعله قلم کاری دراومده و از همین الان مشخصه در بخش ترانه با حضور شما و برادار گرامیتون چه ترانه ای فاخر و زیبایی در این البوم قرار داده شده!!!!!!!!!!!!!!در ضمن شما روی چه معیاری میگی ما در موسیقی الکترونیک خاور میانه اول هستیم؟ حتما موسیقی الکترونیک خودتون رو میگین اره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پنجشنبه 30 آبان 1392 - 00:46
امید

موسیقی ما این اقا نظراتش مشکل داره لطفا نزار کامنتاشو
همیشه تو پستای علی عبدالمالکی و علی اصحابی کامنتای نا مربوط و بعضا توهین امیز میزاره

78.46.201.18
پنجشنبه 30 آبان 1392 - 01:11
رضا

نه عزیز اشتباه نکن اونی که با اقای اصحابی مصاحبه میکرد نظرشو خواست .در مورد موسیقی الکترونیک یه ذره تو گوگل سرچ کنی میفهمی ایران اوله .و در مورد شعر های ترانه اقای هادی اصحابی شعرهای بسیار عالی سرودن باز اون سرچ کنی میفهمی
دفعه بعد همینطور نیا سر خود حرف بزن

2.147.50.172
پنجشنبه 30 آبان 1392 - 10:31
حسین طفل رضیع

هر هواداری داره شبیه خواننده ی خودش حرف میزنه ولی فک نکنم محسن چاوشی انقد بی ادب و حسود باشه از نظرتونم ممنون اینسری به علی اصحابی پیشنهاد میدیم بره از اشعار سهراب و نیمایوشیج بخونه اینجوری فاخرتره بعد بشه آش رشته راستی موسیقی اکترونیکم میده از بقالیه سرکوچه میگیره
ولی من به محسن چاوشی تبریک میگم که همچین هوادارایی داره
یا علی

2.190.3.91
پنجشنبه 30 آبان 1392 - 10:59
moein

نوید جان لحن حرف زدنت به طرفدارای محسن چاووشی نمیخوره ، خوبه قبل حرف زدن چند بار مطلبو بخونی :)

87.236.212.116
پنجشنبه 30 آبان 1392 - 17:25
قیماخ

دوست عزیز یکم توجه کن
محسن چاوشی یکی از خواننده های خوب کشورمونه که به دور از حاشیه داره کار خودشو میکنه و هیچوقت هم دوست نداره کسی ارزششو بیاره پایین و هیچوقت هم به کسی توهین نکرده...
شما که اینجا نظر میدی به این نکته توجه کن که قبل از نظردادنت مردم متوجه خواننده مورد علاقت میشن...
آیا درسته که نماینده هوادارای کسی مثل چاوشی اینطوری نظر بده؟؟؟
اگر نظر خودته خودت باش ولی مردم چاوشی رو میبینن نه خودتو... خودتو پشت هوادارا و خود چاوشی قایم نکن اگه تفکر قدرتمندی داری نظر خودت رو با اسم خودت بنویس... آیا فکر میکنی محسن چاوشی از دیدن این حالت تو خوشش میاد؟؟ غیرممکنه حتی بی توجه باشه ...
سعی کن با افراط شکاف بین هوادارا و مخالفای چاوشی رو بیشتر نکنی ...
نرود میخ آهنین در سنگ... پس نرمی از خودت نشون بده نه تعصب. یاعلی

151.247.73.172
پنجشنبه 30 آبان 1392 - 18:52
نوید (طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر) ترابی(طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر)

ببینید این که به عنوان مثال منه خواننده بخوام به خاطر پول خرج نکردن و خساست بیام در حالی که استعدادی در زمینه ی ترانه سرایی ندارم خودم ترانه های البومم رو بگم یا به برادرم بگم واسم ترانه بگه در حالی که برادرم هم هیچگونه استعدادی در این زمینه نداره اصلا کار درستی نیست و توهین به مخاطب و هوادارانه.وقتی میشه با کمی پول خرج کردن ترانه های زیبایی از بهترین ترانه سرایان کشور مانند یغما گلرویی و حسین صفا و روزبه بمانی و مونا برزویی و امیر ارجینی و ......... گرفت چه احتیاجی هست که بریم و ترانه های دست چندم به خورد مردم بدیم؟

2.147.167.93
پنجشنبه 30 آبان 1392 - 22:50
ساسان

طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر!!!
ترانه های علی اصحابی هرچند ضعیف باشه(که عمرا اینطوری نیست) حداقل از خودشه. مثل بعضی از خواننده ها نیست که شعرهای مولانا و باباطاهر رو برداره و از روش بخونه...
بله موسیقی الکترونیک ایران تو آسیا که اوله هیچ تو جهان هم حرف برای گفتن داره با حضور آقای حداد.
شما بهتره از استاد خودتون حمایت کنید تا آلبوم های ایشون مثل کلاس ادبیات فارسی ابتدایی نشه که از روی اشعار مولوی و باباطاهر روخوانی میکنن... موفق باشی دوست عزیز

5.22.77.115
جمعه 1 آذر 1392 - 14:55
وبلاگ سعداباد مذهب

داداش ساسان واقعا حرفت خنده دار بود ...
توفکرکردی خوندن اشعار مولانا و باباطاهر آسونه اونم برای یه خواننده جوان پاپ ؟
داداش همه ی اهالی پاپ مونده بودن که چاوشی با این اشعار میخواد چکارکنه ...
ولی فقط ما هوادارا میدونستیم این اشعار را اقای خاص میخواد بخونه نه فرد دیگری که عاجز باشه ...
و وقتی محسن چاوشی 13 منتشر کرد همگی سکوت کردند به احترام حنجره طلایی موسیقی پاپ ...
حالا هم منتظر پاروی بی قایق باش و حتما گوشش کن چون میگن پراحساس ترین و عاشقانه ترین البوم محسن چاوشی است و وقتی محسن میره طرف احساس دیگه ادم به مرحله جنون میرسه ...
اخیرا 20 ثانیه از اهنگ البوم جدیدشو منتشر کرد که همین 20 ثانیه را بیش از 50 بار پلی کردم تاالان ...
درود بر موسیقی ما
یاحق

2.184.102.120
جمعه 1 آذر 1392 - 18:21
قیماخ

محسن چاوشی بعد از دومین آلبوم مجازش کاملا از احساس فاصله میگیره و با توجه به مسیری که پیش گرفته با احساس باید خداحافظی کنین همینطور با عاشقانه هاش...
در ضمن شما هیچگونه اطلاعاتی از موسیقی ندارین و فقط گفته های هوادارای چشم بسته ایشون رو منعکس میکنین... یکبار به قسمت پخش شده ی پاروی بی قایق گوش کنین میفهمین احساس جای خودش رو به تنظیم داده!!!!

151.247.98.206
دوشنبه 4 آذر 1392 - 00:31
رامین

جناب طرفدار آقای خاص! توی این 1مورد باهاتون موافق هستم . واقعاً خیلی راه بدی رو برای تبلیغ آلبومشون انتخاب کردن آقای اصحابی .. متاسفم براشون :)

188.245.129.93
چهارشنبه 6 آذر 1392 - 10:33
ساسان

به عنوان مثال منه خواننده بخوام به خاطر پول خرج نکردن و خساست بیام در حالی که استعدادی در زمینه ی ترانه سرایی ندارم !!!
دوست عزیز همین قسمت از نظر شما نشون میده فهم موسیقیایی شما چقدره... نمیگم کل آهنگ ببار ( خدا ) رو گوش بده فقط به همین تک مصراع توجه کن میفهمی شعر یعنی چی (( من از قلب همین طوفان به ساحل ها رسیدم )) اگه بخوام این تک مصراع رو توضیح بدم باید یک کتاب بنویسم... سعدی و حافظ و مولانا از گفتن این مصراع عاجز بودن چی میگی برادر من! حالا برو تاریخچه ی اشعار اون ترانه سراهای محترمی که اسمشونو گفتی رو زیر و رو کن ببین تمام ترانه هاشون به پای همین تک مصراع میرسه یا نه.....

5.22.79.118
چهارشنبه 29 آبان 1392 - 18:24

ali ashabi hatman moafagh meshe

چهارشنبه 29 آبان 1392 - 19:02

البوم سون فوق العاده بود البوم یراحی بسیار خوب والبوم شهاب رمضان هم نسبتا خوب بود

فقط امیدوارم ترک فوق العاده عمر تلف رو تو البوم قرار بدی و ترک هفت سین

چهارشنبه 29 آبان 1392 - 19:22

چه عجب علی اصحابی یه خبری ازش شد
موسیقی ما دمت گرم
علی داداش منتظره فانوستیم
روشنش کن دیگه....

چهارشنبه 29 آبان 1392 - 20:30

*کدام یک از آلبوم های امسال را گوش کردید؟
متاسفانه کارها ضعیف بودند و ترکی نبود که نظرم را جلب کند.
شما خوبی:|

جمعه 1 آذر 1392 - 16:26
سهراب

از نظر ایشون کارها ضعیف بودند...
نظرشو گفته از شما خیلی بهتر از موسیقی سر در میاره...

91.98.78.218
دوشنبه 4 آذر 1392 - 00:34
رامین

ایشون خداس ؛ بقیه زیر خط فقر

188.245.129.93
چهارشنبه 29 آبان 1392 - 20:54

واقعا صحبت آقای اصحابی منصفانه نیست چون امسال آلبوم امپراطور عالی بود.

پنجشنبه 30 آبان 1392 - 01:13
رضا

دوست عزیز اقای اصحابی از البوم امپراطور خوششون اومده اینو تو سایت رسمیشون گفتن
احتمالا زمان مصاحبه واسه قبل از انتشار امپراطور بوده

2.147.50.172
چهارشنبه 29 آبان 1392 - 20:59

آقای اصحابی شما یه ترک قوی بده بیرون بعد از کارای بقیه ایراد بگیر و بگو ضعیفه...

موسیقی ما لطفاً تائید کن

پنجشنبه 30 آبان 1392 - 01:03
رضا

ترک قوی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واست نام میبرم

میشدکه-ببار-تو راست میگی-ولنتاین-فقط تو رو دارم-شب شده-و........

2.147.50.172
پنجشنبه 30 آبان 1392 - 18:04
Reza

شما به این ترک ها میگی قوی...قوی نشنیدی دوست عزیز

5.236.176.0
پنجشنبه 30 آبان 1392 - 22:54
ساسان

آقا reza شما اول تو یه جمله تراک قوی رو تعریف کن بعد بگو علی اصحابی تراک قوی نداره...
تراک های قوی علی اصحابی رو نام نمیبرم اگه بخوام نام ببرم باید یک کتاب بنویسم. موفق باشی دوست عزیز

5.22.77.115
جمعه 1 آذر 1392 - 01:39
حسین طفل رضیع

همون قطعه ی میشد که واسه همتون بسه حالا نمیگم میشد که قوی بود ولی ....

2.190.48.194
جمعه 1 آذر 1392 - 15:03
سعید فلاحی

علی اصحابی کارای خوبی داده اما تعصبی نظر ندید لطفا
این اقا ۲ تا کار موندگار دارن واقعا دارن

5.238.190.103
جمعه 1 آذر 1392 - 16:32
سهراب

هر چی هست صداش مال خودشه مث بعضیا نیست که تا حالا یه اجرای زنده هم نداشتن!!

91.98.78.218
یکشنبه 3 آذر 1392 - 11:56
Reza

دوستان همینطور که ایشون نظر دادند گفتن ترک قوی نشنیدن یا یه دونه شنیدن منم نظرمو گفتم که خود ایشون ترک قوی ندارن
هر کسی نظری داره... :)

46.100.174.10
دوشنبه 4 آذر 1392 - 00:35
رامین

دقیقاً با متن این نظر موافقم

188.245.129.93
دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 - 12:42
keynaz

سلطان صداي موسيقس ايران

عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلي اصحــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــابي

46.143.248.40
چهارشنبه 29 آبان 1392 - 21:34

جزوه خواننده هایی هستند که واقعا صداخودشونه و انصافا صداش فوق اعادس

چهارشنبه 29 آبان 1392 - 23:24

علی اصحابی سال 84 نمود پیدا کرده است
با این جمله به موفقیت البوم امیدارم شدم چون سال 84 اوج کار ایشون بود
تو این چند وقت اخیر کار خوبی از ایشون نشنیدم امیدوارم با همکاریه الیاس شیرزاد دوباره به روزهای اوج خودش برگرده

چهارشنبه 29 آبان 1392 - 23:33

اتفاقآ پوشش جالب و دیدنی شما هم هر سال نظر من و خیلی ها رو را جلب تر میکنه !
یه نیم نگاهی به همین عکست بندازی گویاست جناب آقای اصحابی
یه سئوال ؟ شخص شما این همه اثر توی این 6 یا 7 سال منتشر کردید . . چه جایگاهی در موسیقی و بین مخاطبین داری که اینجوری از موضع بالا حرف میزنی ؟ خوبه که آدم به جای زیر سئوال بردن دیگران حرفش رو با کیفیت اثر خودش بزنه . .

پنجشنبه 30 آبان 1392 - 10:25
حسین طفل رضیع

اولا این عکس ماله سه سال پیشه
دوما کدوم یکی از این خواننده های ما تو موسیقی جایگاه دارم که علی اصحابی تو یکی ازاون جایگاها باشه بعدشم داره نظرش و میگه . از نظر دادنتونم معمولمه هوادارش نیستید . ولی ببینید چقد براتون مهم بوده که اومدیدی کله مصاحبه رو خوندیدی نظرم گذاشتی. دستتون درد نکنه

2.190.3.91
پنجشنبه 30 آبان 1392 - 23:08
ساسان

به عمل کوش هرچه خواهی پوش//////تاج بر سر نه و عَلم بر دوش
پوشش علی اصحابی چه اشکالی داره؟ میشه بگی؟؟؟ لطفا بگو
شما اگه آدم با انصافی بودی از آهنگ های علی اصحابی ایراد میگرفتی نه از پوشش ایشون.
علی اصحابی نظر خودش رو گفته و من به شخصه باهاش موافقم اما کسی که موافق نظر علی اصحابی نیست باید بهش توهین کنه؟ این کار شما همه چی رو روشن میکنه خانم محترم
خدا رو شکر جایگاه علی اصحابی نزد موسیقیدانان و مردم مشخص هستش. و نظر همین موسیقیدانان و هواداران مهم هستش نه اونایی که نمیتونن از تراکهای علی اصحابی ایراد بگیرن و به پوشش مناسب ایشون خرده میگیرن...

5.22.77.115
دوشنبه 4 آذر 1392 - 00:39
رامین

کاملاً صحبت درستی بود . ایشون زمان زیادی هست که فعالیت میکنن ولی به هیچ عنوان نتونستن حتی وارد گروه خواننده های برتر بشن .. (این چیزیه که آمار میگه . میتونین بیشتر در این زمینه تحقیق کنید) خیلی جالبه یه آدم با این وضعیت در مورد کار های دیگران اینطوری نظر میده و آلبوم خودش رو فقط یک آلبوم خیلی خوب میدونه

واقعاً خنده داره :)

188.245.129.93
پنجشنبه 30 آبان 1392 - 00:40

ایول . من عاشق علی اصحابی هستم . مطمئنم آلبومش خیلی قشنگه .
بی صبرانه منتظر آلبوم جدیدش هستم .

پنجشنبه 30 آبان 1392 - 00:48

البومی که 50 درصد از کولاک قوی تر باشه یعنی فوق العاده
رو دست این سه تا البوم نخواهد اومد
فانوس علی اصحابی
خوشبختی حمید عسگری
و البوم علی عبدالمالکی

پنجشنبه 30 آبان 1392 - 01:38

منتظر این آلبوم هستیم شدیدا" .
ولی علی جان آلبوم های خوبی هم بودا مث آلبوم های شهاب رمضان و بابک جهانبخش و مهدی یراحی . شما یه خورده زیادی سخت گیری !
ببینیم کوشان چیکار کرده با این آلبوم.. فوق العاده س ..

پنجشنبه 30 آبان 1392 - 08:58

جناب اصحابی محترم یعنی شما آلبوم امپراطور رو نشنیدید یا....

جمعه 1 آذر 1392 - 12:52
علیرضا مجیدی

زود قضاوت کردن اصلن خوب نیس....شما مصاحبه ی قبلی علی اصحابی رو بخونید.خودش گفت که امپراتور خوبه حتی اسم دو تا ترک رو نام برد.آلبوم بابک نسبت به بازار موسیقی خوبه ولی اکسیژن کجا و منو بارون کجا.خود بابک گفت اینقد هوادارا فشار اوردن که به فاصله 1 سال آلبوم جدید منتشر کنم.شخصا بابک جهانبخشو خیلی دوسدارم ولی موسیقی ما در کل داره پسرفت میکنه

2.191.30.198
پنجشنبه 30 آبان 1392 - 11:00

ببخشید اقای علی اصحابی مثل اینکه شما البوم امپراطور و اکسیژن رو گوش نکردین که این حرفو میزنید در ضمن خیلی امید داری امیدت بیجاست امسال همه ی خواننده ها بد شانسن چون امسال وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی البومش میاد و دهن همه ی خواننده ها رو میبنده و موسیقی پاپ رو میلرزونه .................

جمعه 1 آذر 1392 - 01:28
سامیه

خدا به هممون رحم کنه وسعت صدای ایران وقتی علی عبدلملکی باشه بقیه دیگه چین
بدرد شما همون علی عبدلملکی میخوره فقط قبل لرزیدن یه خبر بدید ما پناه بگیریم

2.190.48.194
جمعه 1 آذر 1392 - 03:24
امید

بزار البومش بیاد ناراحت نباش پناهم میگیری

78.46.201.18
جمعه 1 آذر 1392 - 16:30
سهراب

اگه آقای عبدالمالکی همینطور به همکاریشون با ترانه سرای شماره یک موسیقی ایران استاد مرتضی قلی ادامه بدن قطعا به موفقیت میرسن!!!دور از دسترس نیست..

91.98.78.218
پنجشنبه 30 آبان 1392 - 12:00

خواننده ها و موزیسین ها توجه داشته باشند که از این به بعد نظر آقای اصحابی را جلب کنند...
آخه شما کجا و اظهار نظر درباره ی آلبوم های خوانندگان بزرگ پاپ ایران کجا جناب آقای اصحابی...
شما اگه بیل زنی باغ خودتو بیل بزن کاری به بقیه هم نداشته باش...
یه کاری هم کن که مستقل باشی نه اینکه از موسیقی های دیگران الهام بگیری....

پنجشنبه 30 آبان 1392 - 22:55
ساسان

یک خواننده پاپ کاملا مستقل تو ایران نام ببر من به احترام این جمع ساکت میشم...

5.22.77.115
جمعه 1 آذر 1392 - 01:36
حسین طفل رضیع

شما که روت نمیشه اسمت و بنویسی واسه چی نظر میزاری
همین...

الکیم توهین نکن

2.190.48.194
جمعه 1 آذر 1392 - 12:56
علیرضا مجیدی

حسین طفل ربیع، دوست عزیز من خودت میدونی از کجا خط گرفته میشه.هرچقد بگی بازم اینا ی چیز دیگه می گن.فقط توهین و تهمت بلدن.آخه کجا علی اصحابی گفت مت تراز اولم یا کجا اسمی از کسی آورد که اینجوری تونین میکنن.

2.191.30.198
جمعه 1 آذر 1392 - 16:28
سهراب

اگه بدخواه نداشتی بهت شک میکردم حنجره طلا

91.98.78.218
شنبه 2 آذر 1392 - 22:58
؟؟؟؟

ساسان:
خیلی از خوانندگان تراز اول موسیقی پاپ ایران مستقل اند...خودتون بگردین پیدا می کنین...
حسین طفل رضیع:
اگر نظری موافق با سلایق شما باشه خوبه در غیر این صورت توهینه؟
چه کار به اسمم دارید؟مهم نظره...اگه ناراحتی نخون!
علیرضا مجیدی:
اولا تونین نه و توهین!
ثانیا شما که می دونین از کجا خط گرفته می شه بگو ماهم بدونیم...
توهین و تهمت بنده را هم در این نظر مشخص کن...درسته که حقیقت تلخه ولی این تلخی را باید باور کرد...
نمیشه آن را کتمان کرد...واقعا آقای اصحابی در حد نظر دادن درباره ی کارهای دیگران هست؟؟؟؟؟!!!!!
سهراب:
ما اینجا بدخواه کسی نیستیم.فقط نظر خودمون را می گیم...لطفا انتقاد پذیر باشید و نظر مخالف را توهین و تحقیر و بدخواهی فرض نکنید...

5.236.251.148
سه شنبه 5 آذر 1392 - 18:05
ساسان

حاج آقا من گفتم نام اون خواننده مستقل رو بگو. من میگم اسمشو بگو تو میگی خواننده های زیادی هستن!!! بازم میگم اگه اسم 1 خواننده مستقل تو ایران رو گفتی من به احترام جمع ساکت میشم

5.22.90.228
پنجشنبه 30 آبان 1392 - 19:14

امیدوارم البوم هر چه زودتر منتشر بشه و کور بشه هر کی نتونه موفقیت علی اصحابی ببینه مخصوصا طرفدار بعضی خواننده ها !

پنجشنبه 30 آبان 1392 - 15:11

ببخشیدا ... همین ... اکسیژن ... امپراطور ... لعنت به من .....

اینا ضعیف بودن .... نه ایشون درگیر کارای آلبومشون بودن نتونستن با آهنگها ارتباط برقرار کنن دوستان

البته فک کنم ... چون بالاخره این همه آلبوم همش ضعیف بود >>> ؟؟؟؟؟

mh
پنجشنبه 30 آبان 1392 - 18:02

سلام دوستان..اینو همه قبول کنن قدرت صدا و حنجره ی آقای اصحابی رو کسی داخل ایران نداره.آلبوم کولاک هم یکی از بهترین آلبوم های چندسال اخیر بود.
کولاکی دیگر در راه است..............فانوس

پنجشنبه 7 آذر 1392 - 00:28
Mohammad2020

دوست عزیز از نظر قدرت صدا انصافا هیچکی قدرت و گام صدای علی عبدالمالکی رو نداره.
گر چه علی اصحابی هم گام صدای خوبی داره.

5.233.160.4
پنجشنبه 30 آبان 1392 - 18:20

ولی آلبوم خوب امسال کم نیومد بیرونا...مهدی یراحی - مازیار فلاحی - شهاب رمضان- روزبه نعمت اللهی- رضا صادقی- 7باند....

پنجشنبه 30 آبان 1392 - 22:13

دوستان آلبوم هنوز نیومده شما انقدر دارین حسودی میکنین...خوب نیست اینکارا...فانوس علی اصحابی بهترین آلبوم سال خواهد شد...

پنجشنبه 30 آبان 1392 - 22:36

متاسفانه کارها ضعیف بودند و ترکی نبود که نظرم را جلب کند...

علی اصحابی نظر خودش رو گفته و نظرش کاملا محترم هستش همونطور که نظر شما محترمه. یاد بگیرید هرکس یه نظری داره و اینکه یه نفر با شما موافق نیست دلیل نمیشه که هرچی از دهن مبارکتون بیرون میاد بهش بگید. خوبه ما هوادارن علی اصحابی علیه شما جبهه بگیریم که چرا شما نظرتون اینه که آلبوم یراحی خوب بود؟!!!! بخدا با این حرفها فقط شخصیت خواننده محبوبتون رو پایین میارید.

پنجشنبه 30 آبان 1392 - 22:38

اونایی که میگن آلبوم امپراطور خوب بود
درسته خوب بود اما انتظارها از مهدی یراحی بیشتر از اینا بود آلبوم منو رها کن مهدی یراحی یه کولاک بود تو موسیقی پاپ ولی امپراطور نه
ایشالله که آلبوم علی اصحابی اینجور که خودش میگه آلبوم قوی تری باشه نسبت به آلبومای فعلی که تو بازار پخش شده....

جمعه 1 آذر 1392 - 00:49

همینطوریییییی میاید توهین میکنید میرید..! اگه بیل زنه باغچه خودشو بیل بزنه؟! چشم داره میزنه
آلبوم امپراطور قشنگ بود همه گفتن، خود علی اصحابی هم گفت! زحمت بکش سایت ایشون سر بزن بخون
دوم: یعنی هیچکدوم شماها که الان بهتون برخورده، آهنگای علی اصحابی رو گوش نمیدین دیگه نه؟ یه سری به خاطراتتون ببینید 1 آبان 90 نرفتید ببینید کولاک چی بووده!
یکی مثه ایشون میاد میگه آلبوم کولاک به فلان دلیل ضعیف بوده، یکی مثل... که ترانه هاش از یه بیت و نیم تشکیل شده (اگه کارای کسای دیگه نباشه!) با هزار پز الکی از خودش تعریف میکنه و....
اگه موسیقی ما قویه، پس اینایی که بعد از هر آلبوم میاید میگید این چه وضعشه از کجا میاید؟! شماها نیستید؟! خداییش امسال چندتا کار مثه ترکای امپراطور گوش دادین؟ وقتی از بین 100 تا آهنگ و 50 تا آلبوم دوتاش خوب میشه یعنی ضعیف!
راستی ترانه های این دوتا ضعیفه؟ شما کارای پرسه زنون، خرمشهر،، مغرور، شهرخاموش، خدا و و و ... رو نشنیدین؟
پرسه زنون که تنهایی شاهنامه س!
پرسه زنون

جمعه 1 آذر 1392 - 10:12
حمیدرضا R2

کاملا با صحبت هات موافقم کیانوش عزیز.علی اصحابی خودش هم عنوان کرد که از آلبوم های امسال بعضی کارها خوب بودن که کاملا هم درسته که حتما آلبوم مهدی یراحی هم جز اون هست که واقعا آلبوم زیبا و قابل دفاعی بود و همچنین آلبوم مازیار فلاحی .این دوستانی هم که عادت دارند با بی ادبی دهان به انتقاد باز می کنن بهتره یه کم منصفانه و عاقلانه نظر بدن ، نه اینکه بیان و از روی کینه ورزی صحبت کنند.
ضمنا ترانه هایی که هادی اصحابی عزیز سرودند واقعا کارای قوی هست.فقط کافیه برید و یه چند تا از کاها رو بشنوید....
یــــــــــا عــــــلی

37.255.39.58
جمعه 1 آذر 1392 - 11:01

آلبوم علی عبدالمالکی میاد امسال.. منتظر باشید

دوشنبه 4 آذر 1392 - 00:43
رامین

البته دوست عزیز نه محتوای این پست به خواننده ایی که فرمودید ربط داره و نه در مورد ایشون صحبتی شده .
لطف کنید توی صفحات اسپم ارسال نکنید که یک شخصی مثل من راحت تر بتونم نظرات مفید رو بخونم .
سپاس

188.245.129.93
جمعه 1 آذر 1392 - 11:36

تمام آلبوم های امسال از خواننده های درجه یک بودن, اما واقعا چیز جالبی نداشتن واسه گفتن.

جمعه 1 آذر 1392 - 15:08

سلام راستش من طرفدار آقاى اصحابى نيستم و حتى يه دونه از آهنگاشون رو هم نشنيدم (البته يه كدومشون رو شنيدم و خيلى هم خوشم نيومد)
ولى دوستانى كه اومديد و به ايشون حمله ميكنيد اينو بدونيد كه ايشون فقط نظر شخصيش رو گفته
اينكه مياين ميگين شما تو چه جايگاهى هستى كه راجع به آلبوماى بقيه نظر ميدى؟!!
خب اين چه حرفيه؟ مگه خود شماها كه اكثراً فقط يه كاربر هستين و نه موزيسين يا ترانه سرا درمورد همه ى آلبوما و آهنگا نظر نميدين كه نميخوايد بقيه هم نظرشون رو بگن؟
ايشون فقط نظر شخصيش رو گفته حكم كه صادر نكرده
ملت اصلاً اعصاب ندارنا!!!
يادمون باشه به نظرات مخالف هم احترام بذاريم( البته نظر مخالف با بى احترامى فرق داره)
ولى واقعاً ايشون بى احترامى نكرده بابا يه خرده انصاف داشته باشيد من خودم طرفدار ايشون نيستم ولى خب ايشون هم طرفداراى خودشو داره

جمعه 1 آذر 1392 - 18:28
رضا

ممنون بایت نظر خوبتون غزال

2.147.71.157
جمعه 1 آذر 1392 - 16:32

جقدخوشحال شدم دوباره خبری از خواننده ی موردعلاقم شنیدم.

شنبه 2 آذر 1392 - 14:28

امسال البوم خوب کم داشتیم خدا کنه این یکی واقا قوی باشه

یکشنبه 3 آذر 1392 - 08:55

زشته بخدا با این نظرات فقط دعوا میندازید بین خواننده هاااااا
خوبه علی اصحابی همیشه دفاع کرده از محسن چاووشی و تبریک گفته بهش تو انتشار هر البوم ایشون و از ایشون به خوبی نام برده.
در مورد ضعیف بودن البوم ها هم راست گفته دیگه بابک جهانبخش همه میگن البوم قبلیش بهتر بود
مهدی یراحی ام خوب بود تقریبا ولی باید بهتر میبود(خودم دیوونشم)
باقی البوم ها هم که.............خلاصه چیز خاصی اتفاق نیوفتاد جز تک تراک های خوب امسال.مثل دوست داشتم محسن چاووشی و غیره

یکشنبه 3 آذر 1392 - 23:58

منتظر پروفروش ترین و بهترین البوم چند سال اخیر باشید . فقط علی اصحابی

دوشنبه 4 آذر 1392 - 00:25

آلبوم های امثال همه ضعیف بودن؟!!
بله دیگه باید هم تبلیغ آلبمشون رو بکنن واقعاً متاسفم از این حرف... دیگه حرفی ندارم .

دوشنبه 4 آذر 1392 - 15:11
شروین

رامین جان شما برای ما از آلبوم های امسال بگو ببینیم چطور بوده؟؟؟؟
از اون حرفا بودا...خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

78.38.187.173
دوشنبه 4 آذر 1392 - 15:13

بهترین آلبوم سال تو راهه..............

چهارشنبه 6 آذر 1392 - 10:24

فانوس، کولاک تر از کولاک...

جمعه 8 آذر 1392 - 00:11

فقط علــــــــــــــــــــــــــــــــــــــي اصـــــــــــــــــــــــــــــــــحابي

یکشنبه 10 آذر 1392 - 14:00

مثل اينكه بعضيا گفتن علي اصحابي كار موندگار نداره چند تا ميخوان
لاف عاشقي.چشمهاي باروني.چي شد.ولنتاين.دست خودت نيست ميدونم.احساس مصنوعي و...
اما خداييش حرف هاي علي اصحابي هم در شانش نبود
تموم حرفاش اشتباس
اما بازم عاشقشم

پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 23:23

دمت گرم اقاساسان هيچكس حق توهين به علي اصحابي نداره ببين با فانوس چه كولاكي به پاكنيم.

یکشنبه 4 اسفند 1392 - 20:11

ببخشید ولی هیچکس حق توهین به شاعران معروفمون رو نداره.

دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 - 12:32

سلطان صداي موسيقي ايران

عــــــــــــــــــلي اصــــــــــــــــــــــــــــــــحابي

دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 - 12:36

سلطان صداي موسيقس ايران

عــــــــــــــــــــــــــــــــــــلي اصحــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــابي

دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 - 12:48

ساطان صداي موسيقي ايران

عــــــــــــــــــــــــــــــــــــلي اصحـــــــــــــــــــــــــــــابي

سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 - 15:49

آقا ساسان دمت گرم علی اصحابی خیییییییییییلی خیلی قشنگ می خونه تو هم مثل منی باهم یک صدا
زنده باد علی اصحابی و در جواب رامین بد سلیقه ببین من خودم یکی از طرفداران محسن یگانه هستم اما هر توهینی رو به علی اصحابی نمیتونم تحمل کنم پس حواست رو جمع کن

شنبه 3 خرداد 1393 - 00:12

بازم به افتخار دامغان و به افتخار خودم که دامغانی هستم و به افتخار آقای علی اصحابی

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علی اصحابی: آلبوم جدیدم «فانوس» نام دارد | موسیقی ما