جشنواره ملی موسیقی خلاق
 
کنسرت قاف - فرهاد فخرالدینی
 
برنامه یاد بعضی نفرات
 
قطعه جدید «علی اصحابی» در «موسیقی ما»منتشر شد؛
اصحابی: این قطعه صد در صد «کاور» است!
موسیقی ما – خواننده آلبوم «دیره » قطعه جدیدش را از طریق «موسیقی ما» منتشر کرد.

این قطعه «خاطرات خوب» نام دارد که عبدالجبار کاکایی ترانه آنرا سروده و تنظیم و میکس و مستر آن را «امیر حیدری» بر عهده داشته است. «علی اصحابی» در گفتگویی کوتاه با خبرنگار «موسیقی ما» درباره اثر جدیدش گفت: «ملودی این قطعه برگرفته از یک قطعه فرانسوی با صدای یک خواننده معروف و مشهور است و صد در صد کاور است.»

اصحابی در ادامه افزود: «استفاده از آثار خوب و قوی و خوش ساخت خارجی و استفاده از ملودی های پرطرفدار در سطح جهان اتفاقی کاملا عرف است و اتفاقا به شدت هم مورد توجه خواننده های سراسر جهان قرار می گیرد. ولی متاسفانه بعد از اتفاقاتی که بر خی خواننده های داخلی رقم زدند و آثار برخی خواننده های جهانی را با نام خودشان در ایران منتشر کردند و پس از لو رفتن کاور بودن کار، باز هم اصرار به حقانیت حرف شان داشتند که همین رویه باعث شد نگاه غلطی درباره مقوله «کاور» درایران شکل بگیرد.»

این خواننده توضیح داد: «این قطعه را درابتدا خودم خیلی دوست داشتم و همین باعث شد روی ملودی آن کار کنم و امیدوارم دوستداران موسیقی هم از شنیدن اش لذت ببرندو با آرزوی روزی که همه چهره های داخلی بتوانند با استفاده درست از فرهنگ «کاور» این ذهنیت منفی را از فضای موسیقی داخلی پاک کنند.»

هم اکنون قطعه «خاطرات خوب» با صدای «علی اصحابی» را می توانید به صورت اختصاصی در تماشاخانه سایت «موسیقی ما» گوش و دانلود کنید؛
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1393 - 18:51

دیدگاه‌ها

سه شنبه 5 اسفند 1393 - 21:57

واقعاا عالیییی بود اییوللل
شعر استاد کاکایی
تنظیم امیر حیدری
ملودی وصدای علی اصحابی
فوق العادهه بودددد

سه شنبه 5 اسفند 1393 - 22:12

صدای بی نظیر شما با اشعار آقای کاکائی
کلمه ای جز فوق العاده برای وصف آین آهنگ پیدا نمیکنم

سه شنبه 5 اسفند 1393 - 22:31

مثل همیشه عاااالی بود علی جان . تنظیم امیر حیدری هم خیلی خوب بود.منتظر آلبوم 5 هم هستم.
راست گفتن و شجاعت تو گفتن کاور بودن ملودی هم نشونه اخلاقیات علی هست.قابل توجه بعضیاااا که خوانندشون میگه فلان آهنگ کار خودمه.

سه شنبه 5 اسفند 1393 - 22:51

در مورد اجراي زنده چيزي نگفتن؟ :))))))))))

سه شنبه 5 اسفند 1393 - 23:13
FARJAM

اجرا زنده دوس داری؟ قرار بذار واست اجرا کنم

2.146.32.182
چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 00:38
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

به به اقا ابولفضل!
چطوری داداش؟ پارسال دوست امسال آشنا
قرار شد واسه تیتراژ فیلم کوتاهم بهم خبر بدی. احسان قبول کرد؟
منتظر خبرتم. فعلا

46.224.102.25
چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 08:59
حسین ** علی اصحابی - علی عبدالمالکی **

ب بعضیام باس گفت عزیزم بشین پای سریال تیتراژتو گوش کن!!.. در مورد تیتراژ چیزی نگفتین؟؟؟

5.118.69.107
چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 09:38
amin.gh

ن ولی در مورد تیتراژ گفتن:))))))
گفتن یه خواننده هست رایگان تیتراژ میخونه..

151.239.64.238
چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 10:17
m@soud

اقای ابوالفضل من هر وقت میام تو صفحه ی هر خواننده ای کامنت بزارم میبینم که شما تو همه جا ها حضور دارین ویه جورایی از همه خواننده ها بهونه میگیرید به جز احسان خودتون...میخواستم بپرسم شما مشکلی چیزی احیانا ندارین...یعنی واقعا تو اهنگ های خواننده ای دیه گوش نمیدی و همش احسانت گوش میدی که این همه و از همه لحاظ از همه خواننده ها ایراد میگیری ..

2.184.88.27
چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 11:24
محمد 71

آقا ابوالفضل میشه انقد نظر ندی ? بابا اگه خواننده ت برات اهمیت داره با این کارات خرابش نکن .بخدا من از اولین آلبوم احسان طرفدارشم . ولی این کارایی که تو میکنی اصلا صلاح نیس . این نظر من نیس نظر همه طرفداراس . نمیذاریم با این کارا احسان رو خراب کنی . بسه آقا. بسه ديگه تورو خدا . تو کار و زندگی نداری که توی هر خبر و موضوع چ با ربط چ بی ربط درمورد احسان نظر میدی ? ببین تحمل هم ى حدی داره . لطفاً ........

5.134.189.98
چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 23:38
amirtaha123

خخخخخ خوشم میاد طرفذار یه خواننده که واس مشهوریت تیتراز میخونه اومده علی رو مسخره میکنه اون زمون که علی اگه عشق منی رو خوند ایشون کجا بودن؟

37.254.12.243
چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 23:47
mehdi x

دوست عزیز میشه شما کلا نظر ندی؟
همه بدن فقط تو خوبی و خواجه امیری.
کلا مشکلت با امثال علی اصحابی و حمید عسکری و یگانه و ... چیه؟
چرا فقط دنبال تخریب کردنی؟
حتما از دید شما اصحابی بلد نیس اجرای زنده داشته باشه و الکی معروف شده
عسکری صداش شبیه شادمهر بوده که معروف شده
یگانه هم به واسطه ی چاوشی معروف شده
اما دوستان خدایی نکرده فکر نکنید خواجه امیری با تیتراژ خوندن و به واسطه ی چهارتا مثه روزبه بمانی معروف شده ها!!!!!!!
و من الله توفیق

2.178.148.224
پنجشنبه 7 اسفند 1393 - 09:58
محمد 71

دوستان شما هم دیگه توهین نکنید . انقدر تیتراژ تیتراژ نکنید . این بخدا طرفدار احسان نیس . باور کنین قصدش تخریبه . ى مدت نوید ترابی بود که خودشو طرفدار محسن چاوشی جا میزد الانم این ....... موسیقی ما لطفا نظراتشو تایید نکن . ضمنا بگم که احسان از سال 79 خواننده بود و آهنگ منتشر کرد . احسان هم دوره قاسم افشار و .... بود

5.200.127.161
سه شنبه 5 اسفند 1393 - 23:06

ایشون که اینقدر متوجه اند و با قانون این قضیه آشنا هستن ،بهتر بدونن که باید نام اثر و خالقش رو ذکر کنن نه اینکه "این قطعه برگرفته از یک قطعه فرانسوی با صدای یک خواننده معروف و مشهور است ". کجای دنیا اینجور منبع رو ذکر میکنن! عجبا

چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 01:53
حسین طفل رضیع (عشق فقط علی اصحابی)

بازم دمش گرم مردونگی کرد گفت صد درصد کاوره
یعنی من عشق میکنم بعضیا فقط دنباله حاشیه ان یه جوری میخوان نظر منفی بزارن
خداییش انقد اهنگ فوق العادس و استثنایی که بعضیا مجبور میشن به منبع اهنگ ایراد بگیرن

2.191.90.24
چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 08:41
حمیدرضا s

خخخخخ.
باهات موافقم

46.225.115.224
چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 14:43
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

برادر من! ما توی مملکتی هستیم که کسی اجازه نداره اسم خواننده محبوبش رو جایی بنویسه! مثلا من باید بگم از آهنگ های آقای د.ا خوشم میاد و همچنین آهنگ های ش.ع هم دوس دارم تازه اینایی که میگم هموطنمون هستن! بعد شما انتظار داری خیلی راحت اسم هنرمندان منشوری اون وری رو هایلایت کنن برات؟!!!
کوتاه بیا برادر من!

46.224.102.25
چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 15:53
طرفدار اصحابی

الان فقط مشکلت نگفتن اسمشه ؟؟!!!!!!

2.182.85.140
پنجشنبه 7 اسفند 1393 - 09:49
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

منم موافقم.
مثل آهنگ اتشباه محمد عليزاده كه اسم آهنگساز رو قيد كرد :)

2.177.144.67
سه شنبه 5 اسفند 1393 - 23:26

منم با نظر علی جون کاملن موافقم. میشه از کارای خوب و قوی ایرانی و خارجی الهام گرفت و کاور کرد ام مهم ترین چیز اینه که راستگو بود و به مردم احترام گذاشت و به ملودی و ملودی ساز اصلی اشاره کرد. بازم ممنون از علی اصحابی عزیز.

سه شنبه 5 اسفند 1393 - 23:49

واقعا عاااااااااااااااااالی بود
داش علی تو فوق العاده ای اصلن یه استثنایی دمت گرم
ترکوندی داش علی
معرکه ای

چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 00:06

تو رو خدا ببین کی داره در مورد فرهنگ کاور صحبت میکنه ...آخه برادر من یه چی بگو بگنجه. شما تو آلبوم "تو راست میگی" قطعه مسافر رو کاور کرده بودی زده بودی آهنگساز علی اصحابی! بعد تازه بی کلامش رو هم گذاشته بودی!
این حاشیه سازی ها واسه مطرح شدن دوباره ، دیگه خیلی دستمالی شدست.به جای این کارا روی اجرای زنده که هیچی(ولش کن اصن) روی پلی بک کار کن سوژه این سایتا نشی...

چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 00:29
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

سلام اقای متوجه! احوال شریف؟
عزیزم لطفا یه سر بزن اداره فرهنگ و ارشاد شهرتون بگو اقا شما اجازه میدین روی کاور یه البوم اسم یه آدم غیر ایرانی منشوری نوشته بشه؟ بعد اظهار نظر کن
با تشکر
خداحافظ :)

46.224.102.25
چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 01:33
FARJAM

علی اصحابی داره درباره ی فرهنگ کاور حرف میزنه کم آدمی نیست کسی که کوشان حداد مطرح کرد

مسافر دیگه واقعا قدیمیه قضیش .خیلی مسخرست که هرچی میشه درباره ی اجرای زنده علی اصحابی حرف میزنید که مثلا بکوبیدش اما علی اصحابی بیدی نیست که با این بادا بلرزه

2.146.32.182
چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 09:08
حمیدرضا R2

این حرفای کلیشه ای هم که تو میزنی دیگه تکراری شده.علی مطرح بووود و شمایید که هنوز روی یه چیز بی معنی که مال خیلی وقت پیش بوده دارید مانور میدید.پس شما بهتره اطلاعاتت رو واسه خودت نگه داری

37.255.171.105
چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 11:48
moein

دوست عزیز با 90% حرفات موافقم

46.143.248.55
چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 13:30
حسین طفل رضیع (عشق فقط علی اصحابی)

داداش کدوم سایتا؟؟؟؟؟
واسه مطرح شدنم یه چیز بگم کسی که فقط تیزر البومش سه میلیون بازدید کننده داشته باشه
من دیگه حرفی ندارم

2.191.81.217
چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 21:53
jafar

“علی اصحابی داره درباره ی فرهنگ کاور حرف میزنه کم آدمی نیست کسی که کوشان حداد مطرح کرد”
FARJAMعزیز خیلی خندیدیم این حرفتون عالی بود. یه نگاه به سابقه کوشان حداد بنداز ببین اصن چند ساله داره کار میکنه . کوشان 10 سال پیش جایزه های بین المللی میگرفته تو موزیک الکترونیک . اون موقع علی اصحابی داشت" آخه دل من " محسن یگانه رو کاور میکرد.
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی ) برادر عزیز حداقل میتونه پشت کاور البوم بنویسه کاور فلان کار فرانسوی یا یونانی مثل خیلیا که این کارو میکنن نه اینکه اسم خودشو بزنه به عنوان آهنگساز که!
در ضمن کامنت های زیر همین پست دقیقا مصداق بارز حاشیه سازی برای مطرح شدن دوبارست. آخه خداییش بعد از اون اجرای زنده افتضاح و اون پلی بک افتضاح تر ایشون باید یه راهی پیدا کنه واسه بازگشت. حالا شما هی کامنت بذارید.

188.159.14.174
پنجشنبه 7 اسفند 1393 - 20:08
حسین طفل رضیع (عشق فقط علی اصحابی)

داداش خداروشکر علی اصحابی یه بهونه دسته شما داد که بیایید هی همون اجرا و که بهترین اجرایه اون شبکه شد و بگی
داداش من که همون اجرایه داش علی و با هیچ کدوم از اجراهاش عوض نمیکنم مطمینم شماهم اینجوری فقط واسه اینکه یه سریا بیاین زیر نظرت نظر بزارن اینجوری میگی
ولی هرخواننده ای که بخواد چشم نخوره باید یه بهونه ای دسته شماها بده وگرنه چشم میخوره
در اخر یه بیت شعر از یاس واستون میخونم
اینا دنبال شر میگردن بازندن اینا شرط میبندم
اگه دشمن نداشتم باید به قدرته خودم شک میکردم
من دیگه حرفی ندارم

2.176.223.232
چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 00:32

درود بر علی اصحابی عزیز که خیلی شجاعانه گفتن که این کار،کاور هست و داره فرهنگ سازی میکنه. من که پسندیدم بدون تعصب... امیدوارم مورد پسند دیگر دوستان هم قرار بگیره.زنده باد علی اصحابی حنجره طلا

چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 01:09

ملودی بسیار خوبی داشت خیلی
حرفای اصحابی درستِ ولی کسیکه خودش سابقه این کارو داره( اخه دل من - مسافر)
لزوم مطرح کردن این بحث چی میتونه باشه؟!
به جای حاشیه پردازی به فکر تولید موزیک قوی باشی خیلی بهتره علی اصحابی جان

چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 14:39
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

(( حرفای اصحابی درستِ ولی کسیکه خودش سابقه این کارو داره( اخه دل من - مسافر) ))
آخه دل من کاورِ؟؟ آها! دقیقا کاورِ چه اثری هستش؟ بگو پیلیز!
دوست عزیز! شما دیدی بحث سر آهنگ آخه دل من زیاده و فکر کردی این آهنگ کاور بوده پس فرصت رو غنیمت شمردی و اومدی اینجا یه چیزی نوشتی که اعلام حضور کنی!
نه برادر من! آخه دل من کاور نبوده. داستانش اینه که علی اصحابی یه قطعه به نام آخه دل من توی آلبومش داشته و آقای "دروغگو " اومدن اون اثر رو برداشتن و به نام خودشون منتشر کردن. باور کن اصلا بحثی از کاور نیست برادر!
قطعه ی مسافر هم که چند و چند بار در سایت رسمی ایشون اعلام شد این کار کاور هست اما فرهنگ و ارشاد اجازه نداده نام صاحب اثر اصلی روی کاور درج بشه...
موزیک قوی زیاده، در کنار این همه موزیک قوی گاهی حاشیه هم میتونه دلپذیر باشه... پس شما نگران این مساله نباش. محسن چاووشی کنسرت برگزار نکرده؟

46.224.102.25
چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 17:03
غبارسربی

حسن حرفت بجا و منطقیه.
ساسان ارین واقعا نمیدونی اخه دله من کاوره چه اثری هست؟؟؟ شما نوبری خداییش.
دلیل مطرح کردن این بحث توسط اصحابی رو هم اصلا درک نمی کنم بابا شما خودت چند تا کاور داشتی و اسم هم نبردی تا قبل از این, حالا ...

2.179.59.35
چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 21:47
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

آقای غبار سربی نخیر من نمیدونم شما که میدونی جامع و کامل توضیح بده. اسم خواننده؟ اسم اثر؟

46.224.102.25
چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 22:04
حسن عاشق چاوشی

این اقا اهنگ اخه دل من محسن یگانه رو مگه مال خودش نمیدونست ؟؟؟
که تااخرشم دست از این ادعا برنداشت!
اهنگ مسافرم که کاور بود واینکه درج نشده و وزارت ارشاد اجازه نداده بیشتر شبیه توجیهِ
مثلا محسن یگانه تو البوم حباب اسم اهنگساز رو اورده
یا تو البوم نفس های بی هدف نوشته برگرفته از قطعه یونانی !
خب میگیم برفرض وزارت ارشاد اجازه نداده اسم اهنگساز رو بنویسن
ولی حداقل میتونست مثل محسن یگانه تو البوم اولش بنویسه برگرفته از قطعه فلان کشور !
نمیتونست؟؟؟؟
حرفم اینه که رطب خورده منع رطب نمیکنه !

95.38.180.210
پنجشنبه 7 اسفند 1393 - 10:38
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

همونطور که میدونید سال 82 کار تولید البوم لاف عاشقی تموم شده بود و تمام اهنگ های اون البوم ساخته شده بود. حالا میشه بفرمایید تک اهنگ محسن یگانه به نام اخه دل من چه سالی منتشر شد؟ از این ماجرا اطلاع ندارید نظر ندید... قصدتون از مطرح کردن مساله ای که 6سال پیش مقصرش شناخته شد چی میتونه باشه؟ باور کنید این مساله تموم شد و همه میدونن علی اصحابی و محسن یگانه هر دوشون تا حدی بیگناه هستن. اگه شما می بینید بحثی و جدلی پیش اومد بخاطر اظهار نظرهای عجیب غریب اقای یگانه هستش نه چیز دیگه ای... پس راه رو اشتباه اومدید دوستان عزیزم!
بدی کاور کردن اینه که خواننده یه اثر رو کاور کنه و اعلام نکنه که کاور کرده. وقتی علی اصحابی صراحتا اعلام کرده قطعه ی مسافر کاور می باشد دیگه مشکل چیه؟ نمیدونم واقعا! شفاف سازی کنید ببینیم کجای کار ایراد داره!

46.224.102.25
پنجشنبه 7 اسفند 1393 - 16:11
غبار سربی

حسن جان ممنون که توضیح دادی.
ساسان ارین نمیدونم کی تو گوشت این حرفا رو پر کرده که اخه دله من واسه اصحابی هستش و ... ولی این اثر اگه متعلق به یگانه نبود هیچوقت تو البوم رسمی این خواننده اجازه انتشار نمی گرفت.

2.179.39.134
پنجشنبه 7 اسفند 1393 - 21:37
حسین طفل رضیع (عشق فقط علی اصحابی)

داداش ما میدونیم قصد شما تخریب محسن یگانس دیگه نمیخواد انقد واضح به ما بگی
به خدا اونم خواننده ی خوبی اینجوری ننویسید گناه داره
خیلیم خوش برخورده داداش اینکارارو نکنید
من دیگه حرفی ندارم

2.191.82.244
جمعه 8 اسفند 1393 - 00:46
حسن عاشق چاوشی

این که میگی البوم سال 82 تموم شد یه ادعاست !
سال انتشار محسن یگانه 83 بوده و سال انتشار اصحابی 85-86 بوده
خب مثلا محسن یگانه هم میتونن بگن کارای این اهنگ خیلی سالهای پیش انجام شده !
سال انتشارشون مهمِ که نشون دهنده است !
اگه این اهنگ مال اصحابی بود فک نمیکنم انقدر سخاوتمند بود که به راحتی و به قل خودش با صمیم قلب اونو به دلیلعلاقه محسن یگانه به محسن تقدیم کرده باشه !

مردم میتونن قضاوت کنند ! من تا حالا جایی ندیدم کسی اهنگ اخه دل من رو به غیر از محسن یگانه به نام شخص دیگه ای بشناسند!

درضمن اگه اقای اصحابی این جمله رو نمیگفتند من هیچ کامنتی نمیزاشتم
((ولی متاسفانه بعد از اتفاقاتی که بر خی خواننده های داخلی رقم زدند و آثار برخی خواننده های جهانی را با نام خودشان در ایران منتشر کردند و پس از لو رفتن کاور بودن کار، باز هم اصرار به حقانیت حرف شان داشتند که همین رویه باعث شد نگاه غلطی درباره مقوله «کاور» درایران شکل بگیرد.»))

ایشون درحالی که سابقه همچین کاری روداره میاد از دیگران انتقاد میکنه
هیچ توجیهی برای قطعه مسافر پذیرفته نیست !
سوالم بی جواب موند :
بر فرض اینکه اسم اهنگساز رو نمیتونستن بنویسن ! ولی مثلا میتونستن بنویسن برگرفته از قطعه فلان کشور !
ایا نمیتونستند ؟؟
پس کسی که خودش این کارو کرده چطور میاد از این قضیه انتقاد میکنه ! حرفم اینه !

95.38.169.223
جمعه 8 اسفند 1393 - 19:48
علی سپهرطبری

چاووشی پرست
ملودی این قطعه برگرفته از یک قطعه فرانسوی با صدای یک خواننده معروف و مشهور است و صد در صد کاور است.»
علی گفت از کدوم کشوره
کاش به جایه تخریب و حرفایه بچه گانه مصاحبه رو تا اخر میخوندی

151.245.11.125
یکشنبه 10 اسفند 1393 - 18:45
حسن عاشق چاوشی

کاش وقتی کامنت میزاشتی از عصبانیتت کم میکردی و کامنت منو درست میخوندی !
من اصلا در مورد این قطعه حرف زدم ایا؟؟؟؟؟؟؟
اول بخون بعد ...

95.38.179.126
چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 09:06

خوشم میاد صادقانه میای میگی کاوره حرف نداری بچه محل عزیزم

چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 09:21

چرا خواننده های پرطرفداری مثل علی لهراسبی و اصحابی ایتقدر کم کنسرت میزارن؟؟؟؟؟ علی اصحابی که فکر میکنم چند سالی هست تهران کنسرت نداده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 09:54

اون موقع ها که محسن یگانه یه کاری و کاور میکرد و 100 تا گوشه می نوشت این قطعه کاور از فلان خواننده خارجی و این همه مصاحبه کرد که بابا کاور کردن بعضی از کارا عیب نیس،همین آقایون با برنامه ریزی یه جریانی راه انداختن برای اینکه بگن محسن یگانه کاراش کاور کرده و یعنی کسی نمیدونه و ما رو کردیم،اصلا کاور خیلی کاره زشتی است!
بعد کم کم توی آلبوم هاشون قطعاتی پیدا شد که آهنگسازش خودشون بودن،اما اتفاقی این آهنگ چند سال پیش توی همین خارج خودمون،یکم اونطرف تر ها ساخته شده بود،اتفاقی بوده ها باورکنید!
بعد آقایون حالا فهمیدن کارو کردن ایراد نداره،هرچند هنوز هم سازنده رو نمیزنن،فقط برای حفظ آبرو میگن کاورها!
آقای اصحابی بزرگوار،اینقدر اون زمان برای محسن یگانه حاشیه سازی و جنجال کردی،فقط یه سوال دارم ازت.
الان تو کجایی و محسن یگانه کجا؟
شما الان تازه فهمیدین کاور انگاری چیزه بدی هم نیس هان؟
محسن یگانه جز مشاهیر سالن نوکیا بعد از،یانی و خیلی دیگه از بزرگای موسیقی دنیا ثبت شد و جایزه گرفت.
تو کجا و محسن یگانه کجا؟
رفت آمریکا 10 روز کنسرت بزاره،دو ماه نزاشتن بیاد.
ببینید کلا ما هواداری محسن یگانه به هیچ وجه نیازی به بحث کردن با هیچکسی رو نداریم،فقط اینا در مورد شما مونده بود که باید میگفتم،ما بحث نداریم چون نیازی به ثابت کردن استعداد محسن یگانه نداریم، چون به دنیا ثابت شد...

چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 13:26
حسین طفل رضیع (عشق فقط علی اصحابی)

داداش با کی کار داری؟؟؟؟
اشتباه نیومدی این پست واسه اهنگ علی اصحابی نه واسه کسه دیگه
شما هوادارای محسن یگانه باخودتون درگیرید خودت اومدی نظر گذاشتی دوباره خودت میای جوابه خودت و میدی خداییش کی اصلن پایه محسن یگانرو وسط کشید
ولی بازم خداروشکر که علی اصحابی آهنگ دادنی شماها یه فرصت پیدا میکنید که بیایید از خوانندتون تعریف کنید
ولی داداش تابلو معلومه دارید حسودی میکنید

2.191.81.217
چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 13:42
حسین طفل رضیع (عشق فقط علی اصحابی)

فک نکنمبه ما ربطی داشته باشه که کی بعداز کی رفت تویه سالنی جایزه گرفت یا کی ده روز پشت سرهم کنسرت داشت بعد اومد بیرون
اون موقع که علی اصحابی سی روز پشت سرهم اجرا داشت شما کجابودی اون موقع که تیزرش فقط تیزر البومش سه میلیون بازدیدکنند داشت شما کجا بودی
داداش فقط دنبال حاشیه اید نکنید این کارارو زشته
خب الان علی اصحابی تو خونشون نیشسته تو با کجا بونش چیکار داری
میگم درگیرید قبول نمیکنی که
همه میدونن داش علی دنبال حاشیه نیست یکی از ارومترین خوانند ه هاس که باهیشکی کاری نداره اونوقت شما اومدی واسه این که خوانندت و بزرگ جلوه بدی داری میگی علی اصحابی واسش حاشیه سازی کرد
نه داداش اشتباه گرفتی

2.191.81.217
چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 16:03
طرفدار اصحابی

اصحابی همون زمان گفت که کاوره شما بعدا فهمیدی مشکل خودته . اصحابی اینقدر بیکار نیست که واسه یگانه حاشیه درست کنه یگانه هر رووووززز یه حاشیه ای واسه خودش داره اون از پستای فیس بوکش و اینستاش و .... واسه کنسرت هم ، هر کی اجراهاش زیاد باشه دلیل نمیشه که خواننده ی خوبیه یگانه همیشه با اجراهاش مردم و شاد میکنه یا شعر یادش میره یا ..... پیشنهاد میکنم اجرای جدیدشو ببینید منو که خیلی شاد کرد خخخخ
جالبه که کلی سخنرانی میکنی بعد میگی به هیــــــچ وجه نیازی به بحث کردن نداری خیلی جالبه

2.182.85.140
چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 20:21
علیرضا صاحبی(اصحاب علی اصحابی)

بچه ها درست اومدم ؟؟؟ این پست مربوط به آهنگ حنجره طلاس واقعا؟؟؟ یا این آقا درست اومده!!!
یه جوری خودشو قاطی کرد انگار اونی شعر یادش رفت یگانه نبود!!!!!!!!!!!!!!

5.233.55.216
پنجشنبه 7 اسفند 1393 - 00:19
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

دوست عزیز
اولا علی اصحابی اگه به دنبال حاشیه سازی بود نمیرفت توی کنسرت یگانه! اما یگانه در جواب این کاربزرگ علی اصحابی، اظهار نظر فرمودند که علی اصحابی از من عذرخواهی کرده! حالا خودت بگو کی دنبال حاشیه سازی بوده؟
علی اصحابی همیشه اگه کاری رو کاور کرده با صراحت و جرات اعلام کرده که این اهنگ صد در صد کاور است! اهنگ مسافر هم از طریق سایت رسمی خودشون اعلام کردن که کاور هستش ولی فرهنگ و ارشاد اجازه نداده که نام صاحب اثر اصلی روی کاور حک بشه. اما فرق علی اصحابی با اقای "دروغگو" اینه که علی اصحابی بدون ترس اعلام میکنه که کاور کرده اما اون اقا خیلی ریلکس جلوی اهنگ سکوت مینویسه : (( تنظیم کننده؛ محسن یگانه!!! )) بله اقا ! کاور کردن با ذکر منبع کاملا مجازه اما اقای یگانه اثار دیگران رو میزنه به نام خودش و اینه که بده...! علی اصحابی داره روز به روز پیشرفت میکنه و فانوس ها و دیره ها و میشد که ها رو روانه ی قلب مردم میکنه و اقای دروغگو هم باید هنوز در باد اهنگ سکوت بخوابه! اونم با تنظیمی که از کوشان حداد دزدیده شد... و تکرار تاریخ شد... مانند اخه دل منی که از علی اصحابی دزدیده شد...
در مورد کنسرت هم نه تنها محسن یگانه، بلکه هر خواننده ای از ایران در کشورهای خارجی کنسرت برگزار کنه با استقبال ایرانی ها موجه میشه و این چیز عجیبی نیست. مثل کنسرت علی اصحابی و بنیامین در استرالیا... البته من یه پیشنهاد به اقای یگانه دارم این که قبل از برگزاری کنسرتاش چند بار شعرهای خودش رو یه دور بخونه تا اینقدر وسط اجرا شعرهای خودش یادش نره!
موفق باشی

46.224.102.25
پنجشنبه 7 اسفند 1393 - 18:42
غبارسربی

ساسان ارین برو بخون حرفهایی که یگانه در مورد اهنگ سکوت گفته چی بوده بعد بیا انگ دروغگو بودن رو بهش بچسبون.
اینم بدون اگه کوشان اون تنظیم رو کامل انجام میداد خودش رو به اب و اتیش میزد چون اخرین اهنگ مگاهیت موسیقی کشورمون همون سکوت بود که هنوزم که هنوزه شنیده میشه و اینکه سکوت اگه موندگار شد بخاطر ترانه و اهنگسازی و اجرای فوق العاده یگانه بود به همراه تنظیمی که ردپایی از کوشان توی اون دیده میشد.
مشکل ما اینه که عادت نداریم نیمه پر لیوان رو ببینیم.
شما هم برو به خوانندت برسون که بدون کوشان هم زندگی جریان دارد.

2.179.39.134
پنجشنبه 7 اسفند 1393 - 21:26
حسین طفل رضیع (عشق فقط علی اصحابی)

داش غبار شما اگه البوم فانوس و گوش کرده باشی میفهمی که واقعن زندگی بدون کوشانم جریان داره
بعد یه چیزی اخه دل من واسه چه سالیه فک کنم ده یازده سال پیش داداش شما اگه اینجوری بخواید پیش برید من فک کنم پسر ه علی اصحابیم اهنگ بده شماها بیایید زیر اهنگ نظر بدبد بابایه تو نباید اخه دل من و میخوند داداش به خدا زشته تموم شد رفت اون قضیش به جایه این حرفا بیایید بنویسید من خوشم نیود خدافظ

2.191.82.244
جمعه 8 اسفند 1393 - 10:32
Mehdi Mika

آقا عدالتتون تو ثبت نظرات کجا رفته؟! اومده هر اهانتی که خواسته کرده نظرشم ثبت شده بعد جوابیه من ثبت نمیشه! اگه کامنتای حاشیه ای رو ثبت میکنید باید به طرفای مقابلم اجازه جواب دادن بدین
اما استاد آرین!کاذب اون کسی هستش که کار دیگرانو به اسم خودش میزنه! ملودی مسافر یک کاور صد در صد بود که خواننده مورد علاقت مثل مرد نوشته آهنگساز علی اصحابی! این بهونه های اجازه ارشاد و اینارم به یه بچه 2 ساله بگی میخنده! چطور یگانه میتونست بنویسه برگرفته از یک قطعه یونانی ولی اصحابی نمیتونست؟ نه عزیزم! این آقا اون موقع فک میکرد حالا ما میزنیم به اسم خودمون، کی به کیه! که بعدها متوجه شد ملت انقدم پرت نیستن!
اتود اولیه تنظیم میدونی چیه؟!! بعید میدونم! اتود اولیه تنظیم سکوت مال کوشان بود که وسط کار به شکل کاملا غیرحرفه ای ول کرد و رفت و بقیه تنظیم رو خود یگانه انجام داد
"کاور کردن با ذکر منبع کاملا مجازه" این جمله شماست که نشان از ناآگاهی شما داره! کاور با اجازه صاحب اثر مجازه مثل کاری که یگانه تو آلبوم آخرش واسه ملودی قطعه نرو انجام داد و اجازه رسمی گرفت از صاحب اثر! خدارو هزار مرتبه شکر یگانه هر کار کاوری انجام داده بارها گفته که کاور بوده
در مورد کنسرت همین بس که چند وقت پیش اجرای افتضاح ایشون و گروهشون سوژه خیلی از سایتا شد! ایشون اول تو مملکت خودمون اجرای خوب بذارن بعد...
در مورد آخه دل من هم هر کی یه خرده موسیقی رو دنبال کنه و بفهمه میتونه متوجه بشه که این ملودی ساخته محسن یگانس! حالا خوانندتون از این کار خوشش اومده کاورش کرده ولی کاش اجازه میگرفت! البته بعدش با رفتن به کنسرت یگانه مراتب عذرخواهی خودشو اعلام کرد
در مورد موسیقی هم به هیچ عنوان علی اصحابی رو در سطحی از هنر نمیبینم که بخوام با یگانه مقایسش کنم! علی اصحابی سر جمع تو کل دوره کاریش 5 تا کار سطح بالا هم نداشته! روز به روزم سیر نزولیشو داره طی میکنه که نمونشم همون آلبوم آخرش بود که به زور توش دو تا قطعه خوب پیدا میشد که اونم به لطف کوشان بود

194.225.6.204
جمعه 8 اسفند 1393 - 20:08
علی سپهرطبری

مهدی خان چقد تو شوخی عمو ون فردا مدرسه داری برو بخواب

151.245.11.125
جمعه 8 اسفند 1393 - 22:32
anisa

دوست عزیز خانوم/آقای محترم غبارسربی !!
من 100% درصد حرف شمارو قبول دارم که سکوت همچنان جریان داره من خودم به شخصه سکوت رو روزی 100 بار میشنوم بابت اینکه یه فیلمی ساخته شده رده سنی 2 تا 7 سال و خواهر بنده روزی 100 بار اینو میبینه و شاهکاره سکوت بارها در فیلم کودک پخش میشه بچه ها ازش لذت میبرن :))))
موزیک ما تااااییید لطفا !!! دفعه پیش تایید نشد اینبار تایید شه با تشکر

151.240.173.131
شنبه 9 اسفند 1393 - 00:15
anisa

جناب مهدی خوبه چندتا نکته رو عرض کنم :
1.برادر یه لیوان اب بخور فکر نمیکردم وقتی حقایق رو بدونی برافروخته بشی
2.شما هوادار یگانه هستی و انتظار بیشتری ازت نداریم. یگانه که بزرگ شما بود لطف بزرگ علی اصحابی و مردانگی علی اصحابی رو زد به پای عذرخواهی! شما که دیگه فقط یه هوادار هستی نه بیشتر... معنی بزرگ منشی رو درک نکردی پس فکر کن اون کار به معنی عذرخواهی بوده
3.اگه داستان قطعه سکوت به همین راحتی بود اونقدر جنجال به پا نمیشد مهندس جان! فقط یه دزدی ساده انجام شده اونم از جانب کسی که سابقشو داره
و در انتها‬ تو با یه جمله (سطح هنر) رو تعریف کن بعد بگو علی اصحابی در اون سطح هست یا نه. خدا رو شکر آلبوم دیره اونقدر خوب هست که کلی رکورد زد و خیلی از جاست یگانه ای ها رو معترف کرد به بالا بودن سطح آلبوم. به حدی که دوستان جاست یگانه ای مدافع آلبوم دیره شدند در برابر تخریب گران! این رو به عینه میتونی توی تاپیک البوم دیره ببینی
حالا شما بگو البوم ضعیف بوده مگه چیزی عوض میشه

151.240.173.131
شنبه 9 اسفند 1393 - 00:34
sahar N

فکر کنم بهتون برخورده گفتیم آقای دروغگو!!!!!!
ولی خب شما ادمی که کار یکی دیگه رو برمیداره به اسم خودش پخش میکنه چه اسمی براش میذارین؟؟؟!!!
آقای اصحابی تو معرفی هر دو کار مسافر و خاطرات خوب اعلام کردن که کار کاور هست . سره آخه دله منم که بحثی نیس دوستان کاملا بهتون توضیح دادن :)
یگانه گفت کارش برگرفته از کار یونانیه!!!!! خب جناب اصحابی هم ذکر کردن ملودی فرانسویه!
به نظرم شما دنبال اینی فقط اظهار وجود کنی نه نظر دادن !!!
خب به کامنت میذاشتی مینوشتی حاضر :))

91.99.196.101
شنبه 9 اسفند 1393 - 18:36
Mehdi Mika

اولا عرض کنم که بنده هیچ توهینی به علی اصحابی نکردم و اونچه که گفتم عین واقعیته
ثانیا بارها گفتم که سایت پر شده از یه عده کودک که هیچی از فرهنگ هواداری نمیدونن
دوتا کامنت اول اونقدر کودکانه بود که حتی ارزش جواب دادن هم نداره
اما یک بار دیگه در مورد قطعه سکوت حرف میزنم! اگه کسی بخواد بفهمه مطمئنا با همین توضیحات میفهمه! اگرم نخواد که دوباره میاد به هنرمند کشورش انگ دزدی میزنه! اگه تنظیم سکوت مال کوشان بود پس چرا خودش همچین ادعایی نکرد؟! چرا نرفت شکایت کنه؟ چون خودشم میدونست کارش غیرحرفه ای بوده بنابراین ادعایی نداره! ضمن اینکه بازم میگم بخش اعظم تنظیم این قطعه رو خود یگانه انجام داده! اگه کوشان کل این تنظیم رو انجام میداد مطمئنا ریزه کاری های بیشتری رو تو تنظیمش میشنیدیم و کیک و بیس هم بهتر میشد قطعا
سایر صحبت ها که انقدر چیپ بود جواب ندم بهتره! آلبوم دیره! رکورد شکنی؟! پیشرفت! شاد باشید با همین سطح از موسیقی
اما خانوم سحر! شما چون ادبیاتت نرمال بود با ذکر اسمتون جوابتون رو میدم! ببین خانوم محترم! خیلی ناپسنده که بیای به هنرمند کشورت تهمت بزنی و دروغگو خطابش کنی! اونم کسی مثل یگانه که همه کسایی که باهاش کار کردن و یا حتی یه بار باهاش برخورد داشتن میدونن چه قدر آدم بی شیله پیله ایه
اصحابی زمان انتشار قطعه مسافر نگفت که کاور شده کار!! در ضمن منظورم از ذکر کردن، قطعه مسافر بود نه قطعه اخیر ایشون
اما در مورد دوتا جمله آخر! بنده جزو قدیمیای این سایتم! زیادم گذاشتم، هرچند یه مدته که به دلیل همین دست ادبیات سخیف دیگه کمتر میام اینجا اما اینبار به دلیل توهین های عجیب یه عده مجبور شدم که جواب بدم! حالا اگه شما انقد پایین فکر میکنی که به نظرت یه آدم با کامنت گذاشتن تو یه سایت قصد اظهار وجود داره مشکل من نیست
اما موسیقی ما
آقا من چندین و چند بار تذکر دادم که خواهشا تو ثبت نظرات دقت بیشتری کنید! واقعا واسه سایت به این خوبی و به روزی خوب نیس که کامنتراش یه عده...
من خیلی وقته دیگه اثری از بچه های قدیمی سایت نمیبینم! این چه معنی میده؟!معنی خوبی نداره قطعا
امیدوارم که رسیدگی کنید به این وضع
بازم ممنون از زحماتتون

194.225.2.230
شنبه 9 اسفند 1393 - 22:07
sahar N

آقای مهدی عزیز شما دقیقا تعریفتون از توهین چیه برادره من؟
گذشته ها گذشته و من نمیدونم چرا به جای اینکه دلسوزانه حمایت کنیم از خواننده های کشورمون و قصد تخریبشون رو داریم!!!
علی اصحابی خوشبختانه از همه سنین طرفدار داره و عده ی انگشت شماری هستن که میان اینجا و کامنت میذارن.
خیلی خوشحال میشم بجای توهین و تخریب کار خواننده ها و اینکه رو به روی هم بایستیم و بهم چنگ دندون نشون بدیم در کنار هم باشیم و کمک کنیم به پیشرفت این عزیزان!
خود اقای اصحابی پیش قدم شدن برای ختم این قائله و متاسفانه جوره دیگه برداشت شد
ادامه این بحث بیخوده بجای کینه ورزی و توهین و ایرادگیری های بیخودی نظرات سازنده ارائه بدیم بهتر نیس؟

212.111.42.226
شنبه 9 اسفند 1393 - 22:47
ساسان آرین (اصحاب علی اصحابی)

دوست عزیز سلام
من بیش از 5سال هست که توی این سایت فعالیت دارم... شما یه دور برگرد نظر خودت رو بخون ببین لحنی که به کار بردی بهتر از لحن بقیه است؟! خرماخورده منع خرما نمیکنه که عزیزدلم! موزیک ما اگه به پیشنهاد تو توجه کرد و دقت بیشتر در ثبت کامنتا داشت اولین نفری که کامنتش ثبت نمیشد خود شما بودی نه اون دوستانی که خیلی محترمانه کامنت میذارن و تایید نمیشه... پس لطفا ادعای لحن خوب و ادبیات نداشته باش
داستان قطعه مسافر هم داره تکراری میشه چون چندین و چندبار هم من و هم دیگر دوستان که اطلاع داشتن عرض کردیم که علی اصحابی در سایت رسمی خودش رسما اعلام کردن که قطعه ی مسافر کاور می باشد... وقتی اعلام کرده دیگه بحثی نمیمونه. مگر اینکه یه عده متوجه نشن یا...!
داستان قطعه سکوت هم کاملا مشخصه و همه با خوندن مصاحبه های کوشان حداد عزیز میتونن متوجه بشن که داستان از چه قرار بوده و اقای یگانه از چه حربه هایی برای حذف نام کوشان حداد و تملک تنظیم سکوت استفاده کردند. بهت حق میدم که وقتی این حقایق رو ببینی داغ کنی و حرفایی بزنی که فقط خودت قبولش داری و بعدشم ادعای فرهنگ و ادبیات صحیح داشته باشی...! ما از کارهای علی اصحابی لذت می برسم و شما از کتسرت های مضحک اقای یگانه! مثل اون کنسرتی که شعرش یادش رفت! یا همین تازگی ها توی کنسرتی که رفت بطری آب رو برداشت و از آهنگ جا موند و ما رو یه دل سیر خندوند! دمش گرم... ما هم لذت می بریم وقتی اینا رو می بینیم. محسن یگانه کسی هستش که تقریبا با تمام هنرمندان این خطه بحث و دعوا داشته و در پایان همه ی این عزیزان رو به عذرخواهی متهم کرده! از علی اصحابی گرفته تاااا کوشان حداد و فرزاد فرزین و .. و ...! کسی که اهل موسیقی باشه میدونه کی اهل حاشیه اس کی سرش تو کار خودشه و قطعات دزدی شده رو به دزدان تقدیم میکنه... در هر حال ازت تشکر میکنم که اینجا حضور داری ولی راهکارهایی که برای تخریب به کار گرفتی قدیمی شده و پیشنهاد میکنم کمی آپدیت باش!
موفق باشی دوست عزیز

151.240.173.131
یکشنبه 10 اسفند 1393 - 18:02
Mehdi Mika

خانوم سحر! یه دور دیگه نظر منو بخونین و بگین کجاش توهین کردم؟! من فقط واقعیت هارو گفتم و نظر خودمو در رابطه با سطح موسیقی علی اصحابی
"چرا به جای اینکه دلسوزانه حمایت کنیم از خواننده های کشورمون و قصد تخریبشون رو داریم!!!" این جملتون قشنگ بود واقعا! چیزی که خود من بارها و بارها تو این سایت گفتم! اما متاسفانه هم قطارهای شما انواع و اقسام توهین رو به یگانه کردن! منم اگه جواب دادم فقط به دلیل حمایت از شخص یگانه بود نه تخریب اصحابی
اما استاد آرین! شما نگاهت به مقوله موسیقی خیلی نگاه محقرانه ایه متاسفانه
من شاید لحنم تند بود اما هرگز توهین نکردم و از کلماتی مثل دروغگو و دزد و ... واسه یه هنرمند استفاده نکردم کاری که شما و دوستات خوب انجامش دادی
اونایی که منو میشناسن میدونن اهل تخریب نیستم اما اگرم بودم کسی مثل علی اصحابی رو تخریب نمیکردم چون ایشون هنرش قابل مقایسه با یگانه نیست! میتونم اینجا از نظر فنی 10 خط بنویسم که چرا اصحابی در حد یگانه نیستش اما با این کارم تنها و تنها شان هنری محسن رو میارم پایین بنابراین همچین کاری نمیکنم
شمام ظاهرا روش های توهین و تخریب رو خیلی خوب بلدی که پیشنهاد آپدیت شدن تو این زمینه رو به دیگران میکنی اما این کارا در شان یک مخاطب موسیقی واقعی نیست
فقط یه چیز دیگرم بگم! محسن یگانه شعرش یادش رفت قبول! اتفاقیه که واسه هر کسی ممکنه بیفته تو دنیا! اما همین سال پیش جایزه بهترین اجرای زنده رو گرفت! کنسرتاش تو کل ایران جای سوزن انداختن نداره! تو آمریکا که رکورد شکنی کرد و و و
اما محسن یگانه فقط بیاد رو سن 2 ساعت نفس بکشه و بره بازم بهتر از اونه که بیاد تو یه برنامه تلوزیونی زنده با پلی بک اداهایی رو دربیاره که مضحکه خاص و عام بشه! اگه محسن یگانه همچین حرکات خز و چیپی رو انجام میداد من دیگه حتی روم نمیشد بگم طرفدارشم
خوش باشی گلم

194.225.1.168
دوشنبه 11 اسفند 1393 - 18:16
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

برادر عزیزم!
من ارادت دارم خدمتت! ولی مشخصه کی بحث رو شروع کرده پس لطفا ادعا نکنید که فقط دفاع کردی و حمله ای نداشتی! اتفاقا تمام حمله ها از جانب شخص شخیص شما بوده...

تو اگه میتونستی ثابت کنی که یگانه از لحاظ فنی بالاتر از علی اصحابی هست هرگز دریغ نمیکردی همونطور که برای تخریب علی اصحابی دریغ نکردی! علی اصحابی سطح موسیقیش مشخصه و خدا رو شکر تا اینجا رو پای خودش واستاده و خیلی ها رو به موسیقی ایران معرفی کرده... مثل بعضیا نیست که با (( پشت صدا بودن برای چاووشی )) کارش رو شروع کنه و به شهرت برسه...! نه آقا دقیقا برعکس. علی اصحابی خیلیا زیرصداش بودن اما اقای یگانه زیرصدای چاووشی و فرزاد فرزین عزیز بوده! بعد ها هم که یگانه تصمیم گرفت مستقل کار کنه با تنظیم کوشان حداد دوباره اعتباری پیدا کرد و بعد از قطعه ی سکوت با تنظیم استاد کوشان حداد دیگه حرفی برای گفتن نداشته...! بله اینه فرق علی اصحابی و محسن یگانه؛ علی اصحابی کوشان حداد رو وارد موسیقی ایران میکنه و محسن یگانه با نردبانی به نام کوشان حداد اعتبار کسب میکنه و جز قطعه ی سکوت حرفی برای گفتن نداره.
اجرای علی اصحابی یک استثنا بود اونم بخاطر مشکلاتی که صدا و سیما داشت و فقط یک بار اتفاق افتاد و واقعا اتفاق بوده اما اقای یگانه ماشالا هیچ کنسرتی ندارن که شعرش یادش نرفته باشه...! بحث اتفاق با عادت فرق داره! و در پایان از سایت موزیک ما تشکر میکنم که آهنگ خاطرات خوب رو کلا از لیست آهنگ های سایت حذف کرد همونطور که اسم آلبوم دیره رو قبل از گذشت ۶ماه از بین برترین ها برداشت. واقعا ممنونم که مثل همیشه هوای علی اصحابی رو دارید
کمال تشکر رو دارم
خسته نباشید
موفق باشید

46.224.200.214
دوشنبه 11 اسفند 1393 - 21:20
Mehdi Mika

خیلی حرفات بی ارزشه جدا! ناراحت نشی ها! ولی واقعا سطح صحبتات خیلی پایینه
آخه توضیحم بدم فایده نداره! چیزی از موسیقی متوجه نمیشی ک بخوام دربارش حرف بزنم
محسن یگانه با ساختن ملودی نشکن دلمو و گفتن شعرش شروع کرد! کاری که هنوزم همه گوشش میدن
زیرصدای فرزین؟!! واقعا انقد پرتی یا خودتو زدی به پرتی؟!فرزاد فرزین خودشم بارها گفته که یگانه تو مسیر کاریش خیلی بهش کمک کرده! چن چندی با خودت؟!
برو همون علی اصحابی رو گوش بده که تو کل دوره کاریش یه ملودی درست و حسابی نتونسته بسازه
بیشتر از اینم وقتمو واسه صحبت های صد من ی غاز شما دوست عزیز تلف نمیکنم
خوش باشی

194.225.11.51
سه شنبه 12 اسفند 1393 - 14:50
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

وقتی جوابی برای گفتن نداری حرفای من میشه صد من یه غاز!
عزیز من! بله هنوز اون اهنگی که محسن چاووشی و فرزاد فرزین خوندن رو یادم نرفته... مگه بت نگفته بودم بی تو روزگار من تیره و تاره... همون که یگانه پشت صدای فرزاد و محسن چاووشی قرار گرفت و فقط از اون پشت میگفت هاااای آاااای! همین...!
الانم که دیگه هنرش ته کشیده مجبوره توی شبکه های اجتماعی زبونک بندازه و عکس خودش رو با افتخار در حال زبونک انداختن پخش کنه و چهارتا هوادار مثل تو هم قربون صدقه ی زبونش برن! اینه هنر یگانه! البته محسن یگانه هواداران فهیمی هم داره که این کار های بچگونه رو محکوم کردن و انتقاد خودشون رو اعلام کردن!
یه آدم منصف پیدا بشه بگه اکت های علی اصحابی ناهنجار تر هستش یا زبونک های اقای یگانه؟!
حرفی نیست...
بدرود

46.224.42.63
سه شنبه 11 فروردین 1394 - 12:38
محمدحسین

این جوابم یه هدیه از طرف من به هواداران محترم علی اصحابی .... محسن یگانه ؟؟؟؟؟؟ محسن یگانه فقط به خاطر شباهت صداش با شادمهر مشهور شد میدونستی؟؟؟؟؟ محسن یگانه اوایل که آهنگاش قشنگ بود فقط بخاطر هنر محسن چاووشی بود .... از چاووشی جدا شد فکر کرد تنهایی میشه سوپر استار ایران !!!!!!! از آلبوم فوق العاده ضعیف حباب معلوم بود چقد استعداد داره (اون کلاهه لبه دار گنده رو میزاری روی سرت نشناسنت!!!) و در ضمن اگه استعداد داشت ، آهنگاشو با اف ال استودیو تنظیم نمیکرد !!!!! به محسن یگانه هم بگید صداش رو با دستگاه تنظیم نکنه ! اگه صدای خودش نیست از موسیقی پاشو بزاره بیرون ...... علی اصحابی واسه خودش کَسیه !!!! محسن یگانه جلوش هیچ مورچه هم نیست..... از طرف هواداران سلطان احساس مجید خراطها

5.234.204.120
چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 10:06

بسیار زیبا و شنیدنی بود
موفق باشی علی جان

چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 12:50

خیلی خیلی زیبا بود مرسی علی جان امیدوارم بقیه هم یاد بگیرن بگن کار کاوره نظر بقیه هم اصلا مهم نیست طرفدارا بیشتر از صدات عاشق اخلاقتن
طــــــــــــــــــــرفدااااااااااااااااااااارتــــــــــــــــــــــــــم تـــــــــــا ابــــــــــــــــــــــــد
علـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی اصحــــــــــــــــــــــــــــــــابی
عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــاشقتم

چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 13:34

ما هوادا ای داش علی خیلی مودبیم لطف کنید هوادارای خواننده های دیگه بی احترامی نکنید این بی احترامیا فقط خوانندتون و خراب میکنه
بعضیا میان حسودی میکنن قبول اشکال نداره داداش من تو که داری حالا نمیگم چی واسه چی میای خوانندت و خراب میکنی میری یعنی چی به جای این همه تعریف و تمجید از خواننده ی مورد علاقت یدونه مینوشته اقا کاور کردن اشتباهه یا اصلا نظر نمیزاشتی کسی مجبورت نکرده بود
واقعا جای تاسف خوردن داره

چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 14:41

علی جون دمت گرم خیلی عالی بود....
دوست عزیزی که میفرمایید علی آهنگ آخه دل منو کاور کرده(با اینکه از این ماجرا چند سالیه که گذشته) اولا داش علی این آهنگ رو زودتر از آقا محسن دادن ولی چون محسن معروف تر بود همه کاسه کوزه ها سر علی شکست.
خواهشا افرادی که از علی جون بدتون میاد نه نظر بزارید و نه آهنگاشو گوش ندین چون گوش کردن به صدای داش علی لیاقت میخواد.

چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 15:43

این بارم مثله همیشه علی اصحابی کارش فوق العاده بود.... علی خیلی آقاست که بار صداقت داشته و گفته این کار کاوره ولی بعضیا واقعا شعور درک این صداقت رو ندارن... تو دنیای موسیقی که هرکسی داره تلاش میکنه کارای یکی دیگه رو به نام خودش ثبت بکنه واقعا کار علی جای تحسین داره با اینکه خیلی از شنونده ها لیاقت شعرهای علی رو ندارن و همش دم از خواننده هایی میزنن که کاراشون هیچ ارزشی نداره... به نظرمن تا وقتی که هر شنونده و خواننده ای طرز فکرش قدیمیه و چنین انرژی و کارای علی رو نمی پسنده جامعه موسیقی پیشرفت نمیکنه.... دوستان لطقا طرز فکرهاتون رو آپدیت کنید!!! تا چقدر میخواین گوشه ی خونه بشینین و از سبک ها و کارای مدرن بی خبر باشین؟؟؟؟ برین کنار خواننده های مورد علاقتونم ببرید کنار بزارین باد بیاد و علی به همه نشون بده موسیقی چیه.... شماها لیاقت شنیدن کارای علی رو ندارین دیگه اون از عهده ی من خارجه اون از بی سلیقگی شماهاست!!! عشق است سلطان صدای ایران علی اصحابی....

پنجشنبه 7 اسفند 1393 - 00:49

چقد دلنشین بود...

پنجشنبه 7 اسفند 1393 - 09:34

موسیقی ما چرا نظرم تایید نشد !!?! این همه آدم هرچی گفتن موردی نداشت فقت حمایت من از خواننده محبوبم ایراد داشت ?! این همه توهین به آقای اصحابی موردی نداشت حمایت من مورد داشت ?! ممنونم واقعا
مثه اینکه فقط باید بیایم بگیم آهنگ عالی بود و بریم چشممونم رو حرف بقیه ببندیم

پنجشنبه 7 اسفند 1393 - 12:56
طرفدار اصحابی

نظر ما هم از چند تا یکیش تایید میشه !!!!!! دلیلش چی میتونه باشه !!!! ظاهرا کسانی که توهین میکنن نظرشون بیشتر ارزش داره ....

2.182.71.152
پنجشنبه 7 اسفند 1393 - 18:37

جا داره یه نکته همیشگی رو بگم اینکه آقای عزیز / خانوم محترم دوست نداری گوش نده :|
خداا شااهده کسی چاقو زیر گردنت نذاشته بیا علی اصحابی گوش بده !! علی هوادارای خودشو داره اینو آمار دانلود دموی آلبوم تیزر و... نشون داده که حرفی درش نیست !!!!
دوم خواهشا موقع الکی نظر دادن و رو هوا حرف زدن اسم خواننده کنار اسمتون نزنید اون خواننده بندخدا گناهی نداره بخاطر داشتن همچین هوادارایی آبروش بره !!
جریان اجرای میشد که هم خیلیییی جالب شده اصن !!! مثه جریان 6تاییاس :|
تیم x قهرمان جام حذفی میشه اونوریا میگن 6تاییا :|
تیم دربی میبره اونوریا میگن 6تاییا :|
هرچی میشه چون حرف دیگه ای ندارن میگن 6تاییا :|
حالا جریان این اجراس !! علی آلبوم میده سطح بالا میده میگید اجرا میشد که :|
آمار دانلود کاراش بالا میره میگین اجرا میشد که :|
آهنگ میده با روان آدم بازی میکنه شما میگید اجرا میشد که :|
خدایی علی این اجرا رو نداشت چی میگفتید ?!
خیلی دلم میخواد اجرای جدید آقای م.ی رو نگاه کنید ببینم راجب اونم میگید ?!
راجبه آهنگم حرفی نیست معلومه عالیههه :)))

پنجشنبه 7 اسفند 1393 - 21:50
حسین طفل رضیع (عشق فقط علی اصحابی)

افرین
دمت گرم
عجب چیزی گفتی
خداییش عشق کردم

2.191.82.244
پنجشنبه 7 اسفند 1393 - 19:31

این آهنگ و اجرا و شعر در کنارهم چقدر قشنگ شده ,هرچی گوش میدم کمه

پنجشنبه 7 اسفند 1393 - 20:13

قطعه خوب و زیبایی بود
دمشون گرم
فقط میشه لطفا یکی از دوستان بگه اسم اون قطعه ای که کاور کرده چیه؟خودش که نگفت.اینجا کسی میدونه؟
در ضمن اینایی که میگن ارشاد نمیذاره اسم خواننده اونور آبی رو آلبوم نوشته بشه.....یه نگاه به پشت کاور آلبوم رضا یزدانی(سلول شخصی) بکنین.ملودی دوتا از تراک هاش کاوره که اسم قطعه خارجی رو دقیقا دکر کرده.پس ربطی به ارشاد نداره

پنجشنبه 7 اسفند 1393 - 23:19
anisa

دوست عزیز پس چجوریه که آلبوم تصمیم با اینکه شادمهر یک شخص ایرانی بود اسمش درج نشد بعدشم که پخش شد گفتن پوستراشو سریع جمع کنن اون همه هم حاشیه داشت ?! اینکه دیگه یه ترک فرانسوی بود

151.240.173.131
جمعه 8 اسفند 1393 - 17:28
Plaster Pate (چاووشیست)

دوست عزیز!
شادمهر آلبومش تو ایران مجوز نگرفت و ممنوع الصدا و تصویر شد بعد پاشد از کشور زد بیرون.خب معلومه ارشاد اسم همچین کسی رو مجوز نمیده که نوشته بشه.ولی این خواننده فرانسوی نه ممنوع التصویره نه ممنوع الصدا.ایرانی هم نیس که ایرانو ترک کرده باشه.اینکه خارجیه دلیل نمیشه که مجوز ندن.مگر اینکه حاشیه ای چیزی داشته باشه.مثلا چمیدونم تو فیلمای مورد دار بازی کرده باشه یا به اسلام توهین کرده باشه و از این چیزا
حالا اصن کسی میدونه اسم این خواننده فرانسوی رو؟من میخام برم آهنگ اصلیش رو هم گوش بدم.اگه کسی میدونه لطفا اسم تراکش رو بگه.ممنون!

37.255.71.126
جمعه 8 اسفند 1393 - 20:07
mahdi mh

ملودی کار برگرفته از اهنگ "حرف هایی با پدرم از سلین دیون" هست دوست عزیز

5.237.4.2
جمعه 8 اسفند 1393 - 20:18
علی سپهرطبری

بنده خدا چرا از خودت حرف در میاری شادمهر اصلا ممنوع الفعالیت بود درست
ولی اگه می خوای معنی های دقیق کاور رو بفهمید موزیک چار دیواری محسن چاووش و
see you again مایلی سایرس مقایسه کنید .....
و کلام اخر اینه که پست ترین کار دنیا اینه که برای اینکه خودت بزرگ بشه بخوای کسی دیگه ای رو کوچیک کنی.....

65.49.68.194
شنبه 9 اسفند 1393 - 01:33
حسن عاشق چاوشی

طرفدار اصحابی
محسن چاوشی رسما اعلام کرد که اشتباه کردم !
ولی خوانندت بعد از کاور کردن قطعه مسافر و همچنین دزدیدن قطعه اخه دل من
میاد و میگه خواننده های دیگه کاور میکنن و کار خیلی بدیه ها :))
اره عزیزم محسن فقط یه بار اشتباه کرد و خودش هم گفت که اشتباه کرده و پشیمونِ
ولی خوانندت چی؟
سر قضیه اخه دل من همچنان برادعای خنده دار مالکیت خودش موند و کوتاه نمیومد
البته رفت پیش محسن یگانه و عذرخواهی کرد ولی بعدا گف کی ؟ من ؟ منو عذر خواهی ؟ :)
و اومد به شکل خنده داری زد زیر همه چی :)

سر قطعه مسافر هم که عذرخواهی ای در کار نبود :)
برای اینکه از ذهن مزدم محو نشه داره از کاری که خودش توش استاده
و هیچ گاه عذر خواهی نکرد انتقاد میکنه و میگه خواننده هامون کاور میکنن و نمیگن :)

تفاوت اینجاست
حتما تایید کن

95.38.168.129
شنبه 9 اسفند 1393 - 14:15
anisa

جناب عاشق چاووشی !!
خیلی عالی بود مچکر کلی لذت بردم !!! :)))
اول : جریان آخه دل من بارها بیان شد با این حال فکر نمیکنم این موضوع ربطی به هوادارای چاووشی داشته باشه !!
دوم : چراا باید بابت مسافر معذرت خواهی کنه ?! ملودی کاور شد صراحتا اعلام کرد ملودی کاوره ولی به دلایلی در آلبوم ذکر نشد !! اگر قرار بر دروغ و دزدی بود تو سایت رسمی هم اعلام نمیکرد کاوره همه جا میگفت سازندش خودمم !! آقای اصحابی هرجا کاری رو کاور کرد اعلام کرده نمونش همین تایپیکه !!! شما یجوری حرف میزنید انگار گفته ملودی ماله منه :|
سوم : باز هم بحث آخه دل من !! شما درمورد چیزی مال شماست احساس مالکیت نمیکنی !!?!
معذرت خواهی ?! چرا ?! به چه علت باید معذرت خواهی کنه ?! شما هنووز فرق مردونگی و معذرت خواهی و نفهمیدین من حرفی ندارم !!!
علی با این که مقصر نبود یه قدم جلو گذاشت ولی نمیدونست ملت اسم مردونگی و میذارن معذرت خواهی !!
در ضمن کاور کاوره !! چه 1% چه 100% !!
بالاخره چاووشیم کاره کاور داشته !! پس اگر کسی به کاور اعتراض کنه دیگه هواداری چاووشی و یگانه چیزی نگن !!
تااایییید شه لطفا !!

151.240.173.131
شنبه 9 اسفند 1393 - 15:37
Plaster Pate (چاووشیست)

آقا چرا الکی دعوا راه میندازین؟؟
من فقط میخاستم بگم خارجی بودن یک نفر دلیل نمیشه که ارشاد واسه درج اسمش مجوز نده.با این بحث کاور مسافر و آخه دل من و اینا هم که میگین کاری ندارم.چون در جریانش نیستم
در ضمن به هیچ وجه قصد تخریب نداشتم و نگفتم که چرا کاور کرده؟اگه کاور به اینصورتی که آقای اصحابی انجام دادن باشه اتفاقا کار خوبی هم هست(البته نه همیشه).حداقل چارتا ملودی خوب خارجی هم به گوشمون میخوره

37.255.86.46
شنبه 9 اسفند 1393 - 16:06
حسن عاشق چاوشی

دوستت حرف خنده دار زد باید جواب میگرفت!
اینکه رو کاورش ننوشته هیچ بهونه ای قابل قبول نیست و باید عذرخواهی میکرد !
تو سایتش اعلام کرد ؟؟ عموم مردم مگه به سایتش سر میزنن ؟؟؟

رو کاور باید ذکر میکرد که نکرد !

یکی مثل محسن تو کل دورانش فقط یه اشتباه کرد و رسما گفت اشتباه کرده!
ولی خوانندت هیچ وقت نیومد رسما عذرخواهی کنه از محسن یگانه ( البته بصورت خصوصی عذرخواهی کرد که بعدا زد زیرش)
و همچنین نیومد بابت نـنـوشتن اسم اهنگساز مسافر روی کاور عذرخواهی کنه !
تفاوت اینجاست
و خیلی خنده داره که همچین شخصی میاد از دیگر خواننده ها انتقاد میکنه :)))

95.38.179.212
شنبه 9 اسفند 1393 - 17:16
anisa

ببخشید یه سئوال داشتم جناب حسن عاشق چاووشی ?! چرا (( باید )) معذرت خواهی میکرد ?! این باید رو شما مشخص میکنید ?! در ضمن مسافر بارها و بارها در مصاحبه هام گفت شد که کاوره و اینکه شما ندیدی مشکل آقای اصحابی نیست !! همونطوری که آقای چاووشی کاور چادیواری رو هم توی مصاحبه گفت هم از وب سایت !! من از سایت ایشون خوندم !! به قول شما آیا عموم مردم به سایت دسترسی دارند ?!
در ضمن این جریان عذرخواهی پنهانی چیه که هیچکس خبر نداره الا شما ?! جالبه :)))
و اما در انتها این همه خواننده ای کاور میکنن بعدش میگن ببخشید که کاور کردم ?! جناب یگانه بالای 5 آهنگ کاور شده دارن بابت تک تک گفتن ببخشید که کاور کردم ?! یا تو تلویزیون اومدن گفتن مردم اون آهنگ کاوره ?! یا از سایتشون اعلام میشد ?! :|
اگر قرار بر اعلام باشه علی اصحابی هم اعلام کرده !!
موزیک ماا تایید خواهشا !! ممنون

151.240.173.131
شنبه 9 اسفند 1393 - 18:47
Mehdi Mika

یگانه کم بود حالا نوبت چاووشی شد! اینم من به صحبت هات اضافه کنم حسن! چاووشی جدای اینکه اشتباهشو قبول کرد بعدشم نیومد نطق کنه که آقا این کارارو نکنید زشته بده و ...! رطب خورده که منع رطب نمیکنه
واقعا من تصور دیگه ای از معدود هوادارای علی اصحابی داشتم!
واسه اینکه این مشکلات پیش نیاد بهتره هر شخصی هنرمند مورد علاقشو با هنرمندان هم سطح خودش مقایسه کنه
یگانه و چاووشی رهبران موسیقی ایرانن
علی اصحابی هم خوبه ها!! ولی به اندازه خودش

194.225.2.230
شنبه 9 اسفند 1393 - 21:00
علی

طرفدار رهبر موسیقی جهان
شرمنده ها ولی چ خبر از کنسرت م.چاووشی هخهخهخهخهخهخهخهخ

151.245.11.125
یکشنبه 10 اسفند 1393 - 02:37
حسن عاشق چاوشی

دقیقا حرفم همینه مهدی !
خانوم:
خب محسن چاوشی اومد ابراز تاسف کرد و گفت که اشتباه کرده ! کاری که خوانندت نکرد!
توی سایتش گف کاوره ؟؟؟ خسته نباشه .. مگه چن نفر به اون سایت سر میزنن ؟؟

باید روی کاور البوم ذکر میکرد که نکرد ! بنا بر این باید عذر خواهی میکرد که نکرد!
تفاوت اینجاست!

درمورد اخه دل من هم که خوانندتون با رفتن به کنسرت از محسن یگانه عذر خواهی کرد
(البته به شکل خنده داری زد زیرش)

بحث های مختلفی درمورد این قطعه شده و کاملا مشخصِ کی مقصرِ و قطعه متعلق به کیه!
قضاوت با مردم ... والا هیچ احدی رو من ندیدم که این قطعه رو به غیر از محسن یگانه به نام شخص دیگه ای بشناسه!

بعد خیلی خنده داره که این اقا میاد از خوانندگان دیگه انتقاد میکنه با همچین سابقه ای :)

درمورد کاور:
محسن یگانه اگه کاور کرده نوشته که کاور کرده و ایرادی بهش وارد نیست !چون نوشته!
ولی ایراد به شخصی واردِ که اینکارو میکنه بدون اینکه نوشته باشه روی کاور البوم و تازه میاد از خواننده های دیگه انتقاد میکنه که ای وای نباید کاور کنن و از این حرفا :)
تایید

95.38.179.212
سه شنبه 12 اسفند 1393 - 15:28
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

یه بنده خدایی گفت : (( درمورد اخه دل من هم که خوانندتون با رفتن به کنسرت از محسن یگانه عذر خواهی کرد ))
واقعا متاسفم... اصلا حرفم نمیاد! اکثر مردم معنی بزرگتر و کوچیکتر و معنی بزرگمنشی رو درک نکردن! علی اصحابی به عنوان بزرگتر رفت کنسرت اون آقا تا اون همه بحث و جنجال تموم بشه اما غافل از اینکه اون اقا کلا جنجال رو دوست داره و میخواد با این کارها سر زبونها باشه. اون اقا معنی بزرگمنشی رو درک نکردن و حضور علی اصحابی در کنسرتش رو به منزله ی عذرخواهی قلمداد کردن! اما علی اصحابی که دید فایده ای نداره و این اقا کلا خوشش اومده! مصحابه کرد و فرمود: من از هیچ احدی عذرخواهی نکردم. من به دنبال جنجال و حاشیه نیستم و به همین دلیل قطعه ی آخه دل من رو تقدیم میکنم به محسن یگانه! امیدوارم محسن یگانه قطعات بهتری تولید کند تا اینقدر به دنبال این قطعه نباشد! این حرف حرف خیلی سنگینیه که یه عده معنیش رو نفهمیدن! به هر حال این تنها بحثی نیست که محسن یگانه یه طرف ماجراست... چیزی که کاملا مشخص و ثابت شده اینه که محسن یگانه جنجال رو دوس داره و از جنجال به عنوان وسیله ای برای ابراز وجود استفاده میکنه مثل جنجال و بحث با علی اصحابی،کوشان حداد،فرزاد فرزین، و و و !
حالا این ماجراها جای بحث زیاد داره اما نقش هواداران اقای افکت رو نمیدونم این وسط! بحث بین علی اصحابی و محسن یگانه است... پس چرا هواداران اقای افکت دارن حرص میخورن؟؟؟! نمیدونم! یه وقت فکر نکنید قصدشون بر هم زدن رابطه ی این دو خواننده و هوادارانشون هستا...!
به موزیک ما پیشنهاد میکنم یه بخش جدید توی سایت راه اندازی کنه به عنوان روان درمانی موزیک ما ! خیلی لازم و کارآمد هستش
با تشکر

46.224.42.63
جمعه 8 اسفند 1393 - 00:30

فوق العاده بود

من طرفدار دو آتیشه محسن یگانه هستم به نظرم این آهنگ فوق العاده س..بعضی ها آهنگارو گوش میدن فقط واسه اینکه ازش ایراد بگیرن دوستان عزیزه طرفدار نما لطفا موسیقی گوش دادنو ببوس بذار کنار مگه زورت کردن

جمعه 8 اسفند 1393 - 20:19
علی سپهرطبری

امین جون داداش دمت گرم
اینو به بقیه هوادار محسن هم بگو که اینقد حرفایه جنجالی نزنن

65.49.68.194
جمعه 8 اسفند 1393 - 20:56

فوق العاه اهنگ قشنگیه.با اونایی هم که انتقاد میکنن کاری نداشته باشید بنده خدا ها نمیدونن به چی اهنگ گیر بدن اومدن چیزی گفته باشن.به امید البوم جدید اقای اصحابی

شنبه 9 اسفند 1393 - 11:00

حرفای تکراری و حقیرانه تون هیچ اثری رو محبوبیت علــــــــــــــــــــی اصحـــــــــــــــــــــــابی نداره .... اگه خواننده خوبی نبود وقت بی ارزشتونو نمیزاشتین واسه تخریبای بی تاثیرتون خوش باشید .....

یکشنبه 10 اسفند 1393 - 15:54

عجب!
آخه چرا سرهفته آهنگو از لیست بر میدارید.
آهنگی که روز سوم انتشارش میشه محبوب ترین قطعه ماه...
واقعا براتون متاسفم،شاید اینو منتشر نکنید ولی یه بار که خودتون میخونیدش..

یکشنبه 10 اسفند 1393 - 17:28

فقط نظرات مخالف آهنگ منتشر کن موسیقی ما
چرا نظرات مارو تایید نمیکنی
چرا آهنگ برداشتی ؟؟محبوبترین آهنگ ماه
600000 دانلود کو؟

یکشنبه 10 اسفند 1393 - 20:27

سایتی که عدالتش اینه که محبوبترین آهنگ ماه رو حذف میکنه ما چه توقعی از بازدید کننده ها داشته باشیم !! شما هرجور که دوست دارید فکر کنید با این حرفا نه علی اصحابی چیزی ازش کم میشه نه از هواداراش !! باشه من یکی شما رو با این عقاید شیرین تنها میذارم :)))
موزیک ما تایید کن خواهشاااا !!!!

یکشنبه 10 اسفند 1393 - 21:29

موسیقی ما چرا اینجوری میکنی داداش کو پس علی اصحابی

سه شنبه 12 اسفند 1393 - 15:07

به عنوان کسی که حدود ۵ساله که مخاطب این سایت هست چند جمله حرف دارم با مسئولان سایت؛
آلبوم دیره منتشر شد... اما موزیک ما با تاخیر خبر انتشار البوم رواعلام کرد درحالی که قبل از انتشار این البوم هم هیچ خبری راجع به البوم دیره در این سایت منتشر نشده بود... برای آلبوم دیره بعد از یک هفته بخش نظرسنجی راه افتاد... آلبوم دیره شش ماه در صدر برترین آلبوم ها بود و موزیک ما هیچ اشاره ای به این موضوع نکرد در حالی که برای دیگر البوم ها خبرهایی در مورد تعداد کامنت های مربوط به فلان البوم اعلام میشد! بعد از آلبوم دیره فقط یک مصاحبه با علی اصحابی انجام گرفت... هنوز 6ماه از انتشار آلبوم دیره نگذشته بود که بلافاصله بعد از انتشار آلبوم پاییز تنهایی آلبوم دیره از رده بندی محو شد در صورتی که باید تا 6ماه در رده بندی باقی میموند اما نموند! آهنگ خاطرات خوب علی اصحابی پخش شد... در عرض 3روز این آهنگ به صدر برترین آهنگ های ماه رسید و بیشترین دانلود رو داشت اما به یکباره نام این آلبوم از رده بندی حذف شد!
تمام این اتفاقات افتاد و موزیک ما همچنان سکوت کرده... من به شخصه تهمتی به سایت موزیک ما نمیزنم و میدونم که مسئولان این سایت از باشرف ترین انسان ها هستند اما واقعا این ابهامات توی ذهن تمام هواداران علی اصحابی وجود داره و از شما میخوام که شفاف سازی کنید. مطمئن هستم که این همه اتفاق، فقط اتفاق بوده و عمد و غرضی در کار نبوده اما واقعا من و تمام هواداران علی اصحابی دنبال یک دلیل هستیم فقط یک دلیل... تایید شدن یا نشدن این کامنت واقعا برام اهمیتی نداره فقط این متن رو نوشتم به این امید که سایت موزیک ما دلیل این اتفاق ها رو توضیح بده.
متشکریم از زحمات شما

سه شنبه 12 اسفند 1393 - 23:00

و درود دوباره به علی اصحابی عزیز که با وجو محو شدن آهنگش از بین قطعات محبوب ماه، بار دیگر میلیونی شد.
تبریک به اصحاب علی

سه شنبه 26 اسفند 1393 - 12:30

دوستان عزیز!
یادتونه هوادارای محسن یگانه در مورد این آهنگ میگفت این کار، کاور هست و علی اصحابی واسه آهنگ مسافر اسم صاحب اثر اصلی رو درج نکرده؟؟!! و این وسط هوادارای چاووشی و ... هم کاسه ی داغ تر از آش شده بودن!!
حالا:
1. آهنگ (( نا امیدم می کنی )) آقای یگانه رو دانلود کنید
2. آهنگ (( İrem Derici (( Zorun Ne Sevgilim رو دانلود کنید
3. قسمت تماشاخانه ی همین سایت رو ببینید. آهنگ نا امیدم می کنی یگانه رو باز کنید. قسمت اطلاعات آهنگ مربوطه رو بخونید. نوشته (( آهنگساز : محسن یگانه ))
بله این آقا همونه که هواداراش میگفتن وقتی آهنگی رو کاور می کنه، اسم صاحب اثر اصلی رو درج میکنه!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اصحابی: این قطعه صد در صد «کاور» است! | موسیقی ما