جشنواره ملی موسیقی خلاق
 
کنسرت قاف - فرهاد فخرالدینی
 
برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفتگو با «موسیقی ما» صورت گرفت؛ تکذیب رسمی حضور دو خواننده رپ در «سنتوری، مرد پائیزی»
داریوش مهرجویی: خواننده‌های جدید «سنتوری، مرد پائیزی» از خواننده قبلی آن بسیار متعهدتر و حرفه‌ای‌تر هستند
موسیقی ما - کارگردان سرشناس سینمای ایران صبح امروز در واکنش به انتشار اسامی دو رپر ناشناس به عنوان خواننده‌های فیلم «سنتوری، مرد پائیزی» در رسانه‌ها توضیحاتی را ارائه کرد.
 
به گزارش «موسیقی ما»، هفته گذشته روزنامه «سینما» (به سردبیری فریدون جیرانی) نخستین رسانه‌ای بود که به نقل از یک منبع آگاه در گروه سازندگان این فیلم، نام دو خواننده رپ را به عنوان جانشینان «محسن چاوشی» در فیلم جدید داریوش مهرجویی منتشر کرد.
 
یاسر بی‌نام و حمید فریزند نام‌هایی بودند که از سوی این روزنامه، به عنوان خواننده‌های فیلم جدید مهرجویی معرفی شده بودند. نام «فریمن» نیز دیگر گزینه‌ای بود که مطرح شد و پس از بازنشر این خبر در «موسیقی ما»، کارگردان این فیلم ضمن تکذیب رسمی حضور این چهره‌ها در فیلم‌اش، توضیحاتی را ارائه کرد.
 
داریوش مهرجویی در گفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» توضیح داد: «چند چهره خوش‌نام قطعاتی را برای این فیلم ساخته‌اند و اتفاقاً آثاری هم که تولید شده بسیار شنیدنی و خوب از آب در آمده. محوریت موسیقی این آثار نیز سنتور است و همه کسانی که این قطعات را شنیده‌اند، متفق‌القول اعلام کرده‌اند که این قطعات از آثار قبلی بسیار شنیدنی‌تر و بهتر شده اند.»
 
مهرجویی درباره این خواننده‌های جدید می گوید: «اسامی منتشر شده در آن روزنامه سینمایی صددرصد اشتباه است. مشخص نیست این اسامی با چه اهدافی منتشر شده‌اند. ولی قطعاً خواننده‌های جدید این فیلم از خواننده قبلی آن بسیار متعهدتر و حرفه‌ای‌تر هستند. آدم‌هایی مهم‌تر که بسیار هم بهتر می‌خوانند و آثار زیبایی هم ساخته‌اند. نوای سنتور عالی و دلنشینی هم در این آثار جاری است که خود من از شنیدن‌شان لذت بردم. هنوز بنا به دلایلی قرار شده اسامی آنها را منتشر نکنیم و قطعاً پس از نهایی شدن این همکاری در آینده‌ای نه‌چندان دور اسامی این خواننده منتشر خواهد شد.»
 
کارگردان «سنتوری» درباره واکنش طرفداران محسن چاوشی به گفتگوی قبلی این کارگردان با «موسیقی ما» نیز توضیح داد: «هنوز هم اعتقاد دارم محسن چاوشی بسیار نامرد و قدرنشناس است و هنوز دلخوری‌ام از چاوشی برطرف نشده. من با اعتبار خودم برای او مجوز گرفتم و برایش همه‌کار کردم و در انتها آن جواب را از این خواننده گرفتم. حالا هم اگر اسامی جدید را منتشر کنیم، قطعاً فضای ناخوشایندی از سوی طرفداران و خود این خواننده در فضای مجازی به وجود می‌آید و به همین دلیل تصمیم دارم به وقت‌اش و به صورت رسمی از این آثار و خواننده‌ها رونمایی کنم.»
 
در این بین، «حمید فریزند»، از خواننده‌هایی که در گزارش آن روزنامه سینمایی نامش به عنوان خواننده فیلم جدید مهرجویی مطرح شده بود نیز در تماس با خبرنگار «موسیقی ما» این خبر را به کلی تکذیب کرد و اعلام کرد که هرگز در جریان این موضوع نبوده و نیست.
 
در ماه‌های گذشته اخبار و گزارش‌های زیادی درباره فیلم جدید داریوش مهرجویی منتشر شده است. در ابتدا، این کارگردان سینمای ایران در گفتگویی تند و تیز با «موسیقی ما»، ضمن گلایه از محسن چاوشی، از کنار گذاشتن این خواننده به دلیل درخواست مالی بالا برای حضور در فیلم جدیدش خبر داد.
 
در ادامه، خبر قطع همکاری بهرام رادان با این پروژه منتشر شد و «یاس» خواننده پرطرفدار رپ در واکنشی گلایه‌آمیز، نسبت به ادعای مسئولین این فیلم مبنی بر عدم توافق با وی برای حضور دراین فیلم واکنش نشان داد و گلایه‌هایی را علیه داریوش مهرجویی مطرح کرد. امین حیایی و حامد بهداد نیز از دیگر چهره‌هایی بودند که برای حضور در این فیلم نام‌شان به میان آمد، اما این گمانه‌زنی‌ها هم درست از آب در نیامد تا معمای خواننده‌های جدید فیلم مهرجویی همچنان پابرجا باقی بماند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 آبان 1394 - 11:28

دیدگاه‌ها

یکشنبه 3 آبان 1394 - 15:41

نمیدونم چرا احساس میکنم این خواننده ی گمنام و دوست داشتنی آقای مهرجویی که خیلی هم ازش تعریف میکنه هادی کولیونده !!!
اصلی ترین مقلد محسن چاوشی که اگه یکی از آهنگای محسن رو بخونه واقعا تشخیصش سخته بگی این محسن نیست !!!!
در مورد حرفای جناب مهرجویی که فقط باید خندید...
من با اعتبار خودم برای محسن چاوشی مجوز گرفتم !!!!
ببخشید خبر نداشتیم شما اونموقع رئیس وزارت ارشاد بودی !!!!
جناب مهرجویی بازی با کلمات و سوء استفاده از نام های بزرگ خیلی وقته منسوخ شده !!
من که به شخصه دیدن فیلم سنتوری رو برای خودم تحریم کردم

یکشنبه 3 آبان 1394 - 18:33
محسن = فرهاد

حرف استاد مهرجویی که بگذریم زمان ثابت میکند شما راست میگی یا محسن ...
اما مدیران محترم این سایت و به خصوص جناب بابازاده عزیز که عشق خبررسانی از چاوشی دارن :
بنده به عنوان یه مخاطب محسن چاوشی، به هیچ عنوان دوست ندارم این " سایت موسیقی به اصطلاح ما " هیچ خبر یا اثری از محسن پخش کنه، به هیچ عنوان ، البته این نظر شخصی منه بقیه چاوشیستا رو نمیدونم و مهمتر خود محسن که امیدوارم یه روزی بگه که .... آره.
یا علی
بار صدم میدونم چاپ نمیکنی

5.237.223.193
دوشنبه 4 آبان 1394 - 09:43
سلطان

تو اگه مجوز بگیر بودی واس فیلم خودت مجوز میگرفتی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

151.233.104.204
یکشنبه 3 آبان 1394 - 15:42

واقعا باید تاسف خورد به این کارگردان بزرگ کشورمون...اخلاق حرفه ای رو بطور کامل زیر پا گذاشته و هرچی دلش میخواد داره محسن عزیز میگه
خوبه که بطور واضح مشخصه حق باکیه,حالاهم هرچه دوس داری تو منجلابی که واسه خودت درست کردی دستو پا بزن
این آقای محترم قصد داره با این حرفاش ذهنیت مردمو نسبت چاووشی خراب کنه,اما چه بسا با این حرفاش فقط خودشو داره خار و کوچیک میکنه...

یکشنبه 3 آبان 1394 - 15:55

محسن چاووشی بی حاشیه هست و کارای خاص تولید میکنه من خیلی رفتاراش رو قبول دارم ولی در این مورد نمک خورده و نمکدون رو....

یکشنبه 3 آبان 1394 - 16:18

برای استاد مهرجویی ارزوی موفقیت میکنم
استاد شما فوق العاده اید
باز هم مثل قبل خواننده های گم نام رو به اوج برسونید
امیدوارم اینبار خواننده های جدید فیلمتون وقتی به اوج رسیدن بهتون پشت نکنن .

یکشنبه 3 آبان 1394 - 21:35
علی-طرفدار آقای خاص

چی داری میگی؟
محسن چاوشی مگه گمنام بود تو زمان سنتوری؟
شما اون موقع سنت به اندازه انگشتای دستت نبود یادت نیست ولی اگه بخوای من تاریخ رو برات رو میکنم.معروفیت از زمان لو رفتن اولین آلبومش تا زمانی که مهرجویی صدای چاوشیو شنید و بعد از سنتوری معروف تر هم شد.
چاوشی به مهرجویی پشت نکرد،مهرجویی به چاوشی پشت کرد.
شما حسادت به چاوشی دارین الکی هواداری مهرجویی رو نکنید.

213.109.251.18
دوشنبه 4 آبان 1394 - 15:18
یک کاربر سایت موسیقی ما

چرا مثل بچه ها بحث میکنین ؟
تا قبل از سنتوری نه صداشو شنیده بودم نه حتی اسمشو
سنتوری رو دوست داشتم چون موسیقیش زنده بود کامپیوتری نبود
بعد از سنتوری دیگه هرگز از چاوشی گوش ندادم چون واسه مردم میخونه نه واسه هنر
سنتوری اوج چاوشی بود از نظر منه نوازنده !
وقتی تونستی فرق بین سازهای زنده و سازهای کامپیوتری رو بفهمی بعد بیا با هم بحث موسیقایی راه میندازیم
من فقط به یه چیز چاوشی حسادت میکنم
اونم پخش صداش تو فیلم استاد مهرجویی !
دیگه چیزی نداره .

امیدوارم تایید بشه ...

65.49.68.179
دوشنبه 4 آبان 1394 - 19:00
علی-طرفدار آقای خاص

خب چون شما بعد از سنتوری شنیدی یعنی گمنامه؟
آقای نوازنده بحثو چه زود عوض کردی زدی جاده کناری...
مگه قرار بود بحث موسیقیایی!راه بندازیم؟فقط قرار بود تاریخو رو کنیم ببینیم چاوشی گمنام بود یا خیر
فرق ساز زنده با کامپیوتری رو هم خیلی خوب میدونم.در واقع فک نکنم کسی ندونه.به همین دونستن تفاوت این دو دارین می بالین؟
من فقط میخوام بدونم چاوشی چجوری به مهرجویی پشت کرد؟

2.186.141.229
سه شنبه 5 آبان 1394 - 09:27
Aaaaaaaaa13

شما چی میگی واسه خودت؟ چاوشی قبل سنتوریی محبوب نبود؟؟؟؟ پس چرا مهرجویی اونو انتخاب کرد و گفت مر((((((((((دم ایران اگه نون سر سفره نداشته باشند یک سی دی از چاوشی دارند))))))))؟؟؟؟ همین جمله از مهرجویی واسه شماها ک اینارو میگید کافیه. برو یه سرچ کن اطلاعاتت زیاد شد بیا با هم بحث کنیم
در ضمن شما مثل اینکه سنت قد نمیده . 2ترک سنگ صبور و خیانت چند ماه قبل فیلم پخش شد که بعد تو فیلم تنظیمش عوض شد .اون زمان چاوشی گل کرده بود و همه گوش میدادن.
موسیقی ما تایید لطفا

188.245.46.193
سه شنبه 5 آبان 1394 - 14:26
یک کاربر سایت موسیقی ما

چقدر شماها با حرص صحبت میکنین ؟
ارامش داشته باشین دوستان
اگه ارامشون به هم میخوره من دیگه حرفی نمیزنم
امیدوارم ناراحت نشده باشید

65.49.68.154
سه شنبه 5 آبان 1394 - 21:49
صدازخمی

قبل سنتوری صداشو نشنیده بودی؟؟؟
اهنگ نشکن دلمو...خودکشی ممنوع...نفس بریده...
مهرجویی تو عیلمش حتی اسمی از محسن چاوشب نبرد یا هیچ پولی بهس نداد.
سنتوری با صدای محسن چاوشی سنتوری شد...
تنها صداست که میماند

10.201.104.34
یکشنبه 3 آبان 1394 - 16:32

عمــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا بدون محسن ختن بفروشه!
اشتباهههه بزرگی داره میکنه

یکشنبه 3 آبان 1394 - 16:32

الان دقیقا عکس یاس چه ربطی به دو خبر اخیرتون از فیلم سنتوری داره؟ واقعا چه ربطی داره خدایی؟؟ من واقعا سیاست سایت شمارو نمیدونم. تو بخش اهنگ های محرم چرا اهنگ برخی دیگه از خواننده های نام آشنارو نذاشتین؟

یکشنبه 3 آبان 1394 - 16:51

برای حال جناب مهرجویی ناراحتم... من درست یادمه اولین بار که خبر همکاری چاوشی و مهرجویی رو شنیدم اوایل پاییز 84 از سایت محسن چاوشی بود ایشون گفته بودن چند قطعه برای فیلم جدید مهرجویی ساخته و آماده کرده و فیلم هم سال 85 اکران میشه اما فیلم این سال اکران نشد و دلیلش هم صدای چاوشی اعلام شد و تا سال 86 یعنی بعد دو سال هنوز مهرجویی نتونستن برای محسن چاوشی مجوز بگیرن که بالاخره فیلم لو رفت و نه تنها مهرجویی کمکی به مجوز گرفتن چاوشی نکرده تازه باعث شد با لو رفتن فیلم مجوز آلبومشم با تاخیر بدن و و جناب مهرجویی باعث تاخیر در مجوز ایشون شدن با فیلمنامه ی ممیزی ای که سنتوری داشت و یادمه با این که چاوشی زودتر از رفیقش محسن یگانه واسه البوم یه شاخه نیلوفر اقدام کرد اما آلبوم یگانه خیلی زودتر مجوز گرفت و منتشر شد..
هواداران چاوشی باید خدارو شکر کنن فیلم سنتوری اکران نشد الان معلوم نبود چقد منت سر آقای خواننده بود!
در ضمن من بعنوان یه مخاطب و پیگیر ماجرا کاملا شاهد بودم که نامردی از سمت چه کسی بوده.. پس بیش از این مارو بحال خودتون متاسف نکنید
تایید لطفا... ممنون از سایت موسیقی ما

یکشنبه 3 آبان 1394 - 16:52

خدایا، اگه هر کی پیر می‌شه دلش کوچیک می‌شه، پس منو هیچ‌وقت پیر نکن چون اصلن حوصلشو ندارم!

یکشنبه 3 آبان 1394 - 16:57

خیلی تابلو بود که خبر کذبه ... آخه این چه کاریه اخبار کذب می زارین خووووب ... ولی انقد قشنگ با کلمات بازی شده بود تو متن خبر که آدم شک برش می داشت

یکشنبه 3 آبان 1394 - 17:04

متاسفم براتون که اینقدرغیرمودبانه صحبت کردید...عشق است محسن جاوشی...وقتی این اقامیگه من مجوزجورکردم برا محسن میخوام سرم رابزنم به دیوار...اقای مهرجویی محترم...بااحترام صحبت کن...خیلی تحمل کردم که هیچی نمی گم..ازاین سکوت محسن چاوشی عزیز همه دارن سواستفاده می کنن...ازمحسن خودمون هم گلایه دارم که چطورمی زاره کسی اینقدر بی احترامی کنه...البته می دونم چرا...ولی درهرصورت .............................بگذریم ..متاسفم اقای پیشکسوت ....

یکشنبه 3 آبان 1394 - 17:15

بدون تعصب

واقعا برای شما و نحوه ی صحبت کردنتون متاسفم

پ ن : برخلاف گفته ی آقای مهرجویی آقای چاوشی هرگز جواب منتقدینشون رو نمیدن!!!

یکشنبه 3 آبان 1394 - 17:15

سر فیلم اشباح هم کلی جنجال بپا کردن آقای مهرجویی و کلی تعریف و تمجید اما وقتی فیلم اومد تنها انتقاد و فحش بود که سمت کارگردان و نویسندش سرازیر میشد حضور بنیامین بعنوان بازیگر اصلی هم همش جو و تبلیغ بود. این دفعه هم مثل دفعه قبل.. فیلم اشباح رو من به والله ده دقیقه هم نتونستم ببینم چون حس کردم عملا داره توهین میشه بهم.
سنتوری بی چاوشی سنتوری نمیشد و قطعا پررنگ ترین بخش فیلم بود که اگه صدای و آهنگاشو از فیلم برداری با یه فیلم بی روح و بی رنگ طرف میشیم و نسخه جدید هم بدون چاوشی محکوم به شکسته و قطعا هیچ کی نمیتونه جای اونو بگیره آقای مهرجویی کی ستاره به سینما معرفی کردن که حالا میخوان موزیسین معرفی کنن اونم کسی در حد محسن چاوشی؟؟؟
به نظر من تنها صدایی که به سینمای مهرجویی میخوره فقط صدای چاوشی هست مثل سینمای کیمیایی و صدای فرهاد

یکشنبه 3 آبان 1394 - 17:26

بازم همون ادعاهای تکراری و خنده دار !
فیلمی که خودش مجوز نگرفت باعث مجوز گرفتن چاوشی شد ؟؟ :))) عجب !
فیلمی که یکی از عوامل غیرمجاز بودنش صدای چاوشی بود چطور باعث مجوز شد ؟؟؟ بیخیال استاد!
خب جناب استاد بفرمایید چرا یاس اینگونه گلایه کرد از شما و نوع برخورد غیر حرفه ای تون ؟؟؟
بهرام رادان چرارفت ؟؟

حالا صبح تا شب تو این رسانه و اون رسانه بیا به چاوشی فحش بده ولی اون جوابت رو نمیده !!
خودت رو بیشتر از این خراب نکن جناب !

ادم وقتی تو یه باتلاق گیر کنه هر چی بیشتر دست و پا بزنه بیشتر فرو میره !
به قل فراستی کاش مهرجویی با خاطرات مردم بازی نکنه !

دوشنبه 4 آبان 1394 - 12:43
mohsen 5678

میدونی دلیل این همه جنجالی که به پا شده چیه؟؟؟؟
به نظرم اقای مهرجویی داره از نام اقای چاوشی استفاده میکنه برا فروش فیلمش هی میاد میگه خواننده های حرفه ای!!!!!!!تر که ملت برن ببینن چیه که این قدر تعریف میکنه ازش!!!
تایید لطفا

5.219.79.116
سه شنبه 5 آبان 1394 - 01:53
حسن عاشق چاوشی

اینم ی راهشِ لابد دیگه

95.38.252.241
یکشنبه 3 آبان 1394 - 17:29

به قول آقا محسن: هه...
محسن چاوشی نه تکرار میشود نه تکراری
کار استاد کشیده به رپ!!! هنوز نامهریانی ها و به قول شما نامردی هایی که از سمت شما به محسن چاوشی شد یادمون نرفته

یکشنبه 3 آبان 1394 - 17:38

محسن چاوشی بدون سنتوری هم محسن چاوشی میشد...کاش برای همیشه غییر مجاز بود ...

یکشنبه 3 آبان 1394 - 17:43

اقای مهرجویی بسه لطفا ، حرفای قبل شما راجع ب چاووشی هنوز هم هست ، چقد عقده گشایی میکنی استاد ???? یادم نمیره گفتی : تو کل ایران هرکی نون شب هم نداشته باشه ، یه سی دی چاووشی تو منزلش داره

یکشنبه 3 آبان 1394 - 17:46

یا آرمین میاد یا تتلو

یکشنبه 3 آبان 1394 - 17:50

محسن چاوشی بدون سنتوری هم محسن چاوشی میشد...کاش برای همیشه غیر مجاز بود کاش فقط ای کاش...منتظرم محسن.

یکشنبه 3 آبان 1394 - 19:17

سعید قطبی زاده(منتقد سینما):
گاهی آدمها برای انجام ندادن کاری, به احترام طرف مقابل مستقیما "نه" نمی گویند و ای بسا چیزی دیگر را بهانه کنند. دلیل انجام ندادن کار یا شخصی است, یا حرفه ای, یا هردو. شخصی است چون پای آدمها و نیات دیگری در میان است و حرفه ای است, چون تجربیات اخیر نشان میدهد که نمیشود امید زیادی به موفقیت کار داشت. با احترام به کارگردان بزرگ, تصور میکنم نه انتخاب عوامل اصلی یک فیلم از طریق واسطه کار درستی باشد و نه رسانه ای کردن موضوعی تا این اندازه شخصی. در غائله ی ایجاد شده محال است بشود حق را به کسی داد که انتظار دارد همه همواره باید در برابرش موظف و متعهد باشند و او در عوض ساده ترین قواعد حرفه ای را هم رعایت نکند, در صدد تخریب شخصیت برآید و قضیه پول را وسط کشیده و برای فرافکنی ماجرا را سوزناک جلوه دهد که به دلیل یک تجربه همکاری, بنابراین فرد مورد نظر عنداللزوم باید کمر خدمت بسته و به هر سازی "بخواند". این را نه به دلیل دوستی با محسن چاوشی, که بخاطر حقانیتش میگویم که به شهادت این سالها, بسیار دیده ام که شرافتش را با نرفتن ها و نخواندن ها نشان داده و ارقامی ده ها برابر این, وسوسه اش نکرده. او اهل کیسه دوختن از قِبل هنرش نیست که اگر بود در خانه ای هشتاد متری در گوشه ای از تهران مستاجر نبود.

یکشنبه 3 آبان 1394 - 19:19

همین که رادان و یاس هم کنار کشیدن مشخصه چه کسی این بین مشکل داشته !!

یکشنبه 3 آبان 1394 - 19:29

جالبه
فیلمی که خودش مجوز نداشت چطور باعث مجوزدار شدن یه خواننده شد؟؟
آقای مهرجویی هنوز بلاهایی که سر چاوشی اوردین یادمون نرفته، حتی پول کارهایی که واستون ساخته رو بهش ندادین، پول نداشت تا کرایه ماشین بده و پیشتون بیاد اماحتی حاضر نشدین پول استودیورو بدین و اون مجبور شد زیر پتو بره و بخونه، واسه همه بلیط تهیه کردین تا فیلم رو ببینن اما واسه چاوشی بلیط تهیه نکردین مجبور شد تو صف واسته و خودش واسه دیدن فیلم و شنیدن صداش بلیط تهیه کنه، فیلمتون باعث شد بهش مجوز ندن و یک سال به تاخیر افتاد و خیلی اتفاقای دیگه که الان یادم رفته و حتما دوستان یادآوری میکنن
حالا به من بگید اون نامرده یا شما؟؟
اون نامرده یا شمایی که شخصی ترین بخش کار رو رسانه ای کردین؟؟
اون نامرده یا شمایی که فک کردین چاوشی یه خواننده درجه 3 هست و واسه صحبت کردن راجع به فیلم واسطه فرستادین جای اینکه خودتون مستقیما باهاش صحبت کنید
اون نامرده یا شمایی که اینهمه توهین بهش کردین؟؟
آقای مهرجویی اینهمه توهین کردین ولی چاوشی هیچوقت جواب این توهینهارو نداد پس لطفا بیشتر از این خودتونو کوچیک نکنید، با این حرفا چاوشی کوچیک نمیشه فقط خودتون حقیرتر میشید

دوشنبه 4 آبان 1394 - 03:05
یک کاربر سایت موسیقی ما

گل گفتی
اصلا جواب اینشونو ندیم بهتره چون همه با اخلاقش آشنان همونطور که همگان با اخلاق و شخصیت مثال زدنی عالیجناب چاوشی بزرگ آشنان...

31.57.169.15
دوشنبه 4 آبان 1394 - 23:04
یک کاربر سایت موسیقی ما

این اطلاعات اگه درست باشه بفرمایین اقای چاوشی رسانه ای کردن ؟؟؟؟؟
واقعا جالبه !
داستان سرایی میکنید بانو :)

65.49.68.198
یکشنبه 3 آبان 1394 - 21:17

سخت متاسفم كه همچين شخصيتي كارگردان اين مرزوبوم هست
محسن چاوشي بايد يه چيزي به ايشون بگه ...

یکشنبه 3 آبان 1394 - 21:27

آقای مهر جویی واقعا برای شما متاسفم.متاسفم برای افکار و طرز صحبت کردنتون.
محسن چاوشی به خاطر اینکه در این فیلم حضور پیدا نکنه اون مبلغ رو پیشنهاد داد تا شما ازش صرف نظر کنین اونم بسیار مودبانه...ولی حالا شما با این حرف زدنتون...
شما همونی نبودی که میگفتی مردم ایران اگه نون شب هم نداشته باشن یه سی دی از محسن چاوشی تو خونشون دارن؟حالابهش میگین نامرد؟
شما حتی پول سنتوری 1رو هم به چاوشی ندادید و مبلغ ناچیزی که دادین صرف پول ترانه های اون فیلم شد.
محسن چاوشی واقعا انسان مودب و نازنینیه که جواب شما رو نمیده،ایشون احترام شمارو نگه داشتن ولی شما چی؟
صفاتی که به محسن چاوشی نسبت میدین برازنده شخص خودتون هست.
امیدوارم تایید کنید...

یکشنبه 3 آبان 1394 - 21:31

راستی یادم رفت
آقای مهرجویی از این توهم بیرون بیاید که شما برای محسن چاوشی مجوز گرفتین؟شما نتونستین حتی مجوز سنتوری رو بگیرین چه برسه به چاوشی
چاوشی از همون 83مجاز بود اگه آلبوماش لو نمیرفت.

یکشنبه 3 آبان 1394 - 21:41

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت اقای مهرجویی عزیز اقای مهرجویی خواهشا اگه میخواید سنتوری2 مثل سنتوری1 غوغا کنه از اقای چاووشی استفاده کنید اصلا اقای چاووشی برای فیلم سنتوری ساخته شده یه جورایی هر موقع اسم سنتوری میاد مردم محترم با اسم چاووشی میشناسنش

یکشنبه 3 آبان 1394 - 21:49

واقعا آقای مهرجویی راه اشتباهی واسه جذاب تر شدن پروژه اش انتخاب کرده
آخه بزرگوار سری قبلی ک شما در کمال نامردی به محسن چاوشی تاختی و محسن با بزرگواریش جواب نداد .ولی الان با این تکرار مکررات مشخصه ک شما تاب و توان نه شنیدن رو ندارید
اینکه شما کارگردان بزرگی هستی به روی چشم ولی این و یادت باشه محسن چاوشی با کفتر چاهی و خیلی از آهنگای قبل شما چاوشی شد و اینکه به هر دلیلی نمیخواد توی سنتوری 2 باشه به خودش ربط داره ولاغیر...
به قول دوست منتقد ک گفت یاد بگیریم به کسانی ک مزاحمتی واسه ما ندارن آزار نرسونیم

دوشنبه 4 آبان 1394 - 02:29

جناب استاد مهرجویی واقعا از نظرشما این خوانندگان جدید
از محسن چاوشی حرفه ای تر هستن؟؟؟

دوشنبه 4 آبان 1394 - 02:59

با عرض سلام
برای بنده سواله آقای مهرجویی عزیز شما بابت چه اینقدر بر سر چاوشی منت میگذارید و خود رو طلبکار از چاوشی میدونید، شاید بخاطر اینکه از هنرش در فیلمتون استفاده کردین و در آخر برای اکران خصوصی فیلمی که با صدای چاوشی شناخته میشه حتی یه بلیت هن براش نفرستادین ، یا شایدم برای اینکه در جواب کارهای زیبای چاوشی برای فیلمتون حتی اسمش هم در پایان فیلمتون ذکر نکردین ، یا نکنه بخاطر دستمزد چند صد ملیونی ندادتون واسه سنتوری ۱ هست در صورتی که خودتون هم تو همین سایت اعلام کردین دادگاه به نفع شما رای داده و قراره غرامت هنگفتی بگیرید ، شما که از حق گذشته صحبت میکنید آیا حالا بعد نزدیک به ۱۰ سال حاضریت قسمتی از این غرامت رو به چاوشی به عنوان حق دسمزدش بدید....

شما اول برادریت رو باید ثابت میکردی بعد توقع برادری از چاوشی رو داشته باشی.

دوشنبه 4 آبان 1394 - 03:46

آقا مهرجویی رسانه رسمی رو با چاله میدون اشتباه گرفتین
اسم امیرتتلو بد در رفته بیچاره!
شما بگید اون همه سواد و علمو باور کنیم یا این ادبیات چاله میدونی رو؟
مگه آقای چاوشی قرار داد دارن باهاتون خب نمی خواد کار کنه؟ حرمت اهالی سینما رو نگه نمیدارید حرمت همکار خودتون رو الاقل نگه دارید
همون سنتوری با صدای چاوشی بعد سالها دوباره شمارو به اوج برگردوند... اما بعد اون چه حرکت مثبتی از شما دیدیم ؟ جز اینکه صدای مردم و منتقدارو در اوردین با فیلمهای بشدت سطح پایین
فیلم چه خوبه که برگشتی این همه ستاره ی سینمارو دور هم جمع کردین، چقدر فروخت؟؟
موسیقی ما تایید

دوشنبه 4 آبان 1394 - 08:45

اشتباه می کنی اقوی کارگردان ، تو دنیا دیگه هیشکی مثل چاوشی نمیشه کاکو یادت باشه .

دوشنبه 4 آبان 1394 - 10:36

داریوش خان مهرجویی اون فیلمنامه ی سنتوری که شما به ارشاد ارایه دادی و مجوز گرفتی و بعد هم دادی دست آقای چاوشی خیلی متفاوت بود با فیلم نامه ای که اجرا شد و همه در فیلم دیدیم... من این موضوع رو سالها پیش بصورت گلابه امیز از زبون یکی از عوامل مهم فیلم..اگه اشتباه نکنم چاوشی شنیدم....
داریوش خان شما با اضافه کردن اون بخشهای ممیزی به فیلم اولا به چاوشی خیانت کردی...دوم باعث شدید باز هم صدور مجوز برای محسن خان به تاخیر بخوره...
اون زمان که فیلم سنتوری لو رفت چاوشی 1 سال کامل بود که هیچ کاری ازش پخش نشده بود.اما با لو رفتن سنتوری و غیرمجاز پخش شدنش همه چی خراب شد و عاملش هم شما و فیلمتون بودی . پس انقدر با توهم زندگی نکن.استاد
یکی از نامردی های شما به چاوشی همین اضافه کردن سکانسها و دیالوگهای ممیزی به فیلم بود که چاوشی به این موضوع گلایه داشته اما کسی به این موضوع اشاره نکرده تا بحال
کسی از هوادارا اون مصاحبه رو اگه پیدا کرده خواهش میکنم متن مصاحبه رو اینجا بذاره جهت اطلاع دوستانی که از این موضوع خبری ندارن...

دوشنبه 4 آبان 1394 - 11:36

استاد عزیز آقای مهرجویی عزیز
چرا داری انقدر خودتو کوچیک میکنی ؟هان؟
طرف دوست نداشته تو فیلم باشه دلیلشم واضحه=نامردی هایی که در حقش تو کار قبلی کردین و مهمتر از همه افت فاحش سینمای شما که واقعا فاجعه شده فیلماتون...
حالا هم بجای این همه مصاحبه و تهمت و بیهوده گویی بروید و تمام تمرکزتون رو بزارید تا فیلمی خوب بسازید...
با کمال احترام به پیشگاه استاد مهرجویی بزرگ

دوشنبه 4 آبان 1394 - 11:49

محسن چاووشی از دید خودش: علاقمند به تنهایی، با احساسم اما یکم عصبی
نمیدونم چرا آقای مهرجویی دوست داره چاوشی جوابشو بده!!! به همین خیال باش

دوشنبه 4 آبان 1394 - 12:06

سلام.آقای کارگردان این رو بدونید آدم بی گناه تا پای چوبه ی دار میره ولی اعدام نمیشه.این سخنرانی های شما هم احیانا شاید و شاید باعث بشه دید بعضی به چاوشی بد بشه ولی بعدا همه ی حقایق رو میشه.یادمه چاوشی توی یه مصاحبه در مورد جواب ندادن به حواشی گفته بود: که چرا باید به این حواشی پاسخ بده و در آخر انرژی خودش رو سر موارد بیهورده تلف کنه.
اینم عکس این روزنامه چاوشیستا هم حتما بخونن متوجه میشن چرا محسن علاقه ای به این جنجال ها نداره!
http://chavoshi-dl.ir/uploads/posts/1443526356_8.jpg
آقای مهرجویی و تمام افرادی که در طی این سالها به محسن ما توهین کردن و چه بسا روح و روان محسن رو با حرف های بی مورد و بی ارزش تضعیف کردن چوب خدا صدا نداره!!!
پیشکسوت سینما به خودت بیا غرور سرتاسر وجودتو گرفته !!!با این کارها میخوایین به کجا برسین؟چاوشی رو خدای برزگش و تلاشش چاوشی کرد و بس شما که فقط بنده ی خدایی!!!
آقای مهرجویی این رو هم بدونید که کسی که پشتکار و تلاش و خلاقیت و نبوغ داره همیشه ارزش ها و توانایی های خودش رو نشون میده اون هم به طرق مختلف!!!محسن یکی از کساییه که موسیقی با کیفیت و استاندارد رو درک کرده!!!
شما داری یه حرفی میزنی آدم خندش میگیره رکن و پایه فیلم سنتوری بر پایه موسیقی بود، و مطمینا شما هم آدمی نیستی که تخصصی در زمینه موسیقی داشته باشی و بتونی برای سنتوری 1 خواننده خوب پیدا کنی و این رو هم میدونستی که اگه موسیقی سنتوری بی کیفیت باشه پروژه فیلم شکت میخوره. پس منطق حکم میکنه که با مشورت دیگر افراد به دنبال خواننده درجه 1 و خلاق و با استعداد حاضر زمان خودتون برای فیلم سنتوری 1 بگردی تا کار به بهترین وجه انجام شه که در نهایت به محسن چاوشی رسیدی!!!
پس از طرف کیله طرفدارای چاوشی عرض میکنم انقد حاشیه درست نکنید و غرور برتون نداره که چاوشی رو شما معرفی کردین چرا که اگه چاوشی در اون زمان عالی نبود شما اصلا سراغش نمیرفتی و چنین ریسک بزرگی نمیکردی!!!
از موسیقی ما تقاضا دارم این پیام رو تایید کنن لطفا!!!

دوشنبه 4 آبان 1394 - 12:26

بگیم محسن نامرده یاس و رادان هم نامردن شما یه اشکالی داری برو ببین اشکالت کجاس بعد بیا حرف بزن آقای داریوش خان!

دوشنبه 4 آبان 1394 - 13:30

شما اول موسیقی و بخش کن و بعد راجب صدای چاوشی نظر بده ..آقا چاوشی دوس نداده بخونه واسه سنتوری ولی ظاهرا مهرجویی یکم دچار جنون شده و دهرهواینطور ناجوانمردانه حمله میکنه

دوشنبه 4 آبان 1394 - 13:30

آقای مهرجویی شما نتونستی مجوز سنتوری 1رو بگیری حالا چطور مجوز چاوشیو گرفتی آخه؟حتی پول سنتوری 1رو هم به چاوشی ندادی آخه تو.من دیگه بهت چی بگم؟انگار با زیادترشدن سنت مغزت پاره سنگ برداشته.نامرد هم خودتی نه چاوشی.نامرد تویی که بهش توهین میکنی ولی اون جوابتو نمیده چون چند برابر تو انسانیت داره...چیزی که تو نداری.فهم هم نداری

دوشنبه 4 آبان 1394 - 22:20

Hehhhh dgE nmgannn k santoOri kOlan vasE khatEre sEda E chavOshi boOd ??? baz mEhrjoOi khOdsh O nagrE

دوشنبه 4 آبان 1394 - 22:20

واقعن قدر نشناس

دوشنبه 4 آبان 1394 - 22:20

حالا رپ داشته باشیم. چی میشه؟؟ جهانی فکر کنید ولی حفظ هویت بومی خودمون هم بکنیم?

دوشنبه 4 آبان 1394 - 23:00

اصن سنتوری به خاطر صدای چاوشی سنتوری شد،

دوشنبه 4 آبان 1394 - 23:30

نمیدونم چطور یه آدم میتونه چاوشی رو اینطوری خطاب کنه؟

سه شنبه 5 آبان 1394 - 11:56

شما که اینقدر با اعتبارید، چرا برا فیلمتون نتونستین کاری کنید؟ نه واقعا جدی میگم ، چرا؟ واقعا چرا؟
من دارم دیوونه میشم. یکی جواب منو بده. چرا؟
نه واقعا چرا؟

سه شنبه 5 آبان 1394 - 12:34

به نظرم صورت مسئله رو به تدریج عوض کردید
1- آقای مهرجویی چاووشی رو رد کردند البته با نظرات خودشون و درخواست مبلغ بالا. همین الان هم چ بگه آقای چاووشی حاضر میشن ولی ایشون نمیگن.
2- همه افرادی که میگین حاضر نشدن مثل یاس و دیگران رو آقای مهرجویی رد کردن نه اونها.
3- با احترام به همه لطفا بذارین کار تموم شه همه ببینیم و قضاوت کنیم
4- آس آقای مهرجویی حتما همه رو غافلگیر میکنه

سه شنبه 5 آبان 1394 - 20:59
حسن عاشق چاوشی

به شخصه این حد از توهمات رو تحسین میکنم
در پناه حق

95.38.253.191
سه شنبه 5 آبان 1394 - 13:24

مهرجویی برای اینکه مهرجویی بماند و اسمی ازش باقی بمونه باید به موسیقی حمله می کرد

سه شنبه 5 آبان 1394 - 13:42

اسم فیلم سنتوری باید میشد چاوشی!
همه بخاطر چاوشی دنبال این فیلم بودن.
مردم فیلم رو اول با صدای استثنایی محسن چاوشی میشناختن بعد بازی بهرام رادان.
فیلمی که نیمه اول خوب و نیمه دوم واقعا بدی داشت ولی این صدای چاوشی بود که این فیلم رو خاطره انگیز کرد و قابل تحمل,شایدم قدری بازی نسبتا خوب بهرام رادان که اونم بخاطر بازی تو این فیلم و صدای چاوشی معروف شد نه بخاطر بازی و صداش!!
محسن چاوشی هم که دیگه تو این فیلم نیست پس بهرام رادان دیگه چرا باشه؟! فهمید که بازیش فقط بخاطر محسن چاوشی قابل تحمل میشد و خودش چیزی نداره خیلی شیک کشید کنار!!
الانم سریال شهرزاد همه معروفیتش رو بخاطر دو قطعه فوق العاده محسن چاوشی داره.
داریوش مهرجویی چی حالیش میشه موسیقی چیه بعد بیاد در مورده محسن چاوشی نظر بده فقط کافیه بعد فیلم سنتوری به فیلمایی که ساخته توجه کنین چه به لحاظ کیفی و چه از لحظ اقتصادی شکست پشت شکست,الانم میخواد با بازار گرمی و ساخت دنباله سنتوری دوباره اوضاع خودش رو سر و سامون بده ولی زهی خیال باطل!
همه داستان ساخت قطعات فیلم سنتوری رو میدونن که محسن چاوشی با چه مشکلات و مشقتهایی اونهارو ساخت در حالیکه آقای مهرجویی تا قبل دریافت قطعات نه پولی به چاوشی داد ونه شرایطی مثل استودیو رو براش فراهم کرد,بعدشم که قطعات رو گرفت رفت پی کارش یه چیزی ناقابلم داد به محسن چاوشی.
محسن چاوشی نشون داده میخواد موسقی پاپ رو متحول کنه,سبک سنتی و پاپ رو باهم تلفیق کنه که کار هیچکسی در ایران زمین نیست و نخواهد بود,کاراش واسه دلش و طرفداراشه نه واسه پول اینو از اولین کاراش هم نشون داده که واسه دل مردم میخوند.
حرف های موزیسین های داخل و خارج ایران که هیچی اصلا فقط برید صحبت های دکتر محمد اصفهانی رو درمورد محسن چاوشی بخونید دیگه حرفی واسه گفتن نمیمونه.
خیلی مونده کسی آقای خاص موسیقی ایران رو بشناسه...

سه شنبه 5 آبان 1394 - 15:55

انگاری آب ما چاووشیتا با آقای مهرجویی تو یه جوی نمیره
آقای مهرجویی عزیز کارگردان به ظاهر حرفه ای،چاووشیستا پشت محسنن دیگ اینطور مصاحبه ای نکن بد میشه

سه شنبه 5 آبان 1394 - 17:03

مهرجویی سنش رفته بالا مغزش دیگه کار نمیکنه ولی خیلی از ماها یادمونه کی حتی اسم محسنو توی تیتراژ پایانی نیوورد این چه مجوزیه که آقای مهرجویی گرفته که اسم محسن نباید میومد تو تیتراژ من معتقدم کاملا سو استفاده شده از بی مجوزی محسن اون زمان که خداروشکر با پشتکار تمام نشدنیش مجوزو گرفت یه چیز دیگه این صدای محسن بود که سنتوری رو سنتوری کرد نه فیلم خواهشا آقای مهرجویی این همه اعتباری که ازش دم میزنیدو با حرفای چرت و فکر نشده که از روی حسادت زده میشه رو پایین نیارین هنوز تعریفایی که از محسن قبل از موفقیت فیلمتون زدینو یادمون نرفته چطور شده با یه حرف محسن نامرد شد یهو این نهایت توسعه نیافتگیه و می دونم با این طرز فکرها ایران همچنان عقب افتاده میمونه

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 01:13

نامرد کیه....اون کسی که سکوت کرده یا اون کسی که با هوچی گری کارش رو جلو می بره...عزیزم سنتوری با چاوشی سنتوری شد...توهم زدی

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 08:15

Mohsen chavoshi faghat mohsen chavoshi

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 12:44

واقعا زشته که کارگردان "بزرگی" مثل شما حرمت یه خواننده رو نگه نداره. شما حتی حرمت طرفداران این خواننده رو نگه نداشتید.
طبیعتا وقتی کسی میدونه یه نفر چقدر طرفدار داره، دیگه اینقدر صریح و واضح از لحن زشتی مثل "نامرد" استفاده نمیکنه. چون باید بدونه که طرفداران اون شخص، اینطوری میان و شما را ملامت میکنن.

شما خودتون خوب میدونید که توی سینما چه جایگاهی داشتید و دارید و حتما هم میدونید که آقای چاووشی توی موسیقی پاپ چه جایگاهی داشتند و دارند.

توهین به هیچ شخصی درست نیست. چه آقای چاووشی باشند و چه شخص دیگه ای.
واقعا زشته که منِ جَوون اینها رو به شما یاد آور بشم.
ما باید از شما یهترین ها رو یاد میگرفتیم.

افسوس بود و جز افسوس...

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 21:37

خوب کاملا سناریو واضحه
مهرجویی در حال تولید سرسام آور حاشیه برای فیلم جدیدشه که دچار سرنوشت آثاری مثل نارنجی پوش و اون یکی فیلمش که حتی اسمشم یادم نیست از بس بیخود بود، نشه...
استاد مهرجویی که یه کلمه در میون دم از حرفه ای بودن میزنن، خودشون کاملا واضح میدونن که کار خودشون فوق العاده غیر حرفه ای و زشته. محسن چاوشی اگه غیر حرفه ای بود الان سه هزار تا بیانیه داده بود در نکوهش منتقداش.
واقعا حاضر نیستم برای این فیلم هیچ پولی به گیشه سینما بدم.

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 23:02

والا زشته...اصلا در اندازه ای نیستید که درباره استاد سینمای ایران حرف بزنید نه خودتون نه خوانندتون پس: هیییسسسسسسسسسسسسسسسس!!!!

پنجشنبه 7 آبان 1394 - 12:51
مهزیک شعاریان

باشه،ما در حد ایشون نیستم.
اما آیا حد و اندازه ایشون اینقدر پایینه که از واژه ی "نامرد" استفاده کردند؟
نوشتید: "والا زشته...".
این هم قبول.
اما زشت تر کدومه؟

5.219.229.114
پنجشنبه 7 آبان 1394 - 13:35
Amirhossin

ايشون استادن؟؟؟به نظرم معني استادو اشتباه فهميدي استاد كسي نيس كه در مورد عوامل كارش بدگويي كنه.محسن زحمت كشيد براش اما اين اقا ديگه خيلي فكر كرده محسن براش كاره مفتي ميكنه.اين همونه كه ميگن خوبي كه از حد بگذرد((((نادان))))خيال بد كند.

46.62.143.203
شنبه 16 آبان 1394 - 22:27
amin.k

فقط هیسسسس!!!

89.41.243.171
پنجشنبه 7 آبان 1394 - 13:43

ايشون بايد اروم باشه و ادب خودشو حفظ كنه چون به يك نفر توهين نميكنه به يه خانواده چند ميليوني توهين ميكنه.و اگه خواننده ي محبوب ما جواب ايشون را نميدن دليل نميشه كه هرچي دلشون خواست بگن.بايد بفهمن اگه چاوشي به حرف اومد و جوابشونا داد خيلي برا وجه هنري اين كارگردان بد ميشه همونجور كه يكبار در مورد شرايط كارشون برا سنتوري گفت و نشون داد كه اقاي مهرجويي چجوري خواننده محبوب مارو حمايت كرده بودن

پنجشنبه 7 آبان 1394 - 23:55

با اعتبار خودش برای محسن مجوز گرفته ؟؟؟ :/
والا تا اونجایی که من یادم میاد اکران فیلم به دلیل صدای چاوشی به مشکل خورد
مهرجویی اینقدر بی معرفت بود که حتی همون ترانه ها رو با صدای بهرام رادان ضبظ کرد ولی چون اصلاً خوب نشده بود فیلم رو با اون صدا اکران نکرد .
حتی وقتی فیلم قرار بود تو جشنواره فیلم فجر اکران بشه به خوشون زحمت ندادن که یه صندلی برای چاوشی رزرو کنن که محسن مجبور نشه با کمک یکی از دوستاش وارد سالن بشه و ایستاده فیلمی که براش کلی زحمت کشیده رو تماشا کنه.
الان هم گذر پوست به دبا خونه افتاد که چاوشی حرفه ای ترین کار ممکن رو انجام داد مثل همیشه .
به جای اینکه بگه « نه » یه سنگی جلو پاشون انداخت که نتونن بردارن .

جمعه 8 آبان 1394 - 23:13

لازم مي دونم چند موضوع رو يادآوري كنم به استاد آلزايمري
نخست اينكه محسن چاوشي تا مدتها بعد از سنتوري همچنان مجاز نبود
شما هيچ كاري براي چاوشي نكردي استاد اتفاقا تنها نكته بارز فيلم سنتوري شما
حضور چاوشي بود و بس طرفداران اين فيلم دو دسته بودند اول طرفداران نام مهرجويي
كه اگر شما بي محتواترين فيلم رو هم توليد كنيد باز به اعتبار از بين رفته ي نام گذشته ي
حضرتعالي به سينما ميان و دوم صداي محسن چاوشي كه طرفدارانش له له مي زدند
براي شنيدن صداش من جمله خود بنده وگرنه همچين فيلم شاهكار و بكري نبود
نكته ي بعد اينكه شما دليل انتخابت براي چاوشي اين بود كه يك خواننده ي سرشناسه و
خودت اينو رو اعلام كرده بودي شما براي فيلم سنتوري نه تنها پولي به محسن چاوشي ندادي
بلكه براي زحماتش كوچكترين تقديري هم ازش نكردي و حتي اسمش رو در تيتراژ درج نكردي
دلم براي محسن عزيز سوخت وقتي فهميدم اين فيلم رو با همسرش در سينما ديده و
هرچي گشته كه اسمشو روي پرده ي سينما ببينه پيدا نكرده شما مرد رندي فرمودين استاد
خواننده غير مجاز پيدا كردين گوششو كه هيچ سرشو بريدين با خودتون گفتين اين خواننده رو
ميارم كار كنه برام منم كه مهرجويي كبيرم و پولم بهش نميدم همين كه تو فيلم من خونده بره به خودش افتخار كنه
نكته بعدي اينكه شما مجوز بگير بودي براي سنتوري خودت مجوز ميگرفتي استاد محترم
آقاي فرومند از ورشكستگي فيلم سكته كرد و به رحمت خدا رفت بعد شما ميخواي بگي انقد
مهربون بودي كه به فكر مجوز محسن چاوشي بودي
استاد سينما رو ترك كن لطفا بزار آيندگان مهرجويي رو با فيلم هاي خوبش ياد داشته باشن
با اين آلزايمر اين روزهاتون ارزش كاراي هنري قوي سالهاي دورتونم در خاطر مردم دارين از بين
مي برين

آقاي بابازاده لطفا اين نظر بنده رو كامل و بدون سانسور بزارين خودم فكر ميكنم حق مطلب رو
در قبال بي معرفتي هاي استاد آلزايمريمون ادا كردم وقتشه جواب خود بزرگ بيني استاد رو بديم

شنبه 9 آبان 1394 - 20:41

واقعا خندم میگیره هم حرصم میگیره از حرف بعضیا
اخه برادر من چاووشی انقد محبوب و معروف بود که مهرجویی برای مطرح کردن فیلمش این خواننده بدونه مجوز رو اتنخاب کرد مردم زخم زبون رو شنیدن و رفتن فیلمو دیدن
این همه خواننده تو فیلما خوندن کدومشون تونستن چنین تاثیری بذارن
سنتوری2 میاد و همه میفهمن که این فیلم بدون چاوشی و کامکار در چه حدیه!!!
دوم دوستی که گفت "چاوشی برای مردم میخونه نه برای هنر" اصلا این جمله اش چیه!!!!

یکشنبه 10 آبان 1394 - 02:55

واقعا نمیدونید سینما چیه!!!
استاد مهرجویی قبل از انقلاب تو اون فضای فیلمفارسی بی محتوی هم فیلم غیر تجاری میساختن که اصلا توجهی به فروش زیاد نداشت .توی سنتوری هم اعتراض به فاصله بین نسلهای بعد از انقلاب موضوع بود که مردم براشون جالب بود نه خواندن چاوشی و اون فقط چند ترانه بود که از زبان هنرپیشه ادا میشد برای بیان همون مفهوم اصلی فیلم و برای مردم به صورت عمومی چندان فرقی نداشت که کی خونده کی نخونده تازه یکم هم برای سینمای مهرجویی سبک بود...پس انقدر اظهار فضل نکنید تموم کنید این بحث بی اساس رو...

شنبه 23 مرداد 1395 - 16:16
ملینا

شما خودت خیلی در جریان؟ یک کارگردان برای فیلمش باید از بهترین عوامل استفاده کنه تا موفق باشه شما با یک بازیگر ناشی به چه نتیجه ای میرسی؟ ببین چیزی که فیلم سنتوری رو جذاب کرد صدای چاوشی بود فیلمی که دانیال عبادی بازی کرد با صدای خواجه امیری ؟ کلا ننشست روی کارش من اصلا هیچ خوشم نیومد!! کدوم خواننده میتونست صداش اینقدر قشنگ روی سنتور بشینه جز چاوشی؟ تنها کسی که همه ی سبک ها رو توی موسیقی تجربه کرده واقعا بعیده از کسی که یه مقدار به موسیقی و فیلمسازی آشنایی داشته باشه و این حرف رو بزنه متاسفم برای جناب مهرجویی که با این همه تجربه ی کاری و بعضا کارهای موفق همچین برخورد غیر منطقی و غیر حرفه ایی رو نسبت به جناب چاوشی داشتن بعد از اتمام کار سنتوری

151.238.98.64
شنبه 23 مرداد 1395 - 16:32
ملینا

جناب سردار من متعجم که چرا شما که از فیلمسازی و موسیقی سرزرشته ای ندارید اینقدر اصرار دارید که نظر بدید توی این زمینه بدونید که یک کارگردان هرچقدر که حرفه ای تر باشه از عوامل غیر حرفه ای در کارش استفاده نمیکنه سعی میکنه بهترین صدابردار رو داشته باشه یا بهترین فیلمبردار رو و ازین قبیل چطور جناب مهرجویی این مساله رو توی صدای بازیگرش غافل شده؟ ایشون با هوشمندی بسیار زیاد از خاص بودن صدای چاوشی برای فیلمش بهترین بهره رو برد این فیلم فقط با صدای چاوشی فیلم شد؟ فیلمی که از صدای آقای احسان خواجه امیری برای دانیال عبادی استفاده شد رو خاطرتون هست بهیچ عنوان موفق نبود خود صدا هم روی تصویر ننشست و جالب درنیومد !! من متعجبم برای جناب مهرجویی که در سبک جرفه ای کار میکنند و بعضی از فیلمهاشون هم قابل تامل و خوب هست چرا همچین برخورد غیر منطقی و غیر حرفه ای رو نسبت به جناب چاوشی داشتن بعد از اتمام فیلم سنتوری واقعا متاسفم .به امید روزهای بهتر در اخلاق کاریه سینماو موسیقیه ایران عزیزمون

151.238.98.64

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود داریوش مهرجویی: خواننده‌های جدید «سنتوری، مرد پائیزی» از خواننده قبلی آن بسیار متعهدتر و حرفه‌ای‌تر هستند | موسیقی ما